Problém není cena, ale že kvalitní mobilní telefony se nedají koupit.Ne, 200g nepovažuji za mobilní telefon.
Ja už som si zvykol na high-en modely od Samsungu ... Mal som Galaxy : - Note 2, Note 3, S6 edge+, S9+, Note 10+ (na skúšku) a momentálne mám S21 UltraObzvlášť teraz, keď Samsung predĺžil SW podporu na 5 rokov (4 veľké aktualizácie Androidu), tak nie je o čom .... Čo sa týka SW podpory, konkurencia je jedine Apple...A ak chce niekto mobil strednej triedy, s kľudným svedomím mu doporučujem A52 / A53 a podobné Áčka od Samsungu - taktiež sú slušne vybavené a majú dlhú SW podporu...Čínske hračky typu Realme, Xiaomi, Oppo a podobne možno majú papierovo lepšie parametre za lepšiu cenu, no svojou továrenskou kvalitou a podporou SW to nie vždy je terno... Väčšinou SW podpora skončí skôr, ako to človek vytiahne z krabice (samozrejme obrazne povedané 😉 )
Samozrejme aj tie lacné áčka už majú našťastie 120Hz OLED displej, IP68, stereorepro, stabilnú nadstavbu Androidu..Neberte to ako PR Samsungu, len ja nevidím nejako dôvod kupovať v podobnej cene čínsky smartfón síce s lepším SoC no bez týchto menovaných vecí ...
Souhlas, proč kupovat tohle když můžu mít Samsung s ověřenou nadstavbou, podporou a foťákem co aspoň udělá slušnou fotku.
Mám stále svoji 6310 od 2004, nikdo mne nehackne, vydrzí mi bez nabijeni az 4 tydny,kdyz casto volam prumerne tyden dva. Ano, kapacita kontaktu je omezena,stejne tak byla nutnost vymenit za novejsi SIM, kvuli GSM zmene siti. Ale opravdu nepotrebuji mit v telefonu fotak,tisice aplikace, ktere neustale recognizuji co rikam, kde jsem a resi co delam. Jeste mne ten telefon nikdy nezklamal a SMSky overovaci do bank taky chodej jak maj. Takze proc menit ?
Potom tak nějak nechápu, co hledáš na mobilmánii?
Mě k tomu donutila situace s cenama...Když jsem si v 2018 kupoval Asus ZMP1, tak jsem za 5,5k dostal telefon, co mi vydržel do dneška včetně baterie (ale třísknul jsem si do displeje, tak ho už používám jen jako dálkový ovládání na chytrou domácnost) no a v lednu jsem teda řešil, jakou náhradu...A zjistil jsem, že za ty prachy dostanu prakticky velice podobnej HW a že bych se za ty 4 roky nikam moc neposunul, protože bch řekl, že tenkrát za to byla ještě slušná nižší střední třída. Dneska je za to low-end... Tak jsem musel pustit chlup...
Dnes by si za tu cenu (do 5500) mal napriklad Realme 8 ktory je tiez slusna stredna trieda a oproti tomu Asusu (co bol na tu dobu a cenu vyborny mobil) by si si dost vyrazne polepsil - amoled, ovela vykonnejsi (+ o nieco malo uspornejsi) cipset, dvojnasobna RAM 8GB (resp. 6GB ak by si zvolil varantu za cca 4700Kc), dvojnasobne uloziste 128GB, vyrazne lepsi fotak (vacsi cip + realne lepsie fotky ked si pozries foto recenzie, hlavne za horsieho svetla) + sirokac, wifi 5, USB-C, citacka v displeji, 30W rychle nabijanie.Plus z Asusu by si si zachoval 5000mAh baterku, jack, dual sim + dedikovany SD slot, NFC, takmer cisty Android, a dokonca na dnesnu dobu prekvapivo aj rozmery (sice o milimeter a pol vyssi ale zase o 2mm uzsi - celkove rozmery velmi podobne).
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 3. 2022 14:21
U Realme jsem nakonec skončil, ale vzal jsem GT Master Edition, protože jsem chtěl čipset od Qualcommu a co nejmenší rozměry. Musel jsem oželit baterku, ale s mým stylem používání to stejně prakticky nepoznám, protože mi stačí nabíjet jednou za dva dny.Každopádně souhlasim, že Realme v týhle cenový kategorii nabízí za ty peníze asi nejvíc muziky.
Ten som mal v uzsom vybere aj ja ale nakoniec som sa rozhodol pre 8 Pro - velmi podobne mobily, v podstate vyber lepsi cipset + 120Hz (GTM) vs. lepsi fotak + SD slot (8P). Pre mna je dolezitejsi fotak (ak je mobil rychly a bez zasekov co 8P je). 120Hz by bolo prijemnych ale nie tak ako co najlepsi fotak.Absencia SD slotu by sa dala s prizmurenim oka u GTM riesit 256GB verziou ale to by bol uz kompromis lebo som chcel kartu. 256GB verzia bola tiez vtedy o dost drahsia aj ked k 8P pripocitam kartu (rychlu ktoru som kupil co zvladne 4K aj slo-mo videa).Volba padla na 8 Pro a po pol roku pouzivania mozem povedat ze som vybral dobre, som velmi spokojny. Ale ty si spravil tiez dobry vyber, v podstate sa (aj pre mna) lisia len v detailoch. Je to cele o tom co kto preferuje. 🙂
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 3. 2022 17:43
GT není špatný ale od doby co se Samsung chytil za nos a udělal třeba A52, tak cena Realme není zrovna zajímavá.
Jedna z najvacsich nadstavieb vs. takmer cisty Android. Myslim ze obe znacky svoje miesto na trhu maju uz len na zaklade tohto.
Nic proti ale za tu cenu se dá pořídit i S21 FE. Takže fakt čínu za tyhle prachy ne.
Realme GT Master 6/128 je za cca 7000Kc, 8/256 za 8500.Samsung S21 FE 6/128 je za 13500, 8/256 za 15500.Za tu istu cenu jedine ak tie Realme kupis dva a Samsung jeden. 😀
Korelace kauzalita.....Vzhledem k tomu že Apple uvažuje o pronájmu aby se pak starý telefon neprodával někde bazarem . Případně jak roste HDP zkuste si říci co je na ....tolik nevadi priplatit za drazsi smartphone... trochu blbě?
Nebude to proto, ze levny telefony jsou smejdy, je nutna castejsi obnova, takze ve vysledku to vyjde draz, nez si koupit drazsi telefon?Aspon to je nase zkusenost s Androidem asi za asi 8k a 12k (v roce 2018).
Je to tak, lidi si neuvědomují že většina z nás si nemůžeme kupovat levný věci z důvodu že nejsme tak bohatí... Jen je tu ten faktor trpělivosti a pohodlnosti. To stejné s bydlením, raději platím nájem 15k do "kanálu" než platit hypotéku 15k a být za čas absolutně ve vlastním.
Levný mobily byly šmejdy tak před pěti lety, teď už to jde. Upřímně bych bral kolikrát už jen střední třídu, za ty peníze to stojí a oproti vlajkám to má většinou jen o něco horší foťák a procesor.
A ochrana proti nečistotám/vlhkosti, horší oleofobní vrstva, nepoužitelné fotky za horších podmínek, krátká podpora výrobce, atd. Ono je to furt stejné, šmejd je šmejd :)
Ja mam 3 roky stary Samsung za 7 tisic (dokonca model 2018, kupovany na jar 2019). Ma IP 68. Posledny update mal niekedy na jesen (ano, dalsi uz asi nedostane, ale aj tak ma ten posledny update este prekvapil) a stale slape bez problemov. To len ti, ktori maju najdrahsie telefony maju pocit, ze tie lacne nic nevydrzia.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 3. 2022 14:08
Tak mobil za 7k není lowend ale spíš nižší střední třída. Dnešní nižší střední třída ale už má slušný parametry. A kdybych nechtěl lepší foťáky atd., tak jdu do toho a ušetřím 20k jak nic.
No já zůstal na hranici 15k víc zatím není třeba, výkon ve vyšší střední třídě je ok a víc nepotřebuji.. Ale neříkám že bych nechtěl např S22U kvůli stylus.
Copak výkon, jak píšeš, je ho relativně dost (Android stejně za 1-3 roky končí s podporou a zařízení jde do koše - resp. někomu, komu nezáleží na bezpečnosti).Ale denní potřeby jako Qi nebo IPx ochrana nehezky zdražuje výběr a hlavně, zužuje. V podstatě jen na Apple a Samsung, tedy ony "prémiové" výrobce (no dnes prostě nečínské).Nic moc stav trhu...
Vzdy ma fascinovali tie pomenovani tried telefonov "vyssi stredni trida" 😃 Mozes mi uviest priklady nizsej nizkej triedy, strednej nizkej triedy, vyssej nizkej triedy, nizsej strednej triedy, strednej strednej triedy, vyssej strednej triedy (tvoja 😃), nizsej vyssej triedy, strednej vyssej triedy a vyssej vyssej triedy? 😃 😃
Tak to si zjistíš sám, mobil do 100USD, do 200USD a tak dále.
Do 100USD su tam dokopy asi tak 3 smartphony (+ zopar archaickych kuskov ktore sa nasli zabudnute na sklade a dopredavaju sa), fakt na to treba samostatnu "triedu"?
Do 100USD, tedy 2200KČ vidím na CZC těch telefonů asi 20.
Schválne som si to nechal na CZC vyfiltrovať, a do 2200Kč je tam 8 smartphonov. Tlačítkové telefóny do toho nepočítam, pre mňa je to úplne iná kategória produktu (prístroj výhradne na volanie/sms + pár doplnkových funkcií vs. počítač v malom tele).
upraveno: kdo je scriptovanej panic dá mínus (btw: zbytečné vlákno na smazání)
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 3. 2022 22:44
Ja se divim, ze si nekdo koupi neco jineho, nez je iPhone. Vsak to jsou vsechno smejdy, ty droidi krabicky.
Protože stále existují uživatelé, kteří po telefonu chtějí něco více, než si stáhnout aplikaci a změnit tapetu.
Já se spíš divím že tu apple srajdu někdo chce ( chce jen ti co tomu nerozumí a jsou to vice méně děti co chtějí vypadat ve škole cool), omezené možnosti atd. Proto sem rád za Samsung. A to sem byl jeho největší hater.
Problém s Applem je jen v tvojí hlavě, nulová zkušenost s Mac + iPhone. Plácáš jen kvůli tomu že nevíš. :-/ Ovce svého druhu
Již jde na Jablku taková základní věc jako změna Launcheru? :)
K čemu? Nějaká zásadní funkce? Jako aby ses cejtil jako osobnost že si nějakej vyjímečnej mezi chábry v hospodě? :-/
Z toho důvodu si někteří kupují jabko, ne? 😃 Třeba protože vím lépe co chci než někdo od Jablíčka? Chci mít možnost přizpůsobit věci tak ať to vyhovuje potřebám které mám. Někdo chce gesta, někdo ne. Někdo chce takové notifikační centrum někdo jiné. Já chci mít co nejvíce ikon na ploše, jiný 2-3 + widgety. Už nechci jít pod 60w nabíjení (baterka dva roky dá na pohodu a tak dlouho telefon stejně nemám) Nechci obrovský notch, mám a chci čtečku pod displejem, v opravdovém zápřahu malá výdrž baterie a dalších xx důvodu proč je jablíčko pro mé použití na hovno. Jestli ti sedí, dobře pro tebe. Otec si ho také chválí ale ten ty asi neumí zjistit kolik místa mu v PC či tel. zbývá 😀
Ja taky vim co chci. Chci prvotridne fungujici ekosystem, protoze ho vyuzivam nejen doma (Mac, iPad, Watch, Airpods, Homepody …), tak i v praci a mezi kamarady. Chci telefon, kterej bude slapat a na kterej se muzu spolehnout. Telefon, kterej muzu nechat opravir nebo vymenit v zaruce kdekoliv na svete. Nepotrebuji tisic ikon na plose, radeji z tech cca. 250 aplikaci co mam v telefonu pouziju spotlight a na plose mam jen tech par, co pouzivam kazdou chvili. A ne nechci ctecku, to je dost prezitek. A ano, chci skvelou vydrz na baterku, proto 13 Pro Max.
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 3. 2022 20:13
Vidíš to a zrovna jablíčko neberu jako extra spolehlivý. Kolikrát mě kamarádi nebo kolega žádal o tel. či alespoň o fotku protože bylo jeho jablíčko přehřátě nebo naopak zimní přechod - udělal 0 či jednu fotku a jablíčko KO. Což v krizi může být o život. Já radši tel. který nemusím nechat opravovat a funguje ale proti gustu :) Když ho ztratím, zničím tak koupím nový, pohoda a už vidím jak v Barmě hledám istore, prostě přijdu a koupím první dražší droid a do konce dovolené pohoda. Já mám na ploše jen ty co používám každou chvíli a není to jen pár ale jak jsem psal, jsem náročný uživatel. Odemykání obličejem znám, zkoušel jsem, když nebudu psát o rouškách, tak např. lyžovaní, lezení po skalách, VHT - tam to moc nejede nebo jedu v autě/ je na stole mimo dobrý uhel a už ho musím brát do ruky nebo naklánět - ne díky 🙂 Ideálně face ID + čtečka. Jestli mám zvolit jednu možnost - 100% chci otisk 🙂 Skvělá výdrž leda když leží na stole, při volání a možná při sledování videa, no a pak se ti vybije a musíš čekat dlouho jako u androidu před 4 roky 😃 Ekosystém funguje hezky, to zas jo🙂 Ale i samsung + win má vše co chci. Kdyby mi přišlo jablíčko dobré (pro mé použití) koupím ho ale fakt není. Jestli ti sedí, jak už jsem psal, dobrý pro tebe
Muzes mi ukazat ktery telefon ma lepsi vydrz nez treba 13 Pro Max? Kdyz nebudu pocitat nepouzitelne sunty s 10000 mAh baterii? Co se tyce zimniho obdobi, mam iPhone druhou zimu, kazdy vikend na horach a nikdy se mi nevypnul. Vypne se jen starej sunt s totalne vyjetou baterii. Pokud telefon v lete necham na rozpalenem slunku, tak se snizi podsviceni displeje, to je pravda. Ale to uz je telefon tak rozpaleny, ze se neda pomalu ani udrzet v ruce. Ale chapu, ze lepsi nemit zadnej tepelnej management s nechat radeji telefon explodovat. A ja treba na dovolene nebo na sluzebce nechci kupovat levnej nahradni telefon, kdyz ho pouzivam hodne i k foceni. Co se tyce zminovaneho lyzovani, tak ano, tam si v pasti. Jenze ve stejne pasti si i se cteckou, protoze mas rukavice. Ale neresmw, hlavne ze jsme oba spokojeni a ze j z ceho vybirat B-]
Zbytečný, trouba co chtěl ukázat jen triko. Ve finále milión slov k ničemu. A tohle je přesně ten případ, tatík mu nalil do hlavy že tohle a tamto mu udělá z mobilu lepší mobil, jen kvůli tomu že nechtěl pustit víc peněz a nechtěl bejt za debila. A teď ten harant kopíruje ty stejný kecy co mu tatík napověděl. :-/
Nejsou invektiva zbytečné? Opravdu místo argumentů či podloženého názoru musíš psát tenhle slovní průjem? Zbytečné děláš ostudu a pak mají lidé pocit, že majitelé iphonu jsou lidé rozumu mdlého, což ve většině pravda nebude .-)
Nemyslím si, invektiva jsou na místě. Stejně jako dehonestace lidí co chtějí a rádi používají iPhone? Tvůj pohled je dětinskej a jednobarevnej. Jenom hloupé obrácené kecy. :-/
Názor byl 2× upraven, naposled 27. 3. 2022 21:32
Dehonestace z mé strany neproběhla avšak ty děláš majitelům jablíčka medvědi službu. Naopak můj pohled je široký a chápu oblibu jablka ale pro mě je to tel. na houby. Prosím, v čem je můj pohled dětinský a může být odpovědi konkrétní? Jestli máš potřebu urážet lidi a dotýká se tě, že ne každému vyhovuje iPhone, měl bys ses nad sebou zamyslet, nebudeš úplně ok😉 Máme jiný názor a to je přece v pořádku avšak tvé chování odpovídající dítěti které trucuje a nezvládá emoce, v pořádku není. Jen mu osobní názor, tak se nezlob😝
Ja to treba chapu. Ja mel tehdy jako novinku iP6 a ten telefon mi prisel naprosto tragicky a po tydnu jsem ho prodaval s tim, ze tohle teda uz jen pres moji mrtvolu. Pak jsem ve firme dostal iP 12, ze ktereho jsem byl prvnich par tydnu take nestastny, ale pak jsem tomu nejak prisel na chut a za sve pak upgradoval na iP 13 Pro a nedavno na 13 Pro Max + poridil iPad, Watche, Maca. Homepody, Airpody a dalsi kravinky a z toho ekosystemu jsem dodnes uneseny. Notch mi treba vubec nevadi a u 13 Pro Max to plati dvojnasob. Face ID jsem nejprve take nemohl zkousnout, ale dnes uz bych bez nej nemohl byt a pro le je to jedna ze klicovych funkci, bez kterych bych se dnes uz nechtel obejit. Ano, dat ctecku navic, tak by me to neurazilo, ackoliv ja osobne bych to stejne nevyuzival. Kazdopadne kdyz uz ctecku, tak bych ji chtel v zapinacim tlacitku, ale v zadnem pripade pod displejem. Dnesni ctecky v displeji sice funguji suprove, ale mne proste prijde praktictejsi v tom tlacitku. Ale jsou lidi jako ty, kteri maji odlisne priority a odlisne potreby a naprosto to chapu. Neexistuje nikdy zadne jedno spravne reseni a tak je dobre, ze je na vyber. Mne Android jako takovy sam o sobe nevadi, vadi mi podminky a filozofie Googlu, kdy si z toho dela dojnou kravu na sber dat. Osobne bych si klidne priplatil za system na ukor toho, aby to ze me tahalo vsechna mozna data co delam, kde jsem, co nakupuji, jak casto, co me zajima, co sleduji…
nezvládám hodinky nabíjet každý či skoro každý den 😀 ale palec hore za příspěvek, hezky napsaný a obecně souhlasím. BTW: ve vyp. tlačítku není čtečka zlá ale v displeji mi sedí nejvíce, prostě vytáhnu tel a rovnou ho odemknu a bez přehmatávání hned můžu dělat co chci (mám pod ním ikony hodně používaných app). Třeba kamarád nedal nikdy dopustit na 3.5 jack který chtěl mít na vrchu telefonu, já ho měl radši ze spodum když jsem ho ještě používal. 1000 lidí 1043 chutí 😀
Dám si s tím práci. Používám mac. Logicky jsem došel k závěru že iPhone je má volba. Fotky, kontakty, poznámky, připomínky ale i dokumenty, web a zprávy a mail jsou sync. A to všechno lusknutím prstů. Mohu používat na kompu aplikace z iPhonu a iPadu, kdo mi tohle nabídne? Kdo mi nabídne notebook aby běžel na plnej výkon na baterku, kdo mi nabídne notebook 17h +, odpovím ti troubo, nikdo! A když budu schopen plně využít svůj mobil i z macbooku, tak to je něco navíc, co ty nikdy nepochopíš, páč budeš furt nůzáckej nýmand, kterej se drží patlání malého sklíčka jako své přednosti. :-/
Sync mám fotky z mobilu i zrcadlovky, email a dokumenty taky, Whatsapp a Telegram mám taky propojeny. Kontakty taktéž, poznámky s kalendář je samozřejmostí a to ani nemusím lusknout, takže co tam máme dal? Jako bonus mám Dex. Aplikace z androidu taky fungují na pc ale nepoužívám to. Píšeš, že tohle jsem nepochopil ale přitom jsem psal, že jablíčko má dobře propojeny ekosystém, nemáš problém s chápáním ty? Víš co ale nechápu? Proč se tak ztrapnuješ... Normálně je mi tě už skoro líto, musíš mít těžký život, když si potřebuješ honit ego 😉
Ten sync má ale většinou přes aplikace třetích stran a nebo pokud máš Samsung tak máš sice apk ale nefunguje to tak dobře jako u Apple. A DEX je sice hezký ale tak docela k ničemu, asi jako když porovnáš chromebook vs windows notebook.
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 3. 2022 09:48
Mě bohatě stačí aplikace váš telefon od Microsoftu. Doma stejně telefon nepoužívám, občas whatsapp a telegram. Dex je dobrý, už nemusím tahat na dovolené mimo Evropu NTB či tablet, přítelkyně se ráda podívá na fotky nebo si pustí večer na ubytku film. Ovšem vím, že nejsme úplně obvyklý uživatel.
Ten DEX připojuješ přes redukci? Já mám nějakou z Ali za 300KČ a je super. Píchneš HDMI, USB C, USB A, micro SD kartu a další. Vím že by to mělo jít i bezdrátově ale co jsem jezdil po hotelech, tak tam mají spíš starší telky co neumí mirorcast.
Fotky kontakty umí synchronizovat Google,vše ostatní lze třeba přes OneDrive či řadu aplikací třetích stran.Proč bych PROBOHA používal aplikace vytvořené pro malý display na ,,velkém PC? Chápu že na Applu je nesrovnatelně méně SW.( a v podstatě neexistuje nic jako opensource a freeware) než na Win.ale i tak.No a kdyby to přesto někdo chtěl tak Android aplikace poběží v dohledné době na W11.Troubo,17h plus umí kdejaký notebook s pořádnou baterkou.https://www.zbozi.cz/pocitace/notebooky/... Takže,jablečný nýmande,vítej v 21.století Ovečko.A mimochodem,komunita kolem Applu pořád řeší že něco nefunguje,komunita kolem Androidu spíše vydává alternativní ROM.Trochu rozdíl že? Máš na zázračném Applu obdobu LIneageOS? A geniálního XDA? Opět ne?
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 3. 2022 19:35
Trošku rozdíl je v tom “až”. Mám Maca s M1 a Asuse Zenbooka s i5. Zenbook dává při stejném využití cca. 40% deklarované výdrže. Mac s M1 dáva 90% deklarované výdrže. Třeba při renderování pár minutového 4K videa z dronu se Air trošku zahřeje, Zenbook začne topit docela dost a po chvíli pouští větráky. Nebudu hovořit o tom, že na Airu M1 je video hotové za 1/3 doby co na Zenbooku. To je hlavní důvod, který lidi jako ty nikdy nepochopí, pokud si takový stroj dlouhodobě nezkusí. Co se týče open-source a freeware, tak toho je na Maca doslova tři p… Ano, ne tolik jako na Windows. Pravda je, že malwaru je tam opravdu neporovnatelně méně 😀
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 3. 2022 19:57
Prosím tě,nekecej.Na stříhání se používají úplně jiné stroje...Kdyby M1 mělo opravdu ten výkon jak se snažíš tvrdit a jak hlavně tvrdí slavné Jablko byla by to revoluce.V reálu je to jenom další jablečný ojeb který nemá v drtivé většině na odpovídající X86.https://www.pcworld.com/article/393975/apple-m1-v... ... Když si srovnám počet softu na Apple a na X86,není to moc hezký pohled.A komunity jsou neporovnatelné stejně tak jako počet vývojářů. AMD a Intel může být v klidu,a to je další RYZEN na cestě...
Nekecá ale píše jen fakta. Ano M1 je super na střih video a v tom deklasuje konkurenci. Plus o dost delší výdrž a kompaktnější rozměry.
Doba kdy všechny odolné telefony s velkou baterii byly nepoužitelné už je pryč. S 13 Pro MAX nemám přímé srovnání ale třeba mam zaplej radabot + waze + maps v malém plovoucím okně a kolega s jablíčkem a navigací je vždy dříve KO - iphone 13 pro (asi). Bavíme se o velkých mrazech a celý den telefon v mrazu, tehdy rok starý iphone. On nesnížil jas, on ODMÍTL fungovat - nějaká hláška... Kde ve střední či severní Barmě necháš opravit či koupíš nový iphone? Hory na severu Vietnamu a další místa. Já u koupi telefonu nepřemýšlím, že je +, možnost opravy či výměny po celém světe protože se může pokazit, možná mám štěstí ale mě se telefony nekazí, takže je mi to putna 😀 A jestli o telefon přijdu, pak mou hloupostí a to si koupím ten droid kdekoli ve vesnici, což ty budeš mít problém...rovnou vezmu další jejich simku a za pár minut mám vše v telefonu co potřebuju mít. Pro mě velké plus. Kód namačkám i s rukavicí ale hlavně, pro mě je rychlejší a pohodlnější sundat rukavici, než se odstrojovat na hlavě či mačkat ten kód. Pak tu máme ještě to lezení, VHT, jízdu autem, tel. položený dál na stole😀 Je toho dost. Nemyslím si, že je iphone špatný ale pro mě je horší než průměrný droid. Jen to pomalé nabíjení, nemožnost čtečky v displeji a hnusný notch mi stačí abych iphone nechtěl + další hromada jiných důvodu, alespoň už mají amoledy 🙂 100% souhlas hlavně že jsme oba spokojení a čím více možností/konkurence, tím lépe.
Přestaň brát drogy :-/
Život je má droga :O Každopádně ukaž mi jablko s rychlým nabíjením a bez odporného notche a dizajn varianty SE radši nebudu komentovat. A pořád chci čtečku v displeji.. Neexistuje, že? Prostě pro mě je iPhone na nic, smířit se s tím nemusíš ale měl bys lehčí život. A jestli si myslíš, že je to nej tel. na světě pro všechny, prober se a zkus rozšířit své tunelové vidění.
Tak 20W nabíjení je rychlé dost, takže třeba Iphone 13 Pro Max. Samsung má taky jen 25W, jo vlastně má těch 45W ale moc velký rozdíl tam není . Iphone 1h30m a Samsung 1h15m, s tím ale že Iphone 13 Pro Max dá 12 hodin SOT a S22U jen 8 hodin SOT. Notch není nic co by se mi líbilo ale zase, že by byl průstřel co má Samsung něco super se taky říct nedá. Přitom už měl mobily co měly displeje bez těhle kravin, akorát to řešil vysouvací kamerou atd. A nejlepší mobil na světě to není, chybí mu dost věcí oproti S22U, aby top byl. Třeba reverzní nabíjení by bylo super, DEX mi upřímně nějak ani nechybí (připojil jsem to jednou), spíš mi u Iphone či Ipadu vadí že po připojení k monitoru se obraz neroztáhne přes celý displej. 10x zoom S22U taky vypadá dobře ale taky jsem to použil tak 2x a to ještě abych to jen vyzkoušel. Iphone jsem bral kvůli systému a propojení mezi zařízeními, ano jsou věci co mi vadí ale zatím to není tak hrozný. Plus Apple nedělá ty kraviny typu zaoblený displej.
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 3. 2022 10:41
úhel pohledu, v roce 2019 jsem měl nabíjení 33W a říkal jsem si, že by to mohlo být lepší. S21 se mi nelíbila, takže jsem odešel od Samsungu a 60W už je super, v jiném postu jsem popisoval situace kdy se mi to hodí a že už nemusím téměř tahat PB. Chci 120W 5-10min na letišti a vydržím s baterii dlouho... Pro mě je rychlost nabíjeni u Samsungu jeden z důvodu proč ho nechtít ale tahle ultra se mi libí a 45w asi přežiju, na rok 😃 Průstřel mi přijde 100x lepší jak ten notch. Nejlepší je bez rámečku a bez průstřelu či notche, škoda že se to moc nedělá. Pak Průstřel v levo a uprostřed mi moc nevadí. Na pravé straně mi vadí dost 😀 a notch fakt né, to je fakt fail pro mé oko😃 Reverzní ani bezdrátové nabíjení nepotřebuji, DEX mám rád ale nutný není. S roztáhnutím obrazu je to dost špatné, to by mi fakt vadilo....cca od roku 2019 už netahám zrcadlo příliš často - dost fotek mohu pořešit telefonem a proto chci 3-4 kvalitní objektivy. Klasicky, šíro a ZOOM. Ideálně 2x a 5x. Nedávno jsem fotil volně žijící plameňáky a jak jsem byl rád za slušný zoom (na tisk by to stačilo) i když jsem nakonec vytáhl zrcadlovku, přece jen je ta kvalita úplně jinde kor když mám super telátko 🙂. No a já jsem ten jeden z miliónu který si vždy vybere zaoblený displej. Mě se to prostě libí i když praktické to není 🙂 Propojení androidu s win je dobré ale samozřejmě na jablíčko to (zatím) nemá, tam jsou prostě pořád o kus napřed. Díky za příspěvek, jde vidět, že máme jiné požadavky na tel. - třeba reverzní nabíjení a žádný ideální tel. neexistuje 😁
Tak já nabíjel 30W a nějak mi to stačilo, jo dřív když jsem jezdil vlakem, tak jsem bral i Powerbanku. Dneska položím mobil v práci na bezdrátovou nabíječku a nic neřeším. A jelikož má výdrž IP13 Pro max přímo ukázkovou, tak nabíjím většinou obden. Průstřel lepší je, ale i tak pro mě je to rušivé. Super bylo OnePlus 7 Pro, ten měj vyjížděcí kameru, obstojný systém atd. Sice fotil průměrně a neměl bezdrát ale mě stačil. Bohužel šel na reklamaci a místo opravy jsem dostal peníze. Což je zase fajn, prodal bych ho max za 6 tisíc, takhle mi vrátil skoro 20k. Průstřel chci raději právě v pravo, vlevo jsou na mobilech foťáky a to mě třeba štve u IP. Když hraju, tak aby mi nevadil notch, tak mobil musím otočit tak abych měl foťáky na hřebetu dlaně. Zrcadlo už netahám taky, Fold3, S22U či IP fotí už hodně dobře a na socky to stačí. Zrcadlo beru jen na výlety. Zaoblený displej vypadá hezky, ale já měl problém že jsem si něco vzdy stiskl a blbě se mi po tom jezdilo prstem. A i originální poudro od Samsung ho trošku přesahovalo, takže se prst lehce zasekával. Plus lepit na to sklo je opruz. Upřímně zas tak markatní rozdil mezi top od Androidu a Applu nevidím. Apple jsem chtěl zkusit, takže jsem nakoupil hodinky, ipad a mobil. Teď přemýšlím jestli MAC mini nebo air.
Proč? No třeba proto že nevím jediný důvod proč by měl dávno mrtvý psychopat Jobs rozhodovat a tom že nesmím opravit prostředí podle libosti:) a nebýt odkázán na výrobce? Ne každý chce omalovánky jako je na Jablku že?No v hospodě se spíše machruje s zabugovaným Jablkem beta OS 99 ne? :)
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 3. 2022 19:21
Vidíš a 99% populace je naprosto jedno, že někdo jim naservíruje určitý druh prostředí. Raději konzistentní omalovánky, než když prostředí vypadá jak složenina z několika různých generací a nadstaveb - 99% droidů. Hlavně teda smutný, že se většina výrobců u těch příšerných omalovánek inspiruje 😀 . Ani na Droidu jsem nikdy neměnil launcher. Tedy výjimka bylo Xiaomi, protože větší hnus a zabugovanou nadstavbu než je MIUI jsem neviděl. Stejně mi z droidu dobře sedělo jen OxygenOS (R.I.P.). A vyzkoušel jsem snad všechno možné i nemožné. Kromě Samsungu, ten jsem měl naposledy s královnu hrůzy TouchWiz.
Názor byl 2× upraven, naposled 28. 3. 2022 20:10
Tak základní věc? Umožnit launcheru přístup k různým systémovým součástem? Jen to ne, proboha. Ale chápu že nějakým lopatám je asi bezpečnost a soukromí u zadku, hlavně ať mají jiné ikonky 3-[
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 3. 2022 20:14
V mem okoli ma iPhone cca. 80% lidi. Vetsinou jak rikas, jedna se o deti. Vetsinou se tedy jedna o predskolaky ve veku 30-40 let. Vesmes nikdo tomu nerozumime, jen drtiva vetsina si prosla nejruznejsima telefonama. Nemohl by si prosim prijit k nam do firmy a dat nam skoleni, at to pochopime? My te technice tak nejak nerozumime, ackoliv vyvijime a vyrabime high-tech veci, tak na toto jsme asi zrejme moc omezeni B-]
A proč? Ty telefony fungují, jedno jakej. Nekteré hůř, některé líp, ale fungují. Nemyslím si že jsou to úplný šmejdy, hodně jsem jich vyzkoušel. Jde spíš o to, že když už chceš utratit víc peněz, tak bys měl koukat na kvalitu a taky co ten výrobce dá navíc, co ti jinej výrobce nenabídne. Umím si představit, že je někdo vyhraněnej vůči Applu, tak pak se tu nabízí Samsung, dostaneš víc než kdekoliv jinde a to je neoddiskutovatelné. Lidi se tu můžou ohánět číslíčkama že tady má DXOMARK větší skóre a tady má ANTUTU víc bodů. Jo prdlajz, je to to co ve finále umí navíc, zabezpečení, software fičury atd... Tohle nabídne jen Apple a Samsung, nebo Samsung a Apple, ať si to každej přebere.)
"a taky co ten výrobce dá navíc, co ti jinej výrobce nenabídne"Preco? Preco by ma malo pri vybere telefonu zaujimat ci vec ktoru telefon ma, ma aj telefon od ineho vyrobcu? Aby som si mohol pomerovat pindika so spoluziakmi (alebo ak som uz zo skoly von ale este stale som z toho nevyrastol tak so susedom)?Ja telefon vyberam (okrem toho aby bol spolahlivy) vyhradne podla toho co chcem od neho ja - ako ho chcem pouzivat, co su must have featury pre mna, co je nice to have pre mna. A je mi uplne jedno ci to ma aj telefon od vedla alebo ci to ma len moj, alebo ze telefon od vedla ma nieco oproti mojmu naviac co aj tak nechcem. Z toho som uz vyrastol, telefon je pre mna nastroj, nie hracka s ktorou by som sa mal potrebu ukazovat cez prestavku v triede. Inak toto sa tyka aj tych antutu bodov a spol., tie ma tiez nezaujimaju.
Máš pravdu, na druhou stranu, kdyby Samsung neměl konkurenci tak by to mohlo vypadat jinak.
No, největší paradox je to, že pokud člověk koupí Apple, tak vlastně kupuje zásadní inovace Samsungu, myslím inovace HW.
Tak Samsung už toho Apple taky moc nedodává, co Vím tak displeje a možná paměti.
Jakou ma Samsung konkurenci? Myslim samozrejme top modely, levny sroty me nezajimaji. Navic je jasny, ze tam vladne Cinan.Napada me Pixel. U nas nedostupny, teprve posledni generace ma top specifikace. Sony? Taky umi vyrobit fajn kousky, ale nikdo to nechce. Huawei/ Honor jsou mrtvoly. Xiaomi taky jede spis low-endy a stredni tridu. I kdyz ty novinky 12/12 Pro vypadaji zajimave. Na to, ze tisic vyrobcu sype na trh rocne asi milion modelu, je to docela slaby vyber…
Myslím že čo to pomohli aj tie tenučké krabičky bez nabíjačiek. Konečne balenie vyzerá slim-fit štýlovo a nie ako bochník chleba.
Maďar, ty pokaždé napíšeš takovou chuj0vinu, děláš to schválně, nebo jsi opravdu tak hloupý?
Pozri si nejaký unboxing iphone 13 ale galaxy s22. Naozaj to vyzerá neporovnateľne lepšie.Mimochodom ja už nabíjačku mám, ty ešte nie?
Neries ho, on je fakt blb.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 3. 2022 12:00
Balení sice vypadá stylově ale zase mě to nutí abych objednal několik věcí. Nabíječku, kryt a sklo. Bohužel Samsung a jiní, tyhle maníry chytli taky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.