To s tím menším procentem kyslíku ve větších nadmořských výškách a rychlejším prouděním elektřiny a tedy rychlejším vyvíjením baterie myslíte smrtelně vážně?
Jako ano, s rostoucí nadmořskou výškou klesá elektrická pevnost vzduchu, ale není to dáno procentem kyslíku, ale klesajícím atmosférickým tlakem. Průrazné napětí vzduchu při hladině moře a normální vlhkosti se udává cca 30 kV/cm, ve výšce 10 000 m.n., tedy ještě výš než na Mount Everestu, je průrazné napětí stále větší než 20 kV/cm a myslíte, že takový pokles izolačních vlastností vzduchu bude mít opravdu tak velký vliv na zařízení, pracující s napětím v řádu jednotek voltů a jeho rychlejší vybíjení? To už teoreticky větší vliv na výdrž baterie bude mít samotný nižší atmosférický tlak, při kterém dojde k objemovému roztažení baterie a tedy poklesu hustoty elektrolytu, než ta vaše teorie o rychlejším proudění elektřiny. Ale samozřejmě, největší vliv na výdrž baterie na horách bude mít nízká teplota 