V zásadě nesouhlasím.Ta průmolovost nebo revoluce totiž nemusí nutně znamenat technický průlom nebo inovaci jakou svět dosud neviděl. Často to ani nelze, protože každý produkt se dá pomyslně rozděli na "moduly", tedy jednotlivé části, které samy o sobě můžou klidně být technicky průlomové, ale koncovému zákazníkovi nepřinášejí samy o sobě žádnou hodnotu, jsou pohou součástí celku. A pokud se celek skládá z desítek takovýchto "modulů", nedá se už rozeznat kolik z nich přispívá k celkové hodnotě a vyjímečnosti výsledného produktu.Konkrétně, Apple produkty, s nimiž nemá Jobs nic společného jako Apple Watch nebo AirPods jsou v pro řadu lidí průlomové a revoluční, protože jim například pomohly odhalit zdravotní problém, o kterém neměli tušení anebo jim pomohli s defektem sluchu, jehož řešení by jiným způsobem bylo řádově nákladnější než je cena Airpods Pro. Ale neznamená to, že by neexistovaly podobné produkty s podobnými funkcemi. Znamená to, že Apple dokáže výsledný produkt vyvážit tak, že se zaměří na, pro zákazníka v podstatě neviditelné součástí výsledného produktu, které vymyslí nebo vylepší lépe než ostatní.A tak dále, a tak podobně...