LG Chocolate II: Obří displej 21:9? To tu ještě nebylo!

Diskuze čtenářů k článku

Dádík  |  17. 07. 2009 23:06

A mě se prostě líbí..., je to stylovka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
efefef frrr...  |  15. 07. 2009 20:58

no uprimne mi vime ze nezalůezi na to m jestli 5 ne 8 mpx nebo 8 nebo 12 mpx zalezi ale ina grafice....taky cokolada muze mit 5 nebo 8.. takze muj odhad mpx je 5-8..mpx ajinak zadne hadky este je hodne casu aby lg obrátilo vše naruby aspon 10x..Ahoooj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shampoo  |  15. 07. 2009 19:49

Tak myslím, že by mě hodně lákal, ale škoda jen toho, že je tak protáhlý kvůli filmovým rozměrům displeje. Pokud na tom spustíte film v 4:3, tak je to takřka k ničemu. Vlastním Arenu a jsem spokojen, ale u tohoto phonu mě moc láká vylepšné prostředí S-Class.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  15. 07. 2009 20:48

Mně taky láká celkově, ale abych si ho koupil, musel by být do měsíce na trhu a za cenu tak 8000, takže smůla, beru Arenu. Sice ne tak extravagantní, ale taky dobrá ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shampoo  |  15. 07. 2009 21:40

No já si myslím, že Arena je výborná, možná jen škoda, že podporuje pouze Javu, jelikož moc dobré aplikace neseženeš..., ale jinak je to jeden z nejstylovějších telefonů co je... Prostě doporučuju, nádherný displej (ale špatně čitelný na slunci), ovládání výborné, kamera supér...
LG fandím nejvíc, jsem rád, že se konečně pořádně rozhoupala a vydává vlajkové lodě za druhou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Měřič  |  14. 07. 2009 19:25

Zdravím! Jen kdyby někdo chtěl znát rozměry: 12,6 x 5,2 x 1,2. Pokud se nepletu, mělo by to být o 1 cm vyšší a o 1 sm užší, tloušťka pak zůstává stejná jako u iPhonu A displej by pak ml mít rozměry zhruba 9,3 x 4

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  14. 07. 2009 09:09

je nieco po deviatej a video z tyrura zmizlo..... esteze som ho videl...
(korejci sa snazia, nechali vsetko vymazat: This video is no longer available due to a copyright claim by Mobile Communications Company, LG Electronics Inc.. )
neurobil niekto mirror niekam, kam sa korejci nenaseru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  02. 09. 2009 14:07

video je aktivne dnes tuto: www.youtube.com ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivošek  |  13. 07. 2009 23:42

Jooo vlastně 5 je tam taky vidět. A možná by to byla jedna z nejpravděpodobnějších možností.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kikipetrasek  |  13. 07. 2009 23:56

Jistě, je to 5 stoprocentně! Je to jen jedno číslo x.0 a to je pouze pětka (a samozřejmě další nižší čísla, která v téhle cenové kategorii ani nezmiňuji) dále pak 8.1 to není a víc určitě nemá... :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcek  |  14. 07. 2009 11:45

OK je tam na 100 % 5MPx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert  |  13. 07. 2009 23:05

Ja tam vidím 5.0 mpx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivošek  |  13. 07. 2009 22:55

img113.imageshack.us ... když to zvětšíte, tak se podívejte na to číslo. Vypadá to jako 6 nebo 8, ale co myslíte vy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ahá  |  13. 07. 2009 18:55

všetko ok ale úplne hrozný pomer na písanie s qwerty klávesnicou na ležato na stojato bez qwerty hrozné na prezeranie internetu zlé na prezeranie fotiek jedine že to má PS že sa tam zmestí aj panel nástrojov na stranu ten display je dobrý tak na filmy a aj to jedine na tie čo majú pomer 21:9 ktorých asi nie je tak veľa pri ostatných nebudete mať po stranách nič zbytočne maxi širokouhlý display

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastík  |  13. 07. 2009 19:30

Hele nevím proč bych měl jít po věčerníčku a řeknu jedno každý nemůže umět vše já umím AJ to zas třeba ti nie. Ale to tu nebudem rozebírat bavíme se o LG.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 07. 2009 20:16

Nevím, proč se do Vlastíka strefujete, tady jde o názor, víc než o pravopis.
Nicméně s ním musím souhlasit, protože aktuálně jsem také majitelem Nokie E90 a ta už má rozměry displeje na hraně, takže cokoliv většího je už skutečně neúnosné a ztrácí to výhodu mobility.
Ale i tak si počkám, co výrobce vykoumá a uvidíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastík  |  13. 07. 2009 21:03

Dík. Přesně já taky čekám na nastupce E90 když už tak velký display tak musí být k něčemu využitelný a ne jenom na internet toto je přece multimedialní telefon tak musí neco dokázet proto by ty hra nebyli špatné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 07. 2009 23:11

Nová N97 je myslím považována za nástupce, přestože je z N-series. Vzhledem k tomu, že má defakto vše, co jen mít může, bych řekl, že je to i její nástupce. Jde jen o to, jakej je dotykovej Symb a jaká je ta QWERTZ klávesnice...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PJ  |  13. 07. 2009 14:44

Takovejhle super širokúhlej displej, ne-li ještě širokúhlejší jsem měl už před 4 lety na Nokii 9300 (640 x 200px). Na internet a dokumenty to bylo sice docela fajn, ale všechno ostatní bylo naprd, takže vážně nevím, jestli tudy vede cesta...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastík  |  13. 07. 2009 15:32

Na E90 se mi display líbí výhradně na internet a pak filmi dokumenty a tak ,ale třeba na hry je to kničemu hra se neroztáhne přes celí dysplay bud jde naboku nebo u prostřed je to pak lepší hrát to na tom vnějším už by mohli udělat aspon pár her pro tak velké display bylo by načase nákou slušnou grafikou ale.. Ještě to může být dobré na GPS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 07. 2009 15:46

Nechápu, proč by vývojáři měli dělat hry na takové displaye. A krom toho, kdyby se to mělo roztáhnout, tak to bude k zblití. Člověk vlastnící E90 je určitě nepotřebuje. A proč ty vlastníš E90 taky nepobírám, podle té češtiny ... vždyť se to nedá ani číst =-O a to mi ten jazyk je někde u ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastík  |  13. 07. 2009 17:53

No chápej já svojí E90 mám v AJ jako já tam hry moc nepotřebuju já spíš naní pracuju je to rychlejší jak kdejaké PC a notebook. Ale neřikám že by to nebilo špatné mít tam hry poč aplet iphone je má na tak velkém display? a sou velmi slušné sám sem je tam hrál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mcmichal  |  13. 07. 2009 18:23

Vlasťo, do Večerníčku už nezbývá moc času, tak procvičuj pravopis co to dá a po Večerníčku hurá na kutě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 07. 2009 22:51

Co máte doma za PC/notebook, že tvrdíš, že tvá E90 je rychlejší? Dej si E90 do češtiny, určitě ti to pomůže alespoň v gramatice základní školy. Na druhou větu ti nezareaguju, protože ji prostě nechápu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Caddy  |  16. 07. 2009 11:11

Doporucuju Worms World Party, ty jdou i na velkem displayi (a je fakt, ze se tam vejde skoro cele "hriste") a fakt to nema chybu :) SIlne navykove, stejne jako kdysi na PC :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tibikee  |  13. 07. 2009 13:27

Preboha, toto ma byt utok na iphone a ine dotykace?? keby sa aspon do stredu dal klb a bolo by to vecko..:DD Inak je to len neprakticka a smiesna sranda..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eRiper  |  13. 07. 2009 13:11

K čemu je dobré takhle protáhlý displej? Taková tatranka by mi čuhala z kapsy. Né né né. Tudy cesta nevede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skrble  |  13. 07. 2009 12:37

nechci urážet zastánce LG a Samsung, ale můj názor je, že i kdyby měl 40MPx, tak je to na prd, protože by ta optika musela být dostatečně velká. to je za 1). 2) proč (ať už 10 nebo 20) Mpx? chápu, je to marketing (20 vypadá na papíře lepší než 5) ale kdo využije 20MPx? pochybuju, že někdo mobilem fotí nějaký reklamní fotky nebo něco tak... Ono i těch 5 je na mobilní optiky moc!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastík  |  13. 07. 2009 12:47

Tam jde hlavně oby byly ty fotky pěkně ostré a rozlišením 10Mpx a víc si mislím že se to nespraví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastík  |  13. 07. 2009 12:55

Jinak bych řek že větší jak E90 to určitě nebude a E90 se do kapsi vleze ,ale jak si sednete tak je to tesné prostě mizerné proto mám radši pouzdro a to na kažrý mobil takže by LG nebilo vijímkou.
Jinak sory za tu češtinu umím spíš AJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  14. 07. 2009 08:36

mislim?
fuuuha niekomu tu makne mozog...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcek  |  13. 07. 2009 13:02

Šak ano bohatě stačí třeba 8 nebo 10 MPx zaleží na optice to už je zbytečné 12 MPx zbytečné rozlišení mobil s 10 MPx a good optikou bez problému bude mít lepší fotky než mobil s 20 MPx a shit optiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J  |  15. 07. 2009 18:43

Ježiši, to řešíte v každý diskuzi, co je pod mobilem s více jak 5 Mpix. Prostě to takhle trh vyžaduje, tak se ty výrobci přizpůsobili.
Běžný občan půjde a řekne - ty jo, takovej maxi displej a dokonce 10 Mpix to fotí, no to si musim koupit....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Art  |  13. 07. 2009 12:34

Nechápu proč takový povyk!! A říkat že je display nebo uhlopříčka něco supr dupr je taky docela blbost .. Hádám že to bude mít asi tak 10mm na šířku jako má Toshiba TG01 a navíc ta má aspoň 4.1 inch to jí řadí mezi zatím největší display.. a má taky 800x480 .
Takže mobil nic moc až na to že to bude extra dlouhý a do kapsy se určo skoro nevyjde....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ok  |  13. 07. 2009 12:20

Jaké jsou rozměry? Na to bude potřeba krosna a ne pouzdro na opasek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carismatico  |  13. 07. 2009 12:04

To bude určitě nová bomba, 12 mpx je dneska málo, tak už dáme rovnou ,, dvacku ,, to se bude prodávat, tipuji předobjednávky tak na 5 mil. kusů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  13. 07. 2009 11:39

iphone je zatím nejlepší, ale konkurence je potřeba aby neusnul na vavřínech. Každý soupeř je vítán. Díky tomu bude můj příští iPhone zase o něco lepší než ten který mám teď. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcek  |  13. 07. 2009 11:41

iPhouny jsou shit a jsou drahý sice maj pěknou grafiku a hodně vychytávek ale cena je o 50 % mín tak kupuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  13. 07. 2009 11:47

iPhone byl v pohodě při pořízení k paušálu, bohužel vzhledem k tupohlavosti českých operátorů, iPhone naprosto ztratil smysl ke koupi... Představa, že bych místo 3 tisíc, které jsem investoval před půl rokem, dal tisíců rovnou 11 mě děsí.. Ale toto je debata k LG, tak kuuuuš už mlčím;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  13. 07. 2009 12:18

No jasně že to je o ceně. Já jsem prodloužil smlouvu a vyšlo mne to na nějakých 2000 i s použitím bodíků. Takže jsem s cenou spokojen. Za ty peníze nic lepšího nekoupím. Kdyby to stálo 11 tisíc tak bych zůstal u svého SE. Nehodlám dát za telefon víc jak 5000 i kdyby mluvil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  13. 07. 2009 12:21

takto uvažuje drtivá většina lidí, operátoři to poznají sami, že je lepší prodat 50 iPhonů po 3-5ti tisících, než 5 iPhonů za 10-13 tisíc..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  13. 07. 2009 18:31

hm, a plati tento vzorecek i v pripade nakladu na vyrobu napr. 4tis.? apple pro ty pristroje nechodi do lesa...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pedro115  |  13. 07. 2009 19:25

niekde na nete som cital ze naklady na vyrobu iphonu su priblizne 170 dolarov

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  13. 07. 2009 21:17

pedro, čítal si naprosto správně.. a tady se nebavíme o výrobních nákladech, když za 2 roky zaplatím t-mobilu za paušál 28 800 Kč + něco co přestřelím, tak by se slušelo mi dát na telefon vetší slevu než 3 tisíce, to se na mě nezlob.. když v UK dají k tarifu za 40liber, N97 zadarmo, tak to očividně jde..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  14. 07. 2009 08:34

a k tomu uzasna tarifikacia ze 60+60....buhueheeeeee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
antIPhone-maniac  |  14. 07. 2009 11:49

jj, za rok Apple přidá možná i tech 5mpx ale co víc. SMS mají a přidaly dokonce i revoluční MMS, to se jen tak nevidí no možná vymění zadní kryt za nejaký s kytičkama
Už jsem se přestal divit že se iPhone pokaždé zmíní v každém článku s dotykáčema - je to i pochopitelné. Jen bych občas uvítal názor někoho kdo iP vlastní a uzná že jediné co iP má, je kvalitní ovládání ale na výbavu konkurence se nemůže hrabat.
Skoro k pláči je když mluvím s nějakým majitelem iP-ho a začne mi říkat že už může posílat MMS nebo že si asi koupí ten nový s 3mpx - no WOW! To je ještě smutnější než když někdo říká že má Nokia na N97 úplnou novinku - widgety. Achjo..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LG  |  13. 07. 2009 11:09

DALSI SOUPER DO RINGU HAHAH SOUBOJ MUZE ZACIT

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
klasik  |  13. 07. 2009 11:21

Souboj s 3210?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlastík  |  13. 07. 2009 11:21

No telefon pěkný vypadá to tak na 12mm tlouštku ,ale fotoaparát bude 10Mpx jde to vydět s fotografie kde je vidět nula a jednička je pak jasná. Ale to rozlišení promě neni nic nového já mám na své E90 rozlišení 800x352 px poměr stran 16:9 uhlopříčka 4" ... a je to celkem luxusní na internet a i videa ,ale LG má poměr stran 21:9 nebudeto blbé na videa??? No cenu typuju do 15tis určitě nebude předražená tak jako N97... No ,ale co bych řek tak stará nokia E90 zatím na víbavu a celkově nebyla pořát poražena jen možná že nemá dotekový display ,ale jinak mi příjde jako pořát nejlepší telefon ani vlajková lod N97 není tak dokonalá jako E90 ,ale to už sem trochu odbočil. Jinak u LG věřím že bude mít brzi konkurenci stím displayem protože před rokem to samé chtěla udělat nokia ,ale rozlišení bylo trochu višší a uhlopříčka byla 4.2" a i s kveverty dotek display a mnoho dalšího tak sem zvědav ted jestli to nokia uvede a určitě bude konkurovat i Samsung.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MonikaSh  |  13. 07. 2009 12:03

Video pojede jako na každém jiném LG - na levém a pravém boku jsou pásy s ikony pro ovládání přehrávače. Při Opeře a jiné javě se zase spodní část displeje promění v kurzorová a potvrzovací tlačítka, takže budou k dispozici tak 2/3 z displeje.
Jinak by to chtělo zapnout kontrolu pravopisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
black  |  13. 07. 2009 13:57

Mazec je, jak "pýšeš" . Řekni mamince a tatínkovi, aby s tebou nacvičili pravopis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaNNy  |  13. 07. 2009 14:16

Foťák bude mít 5.0 Mpx
img198.imageshack.us ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  13. 07. 2009 15:29

no podle mě to vypadá jako 8.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  14. 07. 2009 08:31

rovnako tam vidim skor osmicku....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaNNy  |  14. 07. 2009 14:27

Tak 5 nebo 8, ale určitě ne 10...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrS  |  13. 07. 2009 10:52

Jako příliš velká bomba mi to nepřijde, mám dojem, že velmi podobné rozlišení má už stará Nokia E-90. Tehdy to byla bomba, ale dnes?? To rozlišení je na výšku přiliš malé. Jo, kdyby ve stejném poměru měla na šířku 1024, to by byla jiná :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe  |  13. 07. 2009 11:35

E90 mám a rozlišení je tam 800x352.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NaNooG  |  13. 07. 2009 13:03

iPhone ma na vysku jeste min a vsem to staci....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  13. 07. 2009 10:49

ja nevim jak vam, ale nova cokolada me uchvatila prinejmensim stejne jako ta puvodni, kterou jsem si taky koupil, i kdyz moc spokojeny sem s ni nebyl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 07. 2009 10:45

Je to hezky? ale zajima me velikost...takhle to vypada ze to budu muset nosit ve futralu na lyze :D...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcek  |  13. 07. 2009 10:38

Má 12 Megapixelů a 3x optiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gigík  |  13. 07. 2009 11:21

Z toho videa bych usoudil, že to je 10 Mpix, je tam vidět nula a spodek jedničky. Je to vidět i na jednom z screenshotů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcek  |  13. 07. 2009 11:36

Nevím, ale jestli myslíš tu čárku, že je to jednička tak podle mě je to tečka můj názor
www.mobilmania.cz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcek  |  13. 07. 2009 11:39

Ale 12 to být vlastně nemůže kdyby to bylo tak proč by tam byla . a pak 0 to by tam musela byt . a 1 jakože 12.1 má 8 a hotovo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mcmichal  |  13. 07. 2009 12:39

Já v tom teda vidím jasnou pětku, 5.0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  13. 07. 2009 13:22

Taky bych se přikláněl k pětce.. maximálně osmička...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alesjun  |  24. 07. 2009 07:28

hosi, ja sem si s ti obrazkem trochu hral v ZPS a PhotoShopu, a podle vseho se mi zda, ze je to fakticky petka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 02. 2010 17:26

Tak se podívej na mobilmanii do katalogu a uvidíš že tam je napsano 5.0

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hrabě Olaf  |  14. 07. 2009 07:59

souhlasím s každým názorem na optiku (nížeji) + můj názor = 10mega ///
p.s. - pravda je jen jedna - A TU MÁM JÁ !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AtoM  |  13. 07. 2009 10:33

Tak zaprvé neříká se 21:9 ale 7:3
A zadruhé 800x345 je taky úžasný číslo, když většina PPC má dneska 800x480 Takže bych použíl označení spíše super úzkoúhlý.
Ale koho to zajmá? Hlavně že to je super dlouhá širokoúhlá nudle v poměru 21:9! To přece musim mít, i když nevim, co ty čísla znamenaj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 13. 07. 2009 10:57

predpokladam, ze ta devitka je tam prave kvuli srovnani s 16:9

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazy Ivan  |  13. 07. 2009 12:01

Vic pruhu vic adidas.
Osobne se divim ze to neni 42:18 nebo 63:27 ... to by se prodavalo jeste lepe !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  13. 07. 2009 17:14

Dělení ovládáte, ale skutečně 21:9 hdworld.cz ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arminius  |  02. 09. 2009 19:52

2,33':1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  13. 07. 2009 17:13

21:9 jsou širokoúhlé filmy, širokoúhlejší než 16:9 - proto se tomu tak skutekně říká, matematiku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AtoM  |  13. 07. 2009 18:17

To, že vynásoběj poměr třema a zmenšej rozlišení na polovinu, nedělá displej superširokoúhlym ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lulu.  |  14. 07. 2009 12:22

to teda sakra dela, protoze jde o poměr stran a ne o velikost rastru.
Chcete rict ze kdyby to bylo 800x800 tak by to podle vas bylo "vic sirokouhle"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AtoM  |  14. 07. 2009 12:47

To ne. Chci říct jen to, že širokoúhlejší neznamená lepší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  14. 07. 2009 14:04

Tak potom by sa nemalo hovorit ani 16:10 ale 8:5 nie ???
Len nechapem preco sa stale zuzuju displeje ... cim viac sirokouhly tym viac coooool ... zmensuje sa tym pouzitelna pracovna plocha a vacsina videi je dnes v pomere 16:9 a tiez 4:3 este ani zdaleka nevymrel ... taketo nezmyselne pomery stran patria do kina ale nie do mobilov ... toto LG skutocne prehnalo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor