Ano, největší problém je v levných nekvalitních krabičkách, které mají reálnou hodnotu max.několika stovek korun. Problémy se řeší restarty, což je krátkodobé a unavující. Nemíním běhat po různých pobočkách a neustále něco reklamovat, kašlu jim na to. Už jsem tam byl se set-top boxem a jenom se mi vysmáli + chtěli po mě 1000,-Kč zálohu za zápůjční (starý poškrábaný) kus. Sousedé strávili dny mezi svátky běháním po pobočkách a výměnou set-top boxů, ke kterým měli 2-3x špatný adaptér a buď měl příliš slabý nebo příliš silný výkon. Nakonec budou přecházet také jinde, i oni toho už mají plné zuby a dopomohl jsem jim k tomu.Bzučení je způsobeno rušením okolních zařízení - modem, atd. FW jsem updatoval, pak jsem se zase potýkal se sekáním, samovolným přepínáním a modrou / zelenou obrazovkou. Jeden problém se vyřeší a objeví se další dva nové!!Co se modemu týče, tak na Archer MR200 nadává každý druhý a problémy mého charakteru jsou poměrně četné - podle toho, co jsem četl na různých webech a sociálních sítích. Nehledě na to, že O2 má vysílač od nás vzdálen cca 1km pod kopcem. Takže se dost často stává, že ve večerních hodinách je rychlost na poloviční až třetinové úrovni = 7-10 Mbit, což na běžný provoz + internetovou TV nestačí. A hádejte se s idioty. Na pobočkách jsou telata nebo mladí Slováci, kteří často ani neví o čem mluví. A když jsem ohlásil přidělené číslo popisné, tak mi mladá zmalovaná fiflena řekla, že "to mám jedno" a zbytečně jim dělám ještě delší frontu..Když to má O2 na takové úrovni, že je jedno zařízení rušeno tím druhým a nemají to ani zdaleka softwarově optimalizované na odpovídající úrovni, tak nerozumím tomu, proč zákazníkům cpou zařízení formou prodeje - splátek a ne formou pronájmu, ještě bez možnosti výběru. A už vůbec nerozumím tomu, proč trvají na 2-letých smlouvách s úvazkem. Pokud služby dostatečně nefungují a není to vinou zákazníka, tak by takoví zákazníci v případě odstoupení od smlouvy NEMĚLI PLATIT PENÁLE!Máte pravdu, O2 šetří - nehorázným až sebevražedným způsobem. Nikdo mi nenabídl žádnou slevu ani fungující alternativu. Pouze se velmi příjemná a velmi dobře proškolená operátorka z výpovědního oddělení neustále opakovala a držela mě v kleštích = buď pokračovat dál, nebo odstoupit a uhradit penále v plné výši. Na mé argumenty odpovídala, že toto nemůže nijak posoudit.
Za to penále jim budu všude dělat takovou reklamu, že přijdou o desetinásobky. A až díky mně přejde k jinému operátorovi alespoň 5 lidí, tak až potom budu spokojený (zatím je to 1 - zmiňovaní sousedé).
Názor byl 2× upraven, naposled 08. 01. 2020 10:13