Levnotel: záhadný operátor se záhadnými cenami

Diskuze čtenářů k článku

Tomas  |  12. 02. 2003 19:25

IMHO je v nasich krajich pro vetsinu lidi nepodstatna kvalita, ale jen a pouze cena. Alespon pro ne-firemni zakazniky. Takze radi vyuziji negarantovane a nepodporovane ale levne sluzby.

Pro porovnani se sousedy - videli ste tam (SRN) nekdo viatnamske trziste ? A u nas ? A duvod, proc u nas funguji ? Cena na ukor kvality.

tohle se vzdalene tyka i cuasy SMSek z T-Mobile. Pripomenu vyjadreji jejich PR "Nechcme byt nejlevnejsim operatorem". A jaka byla reakce cechu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adonis  |  12. 02. 2003 13:28

Včera, tj. 11. 2. jsem vyzkoušel "levnotel". Zkoušel jsem volat do zahraničí, celkem cca 10 x. Ani jednou jsem se však nedovolal! Pokaždé na mě "plechová huba" vybafla, že zadané číslo neexistuje, i když jsem ještě žádné nevytočil. Stálo mě to více než 50 Kč, které jsem jim narval do krku zadarmo. Psal jsem jim e-mailový dotaz, co dělám špatně, ale odpovědět mi se ani neobtěžovali. Už mě to ani nezajímá, nebudu jim cpát zbytečně peníze. Tento příspěvek píši proto, abych případné další zájemce o levné volání varoval. Pokud máte ale někdo jiné (lepší) zkušenosti, podělte se, prosím, o ně se mnou. Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  12. 02. 2003 18:08

Tak zkuste službu u Levnotelu reklamovat a případně se obraťte na ČTÚ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Igor  |  11. 02. 2003 09:40

Nerad bych napdal opravnenost zasahu CTU, ale musim rict, ze je tvrdy na vsechny mimo CTc. Tam mi to pripada, jakoby mel strach, odkud prijde facka za nejaky pokus o zasah.

Bud v tom umi CTc natolik chodit, ze jsou na nej vsichni kratci, nebo ma lepe lobuje za "sva prava" .

Igor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maxpayne  |  10. 02. 2003 21:51

co takhle napsat už konečně pořádně obsáhlou recenzi k NOKIA 3650 ? čeká na to spousta lidiček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Koják  |  10. 02. 2003 17:36

Na které straně je pan Stádník, na straně zákazníků nebo na straně monopolistických firem jako je Český Telecom ?  Jde o to, že Telecom nabízí hovory na Slovensko konkrétně do mobilních sítí Eurotel a Orange za cenu 11,90 Kč/min standartním způsobem a 9,90 Kč/min při použítí služby Xcall.
A tady jde do tuhého, levnotel služba s přidanou hodnotou nabízí hovory na slovensko do mobilních sítí  a to konkrétně za 4,- Kč/min, stačí vytočit 900 94 55 00. Ano, je pravda, že se hned nedovolám na první pokus, ale pokud ano není problém se dovolat. Pokud to nikdo na druhé straně nebere, zaplatím zbytečně 4,- Kč/min, ale účtovací proces je takový, že po 15 sekundách hovoru se hovory zpoplatňují po 5 sekundách. Takže, jestli budu volat přesně 26 sekund zaplatím jenom 2,- Kč. A tady je výrazný rozdíl o proti cenové strategii Telecomu,stále ještě monopolního operátora.
Takže pane, Stádník, pokud skutečně někdo porušuje platný číslovací plán, proč nevyhradíte specíální předvolbu, kde by se volalo levněji do zahraničí např. místo 900 94 55 00, by se volalo 910 94 55 00, a ti co by nabízely levnější hovory do zahraničí by musely koupit od ČTU číselnou předvolbu 910.
Vše co jsem si přečetl o tomto článku, jsem si vyvodil závěr, že pan Stádník stojí na straně monopolního operátora Telecomu, když nedokázal ani vyřešit problém tzv. výměnu čipových karet na karty TRICK. Nebýt SOS sdružení spotřebitelů, tak by si Telecom dělal co chtěl.

Na závěr chci řící, že každému svému známému budu doporučovat aby místo volání do zahraničí přes Xcall, raději volil službu Levnotel, neboť je to opravdu dobrá a levná služba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
národní umělec  |  10. 02. 2003 18:16

A vůbec - když je možné stáhnout cenu hovoru do zahraničí na ty 4 kč/min, to asi ty propojovací poplatky nebudou příliš drastické. Takže zřejmě nás někteří monopolní operátoři na tom dost nechutně odírají.

Já občas do zahraničí volám. A zdá se mně až neuvěřitelné, že s mobilem mě to vyjde daleko výhodněji než prostřednictvím milovaného SPT. (nepočítám IPtelefonii, například v angličtině nejsem natolik kovaný, abych si dovolil riskovat srozumitelnost hovoru).

Není náhodou na nějakém serveru zpracován aspoň trochu kompletní přehled operátorů nabízejících volání do zahraničí pro běžné zákazníky? Dost těžko se v tom dá momentálně orientovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  10. 02. 2003 19:50

Tady nejde o propojovací poplatky. Levnotel a spol. totiž používají výrazně méně kvalitní spojení Voice over IP a pochybuji, že nějaké propojení platí (když vlastně neexistuje). Tele2 má ale například za stejnou cenu a lepších podmínek spojení přes klasické telefonní linky s garantovanou kvalitou hovoru (a jsou i jiní alternativní operátoři, nicméně Tele2 má nejsnazší přístup ke svým službám).

Zkuste místo Českého Telecomu třeba nějakého alternativního operátora

Zkuste se prozatím podívat sem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  11. 02. 2003 12:52

Levnotel jsem pouzil zatim 4x a kvalita byla pokazde lepsi nez u telekomackeho Xcall... o cene nemluve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  11. 02. 2003 19:43

Xcall je přes VoIP, což znamená, že kvalita je dost odlišná a téměř vždy horší než u klasického hovoru... Myslel jsem spíš porovnat kvalitu mezi Levnotelem a Tele2 nebo jiným "opravdovým" alternativním operátorem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  10. 02. 2003 19:38

Když budete volat s Levnotelem a nedovoláte se, zaplatíte ony 2 Kč. Když ale použijete služeb řádně podnikajícího alternativního operátora, nezaplatíte vůbec nic.

Je myslím zbytečné při srovnávání cen operovat Českým Telecomem, když je na našem trhu nejdražší. Řádně podnikající alternativní operátoři jsou mnohdy levnější a nabízejí hovory třeba i za stejnou cenu jako Levnotel, ale ne přes VoIP a navíc platíte jen to, co provoláte...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos  |  11. 02. 2003 16:27

Ten P.R. Telecomu je za penize nebo mu fandite "z lasky"

Kdyby bylo mene omezeni a tvrdy pristup k uvolneni posledni mile, kterou okupuje CTc, alternativni operatori by si sami urcili co je nebo neni vyhodne.

On by Contactel svou sit Levnotelu asi tezko nabizel, kdyby na tom neco nevydelal....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  11. 02. 2003 19:46

Teď jste mě málem dojal k slzám. Tak to jste asi první, který mi v diskusi píše, že dělám ČTc PR, máte u mě lízátko

O liberalizaci poslední míle se už i u nás (konečně) začíná diskutovat, nicméně její uvolnění by určitě dalo konečně možnost alternativním operátorům začít opravdu ČTc konkurovat i v oblasti domácností.

Jasně, že to nedělá zadarmo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokyn  |  11. 02. 2003 16:32

Jak levněji? Vždyť ta minuta přijden na více jak 10Kč ????????????!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubisek  |  13. 02. 2003 12:32

No já nevím, ale v jejich ceníku je napsáno na mobil na Slovensko 8 korun za minutu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SmartBOY  |  10. 02. 2003 16:33

Ještě jsem si to chtěl ujasnit, než to napíšu. Ale nejsou pro každou výše zmíněnou sazbu 8Kč a 16Kč jiné předvolby? Pro 8Kč 906xxxxxx? Ceník "Levnotelu" jsem neviděl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chamraď  |  10. 02. 2003 14:49

Jinak Martine gratuluji,

kvalita článků se poslední dobou z tvého pera viditelně zlepšuje, tomuto článku již opravdu téměř není co vytknout. (Kromě těch pár gramatických drobností, ale i mě zatím mužský člen ČTÚ příliš k srdci nepřirosl, spíš tomuto úřadu i nadále v duchu říkám "to" ČTÚ, asi proto jak se dětinsky chová a staví k problémům. Zásadně hasí vždy až to, co je již problémem. Pokud by se úředníci z ČTÚ alespoň jednou více zaměřili na prevenci problémů, možná by jich nakonec ani tolik nebylo.

Ale k článku, holt investigativní žurnalistika je těžká řehole, ale tobě to jde, takže jen tak dál.

Díky.

 

Závěrem:
Pokud tento článek čte také někdo z ČTÚ (a já věřím, že asi ano), potom doporučuji postupovat dál s tvrdou represí a to plně v souladu se zákonem, opakované porušení povinností operátora, benevolentní smlouva umoňující zneužití audiotexové služby, atd... ve správním řízení uložení sankce v souladu s telekomunikačním zákonem až do výše 5.000.000 Kč to jistě pomůže zjednat rychlouz nápravu a státní rozpočet zvýšené příjmy jistě rád uvítá.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiriK  |  10. 02. 2003 16:15

To je otázka, zda by ČTÚ naopak neměl zatlačit na podstatně větší liberalizaci, t.j. aby podobné možnosti byly LEGÁLNÍ za mnohem jednodušších podmínek a bez nutnosti obcházení stávajících promonopolních zákonů. Dokuď tady budou tolerovány nebo dokonce podporovány takřka nevolnické praktiky jako omezení u Home Mini (+ vydřidušské tarify Home Zero...), nesmyslně vysoké propojovací poplatky, nepřenostelnost čísel u mobilů apod., není překvapením, že bude docházet k podobným víceméně polozoufalým pokusům (.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  10. 02. 2003 19:30

Pokud by to bylo legální, tak by se také mohlo stát, že bychom brzy přišli o ty "řádné" alternativní operátory a zůstal by tu jen Český Telecom a pár pseudooperátorů s pochybným finančním zákulisím a bez jakékoliv garance kvality služeb. Když by totiž operátoři typu Levnotel a New Telekom nemuseli platit téměř nic (takové služby lze poskytovat klidně doma z obýváku) a ostatní by si museli zaplatit řádně licenci, předvolbu, vybudování propojení s ostatními operátory, technickou obsluhu, budovu pro sídlo firmy, atd., tak by se jim asi těžko chtělo v takovém nerovném prostředí podnikat. Tady jde totiž o to, že operátoři typu Levnotel (bez sídla, bez možnosti kontaktu, bez garance poskytování služeb a bez možnosti cokoliv reklamova) nemusejí vždy být pro své zákazníky to nejlepší....

Jinak to s Home Mini a Home Zero by bylo na samostatnou diskusi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pinus  |  12. 02. 2003 14:30

Nemusi byt nutne nejlepsi, to je pravda. Ale treba telediscount v Anglii funguje bez problemu (alespon ja na zadne nenarazil). System uctovani je pruhledny, platite local rate, a nemuzete zaplatit vic, protoze vam ji uctuje British Telecom (nebo jiny poskytovatel). Ja jsem spokojeny, protoze platim za hovor do CR 0,50 Kc / min. Jestli je spokojeny British Telecom s tim, ze telediscountu dane cislo poskytl, neni vubec muj problem. Asi je, jinak by mu ho nedal.

Garance kvality sluzeb, to je vec, ktera neni vubec zavisla na cene. Jsem tu v Anglii v roamingu t-mobile, casto se stava, ze se mne nelze z CR dovolat, prestoze ja zpatky volat muzu, casto nevidim prijimane cislo z CR na displeji, prestoze obcas (od stejneho cloveka) ano, takze musim prijimat vsechny hovory, pokryti t-mobile je zoufale (v nekterych castech mesta nula), a to po me chteji 20 Kc / min za prijimany a 40 Kc / min za odesilany hovor. Tak kde je potom kvalita? To budu radsi "riskovat" hovor bez garance kvality za 0,50 Kc / min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  12. 02. 2003 18:07

Váš případ se ale od Levnotelu a volání tady poněkud liší  Tady totiž můžete za 4 Kč/min. volat přes Levnotel nebo Tele2, přičemž Tele2 je opravdový alternativní operátor, u kterého platíte jen, když se dovoláte... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Borovicka  |  13. 02. 2003 12:39

No a? To snad nehraje roli. Pokud bude Levnotel setrit tak, ze sluzby nebudou stat za nic, uzivatele jej prestanou pouzivat. Naopak, pokud budou sluzby dobre, proc by ho uzivatele nemeli mit moznost pouzivat? Je na uzivateli, jestli mu vadi, ze plati uz za vytoceni. Ale proc takhle a priori zakazovat konkurenci?

Pokud budou Tele2 utikat zakaznici, bude muset nabidnout taky neco podobneho, levnejsiho. A profitovat budou zase jenom uzivatele!

Levnotel ma byt postihovan jen v pripade, ze se ukaze, ze nejak uvadi zakazniky v omyl, napriklad neinformovanim o tom, ze platite uz za vytoceni.

Ja osobne v tomto pripade Levnotel pouzivat nebudu, ale kdyby nabidl cenu 2-3Kc, tak je to jednoznacne. A on se nekdo takovy casem najde. A uzivatele budou radi. A jak Telecom, tak alternativni operatori budou muset rovnez hledat zpusoby, jak zlevnit. Tomu se rika konkurence, a je to presne to, po cem uz takovou dobu volame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  13. 02. 2003 13:54

Levnotel nikdo postihovat nebude, protože ani nemůže, ta "firma" totiž nemá v ČR sídlo. Postižen bude Contactel za to, že nabídl něco, co je v rozporu s Telekomunikačním zákonem. O onom případném postižení rozhodne ještě správní řízení, ale ať už to dopadne jakkoliv, Contactel bude muset linku na volání do Levnotelu zrušit stejně jako tomu bylo u New Telekomu... Ostatně všem by se mělo měřit stejným metrem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jaroslav Borovicka  |  13. 02. 2003 17:40

Ano, zcela podle reguli (naprosto nesmyslneho) telekomunikacniho zakona. Bohuzel. Souhlasim s tim, ze by se melo vsem merit stejnym metrem. Bohuzel se meri stejnym metrem podle spatneho telekomunikacniho zakona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ABC  |  12. 02. 2003 02:34

můžete použít obě  verze (ten i to) ve formulaci typu :

...ten ČTÚ to zmrvil....

a všichni budou spokojeni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jejkap  |  27. 02. 2003 23:41

Nojo, chlapče, ale tobě ta gramatika taky extra nejde.

...mně nepřisrostlo k srdci... se píše s n, ježto je to dativ čili pád třetí.

Jinak tomu článku lze vytknout leccos jak z hlediska novinářského, tak z hlediska věcného. Zejména však zaujatost (kteráž spadne do obou kategorií).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
madforit  |  10. 02. 2003 12:26

Telediscount pusobi i ve Velke Britanii pres cislo 0845 coz je za cenu lokalniho hovoru + o vikendu volate do CR za 1p cca 50 haleru...celkovy hovor z VB do CR o vikendu je tedy necela 1 Kc !!!  To v CR jeste potrva nez se dostanou na tuto cenu...www.telediscount.co.uk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pinus  |  10. 02. 2003 14:00

Predpokladam, ze to je uctovane od okamziku vytoceni 0845 cisla... (jinak cislo je 0845 2 445 445). To je ale preci jen mala nevyhoda oproti memu soucasnemu stavu - volam z predplacene karty za 4 p / min, ale az od propojeni hovoru - takze pujdu zkusit telediscount. To je hruza, ted musim platit 2Kc za minutu za hovor do CR!!! A pritom znami si libuji, jak mi muzou volat pred Aliatel nebo co za 4,50 Kc za minutu. Musim se ceskym cenam smat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Chamraď  |  10. 02. 2003 14:32

... tak další garážový šmoula nám zakotvil v ČR ... však ono jim to nejspíš dlouho nevydrží.

Pokud to vůbec někdo z uživatelů zkusí, velice brzo mu dojde, že podruhé to již neudělá. Potom provozovatelům skutečně nezbyde nic jiného, než si dělat reklamu vlastními příspěvky na pseudospokojenost. Nejhorší na tom ale je, že se jim může podařit pár lidí skutečně obrat o hodně peněz, aniž by jim to prošlo ... viz jenom to, že nejsou nikde k zastižení, nemají žádnou kontaktní adresu a není ani s kým zahájit správní řízení.

Divím se ale Contactelu, že mu to vůbec stojí za to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  10. 02. 2003 12:11

No ja teda nevim kdy se u nas trh s telekomunikacema nekam hne, jsem ted prechodne v Nemecku a volam do CR na pevnou za 0.02 Eur/min  (to jest 60 haleru !!!).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  10. 02. 2003 12:19

No vidíte, a přitom se najdou poskytovatelé internetové telefonie, se kterými se dá z ČR do SRN volat i levněji (potažmo v rámci omezené nabídky také zcela zdarma). Problém je ale v tom, jaká je kvalita onoho VoIP hovoru (o kterém tu je řeč ve Vašem případě) . Někdy se totiž může stát, že je hovor tak neúnosně nekvalitní, že je stejně nutné použít jiný způsob spojení. Například Tele2 ale nabízí volání do SRN za 4 Kč/min. (včetně DPH) a to "klasickou cestou" (tedy alespoň to tvrdí)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bednár  |  11. 02. 2003 11:02

A jakým způsobem, mohu-li se zeptat? Určitě to nebude přes Deutsche Telekom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  11. 02. 2003 12:24

je to pres predvolbu 01081, ale nejlepsi je se podivat nejdrive na www.billiger-telefonieren.de ono se to vice mene porad meni a tam najdete aktualni predvolbu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Čtenářka  |  10. 02. 2003 11:15

ČTÚ znamená Český telekomunikační úřad. Rod mužský. ČTÚ je tedy "ten", nikoliv "to".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  10. 02. 2003 11:30

Výtka se přijímá, příště si dám již pozor   Když ono se to u zkratek prostě používá  Třeba se říká to KGB a přitom je to ten Kamitět (nabo jak se to čte, rusky neumím ani slovo ). Nebo se říká ten ČEZ a přitom jsou to ty České elektrorozvodné závody, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alcap  |  12. 02. 2003 15:15

Rika se ta KGB, Ziki - asi ses uz dlouho nekoukal na zadnyho Bonda :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  12. 02. 2003 18:01

Na Die Another Day jsem byl poměrně nedávno a s hezčím doprovodem, když jste šli beze mě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alcap  |  16. 02. 2003 14:11

Kecy, Bohousek je nejhezci v celem znamem vesmiru... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor Roik  |  10. 02. 2003 10:35

Uz jen zpusob, jakym si Levnotel dela reklamu je vice nez zarazejici. Reklamni letak mi prisel pres muj fax, coz mi pripada jako drzost. Firma ktera se ani neobtezuje vytisknout a distribuovat letaky za sve prostredky a ihned zneuziva "potencionalni zakazniky" nemuze byt seriozni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
OK  |  10. 02. 2003 10:29

pokud se jedna o holandskou spol. telediscount tak se jedna o renomovanou spol. ktera provozuje spolehlive a dlouhodobe extremne levne tel. spojeni i v rakousku- www.telediscount.at.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  10. 02. 2003 10:54

Ano, jedná se o tutéž společnost (alespoň, co se vlastníka domény týče). Službu Levnotel však neprovozuje Telediscount. S Contactelem má podepsanou smlouvu na provozování čísel Levnotelu jiná nizozemská společnost. Rozdíl mezi Rakouskem a ČR je také ten, že u nás je propojování hovorů přes čísla 900 xxx xxx v rozporu s číslovacím plánem a tedy i zákonem, zatímco v Rakousku tomu tak možná není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bednár  |  10. 02. 2003 10:11

Podle telekomunikačního zákona u všech telefonních čísel začínajících 900, 906, 909 následují 2 čísla určují cenu hovoru. Pokud je cena jedociferná, přidává se před částku číslo 9.

900 94 XX XX = 4,- Kč / min.

900 98 XX XX = 8,- Kč / min.

900 16 XX XX = 16,- Kč / min.

např. milionář: 906 500 900 = 50,- Kč / min.

Funguje to tak prostě všude, stačí se podívat na ceníky Eurotelu, T-Mobilu, Oskara, Telecomu, Contactelu ..., nebo ještě lépe na stránky ČTÚ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kejml  |  10. 02. 2003 09:32

Pokud jsem si dobře všiml v  ceníku, tak částka 4 Kč/min platí pouze pro přístupové číslo 900 94 55 00 . Za číslo 900 98 55 33 se platí 8 Kč/min a za země, které se točí s koncovým číslem 44 se platí 16 Kč/min. Nemám tu službu ale vyzkoušenou. Jen jsem si všiml v ceníku, že ta dražší volání se volají na jiné čísla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  10. 02. 2003 10:27

Teď to tam také vidím. Tak jsem to asi předevčírem přehlédl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kučera, ČIA  |  10. 02. 2003 09:20

Také nám na opakované otázky nikdo neodpověděl ani na e-mailové adrese zmíněné v článku, ani na adrese uvedené na webu Levnotel.cz. No a zkuste na tom webu najít jakoukoliv zmínku o provozovateli nebo jiný než obecný e-mailový kontakt

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bublina  |  10. 02. 2003 09:03

Skvěla práce.

Pokračujte dál. Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Povolny  |  10. 02. 2003 07:21

Jen poznamka k sekci "Zahadne uctovani". Staci se podivat na stranky levnotel.cz a je po zahade (doporucuji cenik).

 

JP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Povolny  |  10. 02. 2003 07:23

Jeste dalsi poznamka , castka 4 Kc je skutecne urcena pro cele toto predcisli (900 94 xx xx)?, nebo je pro konkretni cislo. Pokud plati varianta prvni, stahuji svuj predchozi prispevek.

 

JP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Souček  |  10. 02. 2003 10:06

Vztahuje se na první dvě číslice za 900, viz ceník na http://www.telecom.cz/sluzby_business/telefonni_sluzby/barevne_linky/zluta_linka/index.php

Taky je zajímavé, že z těch 4,- Kč dostane provozovatel jen 2,20 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor