problémy se zkrácenou dobou vyzvánění u T-Mobile - po necelých 30 sekundách hláška, že je účastník nedostupný.- stále přetrvávají!
Dobrá služba je kvůli tomu u mne prakticky nepoužitelná. Když po telefonu neskočím dost rychle, volající si myslí, že jsem mu hovor odmítl!!! Musel jsem ji proto vypnout.
U Eurotelu tomu tak není - na době vyzvánění se nic nemění, takže to technicky jde a ne že ne, jak tvrdí TM (TM na stížnosti odpovídal ve smyslu, že služba využívá podmíněné přesměrování v sítti, a to je z definice max 30 sec.)
Poslední věta: Problém je jinde: Jakmile zahájím sestavování hovoru (odešlu zeleným telefonkem), v tu chvíli vznikne zmeškaný hovor, i když v následující vteřině hovor zruším. Volaný telefon tedy ani nezazvoní, a přesto má zmeškaný hovor. Stává se to lidem právě třeba v případě, že dostali SMS o zmeškaném hovoru, nevědí, komu číslo v SMS patří, tak ho zkusí vytočit a po zobrazení z tel. seznamu hovor hned ukončí. Protože sestavení hovoru zvláště na mobil trvá vždy nad 5 sec., volaný telefon nezazvoní, ale přesto dostane zprávu o zmeškaném hovoru. Shrnuji: Registr zmeškaných hovorů registruje i nedokončené pokusy o spojení (vyzkoušeno u ET)