Na které straně je pan Stádník, na straně zákazníků nebo na straně monopolistických firem jako je Český Telecom ? Jde o to, že Telecom nabízí hovory na Slovensko konkrétně do mobilních sítí Eurotel a Orange za cenu 11,90 Kč/min standartním způsobem a 9,90 Kč/min při použítí služby Xcall.
A tady jde do tuhého, levnotel služba s přidanou hodnotou nabízí hovory na slovensko do mobilních sítí a to konkrétně za 4,- Kč/min, stačí vytočit 900 94 55 00. Ano, je pravda, že se hned nedovolám na první pokus, ale pokud ano není problém se dovolat. Pokud to nikdo na druhé straně nebere, zaplatím zbytečně 4,- Kč/min, ale účtovací proces je takový, že po 15 sekundách hovoru se hovory zpoplatňují po 5 sekundách. Takže, jestli budu volat přesně 26 sekund zaplatím jenom 2,- Kč. A tady je výrazný rozdíl o proti cenové strategii Telecomu,stále ještě monopolního operátora.
Takže pane, Stádník, pokud skutečně někdo porušuje platný číslovací plán, proč nevyhradíte specíální předvolbu, kde by se volalo levněji do zahraničí např. místo 900 94 55 00, by se volalo 910 94 55 00, a ti co by nabízely levnější hovory do zahraničí by musely koupit od ČTU číselnou předvolbu 910.
Vše co jsem si přečetl o tomto článku, jsem si vyvodil závěr, že pan Stádník stojí na straně monopolního operátora Telecomu, když nedokázal ani vyřešit problém tzv. výměnu čipových karet na karty TRICK. Nebýt SOS sdružení spotřebitelů, tak by si Telecom dělal co chtěl.
Na závěr chci řící, že každému svému známému budu doporučovat aby místo volání do zahraničí přes Xcall, raději volil službu Levnotel, neboť je to opravdu dobrá a levná služba.