Zdá se mi to nebo jsou redaktoři hloupější než průměrná zimní pneumatika? Takových článků už to bylo a vždycky jim tu dost lidí vysvětlilo, proč to minimálně v mobilech není z fyzikálního hlediska možné! To by musel mít mobil drát a konektor jak míchačka na stavbě nehledě na to, že by to ani normální domácí zásuvky nemusely zvládnout.Kdybyste proud potřebný k tak rychlému nabití pustili do mobilu tak se vám na místě během pár vteřin rozpustí. Tohle je u baterky, která by se nabíjela mimo mobil a musela by mít úplně jinou velikost kontaktů (mnohhonásobně větší) než to, co se momentálně do mobilu dává. A už vidím jak do dnešního mobilu narvete dráty o takovém průměru. Pro vaši představu, takový proud není schopná přenést ani normální prodlužovačka nebo běžný kabel, který je u spotřebičů jako pračka, vysavač atd!Takže jako u debilů - tohle opravdu v mobilu za půl roku nenajdeme, jak se nás tu snažíte už po tolikáté přesvědčit. Možná by bylo fajn si doplnit aspoň základní elektro vzdělání jestli píšete technicky zaměřený web. Zatím to vypadá, že rozumíte víc kabelkám jako mobilům.Co do mobilů, ani k elektromobilu to nepůjde. Abyste ho zase nabili za pár minut tak by ten proud musel být ještě větší, když má 1000x takovou kapacitu. To by pak každému do baráku musel vést stožár z elektrárny. Měnit napětí v zařízení taky moc dobře nepůjde, když ta trafostanice by musela být nějak velká, což zrovna v elektromobilech, kde se hledí na každé kilo, je dost podstatné.To je jak uvažování komunistických inženýrů "když žena porodí dítě za 9 měsíců tak děvět žen ho porodí za měsíc" ale že to reálně nefunguje, už tak nějak nikomu nedochází
Názor byl 1× upraven, naposled 26. 10. 2014 13:33