Koupit nebo prodat mobil: za kolik v bazaru?

Diskuze čtenářů k článku

legnaw  |  29. 03. 2007 21:54

to uz v marci je uhorkova sezona?????????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kotas  |  03. 04. 2007 11:27

co je to marec a co je to uhorková, tatare? kdyz jsi z tatarstánu, davej prispevky tam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wizi  |  29. 03. 2007 09:35

Nemohu tak docela souhlasit s "...mohou se tu objevit i podvodníci. Takový člověk se bude zřejmě zdráhat sdělit své jméno nebo odmítne uzavření kupní smlouvy..."
Z teto vety vyplyva ze kazdej kdo nechce sdelit jmeno neo uzavrit smlouvu je podvodnik. Myslim ze jmeno neni takovej problem uvest ale pri sepsani smlouvy mezi kupujicim a prodavajicim by pak prodavajici mel uplatnovat zaruku u prodavajiciho, coz je pomerne nesmyslne, pokud k mobilnimu telefonu dostane Zarucni list / Fakturu tak zadnou smlouvu nepotrebuje, reklamace stejne uplatnuje primo v servisnich strediscich.
Ale jinak s tim veskrze souhlasim, ze ten kdo se opravdu silne zdraha sepsat smlouvu tak by mohl byt podezrely.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomcat  |  01. 04. 2007 11:44

Reklamace stejne uplatnuje primo v servisnich strediscich.... .... bohužel ne, pokud se jedná o dotovaný model od operátora, nebo od operátora v zahraničí tvz "šedivka" musí zakaznit se snažit uplatnit záruku u něj, něco jako OEM software. Protože se vždycky nedou jedinci kterí si flasnou firmaware někdy to projde, jen těch poznávacích znaků je tolik, že pokud to bude chtít servis poznat tak to pozná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
crashpc  |  22. 04. 2007 11:47

hoja. dělám v servise, a vim že naděje na poznání neoprávněně naflešovanýho telefonu je velmi, velmi malá. Zaprvý servis musí opravit co nejvíc telefonů, aby mu výrobce za ty opravený telefony zaplatil, takže se dělá mraky opravitelnejch telefonů z dobré vůle, což je zásadní, a zadruhý ty technici co tam sou, sou natolik líný/hloupý/bůhvíco, že to prostě znovu přeflešnopu a opravěj než aby něco takovýho řešili.... horší sou mechanický poškození. To se pak technik musí rozhodovat jestli si to veme natriko, opravovat zákazníkem poškozenej telefon, nebo to neuzná...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  29. 03. 2007 09:14

Teď ještě vysvětlit lidem, že položka "cena dohodou" by se pokud možno měla používat jen v extrémních případach (např. "exotických telefonů") protože mi všichni přece víme, že slušností je, aby cenu (prvotní) určil vždy prodávající.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  29. 03. 2007 14:14

MY všichni. Tfuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  29. 03. 2007 08:20

Připadne mně lepší koupit nebo prodat mobil v online aukci než v kamenném bazaru (pokud jsem teda ten prodávaný mobil neukradl, že).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Francek  |  29. 03. 2007 09:08

Souhlasim! Nikdy neni jistota, ale v te aukci maji preci jen snahu overovat adresy lidi a co je nejdulezitejsi, jsou tam hodnoceni uzivatelu z jiz ukoncenych obchodu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor