Kompletní průvodce mobilními viry

Diskuze čtenářů k článku

Jan  |  27. 06. 2005 16:18

fdfjduzýšdjnuázáěnjmjklhosjknfughvudjhfudhuduhsdáwaý+ěéěí+ íščéšřáýžěšýeubfdbcvxmcmjakljopwudiewuizrufgdhgfhdsvhjbuirheu igfjbv uhgurururuururrurubujsosáejhd duduáwouáíýšá   uhwuweueuez   
ofiof
f
f
 
 
 
ffiodíečíáčč ščíoeéfr
gg
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  27. 06. 2005 16:18

fdfjduzýšdjnuázáěnjmjklhosjknfughvudjhfudhuduhsdáwaý+ěéěí+ íščéšřáýžěšýeubfdbcvxmcmjakljopwudiewuizrufgdhgfhdsvhjbuirheu igfjbv uhgurururuururrurubujsosáejhd duduáwouáíýšá   uhwuweueuez   
ofiof
f
f
 
 
 
ffiodíečíáčč ščíoeéfr
gg
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koscik  |  16. 03. 2005 18:09

Clanek je to hezkej ale je tam spousta nepresnosti. Je to ale psano pro laika tak to nebudu pitvat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  07. 02. 2005 15:00

Autor si koukám vymýšlí vlastní terminologii, v životě jsem neslyšel, že by někdo virům říkal "infiltrace". Jestli jo, proč teda máme všude antivirové programy a ne "anti-infiltrační" ? Klasické destruktivní viry, trojské koně i červi jsou prostě odrůdy virů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  07. 02. 2005 16:47

Tento pojem je hojně používán ve výše zmiňované knize na serveru Viry.cz. Předpokládám, že autor této knihy moc dobře ví, o čem mluví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yetti  |  05. 02. 2005 19:47

Ale vždyť, je tady synchronizace s PC. Mužu si přece uložit kontakty, emaily, sms atd., nebo se pletů? Pak format a vše uložené tahám zpátky. Není to nejelegantnější řešení ani naprosto 100% a určitě o něco příjdu, ale řešení to taky je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hladovec  |  06. 02. 2005 00:33

Souhlasim, ja mam ted Nokii 6230 a jsem na vysost spokojen snad jen fotak by mohla mit lepsi ale uz Nokia planuje i tento upgrejt nic mene synchronizace u ni a mezi Nokiema funguje  naprosto perfektne pretahoval jsem kompletni data mezi 6210, 6510, 6230, 6610 a 7210 a vse bylo vzdy kompletni vc kalendare popripade i s nastavenim radia. A to je to dokonce mezi generacema 6510 a 6230 jsou uplne jine telefony a slo to. Ale je fakt ze to je to "jen" platforma Series 40 a neni to otevreny system ma to jen JAVU. Ale ten Telefon umi v podstate vse i bez OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  06. 02. 2005 01:33

Přihodím tedy několik svých zkušeností. Trochu bych si dovolil nesouhlasit s dokonalou synchronizací Nokií. Nedávno jsem upgradoval firmware na Nokii 7610, a protože jsem byl následně nucen formátovat telefon, přišel jsem o všechny kontakty. Naštěstí jsem měl zálohu v Outlooku pomocí PC Suite 6.41. Opravdu překvapen jsem však zjistil, že se mi všechna čísla importovala ve formátu 420xxxyyyyyy tedy bez počátečního znaménka +. Budu tedy muset projít a upravit celý seznam, protože bez tohoto + volání ani posílání zpráv nefunguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hladovec  |  10. 02. 2005 00:51

no tak takove zasahy jsem nedelal ja tem telefonum neupgrejdoval software ani zadny fromaty... bud jsem prehraval ze starsiho na novej a jen jednou nebo dvakrat se jednalo o prehrani po uplnem smazani o obnovu... naprikald po zapujceni nekomu a ochrane vlastnich dat .. nic mene to bylo bez problmeu jen starsi verez PC Suitu k 6210, 6510 and kompany je uzivatelsky neprijemna zde se vyplati Oxygen ale suit k 6230 je uz velmi vyspely... zaklad je zalohovat a obnovovat stejnou verzi PC Suitu coz ale asi napadne kazdeho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goodoldalex (novy)  |  04. 02. 2005 22:13

Nutnost mat antivirus na mobile je strasna. A co este ked antivirus nepomoze a mobil sa aj tak nakazi. Mam pocit ze mobilne antivirusy budu kvalitou a rychlostou aktualizacie za tymi pocitacovymi nejaku dobu zaostavat. Aby to nezasiahlo uzivatelov nepripravenych.

Chcelo by to taku aplikaciu: backup vsetkych telefonnych udajov na kartu aj so samotnou zalohovacou aplikaciou. Najlepsie to nejak chranit heslom aby nemusel uzivatel kartu stale vyberat. Pececko sa predsa len da lepsie zalohovat. Zopar zaloznych DVD alebo maly externy disk moze byt stale pohodenych pri pocitaci alebo v taske s notebookom, ale ako obnovit zalohu zavireneho mobilu 100 kilometrov od civilizacie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  05. 02. 2005 02:31

Zdá se, že na zálohování už pánové a dámy ze společnosti fonoinfo mysleli. Nabízejí totiž kombinaci antiviru a zálohovacího programu za výhodnější cenu. Balíček si za "pouhých" 39,99 $ můžete koupit třeba zde: http://www.handango.com/PlatformProductDetail.jsp?productType=2&optionId=1_4_2&am p;jid=C8C8E3AFE62EX642E3E9AB64E1D25XCX&platformId=4&o sId=466&siteId=1&productId=147116&sectionId=0& ;catalog=20&txtSearch=fonoinfo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goodoldalex (novy)  |  05. 02. 2005 12:52

Nemam doveru k online sluzbam na ktore si mam zalohovat svoje kontakty. Zo dna na den moze niekto firmu kupit a tuto funkciu zrusit. Kolko krat sa to uz stalo; takyto trh este musi dospiet

Ostatne kontakty nie su vsetko. Treba symbianovu aplikaciu ktora by dokazala zalohovat uplne vsetko, vratane kalendara, sms, nastaveni..., na pamatovu kartu. A v priebehu par minut zalohu aj obnovit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  05. 02. 2005 13:59

Pokud byste si zaplatil za určitou službu (v tomto případě dejme tomu zálohování), není přece možné, aby po změně vlastníka přestala tato služba fungovat. Uzavřel jste totiž koupí nějakou smlouvu a máte proto právo na poskytování zaplacených služeb. Kdyby výše zmiňované zrušení někdo udělal, během 14 dní by se na něj sesypaly stovky žalob a to bude málokterá firma riskovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goodoldalex (novy)  |  05. 02. 2005 14:44

Vlastne by bolo mozno dobre keby tu sluzbu odkupil niekto ako Nokia alebo by ju poskytovali mobilni operatori. Nech je vacsia istota

Ale moj napad je aj tak lepsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skunk  |  04. 02. 2005 17:58

Hehe, jeste ze mam Treo600 a viry mi muzou libat pr...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J. Drábek  |  04. 02. 2005 16:41

nemůžu si pomoct, ale to žvatlaní o tom, kterak je pánům dobře, že nemají "chytrý mobil", bych přirovnal k pochvalování si někoho nad tím, že nemá to zpropadené PC, nýbrž obyčejnou kalkulačku.
dalo by se to nazvat daň za pokrok.. a mohu s klidem konstatovat, že se raději budu bát o nakažení virem na smartech, než abych se rozčiloval nad tím, co všechno ten můj nový "blbý" mobil zase neumí.
a jen tak pro pořádek.. v současnosti využívám služeb T610.. ovšem do budoucna plánuju zakoupení právě onoho "chytrého mobilu" z důvodů výše uvedených, s největší pravděpodobností P910.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  04. 02. 2005 23:14

Tak jestli to vyznelo tak, ze sem kvuli virum odsoudil vsechny smartphony, tak tak to mysleno nebylo (ale odsoudil bych vsechny ty ******* kteri viry produkujou ).
Jenze virova nakaza na mobilu mi prijde obecne zavaznejsi, nez vir na PC. Nejspis se bude rychleji sirit (ma k tomu vic cest ... GSM, wap, BT, net), bude se nejspis i hur odstranovat a mozna bude mit i horsi nasledky (je to dano tim, ze k telefonu nepotrenujete tolik znalosti jako k PC - aspon ne dneska).
Nejvtipnejsi bude, az dialery zacnou zahlcovat nejaky cisla, napr. 911 v USA popr. 152, 155,150,158 v CR apod. 
Asi nas ceka jeste hodne vesela doba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  04. 02. 2005 13:52

Je sice pravda, ze mi u meho telefonu vadi, ze spousta veci v J2ME udelat nejde, ale kdyz to ctu, tak jsem docela rad, ze Symbian nemam. Takhle kdyz si telefon nerozbiju sam prehravanim firmware, tak jsou pro me vsechny aplikace bezpecne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
demo  |  04. 02. 2005 12:05

Ete je jeden virus tusim....schovaval sa pod nazvom ETI camcoder 3.1 a instalacny SIS ma si 590KB....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  04. 02. 2005 12:55

Tuto informaci bohuzel nemohu potvdit, protoze o ni nemam a nemohu najit zadne informace. Neni mozne, ze to byl jen soubor infikovany cervem Lasco.A?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
demo  |  04. 02. 2005 19:48

tento vir bol este pred cabirom....takze asi nie....mozem zaslat instalacny subor ak chcete....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
demo  |  04. 02. 2005 19:50

este som zabudol napisat ze sa to same nesirilo....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
demo  |  04. 02. 2005 19:52

viac info na http://www.symbianforum.com/viewtopic.php?t=5012&highlight=eti+3+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  04. 02. 2005 09:19

No, kdyz bych mel reagovat zaroven na tohle a nedavnej clanek o smartphonech, "dumpphonech" a PDA, tak reknu jen:
 
Je porad zatracene dost duvodu, proc si NEKOUPIT smartphone. Instalovat antivirus na mobil? To by me mohlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  04. 02. 2005 12:42

Naproti tomu je vsak zatracene mnoho duvodu, proc si smartphone koupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noro  |  04. 02. 2005 08:29

Neboli tu spomenute coraz castejsie (a musim povedat ze aj s PC kompaktibilnejsie) sramtphony s WinMobile? Na noch vyrusy nie su ,alebo tato skupina bola odignorovana ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo Mareček  |  04. 02. 2005 12:45

Samozrejme, ze viry pro Windows Mobile existuji, ale je jich mene. Ja se tentokrat v clanku venoval jen tem symbianovym.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor