V Itálii už projektují tratě pro vlaky na magnetické levitace (600 km/hod) a to už tam mají dobrých 15 let VRT Fraciarossa co jezdí až 350 km, a my tady řešíme signál ve vlaku Dobrý no.
To jsou dve ruzne veci. Trat (koleje) patri statu skrze spravu zeleznic a ti si projektuji nove trate, koridory atd. svym myssim tempem hodnym statni firmy.Zatimco vagony patri tu CD, tu RJ, tu Leo...kazdy si muze koupit to, nac ma finance.
Mám takovej dojem, že mezi Chocní-Ústí by nebyly platné ani stahovací okýnka, síť tm prakticky v tomto koridoru neexistuje.
Dosel vam ten vtip? Do novych vagonu CD :D
Tím jsou myšleny nové vagony z roku 1980, které nahradí vagony z 1960...
A to je právě ten ftip! :D
Zkrátka jsou vagony koncepčně tak dobré, že kromě oken není třeba nic jiného řešit..A tohle opřesvědčení jim vydrží nejméně dalších 20 let.
{{values.description}}
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.