Lenovo chce vytěžit ze značky Moto maximum. Představilo zástupce nové řady Moto M

Smartphonové portfolio Lenova začíná být jedním z těch méně přehledných. Firma totiž na spoustě trhů včetně českého různě kombinuje své dvě značky Vibe a Moto, v Číně je situace ještě zamotanější díky třetí značce Zuk, v Německu zase na vlastních stájových modelech parazituje lowendový Medion. 

Klepněte pro větší obrázek

Je jasné, že ve světě mobilů má mezi uvedenými brandy největší prestiž značka Moto odkoupená předloni v rámci mobilní divize Motoroly odštěpené od Googlu. Proto nepřekvapí, že Číňané chtějí z draze pořízené značky náležitě vytěžit a představují pod ní nejen vlajkové modely (Moto Z, Moto Z Play), ale také smartphony střední třídy. Nově založená řada obsahuje zatím jediný model – Moto M.

Novinka sází na 5,5palcový FullHD AMOLED displej, celokovové tělo a čtečku otisků. O výkon se postará procesor střední třídy Helio P15 od MediaTeku. Na pamětích Lenovo už tradičně nešetří a osadilo 4 GB RAM + 32GB vnitřní úložiště s možností rozšíření paměťovou kartou. Baterie má vzhledem k velikosti zařízení podprůměrnou kapacitu 3 050 mAh a bude se dobíjet přes USB-C konektor. Smartphone dostal hlavní 16Mpx fotoaparát a 8Mpx selfie kameru. Moto M se bude prodávat zatím pouze v Číně v přepočtu za zhruba 7 500 Kč (bez daně).

Váš názor Další článek: Samsung W2017: našlapané véčko pro Čínu postavené na Snapdragonu 820

Témata článku: Lenovo, , , , , , Lenovo Moto M, Lenovo Moto Z, Lenovo Moto Z Force, Lenovo Moto Z Play, Pře, Zástupce, Smartphonové portfolio, Nov, Brandy, Stájový model, Maximum, Jediný model,