Na Kickstarteru v těchto dnech boduje šikovná bezdrátová nabíječka Invzi, která už podporuje i standard Qi2. Primárně se jedná o doplněk pro iPhony, který má v základu podobu bezdrátové nabíjecí podložky s podporou MagSafe. Tu však můžeme velmi rychle přestavět do podoby stojánku s bezdrátovým dobíjením. V neposlední řadě pak můžete z nabíječky vysunout i malou podložku pro dobíjení hodinek Apple Watch. Důležitá je mimochodem i kompaktnost tohoto řešení, pokud si budete nabíječku brát na cesty.

Bezdrátovou nabíjecí podložku rychle přeměníte ve stojánkovou nabíječkou. V jednu chvíli vám bezdrátově nabije iPhone, Apple Watch i AirPody
V režimu podložky můžete současně magneticky nabíjet iPhone (15W), sluchátka AirPods (3W) a také hodinky Apple Watch (5W). Pootočením podložky ji však přeměníte na kompaktní stojánek, nabíjení všech tří zařízení od Applu uvedeným výkonem probíhá současně. Pokud je iPhone ve stojánku, můžete si jej otočit i nabok, aby vám při nabíjení zobrazoval tzv. Klidový režim. A pokud je nabíječka vrácena zpět do podoby bezdrátové podložky, můžete ji využít i pro nabíjení Androidů.
Jako jednu z mála bezdrátových nabíječek ji můžete personalizovat barevnými nalepovacími kryty. Volitelně k ní dokoupíte i pouzdro pro přenášení, které se hodí zejména na cesty. Nabíječka váží zhruba 100 gramů, má rozměry 204 × 82 × 15 mm a energii do ní dostanete přes USB-C konektor. Z nuly na 50 % se iPhony nabijí zhruba za 70 minut, z nuly na 80 % kapacity se hodinky Apple Watch dobijí za 45 minut. V základu je nabíječka k dispozici v černé a bílé variantě, a je dodávaná včetně síťového adaptéru a kabelu.
Bezdrátová nabíječka MagFree Transform:
Na Kickstarteru se už na nabíječku vybralo přes 183 tisíc dolarů (tj. přes 4,2 mil. Kč), a samotná dobíječka vychází na 49 dolarů (cca 1 150 Kč). Cestovní pouzdro přikoupíte za zhruba 250 Kč, to stejné platí i o nalepovacích krytech z umělé kůže. K prvním zájemcům se dostane v průběhu dubna.
I tentokrát se jedná o tip na produkt z Kickstarteru, který zatím nemáme osobně vyzkoušený. Vaše případné dotazy směřujte přímo na stránky kampaně.