LG Optimus 2X přepisuje historii i Katalog mobilů

Diskuze čtenářů k článku

PD  |  18. 12. 2010 21:23

V prehledu historie smartphonu zapomenout na Palm Treo (600, 650)? To si delate asi srandu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eLzyx  |  19. 12. 2010 14:57

asi tak ... neznám nikoho, kdo by ještě používal Eurotel SmartphoneII nebo Nokii N70, ale znám pár lidí, co ještě používají Treo 650/680 a nedají na ně dopustit. Navíc byť je Nokia N70 o rok mladší, tak je proti Treo 650 procesorově o dost slabší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ultrazoomer  |  18. 12. 2010 21:22

Cakal som nieco vykonnejsie aspon porovnatelne so samsungom orionom ten ma mat graf. jadro 5krat vykonnejsie ako u galaxy s a toto len polkrat :D, dufam ze do galaxy s 2 dva daju orion a nie tegru .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azach  |  18. 12. 2010 20:57

Tak tenhle stroječek kdyby měl WM 6.5, pak bych ho hned běžel koupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 12. 2010 14:02

Osekané win98 v krabičce od sirek už i sám microsrot odstřřihnul..a dal se nečekaně na cestu apple..:D Nečekaně..
Copy a paste není v mobilu za 14k..skoro v r.2011..to je celkem sádl ten MS..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Keff  |  20. 12. 2010 23:29

... to jsem si taky říkal, než jsem, jako zarytý 5tiletý fanda WM vyzkoušel android. O tři dny později mi už na HD2 nebootovalo nic jiného, a nemám jediný důvod se vracet :).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 12. 2010 20:33

Jako vždy, placka s displejem. Může mít procesor s kolika jádry chce, grafiku výkonnou jak nevím co, ale dokud tahle jáfounmánie nepřejde, nemám sebemenší zájem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  18. 12. 2010 21:35

No to jen tak nepřejde, dotykáč bude vládnout čím dál víc a kdo si na to zvykl ,ten už nechce zpět. Proč taky složitě na něco najíždět,když to můžu jednoduše zmáčknout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  18. 12. 2010 22:21

nesuhlasim ... ja som si na dotykac zvykol, ale tlacitka su tlacitka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf1  |  18. 12. 2010 19:38

Dalsi vyrobce, ktery dela vykonnejsi procesory nez Qualshit... Mno ja doufam, ze si ted nVidii "nasadi" do sveho hnizda i nejaky vyrobce, ktery dela kvalitni vyrobky. To LG nikdy nebyl a nikdy nebude at uz se jedna o jakykoliv jejich vyrobek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  18. 12. 2010 16:05

hlavně už odstraňte ty neustále pitomě se měnící procenta a nahraďte je body.....
navíc byste mohli zveřejnit bodování, aby jsme zjistili, jaký zázrak katapultoval omezený iPhowno tak vysoko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 18. 12. 2010 20:25

O bodování jsem uvažoval, protože věřte, že i pro mě a pro výpočet by to byl jednodušší systém. Ale myslím, že nikomu bez nějakého podrobnějšího zkoumání nic neřekne, když telefon dostane třeba 120 bodů. Procenta jsou jasná na první pohled.
Technická výbava iPhonu 4 je na velmi dobré úrovni a v žebříčku by byl vysoko, ať už by systém a váhy pro výpočet procent byly prakticky jakékoli. Pokud někdo považuje iPhone za omezený, většinou je to kvůli jeho softwaru, který ale na technickou vybavenost nemá vliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk  |  19. 12. 2010 10:38

Tak dejte body se stupnicí 0-100

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  19. 12. 2010 10:47

procenta jsou právě naprosto nejasný....co znamená 100 %??
naopak, body by byly naprosto jasný......mobil Nokia 5110 má stále tolik a tolik bodů, ale jaktože se jeho procenta neustále snižují? Co to jako má být?? To jakože ztrácí své schopnosti?
samo já chápu, čím to je, ale je to prostě blbost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 19. 12. 2010 11:56

100 % by dostal mobil s výbavou složenou z aktuálně nejlepších myslitelných parametrů, tedy parametrů, které se vyskytují ve výbavě některého z existujících mobilů. A protože nejlepší myslitelné parametry se postupně zlepšují, procenta starších telefonů se postupně snižují. Není však potřeba znát přesnou definici vybavenosti, aby člověk poznal, že když má telefon 85 %, bude asi celkem dobře vybavený, zatímco telefon se 35 % bude spíš horší.
Pokud vyčíslím vybavenost třeba 170 body, není to naopak vůbec jasné. Může to značit dobrou výbavu, pokud aktuálně nejvybavenější mobil má 200 bodů, ale i špatnou výbavu, pokud aktuálně nejvybavenější mobil má bodů 500. Takže bych tam tu hodnotu musel uvádět např. ve formě 170/200 bodů. A zatím mi připadá, že pro většinu čtenářů bude srozumitelnější, když tam místo toho nechám těch 85 %.
Málokdo ta procenta sleduje natolik pozorně a bere natolik vážně, aby mu vadilo a aby si vůbec všímal, že se čas od času trochu změní. Vybavenost má mít funkci jen pro rychlé orientační vyjádření úrovně výbavy aktuálních mobilů, proto by měla být maximálně jednoduchá a srozumitelná. Nemá ambice být buhvíjak sofistikovaným nástrojem pro výběr mobilu ani pro srovnání výbavy telefonů napříč časem. Ale to, co počítá, počítá samozřejmě přesně :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luděk  |  19. 12. 2010 16:52

A proto říkám znova - dejte body se stupnicí 0-100 a budou spokojeni všichni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 19. 12. 2010 20:04

Asi rozumíte, že pointa je v tom, že v bodování by žádná omezená stupnice nebyla, body by prostě neustále rostly :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  19. 12. 2010 17:00

1) samozřejmě si to jen myslíš....nemusíš nikoho poslouchat
2) 170/200? tady jde o body, ne o procento, už je to jasný?
3) nový článek "Mobil dosáhl 500 bodu!" už něco znamená
4) přesně? to je tvůj názor.....tady je "přesnost" pouze vaše, subjektivní......bo nechápu, jak iPhowno s 32GB má tak obrovský nárůst oproti 16GB verzi, přestože se v ničem jiném absolutně neliší

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 19. 12. 2010 20:03

Už jsem vysvětlil, proč by bylo nutné uvádět hodnotu ve formě 170/200. Jinak věř mi, že nadpis "Mobil dosáhl 500 bodů!" by lidem byl akorát k smíchu, protože by nikdo nevěděl, jestli je 500 bodů hodně, nebo málo. Snad kromě těch, kteří do katalogu chodí dennodenně, ale těch asi moc není. A iPhone 32GB má oproti 16GB verzi náskok 2 p.b. a asi pěti míst v žebříčku, což není "obrovský nárůst". Paměť má ve vybavenosti asi 5% váhu, takže je to v pořádku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywh  |  19. 12. 2010 21:29

už to nemá smysl
btw, tak to se bodování zase změnilo, předtím měla 16GB verze o více procent méně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hl@w@OO7  |  23. 12. 2010 19:09

Tobě asi nemá smysl něco vysvětlovat, že? Stupnice od 0 do 100 procent je pro mě daleko srozumitelnější než bodování. Navíc by to znamenalo kompletní předělání katalogu, a to úplně zbytečně. Pokud tvoje inteligence dosahuje tak malé úrovně, že ti dělá problém vyznat se v procentech, raději se na celý katalog vykašli. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
plazmas  |  18. 12. 2010 15:14

A co na to Apple?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  18. 12. 2010 15:28

ten odstraní podporu volání na příštím iPhonu, protože je to přebytečná funkce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eraser666  |  18. 12. 2010 15:43

rok 2011.apple a jeho iphone je zadupany do zeme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  18. 12. 2010 22:18

uz sa mu to skoro podarilo aj v roku 2010

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondráš  |  24. 12. 2010 07:47

To už udělal. Jmenuje se to ipod touch.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc  |  18. 12. 2010 13:59

Podprůměrná bída v příštím roku.
Hodně výrobců oznámilo příští rok silnější procesory založené na Cortex 9 a Nvidia vypustí Tegru 3, která snad bude konkurenceschopná.
Dokonce i Samsung nakoupil mnoho procesorů Tegra 2, myslím že i Acer, také Číňani, ... . Řekl bych, že mobily s procesorem Tegrou 2 za 16 - 19 USD se budou v příštím roku prodávat za pár babek, tedy do 5 000 Kč.
Samsung ordering batch of NVIDIA Tegra 2 for phones, tablets
http://www.electronista.com/articles/10/12/14/analyst... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  18. 12. 2010 12:31

coze? ze je sgx540 vykonejsi? to jste vzali kde proboha !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  18. 12. 2010 12:31

hups teda terga2 tak sem to myslel :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda.abc  |  18. 12. 2010 14:20

Velice levná Tegra 2 je zajím nejvýkonější. Je prvním procesorem založeném na Cortex 9, ostatní na Cortex 8 jsou pomalejší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  18. 12. 2010 20:55

gpu sgx540 je vykonejsi jak terga 2 ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iqlogic  |  18. 12. 2010 22:15

a na to si prisiel ako ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  19. 12. 2010 00:31

GPU má rychlejší zatim Galaxy S a Wave než Optimus 2X... Galaxy S a Wave mají GPU taktovaný z 200MHz na 600Mhz, Optimus 2X nemá GPU taktovaný a proto má nižší výkon...
PS: tady je Tegra 10. http://smartphonebenchmarks.com/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Inpernak  |  19. 12. 2010 07:29

Vid tam ani LG Optimus 2x není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  19. 12. 2010 12:55

podľa quadrantu na, ktorý odkazuješ má ale práve väčší výkon LG STar
http://www.gforgames.com/wp-content/uploads/2010/1... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  19. 12. 2010 22:25

to mozna ano ale berte skore 2D/3D benchmarku ne cpu+i/o+memory....SGX540 je v gpu opravdu vykonejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  19. 12. 2010 22:55

To teda nvm kde si to vzal, ale podle tohodle:
http://farm5.static.flickr.com/4091/5062420236_69feab91d... ...
mi vychází: Galaxy S - 2030, Star - 1759
Takže kdo má vyšší výkon je jasně vidět...
Ty modré čáry to jsou první testy (starší verze Androidu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rulda  |  21. 12. 2010 14:57

neberte testy qualkomu, podivejte se na video a 2d /3d test, nejen ze terga2 ma cap na 120fps ale je prosite slabsi podle FPS v 3d pasazi :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor