Lidé si oblíbili Anetu. Hlasová asistentka v aplikaci My Air zodpověděla 50 tisíc dotazů

Názory k článku

avatar
16. 02. 2021 15:30

Dneska uz umi mluvit kdejakej automat, jenom ten slovenskej incest co nam dela premiera se to jeste nenaucil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 02. 2021 16:02

Uvidí, jestli si udrží tu oblíbenost. Úvodní počet lidí, kteří ji použili, je určitě výrazně zkreslený. Otevřel jsem bankovnictví, nikam mě to nepustilo, musel jsem odklikat vysvětlení nové funkce, kde ji najdu, že ji mám hned zkusit, bude tam kdykoli si vzpomenu. V tu chvíli ji určitě aspoň zlomek lidí pro srandu zkusí, ale co za měsíc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Net.Xtreme  |  17. 02. 2021 06:46

Air bank nemám, tak nemohu vyzkoušet, ale zajímalo by mě, kolik dotazů zodpověděla správně a kolik bylo zbytečných. Na Amazonu jsem tuhle chtěl reklamovat balíček, co nedorazil a vnutil mi nějakého chatbota, co mi měl poradit, ale když jsem po třetí skončil na začátku konverzace, tak jsem to vzdal a hodně složitě se proklikal na kontakt s lidskou podporou... moje zkušenost s těmihle asistenty je dost mizerná, připomínají mi FAQ, který je záměrně nepřehledný a zobrazuje vždy maximálně jednu odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bigboban  |  17. 02. 2021 11:48

Zodpověděla 50 tisíc dotazů. A nejčastější dotazy byly:
1) Jak se to dá vypnout?
2) Jak se přepnu na živého operátora?
3) Kdy skončí nouzový stav a babiše konečně vezme čert?Podle mě jde o zcela zbytečnou funkci. S botem jsem řešil něco už X-krát (Revolut, Amazon, HP, ..) a NIKDY to nevedlo k výsledku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor