Kompletní přehled cen sad Go na prosinec

Diskuze čtenářů k článku

Lukáš Hora  |  29. 11. 2001 19:44




Nový Go Wow
Alcatel OT 303
SIM s Juice přednabitá na 500 Kč
2 995

Go Fit
Alcatel One Touch Club db
SIM s Juice přednabitá na 500 Kč
3 495 Nezdá se to někomu ulítlý? Nechci tvrdit, že ty ceny tak nejsou, to proboha ne, ale sám mám 301 a teda funkcema se nedá srovnat s sice duálním Clubem, ale thle cena už se nehnula z místa pěkně dlouho. Maj jich asi na skaldě hodně, nebo naopak málo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  29. 11. 2001 13:41

Jako bomba je opravdu sada Go Tech. Ideální dárek pro menší děti nebo mladší mládež, které nevadí, že na zavolání musí mít bondovku v uchu, beztak nosí walkmany nebo CDmany. Navíc velkej displej na sms a wap(ten ale dítě asi moc nevyužije) a plnohodnotná klávesnice, solidní hry a zajímavej design. Za tuhle cenu je to víc než dobrá koupě. Mít dítě, tak mu jí určitě koupím, sám bych ji občas třeba použil. Go Party mohlo být kapánek levnější (Siemens má nic moc mobily a docela drahej),  Nový Go Wow ujde, Go Fit je nejspíš sranda, měl by být tak za půlku, Go Pluto taky trošku přehnali (to si koupí jen málokdo), Go Hot už je na výběhu a tak mohli jít níž, Go Sen celkem sedí, jde o mobil, který se tak nevidí, Go Bingo též sedí, ač mohl být malinko níž.  Go Chat tradičně nokiácky dražší, ale to lidi koupí, to je OK, Go Sonet je blbost, zdražení lidi neberou, měl být o 1000 Kč níž, Nový Go Street tak mělo jít o litr dolů, Go Roxy je jako novinka možná i přesto přemrštěná cenou, Go Tara je nepovedenej mobil a též drahej, Go Impuls by mohli přece jen kapánek zlevnit,Go Game možná taky přehnali, ale i tak lidi NOKII určitě koupí. Go Max je dražší, ale jako GPRS mobil má na to právo. Go Elan je bláznovina za ty peníze. Go Tria je opět díky GPRS opodstatněný cenou. No ale mrzí mě, že tam nemá Ericssony. Třeba A2628s za 2995 Kč nebo T20e za 4995 Kč. S T39m by se asi pod 10 000 Kč nedostali, to uznávám.

Výborné sady cenou/výkon: Go Tech, Nový Go Wow a Go Sen

Nevýhodné sady cenou/výkon: Go Fit, Go Roxy, Go Tara, Go Game a Go Elan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xaxa  |  29. 11. 2001 17:51

vseznalek, vid?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan Fryda  |  29. 11. 2001 20:58

No nechci ti brát Honzo právo na názor, ale.........já tvrdím že ze současné předvánoční nabídky Eurotelu není výhodné téměř nic ( tím netvrdím, že ostatní operátoři jsou na tom o moc lépe ).  Ale např. GO WOW s  Alcatelem 303 za 3 tis. je vyloženě sprosťárna. Tyto telefony v sadách Eurotel ještě dnes nabízí svým stálým paušál. zákazníkům a zaměstnancům (včetně Telekomu) formou kuponů za cca 1500,- a přitom již téměř týden všem zájemcům tvrdí, že telefony už nejsou. Zvláštní, že za 3000,- jich je stále habakůk . A to opomíjím, že obdobná akce Paegasu je bez problémů a že tyto telefony jsou také za oněch 15 stovek běžně nabízeny všem zaměstnancům ministerstva vnitra + obrany,  Telekomu, pošt atd. , a to v neomezeném množství !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  29. 11. 2001 21:53

Mně se tam líbí Motorola V.100 za dva tisíce. Před rokem byla pětkrát dražší a za současnou cenu to je hodně dobrý telefon na textovkování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan Fryda  |  30. 11. 2001 23:37

Souhlas - cena je opravdu solidní, ale nelze to v tomto případě jednoduše odůvodnit  tím, že se Motoroly V.100  jaksi "nechytli" a neprodalo se jich zdaleka tolik, než kolik se předpokládalo a nyní se to marně pokouší  dohonit cenou ? Možná se mýlím, ale nevšiml jsem si, že by to byl v cílové skupině lidí trhák . (pane Lutonský, děcka chtějí chodit s mobilem u ucha a nikoliv v tašce ne.......???!!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PPP  |  30. 11. 2001 01:48

Vy jste TELEKOMUNISTA? No, je přece jasné, že pro zaměstnance to má nabaleno s jinými kupony a v jiné sestavě, přece to nebude kvůli Vám přebalovat, to by ho vyšlo na pěkně mastně.

Myslím, že dobré ceny má Oskar = neblokované a za jeho nákupní cenu, málokdy se dá ten telefon sehnat levnějí (myslím). Ale zas nemá takový výběr.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.B.  |  30. 11. 2001 18:21

To by mě teda zajímalo, kde jste přišel na to, že Oskar prodává telefony "za jeho nákupní cenu"? Nemyslíte, že na tom má vejvar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PPP  |  01. 12. 2001 02:10

Ukaž URL jediného renomovaného prodejce s cenou podOskarovou (tedy vyjma kradených mobilů v bazarech a na různých pochybných serverech), jaké jsou běžné prodejní a běžné nebo nejlepší velkoobchodnické ceny vím moc dobře, Oskar má nižší ceny než velkoobchodní jinde a prodává jen pokud si k tomu koupíte Oskartu anebo už ji máte!

Pokud na tom má pane chytrý vejvar, proč by je neprodával bez kontroly SIM Oskaret?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan Fryda  |  30. 11. 2001 23:08

No jestli je slovo telekomunista synonymum  pro normální , či logicky uvažující, pak jím zřejmě skutečně budu .  Ale myslím, že to nijak nesouvisí s opravdu ne "košer" jednáním Eurotelu.       

Sady dodávané (a opakuji pro jistotu  ještě jednou - nejen vlastním zaměstnancům, ale i svým paušálním a registrovaným zákazníkům, případně dalším subjektům) se liší v podstatě jen výší creditu na kuponech.  Tedy toto vliv na nedostatek sad určitě nemá, spíše je to vychytralost Eurotelu, jak dostat potencionálního zákazníka do obchodu a pak mu místo bombasticky přislíbeného telefonu za patnáctset vnutit obdobný (jehož je na skladě zřejmě větší přebytek), ale už za tři tisíce. Přičemž už tu bylo řečeno, že ani za těch 15 stovek, na tom Eurotel určitě kalhoty neprodělá.

Co se týče cen sad u Oskara, se dá vcelku souhlasit - až na názor, že telefony nelze sehnat laciněji. Samozřejmě že lze. Doporučuji ti "PPP" (Poslední Prázdná Palice ???) navštívit některé specializované servery např. : www.jarmark.cz nebo www.xmobil.cz apod. a ceny řádně nastudovat. Faktem je, že jde většinou o telefony odblokované, což je většinou vždy rizikovější, než Oskarovy telefony, které jsou nezablokované.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PPP  |  01. 12. 2001 02:08

Telekomunista je u mě zaměstnanec Telecomu. Ty kupony jsou určitě deklarované "do vyprodání" (pokud ne, obrať se na úřed pro hosp. soutěž) a rozdávány byly někdy před měsícem až dvěma, pokud se divíš, že dnes už nejsou, tak ...

Přebalovat to přece nebudou, měli třeba v této akci 5000 ks a když jsou prač tak jsou pryč, obvolal bych více poboček Eurotel. Rozhodně v tom nevidím nic nekalého od ET.

Hehe, Jarmark a pod, víme oba, co to je za šunt (to nejsou firmy ale troškaři, studentíci kšeftující s kradenými nebo jinak pokoutně získanými, či "otestovanými nevyhovujícími" telefony (anebo mi ukaž URL jediného renomovaného prodejce s cenou podOskarovou), jaké jsou běžné prodejní a běžné nebo nejlepší velkoobchodnické ceny, Oskar je má nižší a prodává jen pokud si k tomu koupíte Oskartu anebo už ji máte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanuš  |  01. 12. 2001 11:35

Samozřejmě, že Oskar neprodává telefony nejlevněj.

Nevím čemu říkáš "renomovaný" prodejce, ale pro mě je renomovaný prodejce ten,
který drží standardní záruku na přístroj.

Jako příklad: www.asfix.cz

Asfix má ceny s DPH 22%, drží plnou záruku (6 měs nebo 1 rok) a v případě reklamace telefon opraví sami a neposílají
ho někam do servisu. Výhoda je v tom, že nemusím čekat na opravu týdny jako u PG nebo ET.

Ne všechny ceny jsou levnější než u Oskara, ale např. Sony J6 za 4555 (Oskar horší J5 za 4977), N3330 s roční zárukou za 5666 (Oskar 5977), N6210 za 8777 (Oskar 9977) atd ...

A takových prodejen, serverů a obchodů je spousta. Člověk se jen trošku musí orientovat na trhu

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PPP  |  01. 12. 2001 13:28

Hanuši, jenže když to koupíš u Oskara, tak tu reklamaci můžeš uplatnit kdekoliv, navíc do 15 dnů můžeš mobil bez udání důvodu vrátit apod...

Oskar má myslím své prodejní ceny podle svých nákupních a tedy nejlevněji vyjdou u něj nejprodávanější mobily (které nakupuje nejvíce), např 3310 apod.

Nějaké SONY nebo 3330 se už tolik neprodává.

Než ušetřit 200-300 stovky u Asfixu (kde jsem se nedostal ani k ceníku*), myslím, že je lépe nakoupit u Oskara.

*) ASFIX
Server WWW nemůže zpracovat vaše požadavky z důvodu plného vytížení.

Pokuste se provést následující akce:

  • Klepněte na tlačítko Obnovit nebo se pokuste opakovat akci později.

  • Otevřete domovskou stránku

    0) && (window.navigator.appVersion.charAt(0) == "2")))
    {
    Homepage();
    }
    //--

    213.246.75.30 a potom vyhledejte odkazy na požadované informace.

  • HTTP 403.9 - Přístup zakázán: Příliš mnoho uživatelů
    Služba Internet Information Services

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dan Fryda  |  01. 12. 2001 20:49

    Milý PPP (že by teda Plný Pytel Problémů ???)  zaměstnanec Telekomu skutečně nejsem a tato firma mi je sympatická asi tak, jako Microsoft - t.j.  asi jako  mor s úplavicí a močovými kameny dohromady. Ale jsem od r. 1996 právě paušálním zákazníkem Eurotelu - k němu moje sympatie nejsou o moc větší, a proto jsem (mimo jiné .... můj účet za telefon je měsíčně vždy 2-3 tis. a kdo umí počítat, ví že ty samé provolané minuty by koštovaly u Eurotelu min. o jednu třetinu dráž )   téměř od začátku paušální zákazník Oskara  .

    Co se týká jednání Eurotelu se svými (V.I.P.) zákazníky, asi tě evidentně nepřesvědčím o jeho unfair jednání, ale pokud si přečteš důsledně další diskuze k tématu, jistě zjistíš, že nabídkových šeků bylo rozesláno v neskutečném poměru více, než bylo telefonů na akci určených. Případů, kdy lidé po obdržení  kuponu ihned sedli na nejbližší vlak a jeli třeba 80km do Eurotelu, kde jim lapidárně sdělili, že " 303ky za 15 stovek už prostě týden nejsou a nebudou a že si mohou náhradou koupit Siemense C35 za 3000,-  jsou zřejmě stovky !!! Jak přesvědčíš je ,....že se to Eurotelu nechce přebalovat ????!!!!! 

    Jinak co se týká renomovaných prodejců - to jsou dle tebe zřejmě jen ti, které znáš z reklamy na Železné Nóóóóvě ne ? ( Vsadím se, že tvůj nejmilejší plyšák je králík Azurit a jistě mu čístíš zoubky alespoň Signalem Complete ) Např. níže jmenovaný Asfix, ale i x dalších ti prodá telefon za stejných pomínek - a to i záručních, jako v kterékoliv značkové prodejně našich operátorů, akorát jsou prostě "jen" lacinější  . A nevím, zda ti je známo, že dle "zákona na ochranu zákazníků" již cca půl roku platí, že KAŽDÝ, kdo provozuje internetový obchod je např. povinen vzít prodané zboží zpátky do 15 dnů od jeho prodeje, bez udání důvodu.

    P.S. a naopak........nejsi ty zaměstnancem Erortelu, že se za něj tak bereš ???

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    PPP  |  01. 12. 2001 23:27

    Nebýt tvých impertinentních narážek bych to celkem bral. Nechci soudit, ale pokud se domníváš, že ET udělal něco nekalého, obrať se na ten úřad (pro hosp. soutěž), myslím, že nic neudělal.

    A křičet, že je zloděj, když vyprodal telefony za 1500.- - to má v povaze snad jen ten Český národ.

    Nejsem zaměstnancem ani ČT, ani ET, dokonce ani ET ani Oskar nepoužívám, přesto si myslím, že je ET nejlepší (v kvalitě a službách, ne v ceně) a s přehledem si své nejvyšší ceny může dovolit (z čeho by jinak žil, kdyby mu je nikdo neplatil?), Eurotel prostě pro ty, co koukají opo koruně není!

    Ach jo, o co tedy jde? O to, že Oskar nabízí dumpované telefony, pravda, ne všechny, ale většinu ano, řekni mi, kde seženeš levněji 3310 ku? A že 3330 má Asfix o 300 levnější, no bóže, nedá vám k tomu Oskartu, která je do 31.12. také dost výhodná a problém reklamací (Nokie dost odcházejí).

    O 15 denním vrácení možná něco víš, ale jen matně, ty podmínky jsou poněkud (a platí od 2001) jiné a je to 7 nebo 14 dnů a lze se z toho vyvázat (to platí jen pro spotřebitele), ale to je mimo tuto debatu, prosím neřešit - nejde o zák na ochr. sp. ale o Občanský zákoník ty právníku . Asfix a podobní troškaři se vám vysmějí při vrácení a velké řetězce vám do 7 dnů (např. MAKRO) také vezmou zboží zpět bez řečí.

    Spíše mi řekni, co máš společného s Asfixem? :)

    Oskar má nejnižší ceny (dumpuje) a Eurotel zase nejkvalitnější a nejširší a nejdražší služby (kdo jiný má HSCDS), tak si to myslím já a kdo mi to chce vyvracet a proč vlastně? A jestli ušetřím 200,- při nákupu telefonu u nějakého Asfixu, kde to budu horko těžko reklamovat kdekoliv jinde, než opět v Asfixu tu při tvých 3000 Kč účtech za měsíc nehraje vůbec podstatnou roli!

    Pegas je někde mezi, připojení na Internet v TWISTu za 2.80,-/min a Oskar to samo má přes 6 Kč (oba pouhých 9600 bitů/s)...

    Howg.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dan Fryda  |  04. 12. 2001 00:44

    Tak popořadě,

    jestli  se tě milé PPP (nic vtipnýho mě nenapadá ) dotkly moje bonmoty, tak se ti omlouvám a .........neber si to tak . Ale jsou v této zemi důležitější pantátové, kteří si své bonmoty neodpustí při daleko nevhodnějších situacích (že Miloši ??? )

    a) nedomnívám se že Eurotel dělá něco nekalého (až jednou do něčeho spadnu, tak bych chtěl právníka z ET  ). Ale tvrdím, že   v zájmu zisku nejedná s lidmi fair a v tomto případě je obvzlášť do očí byjící fakt, že dělá blbce z vlastních zákazníků. Netvrdím, že neplatí "nejlépe se vydělává na lidské blbosti", ale tady ET saje z vlastní nohy, protože oblbuje "svoje" lidi, chápeš ?

    b) Tvůj názor, že " Eurotel prostě pro ty, co koukají po koruně není " je už pak úplně mimo mísu. Přesně naopak !!!  Kdo volá do 100-200,- Kč měsíčně - a že je jich dost, ten právě klidně ET může mít ! Cenové rozdíly v tarifech jsou při tomto objemu zanedbatelné ! Dle tebe, jsem ale např. já ta socka, protože na korunu koukám - nebo lépe řečeno na cca 1000,- Kč měsíčně,.....to je právě ten rozdíl v mých účtech za volání z Oskara a z ET !!!

    c) V tvém tvrzení o dumpingu telefonů od Oskara  už nejsi mimo mísu, ale přímo pod stolem !!!   Dumping = podbízení se zbožím, jehož prodejní cena je pod výrobní, či nákupní cenou. A věř, že v Oskarově katalogu nenajdeš takovýto telefon ani jeden !!!!!!!! Doporučuji ti, si zjistit prodejní ceny od dovozců telefonů ve více jak tisícikusové objednávce (a ať ti nevypadnou bulvy a nesrolujou se uši  ).

    d) Nechci se přít, jaký zákon obsahuje dotyčnou pasáž o lhůtě na vrácení výrobku - právník skutečně (bohužel  ) nejsem, ale faktem zůstává, že platí a to pro všechny, a tudíž -  pokud nenakupuješ přímo u podvodníků, tak za stejných podmínek úplně všude !

    e) S Asfixem mám společné pouze to, že mi několikrát odblokovali telefon v době, kdy to nikdo jiný neuměl  (kromě Brněnského Alfamobilu, ale to je - ja jistě víš de facto táž firma  ), naposledy Alcatel 501 soft. verze 124 04  .

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    3xP  |  04. 12. 2001 01:07

    d) Nenene, "prostředky na dálku" pro objednání  a institut spotřebitele (tedy ujednodušeně bez IČO) dělá z toho velmi dobrý guláš, v němž se vyzná málokterý laik

    c) dumping je prodej pod náklady, ne nutně pod nákupní cenu (to je jen jistá část nákladů), ale pod celkové náklady, do těchto nákladů musíš započítat i náklady na prodejnu a práci, nikoliv malé... Myslím, že je jasné, že je to prodej pod náklady (nikoliv pod nákupní cenu) a je to dumping. Proč by jinak konmtrolovali, zda jsi klientem Oskara, co? :))) Ale nechť, máš pravdu a já kecám :))

    b) Oskar je na běžné volání super (1 minuta za 1 korunu nyní, to je bomba), ale podpora slabá (infolinka není 24x7x365) - tedy pro nenáročné, padání ujde a datové služby nepoužitelné (vyjma GPRS, to jsem nezkoumal), Errortel je zase na HSCDS dobrý a spolehlivost je myslím nejvyšší, také zákazník má nejvíce. Nesrovnával jsem etiku, jen techniku, sorry.

    a) je to hrubé a neslušné, ale troufnu si říci, že to Et tak nemyslel (prostě mu jen došly zásoby) a na ty s prominutím chytráky, co si chtějí koupit levný mobil se může ..... Chápu, že tě to naštvalo, asi jsi chtěl mobil také, kdo by nechtěl, ale tito lidé, kteří jdou po těchto chuťovkách, 80% jich je, vytvářejí Errortelu 20% zisku. Errortel zajímají lidé, kteří generují 80% zisku a těch je 20% (Paretovo pravidlo) - tolik na vysvětlenou, nic nechci obhajovat, ale myslím, že to tak je, bylo a bude (bohužel).

    Už dost

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dan Fryda  |  04. 12. 2001 01:56

    c) Souhlas - má chyba. Ve snaze formulovat jednoduše, jsem se nevyjádřil exaktně. Máš pravdu : pod náklady. Ovšem nevěř na prodělečnost telefonů od Oskara !!!! Nákupní cena např. tebou zmiňovaných Nokií 3310 ( mimochodem v např. v JSC za 4666,-  ) je při tisíci a více kusové sérii někde kolem 2000,-  Myslím, že není těžké pochopit, že při způsobu Oskarova prodeje telefonů, nemůže spoléhat na věrnost zákazníků (je trapné připomínat, že telefony jsou neblokované a karty grátis) a tudíž jediný spolehlivý zisk je právě marže z prodeje zboží (po odečtení nákaldů.... ).

    a) O Alcatel 303 samozřejmě nestojím a svůj kupon jsem daroval. Nebýt toho pro mne rozhodujíciho cenového rozdílu za volání mezi ET a Oskarem, utrácím měsíčně své 2-3 tis. stále u ET. ET tyje zatím pouze z konzervativnosti velkých firem, které podchytil v době svého monopolu a v současnosti to konzervuje různými prebendami řídícimu managmentu (volné min. apod.)

     

     A souhlasím .......dost

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dan Fryda  |  04. 12. 2001 01:15

    A jěště pouze doplním svou zkušeností  s malými, tebou nazývanými pokoutními obchodníky.

    Při nechutně táhnoucí se reklamaci s Alcatelem 303 (možná znáš problém série s proletovanýma základníma deskama a následným nedostatkem těchto dílů) mi např. Jan Stokuč - JSC
    Arbesovo nám. 13  Praha 5 , www.jscshop.cz  dal náhradou nový telefon s další roční zárukou, aniž by počkal na vyjádření autor. servisu ( v tomto případě Febra ).

    Co myslíš - zachoval by se ET taky tak ???

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    standa  |  29. 11. 2001 13:18

    chtěl bych více sad do 2.000,-Kč které se dají koupit a nejsou jen na reklamních letácích  . Pro babicku a dedu takoví mobil stačí SIEMENS A35,36 nebo Motorola T 180, atd. !!!!!!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Michal  |  29. 11. 2001 10:17

    uz ve vcerejsim clanku byly za nekterymi sadami 1 ci vice hvezdicek. cekal jsem tedy za clankem nejake vysvetlivky, ale vcera ani dnes jsem tam zadne nenasel. mam to tedy chapat jako oznaceni kvality telefonu podobne jako treba u konaku? to by tech hvezdicek melo byt preci jen vic

    Michal

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Vladislav Janeček  |  29. 11. 2001 11:20

    Zdá se, že jde o poslední zbytky vnitroredakčního informačního šumu, o kterém už Petr informoval

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Antonín Knížek  |  29. 11. 2001 08:54

    Nevím, kde berete tyto informace, ale minimálně v pěti případech je cena uvedena chybně.  Škoda, protože sestavit článek dalo jistě nějakou práci, avšak v tomto podání je to vyhozený čas. Přeji více kvalitnějších vstupů.  Zelvak

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  29. 11. 2001 09:08

    Minimálně v pěti případech? Zkuste být podrobnější...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    XXL  |  29. 11. 2001 09:27

    Go Pluto, Go Roxy a Go Elan se me zdaji ty ceny volaake čudné.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  29. 11. 2001 09:28

    Tohle jsou ceny, které jsme dostali včera od Eurotelu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    mike_k  |  29. 11. 2001 09:32

    Taky se mi nezdaji ty ceny koncici xx20. Navic pochybuju ze by eurotel uz tak dost drahej Sony J70 jeste zdrazil. Vas konkurencni server ma o tech cenach jine informace. :o)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Broža  |  29. 11. 2001 10:11

    Skutečně! Kvůli informačnímu šumu bylo k cenám některých sad přičteno 5 % DPH; zde byla na vině chyba výměny informací mezi mnou a Vlaďou Janečkem  Už je to ale ok. Díky za upozornění.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    anthony doule  |  01. 12. 2001 02:41

    (Prispevek zrusen. Redakce)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Dan Fryda  |  01. 12. 2001 20:59

    Anthony - ty jsi blb.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor