Komentář: jak jsem nevypověděl smlouvu u Paegasu

Diskuze čtenářů k článku

Petr Arsenjev  |  17. 07. 2001 19:32

Nevím, čemu se divíte. Pegasovo jednání se zákazníky je pro ně normální - marketingová mlha, chybějící etika, pár dezinformací a hodně právnických kliček. Taky jsem byl pár let jejich zákazníkem.

Ale z druhé strany v tom velký problém nevidím. Je to jako v běžném životě - když se někdo (jedno jestli člověk nebo firma) chová jako svině, tak je potřeba se mu obloukem vyhnout a je pokoj. Maximálně to řeknete pár kamarádům, aby nenaletěli taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:32

Klasická ukázka jednání PG se svými zákazníky.Sice když si ten příslušný odstavec Všeob.podmínek důkladně přečtu tak je mě jasné že má pan Hájek pravdu, na druhou stranu ale z odpovědí Oddělení péče o zákazníky a dokonce i z první reakce tiskového oddělení je zřejmé že ani tito fundovaní zaměstnanci RadioMobilu těm svým VP nerozumí a každý si je vykládá jinak, jak potom chtějí po obyčejném zákazníkovi aby tomu rozuměl ! A nebo bylo tohle mlžení záměrné protože se mi fakt nechce věřit že by tam zaměstnávali takové........(nenašel jsem slušný výraz). Že se pan Hájek omluvil je sice hezké ale to už nikomu nepomůže

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  17. 07. 2001 19:32

Pokud budete chtít ukončit smlouvu jako nejméně střední firma tak nemusíte platit pokutu, pokud jim slíbíte že nezveřejníte že jste odešli od PAEGASU.(na vlastní oči)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mjak  |  17. 07. 2001 19:32

Domnívám se, že největší problém by nenastal se zrušením "Účastnické smlouvy" a s doplacením/nedoplacením paušálů, ale s doplatky na dotované telefony. A toto autor článku mně zcela nepochopitelně pominul!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lední brtník  |  17. 07. 2001 19:32

Dočkám času jak husa klasu - končí mi paušál u pegasu a mám od nich dotovaný telefon. Dívám se do obálek čím mě paušálistu chcou zlákat na další roky - a hele - karta Twist za doplatek! To se mi za dva roky smlouvy vyplatí ))))))) !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  17. 07. 2001 19:32

Tak to souhlasím, marketingové oddělení Peagasu by si mělo hodit mašli. Mně jako bývalého paušálistu suprově nakrkli. Po 4 letech paušálu mi nabídli nový mobil. Tak jsem si říkal - koupim si N3310. V letáku byla za 1499,- a na dodatku ke smlouvě už za 2499,-. Pak mi volala segra, že si před měsícem na dodatek po 2 letech u Paegasu pořídila nový telefon - N3310 za 499,-.
Samozřejmě v obou případech je potřeba připočítat ještě 1999,- za "využití" nabídky, ale když jsem chtěl po lidech z Paegasu vysvětlit, jak je možné, že pro člověka, který je u nich dvojnásobně déle je telefon o 2000,- dražší, tak mi řekli, že to je marketingová záležitost. Fakt slušnej TREST za to, že jsem dlouholetý zákazník. Paegas se prostě rozhodl odrbat z lidí, co jde. Tak jsem po skončení smlouvy na dobu určitou okamžitě smlouvu vypověděl - přeci jim nebudu platit paušál a oni si ze mne budou dělat legraci. Tento způsob ... zdá se mi poněkud nešťastným. Tak tolik o SUPER nabídkách Paegasu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  17. 07. 2001 19:32

Taky jsem z počátku myslel že si ze mě dělá PG legraci s těmahle nabídkama mobilů za "zvýhodněnou" cenu pro stálé zákazníky, teď už mě to nechává chladným. Pod těmito výhodnými nabídkami je vždy malými písmeny že je to cena bez DPH, pak k tomu člověk připočte třeba oněch 1999Kč nebo něco podobného aby nakonec zjistil že jinde koupí ten samý nový mobil neblokovaný a za stejnou nebo i nižší cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FRK  |  17. 07. 2001 19:32

No jo vsichni muzou utocit na Paegas. Oskar vubec dotovane ceny telefonu nema a u Eurotelu se neplati 1999.- ale 2495.- A kdys si veznete ze castka 1999.- lze snizit na zaklade bodu za provolane minuty. A i kdys si jej nesnizite porads je tam rozdil v cene markantní a navic Twist Sim za 1Kc a v cene je 400Kc kredit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thomas.  |  17. 07. 2001 19:32

Mohl by me nekdo rici jak vypada a co je za telefon Sony-CD5?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 07. 2001 19:32

Nevidím důvod, proč by zákazníci měli poskytovat Paegasu své osobní údaje zdarma,když právě tyto informace mají na trhu mimořádně vysokou cenú. Ať zaplatí řekněme 10.000,- Kč/rok a pak mohou poskytnout údaje třetím subjektům. Že na to Radiomobil nebude mít? To je jeho problém. Já už jsem od Paegasu odešel,problémy nebyly a nikdy bych už tarifní program neuzavřel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  17. 07. 2001 19:32

Je to smutný, že podávaj takovýhle informace, ale pokud na písemnou žádost s vysvětlením, že jste byl uveden v omyl by Vám bylo vyhověno (bez doplácení) tak by to bylo OK, jinak bych se asi dost vztekal, ale připadá mi, že ten kdo chce odejít od Paegasu, tak to nebude kvůli tomu, že budou mít možnost zpracovávat jeho osobní data, protože to dneska dělá firem a ani o tom nevíte, Paegas se Vás alespoň zeptá a zveřejní to dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XaXa  |  17. 07. 2001 19:32

To se nam zas pekac ukazal .. zamerne delat mlhu aby zakaznici prisli o moznost vyuzit smluvnich podminek ... to je mi uroven .. kapitalismus na cesky zpusob :o(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny  |  17. 07. 2001 19:32

Na druhou stranu, pokud by se s možností odstoupení od smlouvy Paegas chlubil, tak by odešlo mnoho zákazníků, ale určitě ne kvůli novým podmínkám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  17. 07. 2001 19:32

Pokud se ptáte tak je logické že dostanete nesprávné odpovědi. Otázka je jak by se situace vyvíjela po písemném "oznámeni" o nesouhlasu s novými všeobecnými podmínkami. Případně po vyjádření nesouhlasu s nakládáním s osobními daty. To že na otázku ze které zjevně vyplývá že je pouze provokativně informativní operátoři mlhavě odpovídají je jasné. Svědčí to ale pouze o nedokonalé a povrchní novinářské práci. O ničem jiném.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  17. 07. 2001 19:32

Chtěl jsem pouze zjistit, jakou odpověď získá běžný zákazník, který se obrátí se svým dotazem na infolinku. Pokud se Vám to zdá jako "nedokonalá a povrchní novinářská práce," tak prosím. Je to Váš názor a máte na něj plné právo. Já tuto práci ale v ničem povrchní ani nedokonalou neshledávám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  17. 07. 2001 19:32

OK. Beru. Uznávám že jsem možná použil příliš ostré formulace. Sice trvám na tom že bych čekal dokonalejší "test", ale pokud šlo o test infolinky tak je to taky dobrá informace. Špatně jsem to pochopil. Omlouvám se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor