Konec námluv: Majitel Dial Telecomu koupí U:fona

Diskuze čtenářů k článku

JK  |  08. 02. 2011 08:57

Výborně, z jednoho U:fona najednou dva a to ještě začíná do toho CDMA cpát Vodafone a O2. To jsme to teda v posledních 5 letech dotáhly tam kam jsme nechtěli , ale kdo ví třeba ADSL od Dial Telecomu nebo Volnýho bude zajímavý pojede přes O2 a fugovat to bude stejně jako u Týčka. Ještě tenhle operátor by měl spolupracovat s Vodafonem a máme vybráno!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  08. 02. 2011 00:49

Z technického hlediska je Dial je jen mrchožrout, co se příživí na umírajícím CDMA, dokud je ještě co ohlodávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  08. 02. 2011 09:29

r3spect ale ono je to fuk ne, rejzovat se mu zachtelo, tak at nejprv nasype korunky do zaostale site a pak se uvidi...to hlavne v cesku mame furt jen prvotni "retardovane" revize, jinde cdma svisti uplne jinak...
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oskar  |  07. 02. 2011 19:26

Doufám, že prvně poletí sočasní manažeři (arogantní Studničková a její spolek spolu s ředitelem) - zaměstnanci v té firmě, ti obyčejní museli být chudáci. Protože tato síť nikdy spolehlivě nefungovala a ti si museli vytrpět statisíce stížností. Doufám, že i já opráším jejich modem a koupím si nový telefon a začnu konečně využívat jejich snad konečně použitelné služby i ve 3 největším městě - v Ostravě. Konečně ! A ať to tam lítá a pořádně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  07. 02. 2011 18:12

Vím, že tady je to off-topic ale pod infem o MobilManii do e-mailu není diskuze.. To je snad vtip, ne? Info mailem mohlo být in tak před 10 lety ale chlubit se tím teď? Co kdyby se už MM zařadila mezi weby jdoucí s dobou a třeba posílala info přes Twitter? Vzhledem k tomu, o jak zaměřený web se jedná, bylo by to více než logické..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  07. 02. 2011 18:49

Jsou spousty lidí které všecky sociální sítě doslova serou. Jako třeba moji maličkost. Twitter a ostatní ovčí sítě odmítám od jejich vznikzu používat. Tak to info e-mailem je pro našince dobrou variantou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  07. 02. 2011 23:05

Ehm.. Stejně tak by mohl někdo argumentovat, že nechce info e-mailem ale jen telefonicky, či dokonce tichou poštou.. Doba jde dopředu a vám podobní na tom nic nezmění.. MobilMania je technicky zaměřený web, takže by využití Twitteru bylo logické, vzhledem k tomu, že se jedná v podstatě o takovou osobnější RSS čtečku.. A hlavně já neříkám, aby info e-mailem nebylo, jen by to měla být už dávno samozřejmost a měly by přibývat varianty, jako třeba zmíněný Twitter..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ABC  |  07. 02. 2011 22:20

Proč bys měl jako nutit hnát někoho na twitter aby si přečtl něco z mobilmanie? V čem je ta logika?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
´fx  |  07. 02. 2011 23:07

Víte vůbec, jak Twitter funguje? Co třeba aplikace v mobilu, kam vám několikrát denně přijde z MobilManie tip na zajímavý článek i s odkazem, aniž byste musel neustále otevírat MM ze záložek a kontrolovat, zda přibylo něco nového..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  08. 02. 2011 10:53

Já a jistě nejenom já, bych uvítal kdyby v telefonech nebyly výrobcem předinstalovávané sociální sítě. Kdo to svinstvo chce, tak si to má sám instalovat. Proti tomu nic nemám. Ovce bez toho nemůžou žít že. Ale nechápu proč to mám v telefonu mít já a navíc bez možnosti to ze systému jednoduše a beze zbytku vykopat pryč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  08. 02. 2011 12:38

Stejně tak někdo uvítá telefon, který umí jen telefonovat a nechce třeba, aby taky posílal e-maily.. Doba se mění.. Chytré telefony nabízejí užití více komunikačních kanálů.. Pokud toto nechcete, pořiďte si nějaký low-end, který vás novými technologiemi nebude obtěžovat..
BTW: Podle neustále omýlaného výrazu ovce předpokládám věk okolo 13 let.. Jen proto, že někdo využívá hodně užitečnou službu, je automaticky ovce? Proboha! Twitter používám jako pohodlnější verzi RSS čtečky a sleduji přes něj Respekt, Time, Smartmanii, Vodafone a pár dalších pro mne přínosných kanálů.. Co je na tom ovčího?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  07. 02. 2011 17:06

Stačí dostat pokrytí na takovou úroveň, abych měl doma plný signál, zavést účtování 1+1, slušné ceny a U:fone, jsem tvůj nový zákazník

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dudo  |  08. 02. 2011 21:54

Vsak uz jeden pravej virtual uctuje po sekundach od prvni sekundy a jmenuje se ,,mujoperator,, ty nectes clanky na mobilmanii ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaaa  |  07. 02. 2011 16:56

v cesku bida s virtualnimi opy v sitich GSM, takze nevim nevim uspel li by Ufon vubec... i skrz to primarni kroky by meli byt jasne,nabidnout telefony lepsich kvalit, ne jak z roku 1995 a zahustit pokryti !!!! otresny jak si Ufon mysli, ze BTSkou pokryje 10km ctverecnich...jeden kopec a signal je na polovine...
zeptejte se kolik chcete lidi proc nemate ufona, vesmes protoze u nas neni signal a nebo u domu je,doma uz ne. Nedivim se ze nikdo nechce mit hlavu nalepenou na skle aby mohl volat i kdyz levne....ale jen nekde...
to vedeni Ufona nedoslo za celou dobu existence, snad novej majitel bude mit daleko vic rozumu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirin  |  22. 02. 2011 21:09

Vážený pane, nemohu zcela s Vámi tak docela souhlasit...Zastávám se Ufona z důvodu, že jej používá celá naše rodina, neb je tímto jest provázána, - jsme všichni z Olomouce z , funguje PERFEKTNĚ, vytknout mohu pouze horší (jen ale při spojení Ufon-Ufon)srozumitelnost-- oproti jiným sítím , mám i Vodafon i T-mobil, ale co máme Ufony, tyto sítě nepoužíváme (platíme pouze drobné paušály, např. u Vodafonu za jednu sim-ku 12,- Kč), byt je máme "v provozu" z důvodu jen jakési rezervy.
A ted se chytte stolu, at neupadnete!!!!! Náš účet CELÉ RODINY ZA DVA ROKY POUŽÍVÁNÍ Ufona??

O,- Kč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a to hovoříme denně hodiny.....!!!!! (máme totiž z" prvních" dnů existence Ufona paušály "ZA 0", resp.tedy hovorné v síti za cenu telefonu(byt opravdu zastaralé kvality,anebo bych to spíše přičetl obrovsky vysokému prac.frekv.kmitočtu, na kterém tel.pracují a ještě tyto tak dokonale neumí zpracovat.Byt zcela a naprosto věřím, že v budoucnosti se budou užívat -a ještě vyšší frekvence a bude to otázka jen zvládnutí techniky....
A ještě něco - TAM? ODKUD SE NEDOVOLÁM VODAFONEM,ČI T-MOBILEM, např. v lese - Ufonem ano! Na druhé straně musím konstatovat objektivně, že opravdu, zde i v Olomouci jsem "našel" místa, kde v domě Ufon nejde (na rozdíl od jiných op.) a venku před domem ano...
ZA TU CENU ALE ????? , budte prosím trochu objektivní v tomto smyslu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  25. 02. 2011 16:12

Pane jirin, souhlasím, i my v rodině ho také tři roky používáme jako vysílačku s tarifem "za nula", akorát že teď je nejistý budoucí vývoj U:fona, tak snad nám tento skvělý tarif nezruší... ale je pravda, že mimo rodinu žádné další kamarády na Ufonovi nemám, je málo rozšířený. Ale jejich nabídka tarifu "za nula" byla revoluční! To si žádný jiný operátor (O2, t-mobile, vodafone) nedovolí! Protože by jednoduše postupně zkrachovali, jako U:fon... na ufona si taky dost lidí stěřuje ohledně reklamací a vyřizování dalších věcí, mohli by se chovat o trošku profesionálněji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  07. 02. 2011 16:26

"Stejný zůstane také vztah společnosti k zákazníkům ..." konec citace - a já říkám pořád stejná bída!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iphone.praha  |  07. 02. 2011 15:43

Tak a máme to tady, co se psalo před pár dny se jenom potvrdilo. Ještě před týdnem ufon silně na facebooku křičel, že to není pravda a, že zůstanou sami sebou. Ufon či jak se bude jmenovat nový operátor pod novým vedením dial telecomu a volneho nic nepřinese lepšího za předpokladu, že nezačnou spolupracovat s některým operátorem a pronajímat si její GSM síť protože s její CDMA do které se neinvestovalo pár let a telefony, které nabízejí je stav ŽALOSTNÝ.
Ani se tedy nedivím, že ufon skončil jak skončil. Více méně se obávám toho aby nový majitel-é ceny volání nezvedli za předpokladu, že začnou nabízet i volání přes GSM.
Z mého hlediska je již ufon dávno mrtvý a celková jeho strategie je o ničem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rambo  |  07. 02. 2011 15:39

...Do budoucna se možná dočkáme ................................konverence.......................autor zrejme myslel konvergenci 8).......................... služeb poskytovaných v současnosti zvlášť Dial Telecomem a U:fon, nyní se však k jakýmkoli dalším souvislostem plynoucím z nové vlastnické struktury nechce vedení MobilKomu vyjadřovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sx  |  07. 02. 2011 15:33

peta je srab, kdo neriskuje ten neziskava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom Ostrava  |  07. 02. 2011 15:30

Bude možná zajímavé sledovat co to přinese klientům nebo zákazníkům (sám jím nejsem přímo v síti U:fon) a jaký to bude mít dopad na trh. Sám mám velice laický odhad že nějaké změny příjdou, ale budoucnost ukáže jaký to bude mít dopad, tedy dopad hlavně na trh a zákazníky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor