Kompletní přehled: jak používat registry zmeškaných hovorů

Diskuze čtenářů k článku

Slonik  |  29. 10. 2004 22:56

OS posílá SMS o zmeškaném hovoru (jednotlivě) jakoby z toho čísla, které volalo. je to milá maličkost, protože funkci "ODPOVĚDĚT NA SMS ZAVOLÁNÍM" mají snad všechny telefony. Je to velmi pohodlné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  30. 10. 2004 10:41

Zavolat na číslo obsažené v SMS umí taky skoro každý mobil. A tak když mám v těle SMS nějaké číslo, jako třeba u registru TMO, tak na to číslo můžu velice pohodlně zavolat. Tuto funkci mají i velmi staré a jednoduché modely, jako třeba Siemens M35i, MT50 u nových mobilů už to je pravidlem, že toto by měl umět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  30. 10. 2004 12:11

U telefonů, které to umí (dnes asi většina) se číslo "odesilatele" nabízí jako první, navíc ale existuje možnost odpovědět zavoláním (někde též jako zavolat zpět) - je s tím méně "mačkání čudlíků". Jinak nic převratného to není, ale potěší to 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  31. 10. 2004 22:17

Jo a novější Ericssony dokonce poznají komu to číslo patří, aniž bych jej musel vytočit. Zvyknul jsem si na to a u  telefonu to už považuju za samozřejmost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cicmon  |  10. 11. 2004 15:40

jj a starsi i novejsi siemensy taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  29. 10. 2004 04:09

Jsem rád, že jsem se dověděl, že tuto službu má i TMO a už ji mám aktivovanou, jinak bych se o tom asi nedověděl. A je to zadarmo !! Díky, MM....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  29. 10. 2004 04:52

Sorry, rejpnu si - tos teda obejvil Ameriku. TMO přišel s touhle službou u nás jako první.
Pro autora článku:
U TMO píšete, že je možnost používat buď RZH nebo SMS informaci o volajících (v případě že byl volající přesměrován do hlasové schránky a nezanechal vzkaz). Pokud vím, Oskar nabízí tuto možnost také - z tohoto hlediska je tedy informace nekompletní.
Větě Někdy ale nemusí být žádané, aby volající věděl, že i když jste nedostupní, po zapnutí telefonu se o jeho hovoru stejně dozvíte. příliš nerozumím. Volající nemá šanci se dozvědět, že jeho neúspěšný hovor byl registrován, pokud mu to volaný sám neřekne. Existence RZH se dá docela úspěšně tajit - alespoň před těmi se kterými moc mluvit nechceme .
A ještě jedna věc - když RZH u TMO začínal, objevily se po jeho aktivaci problémy se zkrácenou dobou vyzvánění - po necelých 30 sekundách dostal volající hlášku, že je účastník nedostupný. Změnilo se na tomhle něco nebo je to pořád stejné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  29. 10. 2004 05:19

Já vím, ted mi to docvaklo, ale při první zmínce o této službě jsem to jaxi přešel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zbynek  |  29. 10. 2004 11:22

problémy se zkrácenou dobou vyzvánění u T-Mobile - po necelých 30 sekundách hláška, že je účastník nedostupný.- stále přetrvávají!
Dobrá služba je kvůli tomu u mne prakticky nepoužitelná. Když po telefonu neskočím dost rychle, volající si myslí, že jsem mu hovor odmítl!!! Musel jsem ji proto vypnout.
U Eurotelu tomu tak není - na době vyzvánění se nic nemění, takže to technicky jde a ne že ne, jak tvrdí TM (TM na stížnosti odpovídal ve smyslu, že služba využívá podmíněné přesměrování v sítti, a to je z definice max 30 sec.)
 
Poslední věta: Problém je jinde: Jakmile zahájím sestavování hovoru (odešlu zeleným telefonkem), v tu chvíli vznikne zmeškaný hovor, i když v následující vteřině hovor zruším. Volaný telefon tedy ani nezazvoní, a přesto má zmeškaný hovor. Stává se to lidem právě třeba v případě, že dostali SMS o zmeškaném hovoru, nevědí, komu číslo v SMS patří, tak ho zkusí vytočit a po zobrazení z tel. seznamu hovor hned ukončí. Protože sestavení hovoru zvláště na mobil trvá vždy nad 5 sec., volaný telefon nezazvoní, ale přesto dostane zprávu o zmeškaném hovoru. Shrnuji: Registr zmeškaných hovorů registruje i nedokončené pokusy o spojení (vyzkoušeno u ET)
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  29. 10. 2004 15:18

OS zvoní 30 sekund pořád, ať máš zapnuté nebo vypnuté cokoliv  Některým sice už doba vyzvánění stoupla na 120 sekund, ale nevím jak to bude při aktivovaném registru. Myslím, že se nic nezmění stejně jako u ET, protože OS má registr na stejném principu jako ET. TMO to má vyřešené jinak takže nemá smysl mu vyčítat, že kecá
Pro autora: Nechápu řazení operátorů. Proč ET, TMO, OS???  Kdyby to bylo podle abecedy tak to je snad ET, OS, TMO. Nebo podle doby spuštění služby TMO, ET, OS... A taky mi tam chybí zmínka o Oskarově službě "SMS ze schránky"...
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  29. 10. 2004 16:14

Ze by treba podle poctu zakazniku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  29. 10. 2004 18:24

Tak takhle "blbé" řazení by mě teda opravdu nenapadlo
Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lola  |  29. 10. 2004 18:33

Nebo že by podle stáří operátora?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
učytel_češtiny  |  29. 10. 2004 01:36

Ten posledni odstavec je diskutabilni. Ja sice jako volany s registrem hovoru se dozvim ze jsem byl volan a zavolam zpet, ale kdyz nahodou volajici spadne do hlasovky, tak to polozi. nechapu sice proc, protoze pokud volajici me jako volanemu chce neco sdelit, ma moznost se vyjadrit do hlasove schranky a ja pri nejblizsi prilezitosti mu zavolam zpet a vetsinou na tom jeste usetri, protoze hovor byva delsi nez kdyz mi volajici neco nakeca do schranky. Samozdrejme take zalezi na momentalni situaci... je to o nazoru, no flame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  29. 10. 2004 12:09

Jestli to nebude tim, ze volajici od tebe neco potreboval vedet a schranka mu to jaksi rict nedokaze. Ta informace navic pozdeji uz nemusi byt potreba takze ani neni treba nechavat vzkaz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor