LTE v ČR: superrychlá mobilní síť už za pět let

Diskuze čtenářů k článku

ldx  |  01. 12. 2009 10:01

AŽ ZA 5 LET - tak jsem to nejdřív přečet. Až potom jsem si všimnul, že je tam "Už", no to je teda gól! Gratuluji panu redaktorovi, protože dokázal, že "dobrý žurnalista" dokáže z bílý udělat černou a naopak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tRest  |  30. 11. 2009 17:05

To jsou na tom v kyslíku hodně špatně, když nás krmí pohádkami o tom, co bude za pět let... Možná za dva, ale pět? V telekomunikacích to je sci-fi... Takže copak nám chystá konkurence, když oni říkají: vydržte s námi, jednou bude dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:37

No pekne, O2 CZ sa krásne rozbehla a začínam závidieť
No a čo ten náš outoo odpad? Ten nebude mať ani na 2G lebo ako vidím, CZ nebude mať dotácie pre banánovku, lebo všetko bude pumpovať do 3G a LTE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míra  |  28. 11. 2009 00:06

Proč Nokia Siemens Networks, když Alcatel-Lucent nabízí cca 4x-14x rychlejší LTE než Nokia Siemens???????? . Na slovensku budou mít 680 - 2400 Mbps a my jen 173, protože tu bude neschopná Nokia Siemens

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 13:02

AL dáva teoretické laboratórne rýchlosti a nie su tak vysoké ako píšeš.
Praktické sú ako sú uvedené tu od 50-200 Mbps

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sovička  |  26. 11. 2009 20:46

"Už za 5 let"??!! Vsadím se že zase budeme úplně poslední a že nás předběhne i nějakej Azerbajdžán

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steven  |  26. 11. 2009 20:37

Tak jenom novej software, jo?
Tak proc uz tam ten novej software nenahrajou hned? Proc az za 5 let?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wingmaner  |  27. 11. 2009 12:34

A ty už máš telefon podprující LTE?? :D Já teda ne a chci aspoň užít éru Českého 3G. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš  |  26. 11. 2009 19:59

Jestli jsem to dobře pochopil, tak stačí, když budu mít telefon, který podporuje 3G - upgradovat telefonu (software) - a půjde mi vysokorychlostní sít "LTE"? Předem děkuji za odpovědi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 27. 11. 2009 11:07

To ne, jde o update software v základových stanicích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 13:01

ale ani to nepomôže, musia už teraz implementovať LTE technologiu, lebo podľa vás stačí v SR, aby OR spravil UPDATE FW u svojich 3G BTS a ideme na LTE, čo je blbosť!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aswler  |  26. 11. 2009 19:48

Budou nás kontrolovat v té síti jako v Iránu – nasbírají do té doby dost zkušeností Fuj této firmě za jejich podporu špiclování a nesvobodné komunikace viz např. http://campaigns.aicongress.org/nokia...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já to nejdudělám... do  |  26. 11. 2009 18:15

Roky komentovat nebudu, ale jinak je ten článek zmatený.Vždyť O2 spolupracuje s 3G z Huráveej...pokryto je hodně málo a i když máknou, tak pokrytí bude jen ve městech nad 5000 obyvatel a to na frekvenci, která nemá šanci pokrýt aspoň podobně jako GSM, i Edge bude lepši pokryto.Záchranou asi bude frekvence 900 uvolněná GSM.Ale jak to bude , kdy to bude....takkhle plánovali komanči.Je vidět že tomu LTE slovy Jakeše né dost dobře každý rozumí....bla, bla, blá.PR-kecky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
contract  |  26. 11. 2009 17:36

páni za 5 let

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brejn  |  26. 11. 2009 17:31

"Jen si představte, že do roku 2015 bude 5 miliard lidí na celém světě připojených..."

Tohle je taky dobrej zvast..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DS  |  26. 11. 2009 16:08

To "už" v nadpisu článku mě skutečně namíchlo. To psal někdo spadnuvší dnes z třešně, že? A vážení operátoři, jděte laskavě už do řiti, nikdo už na ty vaše kecy není zvědavej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tulen  |  26. 11. 2009 14:57

Tak to je opravdu bomba?I v Korei,Bulharsku maji 3g,ja myslel,ze Lte tu budu do 2let a ono az za 5let! Dekujeme,dal vam budeme slouzit!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tenteen  |  30. 11. 2009 23:21

No, ale jaké to pokrytí tam vlastně je? V ČR je poměrně slušné pokrytí už několik let ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silverkeeper  |  26. 11. 2009 14:27

zdá se mi to jako příliš dobrá zpráva na to aby to byla pravda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  27. 11. 2009 12:31

Vždyť taky Michel Forro říkal "JEN SI PŘEDSTAVTE"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  26. 11. 2009 12:16

UZ za 5 rokov? Obcas mam pocit ze nebyvam v EU ale niekde na mongolskej stepi... nehovoriac o tom ze za 5 rokov sa uz mobily vobec nemusia pouzivat a moze tu byt nieco uplne ine (staci sa pozriet ako vyzerali mobily pred 5 rokmi - cokolvek co malo nejake pokrocilejsie "business" funkcie typu Office stalo 20+ litrov a vazilo stvrt kila)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 11. 2009 11:49

Asi přepokládají, že za 5 let budou operátroři jiných zemí přecházet na další technologie a budou vyprodávat použité BTS. Pak to naši operátoři do pár měst zavedou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  26. 11. 2009 11:58

Zbytečná jakákoliv investice. Teďka do sítě dávaj minimum a koukni na zisky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrsko  |  26. 11. 2009 10:53

No neviem chlapci, moj oranzovy operator na SVK pokryva cca 80% populacie 3G (7,2 Mbit/s)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiX  |  26. 11. 2009 12:01

Jenze tvuj operator neni v nepsanym kartelu s ostatnima a u vas este porad funguje konkurence. Nasi operatori uz se predhanej jen v tom jak nas okrast systemem uctovani nebo FUPem. Za chvili budou uctovat 180+120.
Sem stastnej, ze 80% casu travim v dosahu wifin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:59

s kým má v 3G karte? s nikým
nj to som si všimol čo dá O2 Cz to má vyššiu tarifikáciu
u nás sa to O2 Sk pokúša cez nay odpad a tesco otravu, dáva tam 60+1 na ktorú v SR skočí iba dem. ent

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:57

je to 68%, ale je to tu už pekných pár rokov
TM sa rozbehol a zvyšuje pokrytie 3G možno príprava na LTE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
upside down  |  26. 11. 2009 10:44

To že tady (možná) v roce 2015 budou sítě LTE ještě neznamená, že to bude nějaké terno. Já osobně od našich operátorů očekávám cenu za LTE 800-1000 měsíčně se 100MB FUP, protože se budou ohánět vysokou investicí a nutností co nejrychlejší návratnosti a specifickým trhem a špičkovou technologií atd atd. však to všichni známe.
Pro mě osobně, je jakékoliv mobilní připojení, které nebude konkurenceschopné i ve srovnání s pevným připojením (bez datových objemů, srovnatelné rychlostně i odezvou s pevnou linkou, s konkurenceschopnou cenou) naprosto bezcenné. V roce 2015 bude wifi na každém rohu a hlavně v každém telefonu, takže možná zjistíme, že si LTE můžou strčit do ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
skopkova  |  26. 11. 2009 10:26

Vsadim sve ... co chcete... ze za 5 (slovy pet) tu budeme cist kydy o tom, jak se--- I pres zvysene usili vsech zainteresovanych v konsorciu Nokia Siemens, nepodarilo dodrzet sibenicni termin pro uspesne implementovani systemu LTE do siti O2.... Nebo jiny slinty, pamatujete na 3G......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2009 09:54

Vsichni chytrý jako rádia. O2 má sice nejdražší služby ale aspoň něco dělá narozdíl od ostatních operátorů. S O2 už chytám HSDPA skoro v každým velkym městě. Radši připlatim nějakou korunu za komfort který poskytuje HSDPA než se plahočit na EDGE nebo GPRS.
A LTE ? to je krásná pohádka. Snad se taky brzo dočkáme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janina  |  26. 11. 2009 11:51

Je fakt bezva, že jásáš nad tím, co by mělo být samozřejmostí. Ale pravda je, že O2 aspoň něco málo dělá. Jenže zbývající operátory to nechává ledově chladnými. To chce otevřít trh dalšímu případnému zájemci (-..cům). A myslím, že by i ČTÚ mohl zasáhnout, tedy kdyby chtěl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2009 17:27

vsak ja bych napriklad orange vrele uvital to co delaji na slovensku se mi moc libi a tvrda konkurence by se hodila i u nas...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Georgo  |  27. 11. 2009 22:53

Myslíš 50 rôznych tarifných programov, spoplatnený CLIP a neexistencia internetu bez paušálu? Áno, to je fakt odvar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:56

zas ten clip ako tu má clip skoro každý. Tých pár nových ľudí čo si ho zaplatí nie je smerodajné.
net existuje bez paušalu, tak nezavádzaj a neklam.
Má len paušal snov a 3G paušal, a tam si dáš balíky aké potrebuješ, takže neviem kde je tých 50.
A hlavne máme 1+1 a nie ako O2 CZ 60+1, či 60+60

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:53

podľa O2 SK fanatikov nič .
u nás tiež OR a TM necháva ladovo chladných nad tým čo robí O2 SK.
ja by som zas privítal, keby OR SK robil u nás to čo robí OR v rakúsku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LooKpiK  |  26. 11. 2009 17:11

Radši připlatim nějakou korunu za komfort který poskytuje HSDPA než se plahočit na EDGE nebo GPRS.

Tohle operatori radi ctou, protoze ty si vlastne priplatis za ,,komfort". Ja si komofrt predstavuji zdaleka jinak. Nevyhodou nasich operatoru je, ze se nedokazi v zadnym pripade dohodnout,to skodi nam beznym lidem. Nebud si tak jisty tim, ze o2 neco dela, diky jeho politice, ktera zacla za doby Eurotelu,je to tady takhle podelany... To, ze si tady prectes clanek, ze bude rozjizdet LTE,nemuzes verit vsemu,co se pise.Jak zname nase operatory,tak se zase zaseknout na mrtvym bode:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2009 17:28

samozrejme ze nemuzu ale i tak. porad radsi zustanu u drazsiho O2 nez usetrit nejakou desetikacku ale nemit k dispozici "aspon" to 3G. mimochodem to 3G slape fakt pekne a kdyz na to napojim notebook, tak neni problem prohlizeni webu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LooKpiK  |  26. 11. 2009 20:08

Ja nemam nic proti fungovani 3G. Jen si myslim, ze o2 dost dlouho cekalo a ze by se mu chtelo se rici neda. Samozrejme, zbytek operatoru se krasne pripojil, pro nas bohuzel.... Muzeme se jen modlit, jestli neco rozjedou, protoze GPRS,co si budeme nalhavat, je o nicem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2009 21:52

je to skoda no. to HSDPA je na mobilni surfovani fakt vpohode a staci to. jen by to mohlo bejt po cely republice jeste :D ale to uz bych toho chtel asi moc
taky me mrzi, ze zadnej jinej ceskej operator se nema moc do vystavby novych siti. skoda, takhle bohuzel nemam duvod opoustet vydriduchy z O2. takovej vodafone by se mi cenove zamlouval vic ale data sou data na HSDPA se tak krasne zvyka :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  26. 11. 2009 09:28

krásná pohádka připomínající tu o 3G před x lety, tak hlavně aby to zase tak nedopadlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  26. 11. 2009 09:04

proslychalo se ze vzhledem k narocnosti datovych toku to bude muset pomalu byt co BTS to dodavka konektivity optikou...to jsem zvedav jak do odlehlych oblasti dostanou optickej kablik , ano dnesni spoje pocinaje freq. 10,5Ghz uz utahnou radove stovky Mbit. ale svetelny kablik bude proste nutnost ve vetsine pripadu. Vzdyt takove pripojeni mi bude k prdu uz jen z podstaty, ze i dnes je obcas problem vyuzit 10 - 30M pripojeni, protoze proste zdrojove servery nestihaji...
takze se z toho pomyslne mozna stane takova rychla mistni sit, ve ktere posvisti hlavne to, co nacpe operator ze svych rychlych serveru - pokud taky neusne na vavrinech - napr. zminovane HD video apod...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  26. 11. 2009 08:50

Ať se jdou vys..... Za pět let tady bude konečně rychlý připojení??? To jako chcete tvrdit, že až někdy skoro v roce 2015 ???? Wau, tak to je teda odvaz. To se teda máme na co těšit. Touhle dobou tady už mělo být min. 3G a LTE mohlo být plánovaný výhledově v co nejbližší době a né že to budou uvádět pomalu jako revoluční novinku, která tady bude za 5 let !!!! A to ještě s O2 u kterých to bude určitě drahy jako prase... A do té doby než to zavedou, tak si tady budeme asi brouzdat na GPRS??? Kam jsme to zase dopracovali....
To už pomalu i opičáci na stromech v Africe budou mít dříve vyspělejší technologie než my...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  26. 11. 2009 09:06

s tvym rozhorcenim souhlasim, ale na 2 stranu nikdo te k O2 nenuti ani nedrzi - neupsal li si se sam...nerikam ze EDGE je nejaky zradlo, ale na nejake ty weby v nouzi to staci...treba nas svitne na lepsi casy bo v EU prosel balik v nemz je mimochodem povoleno provozovat 3G site na freq. 900Mhz, coz vyznamne prispeje k rozsireni pokryti za mensi $$$

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  26. 11. 2009 10:55

Co je prosím drahého na internetu za 150 Kč měsíčně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  26. 11. 2009 11:40

Cena / výkon chlapče.
Doporučuji ti navštívit weby zahraničních operátorů. Pak ti přijde 150Kč jako přemrštěná cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AHa  |  26. 11. 2009 13:12

Tak jsem prolezl weby skoro vsech opu v EU a nejak jsem nenasel nic vyhodnejsiho nez je 150,- za IvM v podani O2. Takze bych byl rad, kdyby si sve tlachani podlozil nejakym dukazem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  26. 11. 2009 14:14

mozno si nenasiel preto ze v civilizovanych krajinach je internetove pripojenie sucastou klasickeho pausalu (u Vodafone UK napriklad dostanes za cca 1000 kc mesacne (35 libier) 900 minut, neobmedzene SMS, neobmedzeny mobilny internet a neobmedzene WiFi)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astray  |  27. 11. 2009 12:52

Jenže já dám za telefon tak maximálně 700 měsíčně a v tom je i těch 150 za IVM. Navíc používám hlas od jiného operátora než data, takže mohu mít sim na data v modemu a sim na hlas v telefonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  29. 11. 2009 12:39

Pracujes u kterého operátora?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tenteen  |  30. 11. 2009 23:10

A ty?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
host  |  31. 12. 2009 20:15

kyslik meno me

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:48

EDGE sa nedá nazvať mobilný internet, ale núdzovka.
to je tak na IM, pokec a malé maily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  26. 11. 2009 14:45

Lidi si budou pořád stěžovat , ale to že díky 02 se konečně 3G pohnulo to nikoho nezajímá.Prostě jak je za tím 02 tak je to vždy špatně. Tyhle lidi fakt nechápu.Co prvního udělali toten rok ostatní operátoři? to by mě teda zajímalo. Jen se furt vozí a čekají co udělá 02. a 150kč za rychlý net když vodafone ho má za 650, v akci za 3 kilča je pořád dvojnásobná cena a ještě k tomu s FUP. T-mobile a Vodafone je prostě parodie na internet. Píšu tak jak to je. Nevím zda zákazníci závidí že to u ostatních operátoru nemají a dlouho mít asi nebudou jinak si to nedovedu vysvětlit jak můžou na 02 co se týče ceny a rychlosti nadávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  26. 11. 2009 17:29

Porovnávej porovnatelné.. VDF to má mimochodem za 177 Kč, pokud se bavíme o IVM. Nicméně, sice nemá 3G tak jako O2, ale zato má EDGE skoro všude a o tom se může O2 je zdát. Takže když si pěkně takhle vyjedeš s O2 mimo větší města, tak budeš víš kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  26. 11. 2009 18:02

Já se bavil ale o internetu do notebooku. a ikdyby v mobilu tak je nejdražší. 02=150kč tmobile nemá. A pokud jde v mobilu gprs nebo edge tak to skoro nepoznáš jelikož ta rychlost je skoro identická, takže tak Dle záporných reakcí jde jen vidět že tu nejsou lidi, kteří to berou objektivně ale pouze fanoušci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sturm-1  |  26. 11. 2009 18:11

Tobě přijde 5-6x vyšší rychlost skoro identická ? Mě osobně přijde jako dost slušný rozdíl, jestli mám reálnou rychlost okolo 4-5 kB/s nebo 25-30 kB/s... A ten druhý údaj mám u O2 bohužel hodně hodně zřídka O 3G nebo LTE si můžu nechat jen zdát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  27. 11. 2009 10:24

5x? Možná tak na papíře.02 34kb/s vodafone 71kb/s. to je max dvojnásobek a ve skutečnosti to nepoznáš.Dokonce i tmobile je rychlejší (73kb/s) ale oni maj samé omezení. viz tabulka měření http://www.dsl.cz/clanky-dsl/clanek-1551/na... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TR1  |  30. 12. 2009 00:11

Ja se musim sturm-1 zastat, protoze ma pravdu. Pouzivam mobilni internet od O2 jiz temer 2 roky a opravdu je nebetycny rozdil mezi GPRS a EDGE a i jim udavane prenosove hodnoty sedi. Jen si zkus pustit na telefonu treba internetove radio a na GPRS se ti neprehraje bez vypadku ani radio s kvalitou vysilani 32 kbps zatimco na EDGE v pohode posloucham radia vysilajici na 192 kbps. Nebo dalsi priklad. Pust si pri ceste mestem google map. Na GPRS budes muset jet max. 20 km/h a ani tak se ti nebudou stihat stahovat mapove podklady, zatimco na EDGE to jde i kolem 70 km/h. Vse o cem ti tu pisi mam vyzkousene v realnem provozu. Jedinny a veliky problem je v tom, ze EDGE, stejne jako 3G sit je opravdu jen na par mistech nasi zeme, takze si te "rychlosti" moc neuzijem :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  27. 11. 2009 20:06

O2 že s tím pohnulo? Jako první s tím přišel TMCZ před cca rokem. Ti už to dávno testovali v německu. Proč myslíš,že TMCZ začíná stavět 3G a do cca do roka by měla být pokryta většina ČR? No protože (dle článku) je přechod z 3G na LTE jen maličkostí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:52

škoda, že to je len podľa tohoto článku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:51

vidíš, ale v SK TM dával wnw 1GB za 3€ pri viazanosti, teraz 1,5GB za 5€ s viazanosťou, bez viazanosti za 10€. OR bez viazanosti 5 GB za 14,9€ po prekročení sa zníži iba rýchlosť.
To všetko v 3G sieti s pokrytím 68% u OR, TM je to menej, ale rýchlo sa rozrastá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:47

vidíš a u nás O2 SK fanatici si fandia, že O2 SK začne LTE stavať v roku 2013 . čo bude, až ked to postaví O2 CZ aj to určite nie hned po dostavbe LTE v CZ. O2 SK nejde ani do 3G, má len LowEdge.
Ale zas máme 3G sieť už dlhšie a ceny idú pomaly dole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tenteen  |  30. 11. 2009 23:08

Co vlastně chceme? Jsme postkomunistický zadlužený státeček kdesi ve východní Evropě. Kdo by tu riskoval investice do nových technologií, když tu nikdo nechce za nic platit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pecenykomunista  |  26. 11. 2009 08:14

Tohle tady mělo být už před 2 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FJ  |  26. 11. 2009 08:11

Technologie je možná dobrá, ale jak v tom má pracky outůůů, tak to bude předražený jako prase.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RDK  |  26. 11. 2009 08:21

hlavně že se starají a cpou peníze do všelijakých akci a trapných reklam,bonusů,, A KDO to potom zaplatí? Zakazníci kteří ani neví kolik plati za jejich mizerné služby (mizerné co se internetu týče)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:44

po novom to pchajú aj do O2 SK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  26. 11. 2009 10:55

Co je drahého na internetu za 150 Kč měsíčně?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  26. 11. 2009 11:39

Cena / výkon chlapče.
Doporučuji ti navštívit weby zahraničních operátorů. Pak ti přijde 150Kč jako přemrštěná cena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  26. 11. 2009 13:37

150 Kč za internet bez FUP je docela dobrá cena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Didan  |  26. 11. 2009 18:20

Hm. . . k dokonalosti už jen stačí aby byla ČR pokryta HSDPA, že?
Jenže takovej maličkej problém tu je, operátorům se do toho moc nechce, že?
Tak až tu v každé dědince chytnu HSDPA/HSUPA tak pro mě bude 150 za net supr cena, do té doby ani ň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neurol23  |  26. 11. 2009 11:44

150MB FUP?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
o_o  |  26. 11. 2009 12:25

100MB FUP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  26. 11. 2009 13:38

Ale prdlajs. Žádný FUP...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
digiman  |  26. 11. 2009 16:54

taky jsem ho ještě nepocitil a že se připoju notebookem přes datovej taryf určenej jen pro serfovani v mobilu za 150 kč měsičně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marty  |  27. 11. 2009 08:40

Ty jsi nepocítil ani základy ČJ " taryf"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom_82  |  26. 11. 2009 08:09

Je to fajn, ale kdyby se ti berani už konečně domluvili na sdílení sítí a všichni tři by do toho práskli, tak bychom nemuseli čekat 5 let a měli bychom to všichni..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  26. 11. 2009 08:46

Nojo jenže jeden operátor by ten hardware využíval víc než jinej a kdyby do toho investovali všichni tak se asi nemůžou dohodnout na poměru investic. Vcelku je mi jedno jestli síť bude sdílená nebo nesdílená ale chci dostupnost služeb všude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mac.L  |  26. 11. 2009 20:10

To asi tezko.Vyvoj LTE neni zdaleka tak daleko nikde na svete. Nejvic penez do LTE vyvoje cpe T-Mobile (TM jako celek,ne jen z urciteho statu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  26. 11. 2009 07:05

Bonba... To zas bude jeden testovací vysílač.
Kdyby se radsi zamerili na jiny veci... Vyjedu z Prahy a zvracím s GPRS... Zloději.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RDK  |  26. 11. 2009 08:16

dobře ti tak,, že u ních vůbec jsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  26. 11. 2009 11:41

Před rokem jsem k nim přešel.
Hezky zpívají, když ptáčka lapají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tenteen  |  30. 11. 2009 23:02

Pěkný podpis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  26. 11. 2009 07:01

No ono by stačilo kdyby tu aspoň byla ta 3G síť ze země, která byla mobilní inovační jedničkou se stala země zaostalých předražených služeb a všechno to začalo vyhozením ředitele Eurotelu Valeskiho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:42

po dlhých rokoch tmy na edge bude mať LTE, také malé odškodnenie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  26. 11. 2009 05:49

Su zvědavej, jestli bude taky stačit upgrade FW telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  26. 11. 2009 09:26

ty znáš výrobce co by zrychloval FW datové přenosy ? Např. HSDPA z 3,6 na 7,2 MBs ? Já ne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladik  |  26. 11. 2009 10:21

Třeba HUAWEI E 160 má s původním firmwarem rychlost 3,6Mb a s nejnovějším je nevýšená na 7,2Mb takže do určité míry je možné softwarem navýšit rychlost u stávajících zařízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  26. 11. 2009 11:05

já myslel spíš mobily, ono to půjde, ale výrobci by byli sami proti sobě nebo by teda museli takový fw začít zpoplatňovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  27. 11. 2009 17:24

Ahoj, nevíš prosím Tě, kde se dá nejnovější firmware (o kterém píšeš) stáhnout ? Ta rychlost až 7,2Mb by za vyzkoušení stála....díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tenteen  |  30. 11. 2009 22:59

No třeba upgrade GPRS na EDGE je dělá SW licencemi - upgradem. Samozřejmě jen je-li na to HW připraven.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
asd  |  26. 11. 2009 13:07

Nepujde, bohuzel. Vim o cem mluvim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Composite  |  29. 11. 2009 12:41

samozrejme, že nie.
LTE potrebuje HW.
Ono využijú nejaké časti starých vecí, ale bez HW LTE im to nepôjde ani tebe v mobile,...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor