No, je to škoda. Velké Mobility jsem kupoval, ale pak jsem zjistil, že to je škoda peněz, ale hlavně zbytečně moc informací, které většinou už znám z Mobilmanie na netu a znát detailní informace a recenze skoro všech strojů na trhu nepotřebuji a vlastně mě ani nebaví to číst. (Vlastně k těm recenzím - mrzí mě, že jsou většinou takové sterilní, nemastné neslané, většinou končí smířlivě i u strojů, které si to nezaslouží. Více černobílého pohledu by neškodilo - tento mobil je vynikající, určitě si ho kupte, nebo: ten krám nestojí za nic. Můžete se inspirovat u Radka Hulána Mobilmania byla příjemným osvěžení - hlavně barevné fotky připravovaných novinek a pár slov k nim - to stačí. Pokud mě něco zaujme, najdu dost informací na internetu. A ty reklamy, jak tu někdo psal - já je nevnímám, naučil jsem se je ignorovat, nevadí mi. Nevím kolik uživatelů uvažuje stejně jako já, asi jste zjistili, že moc ne a proto končíte (pardon, přerušujete). Ještě jednou škoda.