Koupit nebo nekoupit? Siemens C65

Diskuze čtenářů k článku

fildas  |  12. 11. 2005 19:40

když sme si ho koupil,rikal sem si,super mobil,bomba,ale po to co jsme ho zapnul,ouha, zacla se vypínat i když byla baterie nabitá aták..tkaze nedoporucuji,ted buud mit k700i,tak snad budu spokojen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Silvajs  |  14. 10. 2005 16:35

Ja jsem s ním byla spokojená do té doby, než my spadl s postele dolů a to jednou jedinkrát.Sešrotoval se tak že my nejde dispej začal černat.Pak si začal vytvářet svoje tapety a zajímavé tapety a nakonec jsem se nedostala ani do menu kterétrvalo cosi málo přes hodinu.A navíc ještě před tím než se mi to vlastně stalo se mobil sekal při poklikání na joystick více než jednou, což mě taky dost štvalo ale jinak je vklidu.KTERÝ MOBIL MA 10MG PAMĚTI ( ZA TY PRACHY)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rombri  |  19. 06. 2005 00:11

Za tu cenu je to super mobil,ty funkce a paměť.Tady je něco pro vašeho miláčka  http://c65-siemens.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rombri  |  05. 05. 2005 10:32

Já jsem s tímto telefonem nad míru spokojený,když uvážím jeho cenu a vybavení,tak néni co dodat.Jestli sháníte Wav melodie,nebo témata,mrknite se sem  http://c65-siemens.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doficz  |  25. 05. 2005 12:02

Dá se na tomto telefonu vůbec přez USB kabel rozmakat GPRSkový internet.? Kvůli tomu jsem si ho kupoval a windows ho nedetekuje? Je to vůbec možné rozmakat?
Do telefonu se přez kabel dostanu, ale internet v počítači přez něj prostě neumim rozmakat. Jde to vůbec?
doficz(@)seznam.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tramvajofyl  |  03. 05. 2005 15:17

Pomalé zpínání se dá zrychlit vypnutím animace při zapnutí! Nebo stisknutím libovolného tlačítka při animaci!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  03. 05. 2005 09:30

Posledni dobre Siemensy byly v rade 45 a to co nasledovalo dal, uz byl jen strmy pad. Design nekterych poslednich typu odstrasi uz od pohledu... jednim slovem fuj.
Rada 45 se mohla stat zakladem pro dalsi rady, myslim ze prikladne design SL45 se hodne blizil dnesnim Nokiim jako je treba 6680. Namisto tyhle hruzy, i kdyz treba ta C65 je na tom jeste dobre. Vubec se nedivim, ze Siemens krachuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Hřídel  |  03. 05. 2005 11:28

C65 jsem měl docela dlouho a musím říci že jsem byl naprosto spokojený. Pomocí kabelu si můžete nahrát nový fw, doporučuji verzi 43, je několikrát rychlejší, naprosto stabilní a umožnuje přehrávání videa + další vylepšení. Dále jde jako každý Siemens pomocí patchů vylepšit a upravit dle libosti, změnit rozložení kláves a přidat další znaky, změnit grafiku, barvy, ikony, zvětšit paměť na 12,5 MB atd.. Java je hodně rychlá, obrovský a perfektní adresář. Výdrž baterie jde o hodne zlepšit ubráním osvětlení displeje a navíc pomocí patche jde vypnout podsvícení klávesnice. Navíc má rychlé gprs a jde se s ním připojit v pohodě na net. Prostě pokud vám jde o funkce, za ty peníze je to dobrý telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  03. 05. 2005 19:52

To mate pravdu, za ty penize to je asi vyborny mobil pro kazdodenni telefonovani, jako spousta modelu jinych znacek... ale o to tady preci nejde. Siemens neprichazi s novymi technologiemi uz nekolik roku, nevyuzil naskoku ktery mel, jen kopiruje konkurenci a zije z podstaty. V manazerske terminologii se tomu rika myslim pozice "bidneho psa".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mhr2005  |  01. 05. 2005 22:42

pokud bych si měl vybrat mezi C65 a CX65 tak si tech 1000Kč připlatím a rozhodně jdu do CX65.. Nejvetsi rozdil je v dispei jak velikost tak pasivni vs. aktivni a to je opravdu znat. Navíc CX65 má i videa. Jinak přeju příjemné večír

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  02. 05. 2005 20:47

Asi souhlas. Displej se fakt neda porovnavat, na druhou stranu u CX65 je trochu na ukor klavesnice, ktera je jaksi scvrkla, tedy oproti C65. pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  01. 05. 2005 09:40

Ahoj. Siemens C65 mam asi od oploviny ledna takze muzu pridat par uzivatelskych postrehu a zaroven reakci na vyse uvedene prispevky. Mam Fw 16 + kabel.
1) Baterie - nejvetsi bolistka siemensu. Pri normalnim pouzivani vydrzi cca 1 den. Pouze pokud velmi setrim dostanu se nahodnotu 2 dnu. Toto sem vyresil nakupem dobijeciho kabelu - kazdy den pri puzivani internetu zaroven dobijim.
2)Sekani - trosku neprijemna vlastnost. Kdyz se telefonu zachce tak se proste vypne. Vetsinou tak 2x do tydne. Toto je ale mozna zpusobeno starou verzi fw.
3)Vrzani - chte nechte musim pripustit, ze kryty vrzou. Hlavne kdyz udelate to co ja a sundate i predni cast krytu. Ale tp by slo vyresit koupi noveho krytu. Co se tyka padu z vysek, nechapu jak podle toho ze telefon spadne a rozpadne se muze dany phone odsuzovat. Je to elektronika a ne mic...neni urcen k mrskani o zem...
4)Funkce - jednoznacne PLUS! Za penize, za ktere se da telefon poridit nabizi naprosto spickove funkce a vlastnosti. Vyborna pamet, infraport (narozdil od nokii pouzitelny - dokaze prenest i javahry), GPRS 10 (pouzivam kazdy den), fotak (na momentky bohate staci, kdo chce fotit tak si stejne poridi digitalni fotoaparat), vyborny kalendar a adresar (prakticky bez chyby - narozdil od SE....)
A ted neco k rychlosti. Nevim jak vam ostatnim, ale me prijde rychlost telefonu vcetne Javy na pomerne vysoke urovni. Mam moznost porovnani s Siemensem CFX 65 a Nokii 6230 a rychlost mi prijde temer srovnatelna s 6230. Navic do telefonu si muzete stahnout spoustu uzitecnych aplikaci z internetu nebo wapu, coz jeho funkce velmi rozsiruje - zabrana pamet neubira na rychlosti.
TIP: Pokud vam prijdou reakce telefonu pomale, zkuste pouzit defragmentaci... budete koukat..
A co se tyka klavesnice, joysticku a designu vubec - pride mi to naprosto vyhovujici. Joystick je vyborny (v porovnani treba s M65, nebo s porovnani s PRISERNOU ovladaci klavesou N6230!), klavesy maji jisty stisk a dobre se snimi pise. A co se tyka tlacitka nad dvojkou - me osobne nevadi, parkrat sem ho take sice nechtene zmacknul ale vetsinou ho mackam jen kdyz chci (a to mam velke prsty).
Takze suma sumarum - Siemens C65 jednoznacne doporucuji! Za takove penize nesezenete lepe vybaveny telefon. A to rikam jako byvaly vlastnik SE a Nokie. DOPORUCUJI!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
The Turion  |  01. 05. 2005 17:07

ahojte. ja mam CX65 a je to super mobil. momentalne mi staci, kym si nenasetrim na nieco lepsie (SE to nebude). Uz sa velmi tesim na Nokiu N90 (to nove vecko s dvoma displejmi). Caaaaaaaafte

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pospa  |  01. 05. 2005 21:51

Já sem to myslel tak, že ty plastový kryty toho moc nevydržej a takový spadnutí na zem absolvuje každej telefon......ale jenom tenhle se u toho totálně rozbil!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vb  |  30. 04. 2005 07:48

takový šunt, dostal jsem ho jako služební mobil, ale vydržel jsem s ním jen asi něco kolem 24 hodin.....džojstick nejde pořádně ovládat, na display není venku vidět, výdrž baterie podle ostatních kolegů hrozná, někdy den, někdy tři....vrátil jsem se k Alkatelu 500 a jsem nad míru spokojen ( samozřejmě jen pro telefonování a textovky )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  30. 04. 2005 19:09

Alcatel 500? Hm, takovej teda neznam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  02. 05. 2005 15:50

Když už, tak džojstyk, nebo radši džoj-styk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dieg0  |  29. 04. 2005 20:13

Zabudli ste doplnit par dolezitych veci.Vyborna praca s infraportom.Komunikuje s kazdym telefonom a PC na prvy raz.Posiela vsetky druhy suborov a aj vacsie ako 5 MB.Ma obrovsku pamet 10,32 MB rozsiritelnu na 12,5 MB.Joysticky maju nove modely doplnene silik gulickou ktora mne osobne po polroku odpadla.S novsim FW ma telefon javu snad jednu z najrychlejsich v tomto mobilnom svete okrem smartphonov.Dieg0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O'Neal  |  29. 04. 2005 20:38

Tak to máš teda pravdu,protože já ho mám taky a jsem s ním náramně spokojenej,nechápu,že ho tu někdo může špinit,to mě připadá,že ho kritizuje jen ten,kdo ho asi neměl v ruce.Jestli se o něm chcete dozvědět více,tak se mrknite na tuto adresu,včera jsem na ni narazil a jsem spokojený http://c65-siemens.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pospa  |  29. 04. 2005 20:50

Okecávejte si to tady jak chcete, ale pár lidí co znám c65 má, nebo spíš mělo...když sem to vzal po prvý do ruky, tak sem hned poznal, že to je siemens!!! Já osobně mám SE t310 a když sem poslal melodie přes infraport na c65, tak se zvuk absolutně nedal srovnávat!!!! Kamarádce spadl telefon na schody a rozpadl se na pět částí....infraport hledala o patro níž A to jí spadl zhruba z metru a půl........zkuste pustit SE!!!!!!! Ještě k tý baterce, tak opravdu nevydrží při normálnim používání dýl než 2 dny!!!! Takže koupit nebo nekoupit???? Podle mě rozhodně nekoupit!!!! Ještě by za váma potom běhali děti ze školky, ať jim pučítě tu hračku......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete C65  |  29. 04. 2005 20:06

za ty prachy, co dneska stoji neni lepsi volba..
ja ho kupoval hnedka jak se objevil na trhu (nekdy v cervenci) a jsem s nim absolutne spokojenej a to vnem porad mam predpotopni fw04....ted nekdy si zajdu nechat nahrat novej 43....prece jenom telefon obcas zatuhne a 43urcite bude trochu rychlejsi a prehrava videa
jinak segra ma T610 a muzu rict, ze jediny co se mi na nem libi je pevnejsi konstrukce, BT a trochu vetsi displej (ikdyz zase barvy vypadaj lip na C65, T610 je ma moc do zluta)
jinak nespornou vyhodou C65 oproti T610 je hlavne ta velka pamet, se kterou muzete pracovat jak s pevnym diskem (tvorit si vlastni adresare) a diky pameti se da dost aplikaci doinstalovat, navic wavy jsou docela kvalitni, ma javu midp 2.0 a na rozdil od T610 kterej nema podporu socketu na nem rozchodim Jimma...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  29. 04. 2005 13:29

myslim si ze by bylo fer uvest do hardwaru i baterii - a to zejmena ze baterie je strasne spatna!!! to tvrdim proto jelikoz siemens C65 mam a je o jiz muj treti siemens v mem mobilnim zivote (C35i, C55) a tak vim o cem mluvim - siemens nedokaze udelat kvalitni baterii, s barevnym displeyem je to jeste horsi - nabijim baterii vzdy po dvou dnech, jednou jsem telefonoval 75 minut v kuse a z nabite baterie nezbylo nic a to mam telefon pul roku, sony ericson T610 pri stejnem vyuzivani vydrzi 4-5 dni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  29. 04. 2005 16:51

K C65 lze koupit LiPol akumulátor s kapacitou 900 mAh - výdrž by se tak měla prodloužit cca o 30%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  29. 04. 2005 16:57

ten mam

vydrz se prodlouzila na 2,5 dne :) obvykle funguju tak ze v pondeli rano nabiju oba akumulatory (standartni li-ion a li-pol) a v patek vecer si nabiju jeden na vikend a v pondeli zase nabijim oba

trikrat tydne me vazne krapet unavuje ... ale zase mi vyhovuje funcnost siemense

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
caia  |  29. 04. 2005 12:19

-ovládání Siemensů je obecně celkem nepřehledné
-VELKÁ nevýhoda je že nové zakoupené kusy mají často starý FIRMWER a ten má chybu v tom že nelze zprovoznit služba MMS, musí se tedy v servisu přehrát a následné nastavení profilů těchto služeb JE VELICE komplikované a zdlouhavé!!! (Natož pro lidi kteří se v těchto záležitostech nevyznají!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  29. 04. 2005 12:39

"ovládání Siemensů je obecně celkem nepřehledné" je věc názoru (a zvyku). Jak jsem psal nedávno, za 15 položek první úrovně menu u Nokie bych teda neměnil ani za zlatý prase - TO je podle mě nepřehledný ovládání.
No a jestli má opravdu GPRS (vím, že se před rokem psalo: má, pak na poslední chvíli nemá, pak zas má nebo že se bude dát udělat jenom úpravou FW), tak za tuhle cenu spíše ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  30. 04. 2005 19:15

Nastaveni MMS je zdlouhave? V tom me zklamal i autor. Staci zavitat na www.my-siemens.com , tam si vybrat C65 a nastaveni sluzeb. Clovek si tam zada zemi, operatora, co chce nastavit a klepne na poslat a v mziku ma telefon pomoci smsky nastavenej. Jestli to jde u Nokie jednoduseji, tak bych to rad videl. pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ldx  |  03. 05. 2005 20:03

Nastaveni MMS posle operator pomoci sms, staci jen zavolat na infolinku. Rucne to muze nastavovat snad jen d*** nebo fanatik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  29. 04. 2005 11:13

Meli jsme ho v rodine, takze s nim mam zkusenosti. Shrnul bych to takhle:

PLUSY:
-velkej display, je kvalitni, i kdyz jen pasivni
-dobra pamet, 9 MB bohate staci
-moznost customizace - schemata...
-dobry zvoneni (i kdyz tech 40 hlasu je spornejch, treba 6230 jich ma taky 40 a hraje podle me daleko lip)
-dost dobre udelanej, propracovanej a velkej adresar s moznosti pridani fotky volajiciho
-synchronizace se softem od Siemensu je dost snadna a telefon jde dobre pouzit jako modem na GPRS
-moznosti nastaveni fotaku - vyvazeni bile, svetlost, zoom, 3 stupne kvality
-dobrej spravce slozek skoro jako v pocitaci, vsechno ma v mobilu svoje misto, vsechno se rychle najde
-dobrej kalendar

MINUSY:
-spatnej joystick
-telefon je celkove dost pomalej, JAVA se mi taky zdala pomala
-kvalita fotek neni nic moc


T610 neni v zadnym pripade lepsi nez C65, jen ma BT a vypada styloveji. Ma ale hrozne malou pamet - to je jeho nejvetsi minus. A kvalita fotek z T610 je strasna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Va3ek  |  29. 04. 2005 16:55

hej typku, fakt pozivas tu trapnou vec (fotak se tomu rika) v mobilu? Tak to te obdivuju. BT je daleko dulezitejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mick  |  29. 04. 2005 09:45

Co videa 3gp přehrává a nikde se o tom nepíše od fW33.
Joystick jde naprogramovat za pomcí kabelu jde tento mobil uplně předělat. Přidat další funkce
Mail klient je v pohodě přes Javu. Komunikace s ICQ přes Javu v pohodě. Java je pomalá? To nedržel v ruce asi Nokii, tam je java pomalá. Vrže kryt? Kopil jsem si nový.
Jinak přehrává wavy, témata prostě vyhrajete si sním celé hodiny.
Java her je spousta mám jich 300 a jsou rychlé. Tak nevím Radši bych šel do M,S 65 ale C65 je za tu cenu skvělá.
Můžete se podívat na http://c65-siemens.com.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O'Neal  |  29. 04. 2005 10:18

To je teda pravda,měl jsem jednou Nokii,už bych si ji nikdy nekoupil,Siemens C65 za tu cenu je super telefon,jednuduchý a můžu si ho předělat podle sebe a na té adrese mají fakt plno skvělích věcí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenda  |  29. 04. 2005 09:17

Výměna SIMky je opravdu pro šikovné ruce. Zapojil jsem ale i hlavu a používám malý trik. Rožkem druhé SIMky, kterou chci vložit, mírně nadzvednu tu uvnitř. Palcem pak vysouvám první SIM na druhou SIM. To už jde docela snadno a nedělá mi to žádné problémy. Nakonec vložím druhou SIMku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
detik  |  29. 04. 2005 07:11

Pokud někdo chce levný telefon s maximální výbavou tak C65 je opravdu dobrá volba, nechybí mu nic podstatného i když mechanické zpracování a přehlednost v menu není jeho hlavní stránkou, tak je jasnou volbou pro mladé,  kteří třeba pomocí IRDA můžou přenášt fotky, MIDI a hry mezi sebou či PC. Samozdřejmě jde telefon použít jako GPRS modem 4/2 k počítači a to je opravdu slušná výbava pro tak levný stroj. Tak mě napadá který telefon má: MMS,WAP,GPRS,JAVU,MODEM,IRDA, fotoaparát,  10MB Paměť, a stojí do 3000,- ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pospa  |  29. 04. 2005 07:26

Až na těch 10MB paměti je to SE t610!!!! Navíc má bluetooth a je to sony ericsson...ne žádný siemens!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
detik  |  29. 04. 2005 07:42

Hm, taky to je jiná třída telefonu ne? Navíc se už nedá koupit a za 3000,- se neprodával. To bys to musel srovnávat třeba s S65. A co jsi tím chtěl říct že T610 nezamrzá a nebo že je rychlejší než C65?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  29. 04. 2005 09:21

Jak to, že se nedá koupit? Na kase (např.) ho vidím skladem za o 500 víc než C65. Už samo kvalitnější provedení je IMHO důvod pro SE. Navíc má mailového klienta, který (narozdíl od Siemensů) umí diakritiku (korektně číst i psát, dokonce s pomocí T9) a zprávy stahuje od nejnovějších. Pro praktické použití mailklienta v mobilu velmi podstatné vlastnosti. Pro mohou hovořit ještě BT, větší displej, subjektivně hezčí zvonění, barevná schémata ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JD  |  29. 04. 2005 15:32

SE630 nema MIDP2 a jeho java je desne pomala. U SE630 neni mozne pristup do filesystemu telefonu pro jakykoli soubor (zvoneni, java fotky atd). Mam na stole CX65 a SE630 a SE bych nevybral.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Va3ek  |  29. 04. 2005 16:46

k cemu ti je JAVA? No nic... todle asi nevyresime... Siemens ma sve skalni zastance stejne jako Sony Ericsson. Ale kazdopadne tenhle Siemens je uplne HNUSNY!!! A taky co vim, tak SE se netopi v dluzich! Sony Ericsson forever! Siemens SUX!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  29. 04. 2005 17:47

1) Jedna věc je něco dobře dělat, druhá věc umět to dobře prodat.
2) Že si zrovna SE-fanoušek bere do pusy krásu! Ericssony byly odjakživa hnusný, že bylo odporný na ně i sáhnout; po spojení se Sony se to (malinko) vylepšilo, ale furt jsou strašně šeredný. Když si proti nějakýmu SE postavím třeba A55, tak se to nedá (co do vzhledu) vůbec srovnávat. C65 ještě trochu drží hezký vzhled 55-kové řady, bohužel další 65ky už ne a 75ková řada se stává šerednou, přímo sonyericssoidní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Va3ek  |  30. 04. 2005 14:25

Prvni bod kdysi resil i Ericsson!!! Tak moc nemluv.
T68 byla a stale je tisickrat hezci nez nejaky zpuchly siemens! Kazdopadne vzhled kazdy posuzuje velmi subjektivne. Za me: mnohem vic se mi libi jednoduchost a cistota linii od sony ericssonu nez ten prevajcovany vzhled siemensu. Netvrdim, ze jsou vsechny siemensy hnusne - libi se mi SX1(i kdyz ty tlacitka na stranach displeje nejsou zrovna nejlepsi), S65, ale ten se tobe libit nemuze, protoze vypada moc sonyericssonovsky, a pak se mi moc libil sl45. Ale vetsina siemensu na modely Sony Ericssonu proste designove nemaji!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  02. 05. 2005 10:22

Věc názoru. Mně se prostě líbí Siemensy, spec. elegantní 55-ková řada, víc než ty hranatý kostky od SE. Bohužel nemůžu udělat asi ani ten nejmenší ústupek, zatím o žádném SE nemůžu říct, že by se mi líbil.
Designový vrchol vidím v A55, kde se s oku lahodícím vzhledem spojuje i perfektní ergonomie, což jde obvykle dost proti sobě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  29. 04. 2005 16:50

Na Javu kašlu. Co užitečného v ní používáš? Fakt by mě to zajímalo (já pro ni nenašel využití - na gamesy kašlu).
Pro zvonění, fotky a schémata lezu pomocí FMA, to mi stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  29. 04. 2005 20:18

Na javu kasles chlapce?... tak to uprimne lituju. A jenom na hry rozhodne neni. Sam mam v C65 mobilni ICQ, dalsi uzitecna aplikace je book reader, kompas, rozvrh hodin, sms branu, aplikaci na svatky... zkratka vsechno mozny. ... pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  29. 04. 2005 22:23

ICQ - dem mi pokoj se s tim cvakat na mobilu, navíc to má malej displej
BookReader - ups, snad na tom displejíčku nečteš knížky? Já si v MHD čtu časopis a všude jinde mám compa. Rozvrh hodin - nepotřebuju a SMS brána - do Oskara můžu via SMS-email.
Kompas a svátky - oukej, po tom se možná někdy podívám, ale akutní to rozhodně není. Přesto díky za tip.

Kdybych nutně venku o tyhle věci stál tak už si pořídim radši PDA. Právě T610 se s tím propojí docela dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  30. 04. 2005 19:06

Samozrejme, cvakani je cvakani, ale s T9 to neni nic strasnyho, navic ICQ neni na psani romanu, ale na kratky zpravy, coz je naprosto v pohode a kdyz travis 2 hodky denne ve vlaku, prijde to dost vhod... ctu si na tom clanky z MM. Doma si je stahnu, pres infra hodim do pameti a je to. Navic v tom programu se zobrazi 10 radku na displeji a i kdyz to neni zrovna velkym pismem, je to dostacujici. pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JD  |  29. 04. 2005 15:37

A jeste jedna vec. Zvoneni.
SE ma zvoneni pouze MIDI. Na Simensu si muzes dat AMR, WAV a to znamena jakykoli zvuk.
Napr LG se svym 40-ti hlasim vyzvanenim to taky neumi. Ja teda rozhodne dam prednost WAV (16KHz vzorkovani, ADPCM) ktery prehraje cokoli pred 40-ti hlasy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  29. 04. 2005 16:47

No dobře, tak ty dáš přednost wav zvonění, já zas mailklientu a BT. Radši ale kvalitní mid než skřehotavý díky reproduktoru wav. Mám ještě C55 jako záložní a ten zvuk je hroznej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  29. 04. 2005 15:42

Opravdoví programátoři v mailech nepoužívají diakritiku, ta je jen pro pojídače koláčů Kdo byl odkojen na DOSovém Pegasus Mailu v dobách před 10 lety a dříve, tak ví, o čem mluvím.
V SMSkách píšete taky bez diakr., ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  29. 04. 2005 16:41

Víš, on je hlavně problém s příchozími maily, si nevybereš, jestli ti je pošlou s nebo bez diakritiky. Tobě píšou jen opravdoví programátoři?
Ale proč bych jako diakritiku nepoužíval na mobilu v mailklientu, když to T9 píše úplně vpohodě s ní? I přečíst to pak jde všude, pokud ten (web)mail(klient) umí unicode. Nevím jak teď, ale donedávna to neumělo centrum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  29. 04. 2005 17:51

Á, uznávám. Já totiž z mobilu maily jen posílám, a to pouze v případě nouze nejvyšší. Jinak příchozí maily se mi na mobil přeposílají a lidi na výši umí říct to podstatné i v mailu do 320 znaků. Ti ostatní si musí počkat, až dorazím ke stroji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pospa  |  29. 04. 2005 13:38

Tak když je to jiná třída telefonu proč není levnější o tolik, aby se vyplatilo si ho koupit??? V mobilpohotovosti ho mají např. za 3800!!!! Myslim že za tolik funkcí navíc je 800 málo!!! K rychlosti se radši navyjadřuju......to je sice slabá stránka SE, ale dá se to vydržet.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miguel  |  29. 04. 2005 08:34

Jde použít jako GPRS modem? Přes infraport? U Oskara mi tvrdili že ne, i když v něktrých materiálech to uváděli. Mám Palm T/E, chtěl jsem stahovat maily a jenom tohle mě odradilo od nákupu. V recenzi na MM se uvádí, že podporuje mobilní data, ale nedozvínm se, jestli přes kabel nebo Infra. Díky za zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Tvrznik  |  29. 04. 2005 09:24

Je to možné. Mám T610 a manželka má C65. Když jsme byli na horách tak T610 na rozdíl od Siemensu přestal fungovat (nízká citlivost je dávná bolest SE). Takže jsem zrekvíroval Siemense a přes infrák datoval jak fík (rozhodně rychleji než T610, GPRS třídy 10 se projeví). Vyzkoušeno proti notebooku a iPAQu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  29. 04. 2005 20:20

Internet via GPRS via IrDA funguje od verze softwaru 12 bez problemu. pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neil  |  29. 04. 2005 06:48

ktery usnadni vyber.Vahal jsem se mezi C65 a CX65,ale absence e-klienta to rozhoduje..Jnak pamet 10 Mega-klobouk dolu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  29. 04. 2005 06:45

Velice mě mrzí, že autor nezmínil infraport. Uz sem přes něj stáhnul a odeslal takové množství dat, že bych se nedoplatil.
Velká výhoda je možnost přehrávání midů. Mám jich tak 3 MB.
Je to supr zelefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  29. 04. 2005 06:47

Ještě, u funkční klávesy na připojení sem odřízl gumový špuntík a už mě klávesa nefunguje. Mám klídek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  29. 04. 2005 07:35

neviem ako pre C65, ale pre CX65 existuje soft (myslim, ze som ho nasiel na siemensmania.cz), ktorym sa da akemukolvek tlacidlu priradit akakolvek funkcia. Takze sa da zmenit aj to, co vyrobca natvrdo priradil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrty  |  29. 04. 2005 15:25

To je pravda, to třeba samsung neumí a ještě se tím chválí... Že jsou první na světě kteří podporují zamikání obsahu DRM klíčem... (fuckt you DRM)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ladin  |  29. 04. 2005 06:44

Tak tenhle telefon nebrat, kdyz mi prvne prisel do ruky po tom co si ho koupila sestra, me nemile prekvapil. Ošklivý plastovy vzhled, nevyrazna klavesnice, absolutne se nedalo ovladat telefon podle hmatu, furt jsem musel kontrolovat jestli mackam to co chci. Display je sileny a o fotky s barevnosti nemaji nic spolecneho. Ke vsemu je C65 hodne pomala, ale zas ne tak jako CF62 co ma pritelkyne. Po zkusenosti s temito dvema telefony bych si nikdy zadny Siemens nekoupil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Freeman  |  29. 04. 2005 12:55

A co by jsi chtel za 3000Kč frajere?!Myslim že za tu cenu je to bezva telefon.Zdar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Va3ek  |  29. 04. 2005 16:50

to radsi nokii!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš J.D.  |  02. 05. 2005 13:51

když už takhle odpovídáte (toho frajera jste si mohl odpustit), tak je nutno si uvědomit, za jakou cenu se tento telefon prodával v době uvedení na trh.. a to rozhodně nebyla cena kolem 3-4 tisíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
.  |  28. 05. 2005 20:19

Tento teleefon mam a jsem s nim naprosto spokojen.Jeho jedinou slabou stránkou je slabý foťák,který je velmi citlivý na dobré světlo.Ale ono za ty prachy zas nemůže bejt výbornej ve všem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romulus  |  29. 04. 2005 01:14

Ještě bych se chtěl zeptat autora, proč (jak je na MM zvykem) zařadil způsob práce digitálního "zoomu" C65 do nevýhod. Nechápu, proč by měl telefon fotografie pořízené s menším rozlišením opět interpolovat na plné rozlišení a zaplňovat tak paměť zbytečnými daty. Osobně tento způsob "zoomu" u Siemensů chválím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FrantaVazoun  |  29. 04. 2005 00:53

Myslim ze 3000 za tento mobil je dost. Na netu se da sehnat Siemens C60 ktery ma sice horsi display ale jinak je stejny za krasnych 1800korun! Za 3000 se daji poridit daleko lepsi mobily! Ale to je jen muj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
romulus  |  29. 04. 2005 01:05

Dost nepodložený názor. I tady na MM je možnost porovnat si telefony vedle sebe. C65 má mnohem větší výbavu (větší paměť, organizační funkce, vestavěný fotoaparát apod.) a přestože nemá příliš pevnou konstrukci, proti C60 je na tom kvalitativně mnohem líp. Nejsem si jistý, jak daleko lepší mobil jde za 3000 koupit.
Btw: v tom článku je dost překlepů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave777  |  29. 04. 2005 08:35

No cena 3000 je "asi" na miste, ale nelze zapomenout, ze za cca 3400 Kc lze poridit T610, za 3800 T630, ktere jsou az na pemet lepsi. Maji BT, ktery byl Siemens schopny implementovat jen do SX1 a S65. Nehlede na to ze zanovni T630 stoji pod 3tis. v bazaru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nup  |  29. 04. 2005 12:32

BT má už S55 - jen pro upřesnění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  29. 04. 2005 20:13

No, ktere jsou az na pamet lepsi Docela vtipalek, porovnej si je v katalogu. Treba 1000 polozek v adresari i schuzkach, vyhledavani postupnym zadavanim znaku, pres infra jdou posilat jakykoli soubory, ne jenom obrazky a zvuky, archiv pro sms (a ver, ze do 10 MB jich narves opravdu hodne) a takhle by se dalo pokracovat dal. I kdyz uznavam ohledne displeje a vyzvaneni je asi SE lepsi. pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  02. 05. 2005 20:52

No, zanovni, mam takovou nepodlozenou zkusenost, ze vetsinou ty zanovni telefony jsou na tom vevnitr nejhur, protoze jenom tak by je lidi z ruky nedavali pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sherry  |  29. 04. 2005 16:54

Musim jedině souhlasit s romulusem... Označil bych vaše srovnávání za srovnání "jabka X hrušky". To že má siemens, o kterém mluvíte označení C60, tedy se srovnávanou C65, jen o "5 nižší" neznamená, že mají tyto telefony k sobě blízko! C60 je proti C65 na samém začátků mobilní evoluce, zatímco C65 má už ve své cenové kategorii velmi zajímavou výbavu - možnost nahr. zvuků, fotoaparát, IrDa, 10,32 Mb... Myslím že mu za 3000,- nelze VŮBEC NIC VYTKNOUT- ale to je samozřejmě můj názor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavliicek  |  30. 04. 2005 19:19

No, ja myslim, ze ma spis 10,32 MB pavliicek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor