Máte toho správného operátora?

Diskuze čtenářů k článku

Petr K.  |  01. 10. 2001 00:18

Když je řeč taky o reklamách , teda fakt ale mám dlouhé vedení protože tuhle poslední reklamu od Oskara jsem opravdu nepochopil až mě teprve syn poučil že se jedná o tarif "Slyším Vás" (za volné minuty je volání za 0,25Kč /min.) Jsem já to ale pako  když jsem na to nepřišel sám.

Fakt už nevědí na jakou pitomost nalákat (nemyslím tím jenom Oskara , ale všeobecně).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filip  |  30. 09. 2001 20:41

Po zavedeni sekundovej tarifikacie som rad, ze som u Globtelu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  01. 10. 2001 12:13

pocitam, ze u nas tohle bude aktualni letos na vanoce (+mozna prevod volnych minut u paegase)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filip  |  01. 10. 2001 14:26

Uprimne Vam to zelam, lebo tento cin (zavedenie uplnej sekundovej tarifikacie) bolo nieco, co skutocne zakaznikom posluzilo bez akychkolvek ale, ako bolo u vacsiny nasich operatorov doteraz zvykom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BaJaJa  |  26. 09. 2001 14:47

HAHAHA já mám Errortela, toho koňa Peagasa i Osrala. A Kdo má víc? HAHAHAHA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš lorenc  |  27. 09. 2001 10:47

Ten, kdo je stále k zastižení na jednom čísle. Lidi Vám určitě rádi volají třeba až na třetí pokus, kdy postupně vytáčí 0602..., 0603..., 0608..., že? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
666  |  01. 10. 2001 12:11

Kdyz se to narve do trech telefonu, tak v tom nevidim problem :o

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
48 hodin  |  20. 09. 2001 17:32

Taky jedna z reklam : do 48 hodin máte Oskara doma. Nebo ty billboardy, jen dvakrát se vyspíte....

Tak já se vyspal už sedmkrát a Oskar nikde. Hned zezačátku a to ho ještě nemám, dělá problémy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tutte  |  24. 09. 2001 15:17

Tak se koukni někdy do schránky 8o))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cezam  |  20. 09. 2001 13:40

Mimochodem, "SUPERSOUND" neni IMHO pouze EFR, je to soubor nekolika dalsich kriterii, ktere musi dana sit splnovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  28. 09. 2001 19:41

Například?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kalenda  |  17. 09. 2001 22:30

DD,

osobne mam zkusenost s PG (3roky zpet), OS (rok zpet) a ET (pul roku zpet). v soucasne dobe mam tri operatory soucasne resp. se mi vali nekde na stole.

Osobne nechapu nevrazivoust lidi ohledne operatora. Nevim co resite ono tak moc neni o siti (problemy byvaji vetsnou douhodobe a predem zname)  nebo o lidech. Nevim co tady vsici kafraji o ET jak je super a ze jsou vzdy k zastizeni. Me chodili u ET smsky z mailu 2x tak nevedeli co s tim tak to "my resetujeme nastaveni sms zprav pro vasi SIM - rep v SMS centru smaznou frontu a proedou zarazeni cisla sim s cislem telefonim". Tak mi pak muj ET nedorucoval SMS cca tri dny (PA-SO-NE-POrano) a lidicky co kybych byl tezkej bussiensman? je to o lidech na data/fax sem cekal cca dva mesice a kdyz jsem se pak na znacovou prodejnu vypravil zjistil jsem ze "slecna to delala poprve:)" takze je too lidech a ne o sitich - lidi dokazou napachat vic zla nez site jako takove a je jedno jestli u OS nebo ET.

Osobne si myslim ze kazdy operator ma co nabidnout.

ET:

+ bezkonkurence nakonfigurovana sit (i kdyz se hovor na D1 nescetnekrat rozpadl - jen jeslti to nebilo tim ze se rychlost lehce houpala nad 200), dobry bussines sluzby (B600) neni zas tak o moc drazsii. prechody mezi tarify. non-stop operatori s pomoci i radou (ono ve tri v noci sehnat radu jak zjistit to ci ono neni uplne easy)

- neschopnost dostat si sve kvality funkcemi jako je AOC a podobne ja bych u B600 zustal kdybych nemel strach ze mi prijde faktura na 50.000. Arogantni pristup k uctovani a maximalni mozna mira zamlozvani informaci o detailnim vypisu jako standart nemluve.

- nabidka nereflektovatelna pro stredni sektor (nemyslim stredni tridu - majetkem) kdy na pozadavek cisel po sobe a pak datovych cisel po sobe s odpovidajicim si koncovymi cisly se mi dostalo vysvetleni ONO TO NEJDE :)

PEGAS:

+ solidni tech zazemi osobne vim ze ET to neni ale ET ma sva slaba mista taky. NOve tarfy k nezaplaceni, technicky inovator jako SIM toolkit a spol etc.

- naprosto nesolidni jednani prijde na prodejnu a reknete ze chcete vzor vypovedi smolouvy nebo tu vypove rovnou podat BLLEEEE jo kdyz ptacka lapaji pekne mu zpivaji odkazou vas na nejakej fax v siti pegas kam si nafaxujte co chcete :) (pochopitelne nemluvim o vypovezeni smlouvy n adobu urcitou) tak jsem jim poslal SIM, vypoved a ted jim pry dluzim 1400 (dva pausaly) a uz me nekolikrat kontaktovala nejaka vymahaci firma cekam az se potkame u soudou doufam jen ze ne nekd ev prujezdu :)

- opacny pristup k problemum nez ET (ET zatlouka necha klienta vydelavat a zadelavat batrku, simkartu, menit cislo SMS centra). PEgas problemy taji a neprizna je ET je neprizna ale za dve hodiny vola koza ze to proverili a ze to jede at to zkusim a ejhle ono to vetsinou jede.

OSKAR:

- stavajici kvalita site i kdyz ja mam volam stale ve firme cca 5x, nastesti v praze protoze i v brne obcas zavravora ale tim nemyslim z enejede vubec.

- oskarlinka fraska kdyz mam blokovanej telefon napr kvuli reklamaci a system to "nezparuje" muze se stat ze se z telefonu nedostanete na ziveho cloveka to s emi stalo z ajizdy na dalnici nezbyvalo nez pokut na benzince oskartu a pak ji venovat mladsimu brachovi, protoze pi jakemkoliv problemu se proste na ziveho clovek aneproklikate.

- laxni pristup technicke podpory mam pociz ze vyjma VIP (kam patrime) se vubec operatori nedostanou z techniky do primeho styku resp odezva oskarlinky s vyresenim problemu je vzdy radove horsi nez VIp linky.

+ ferovy prostup k tarifum a vyuctovani, celkem benevolentni system reklamaci, system zaloh (coz se sice nekomu nelibi - ale vetsinou jsou to lide kteri v dobe mobilniho praveku platitli z aaktivaci treba 3500 CZK), pokrocile funkce na monitoring vydaju (AOC) volaci limit, detailni vyuctovani (VIP)...

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kdysi vysel clanek o tom jakou znacku ma kdo a jindy jakeho opa kdo dle meho

et je pro firemni klientelu pro ty co jim to plati firma, ty co ze setrvacnosti nepotrebujou nic menit, pro ty co na to maji, prto malo volajici (bezpecnostni sluzby, pancerove vozy ..) a pro fanatiky co za 0602 vymeni modre z nebe. Kvalitni sluzby za ktere si nechaji prehnane platit, pak maji z ceho delat support.

pegas je pro firemni klientelu, technicke inovatory, zivnostniky, prepaid kartare a spol. solidni dynamika uvadeni novych sluzeb solidni pokryti. pro lidi co je pro ne dostupnost dulezita ale co neridi top 2 podniky v CR aby museli byt k dosazeni nonstop.

oskar po prepaid, SMSmagory, pro dohodare (nechapu vyraz volam nejlevneji), a pro hodnevolare a mensi firmy (VIP sluzby). Predevsim pro prazaky diky kvalite site ebo pro zapadle vizky nekde v podhuri. Pro lidi co umeji setrit a predevsim pocitat. Protoze nepotrebuju dohodu protoze ma prvnich x minut za 2kc nepotrebuju volam malo protoze ma nejnizsi pausal etc etc. pro lidi kteri maji radi prehledne tarify vyhodne ceny a opovidajici (tim nerikam nekvalitni) sluzby.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

osobne davam prednost kombinaci ET OS. nejvyssi tarify a jsme spokojenej potrbuju volat pouziju OS v praze na danicki a vna vetsine uzemi je vse OK pokud potrebuju dovolam se ze to obcas spadne (pravidelne v letenskem tunelu ::)) se nezbmaznim protoze v patek vecer hazu profil "nidko" a vujma nekolika malo VIP lidi kteri jsou duleziti pro chod firmy jsme pro ostatni jen via SMS mam taky "sve dny" kdy spolehlivos ET konci na tlacitku ON/OFF.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

mejte se fine bijte se , hadejte se do krve protoze kazdej rozumnej clovek uzna ze je to o nicem se hadat o takovy kokotine nebo merit lidi podle operatora :) znam lidi z favoritem s ET a lidi s oskarem s S600a taky z toho nedelam zavery. je to jako z auty (i kdyz diky ekonomicke situaci ktera se v rukach masou podporovane SOCDEM tezko zmeni si vetsina lidi auto SVYCH SNU jenom preje a zavidi ho jinym - to je typicky ceska vlastnost zavidet ..).

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

copyright: MS (C) 2001-2999 prava na vsechny hrubki a preklepi vihrazena

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  18. 09. 2001 08:35

Podle psaného projevu jsi spíš Tatar než Čech, takže co můžeš vědět o typických českých vlastnostech - pokud vůbec nějaké existují. Co závisti se týče, to je typická lidská vlastnost, ne česká vlastnost. Nebo si snad myslíš, že jinde ve světě si lidé závidějí méně???!!! Nenech se vysmát. Já teda totiž vůbec nechápu, kde se neustále bere to kvantum "posledních spravedlivých" , kteří plivají na svůj vlastní národ. (Tebe se to netýká, ty jsi Tatar). Už jsi to někdy viděl v takové míře někde jinde??? Ale o tom jsem původně nechtěl psát. Já ti původně chtěl napsat, že tvůj příspěvek i přes tu hrůznost jak je napsán je docela fajn. Až na poslední odstavec. To je totál blbost. A k tomu hádání. Hele, víš proč se hádáme??? Protože nás to baví!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otaznik  |  17. 09. 2001 19:28

Nevim na co si stezujete. Proc by mel Oskar prodelavat. Stejne je to nejlepsi operator. S eurotelem jsem uz devinitivne skoncil.

Moje hodnoceni >

Oskar /

Eurotel/

Paegas/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cooqis  |  17. 09. 2001 19:51

Tak tohle asi nejlip vyjadruje muj nazor....

Co bláznite lidi... já mám Oskartu a nic neřešim.... To vždycky rostu když kámoši řešej v kolik komu zavolat, aby to měli levnější....

Já si pamatuju jen jedno Když voláš chytrejm lidem co maj oskara tak platiš 3 kačky za minutu

a když voláš někomu jinýmu tak 6....

proč bych si měl pamatovat kdy je to kam levnější... a kolik mám ještě volných minut a volných SMS.... a platit měsíční paušál????? NIKDY... Přece jim nebudu cpát prachy předem....

TAKŽE JEDINE OSKARTA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  19. 09. 2001 13:50

Naopak. U pausalu jim cpete prachy az PO tom mesici, co volate. Narozdil od predplacene karty, kterou si klidne nabijete 1500Kc kuponem a ten za rok provolate (ne, ze bych to delal jinam , zatim)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš lorenc  |  27. 09. 2001 10:30

Ona je ta "svoboboda" u předplacených služeb trošku ošidná. Sám jsem začal na prepaidu (GO) a z praktických důvodů (možnost ztráty/ukradení) jsem udržoval kredit v řádu několika málo set Kč. Je to samozřejmě věc názoru, ale mě to neustálé dobíjení začalo obtěžovat. Navíc může nastat situace, že jste v průseru a musíte volat, volat a volat (a kredit dochází a dochází). Pravda - teď zavedli dobíjení přímo přes GSM Banking na mobilu (což v době mého rozhodnutí pro paušál nebylo), ale na druhou stranu - proč bych měl jen kvůli tomu měnit banku (účty ve dvou bankách si kvůli tomu nezaložím). A i tak - pořád je to dobíjení (i když rychlé). Jako autíčko na klíček: natáhnu - chvíli jede, zase musím natáhnout atd. Paušál natahovat nemusím - natahuje se sám (když máte inkaso). Stejně mám jistotu, že každý měsíc provolám minimálně určité množství minut a podle toho si vyberu tarif. Mám prostě další TELEFON - doma si pevnou linku taky nedobíjím. Mobil s předplacenou kartou chápu více jako hračku. Tím nechci v žádném případě shazovat nebo dokonce napadat majitele prepaidů - je to čistě můj dojem. Cílová skupina pro předplacené služby je rozsáhlá a její požadavky určitě opodstatněné. 

K tomu pamatování si volných minut a rozdílných cen do různých směrů: Já osobně hodnotím hovor ne podle jeho ceny, ale podle splnění účelu. Samozřejmě mám rámcovou představu o jeho ceně uvažuji i o tom zda se vyplatí nebo ne (zda počkat na osobní setkání, zavolat později z pevné apod.). Telefon mám proto, že když to potřebuji, můžu ho kdykoliv použít. Na tlachání o kravinách mám jiné (levnější) komunikační kanály

t.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  27. 09. 2001 22:27

Jo jo, lépe bych to nenapsal, naprostý souhlas.

Já volám poměrně často takže mám paušál, předplacenou službu jsem ale doporučil několika známým kteří si chtěli pořídit mobil a při tom volají opravdu málo, spíše chtějí být na příjmu, tam se tarif většinou nevyplatí.

K tomu pamatování si volných minut, do jaké sítě volám a pod. mám naprosto stejný názor takže to nemá cenu opakovat. Jenom bych doplnil, ted například jsem se vrátil z dovolené a pri roamingu mě taky nebaví lovit pořád nějakého nejlevnějšího operátora, prostě nechám mobil na automatické vyhledávání ať si najde nejlepší signál a nic neřeším, volám pouze v nutném případě a při textovce mě rozdíl nějaké jedné či dvou korun nezajímá. Nemám sice zbytečné peníze na vyhazování, ale na druhou stranu telefon mám proto abych se dovolal když ho potřebuju a to na dovolené není zas tak často.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cocaine  |  17. 09. 2001 14:38

peknej clanek - co se pustit priste v podobnem duchu do nekterych reklam a mytu o konkretnich mobilnich telefonech, znackach  :) ... mimochodem ani po par letech u paegasu nemam duvod menit operatora, protoze jak stacim vnimat 'deni' kolem - sve problemy maji vsichni a ty me nejsou zadna tragedie -> on i oskar nakonec prestane dotovat a jeho zakaznici se budou jeste divit :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  18. 09. 2001 23:41

Díky za pochvalu (nejen Vaši). Málo kdy se stává, že by se čtenáři shodli na tom, že se jim článek líbil  Mimochodem, máme pro vás (čtenáře) v rukávu ještě další překvapení, počkejte na neděli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  17. 09. 2001 13:00

náš signál se schová před vámi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V. Adamec  |  18. 09. 2001 21:11

Copak o to, signál by byl, ale telefonovat se nedá. OSKAR v Plzni padá a padá, už 8 měsíců. Při každé jejich reklamě je proklínám, ale číslo změnit nemůžu. Tak tiše - a někdy písemně zuřím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beruša  |  17. 09. 2001 08:48

 Čau lidi,

Eurotel mám už rok a čtvrt. Manžel mi pořídil sadu Eurotel KOMPLET s Nokií 5110. Platím 295,-- Kč a mám v tom volání 60 min. po celém území ČR a do všech operátorů. Za poslání SMSky platím 2,-- Kč. Časem jsem si změnila founek na novější Nokii 3310 . S Eurotelem jsem neměla žádné velké potíže, signál mám všude. Jen 1x jsem nemohla poslat SMSku, ale to byl celorepublikový problém půl dne v síti. Rozhodně bych operátora neměnila. Potřebuji, aby mi telefon sloužil a ne abych ho měla na parádu.  Rozhodně taky nevěřím těm levným oskarovým cenám dle hesla "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají....". Co se týče Paegasu, má ho několik mých přátel, ale nejsou moc spokojeni. Zůstávají u něj spíše jen ze setrvačnosti nebo proto, že jej mají služební.

Takže Eurotel - jednoznačně!

Beruša

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  17. 09. 2001 12:21

Berušo, nejseš náhodou blondýna?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beruša  |  17. 09. 2001 12:44

To jsi se chlapče netrefil!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  17. 09. 2001 13:13

Nebudu se s Tebou Berušo dohadovat. Nemělo by to cenu. Jako ostatně s žádnou ženskou. Jen nevím, v čem je ET tak super (mám na mysli kvalitu sítě) oproti Paegasu resp. Oskarovi. Tvůj tarif není taky žádný zázrak. Ostatně jako žádný tarif ET. Stáhni si "tarifikátor" a sama uvidíš. Co se ET týče, je to u individuálních uživatelů spíš snobská záležitost. Nebo jsi snad špičkový řídící pracovník či makléř, kde záleží na každé vteřině. Pokud bych se já snad se svým Oskarem (dříve Paegasem) zrovna hned nedovolal (což se mi nestává), zavolám si klidně za půl hodiny znovu. Ono se houbelec stane. A při pohledu na měsíční vyúčtování mi nenaskakují alespoň pupence.

Pa puso.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  17. 09. 2001 14:00

No, ja jsem taky jenom zenska, ale musim priznat, ze jsem moc nepochopila, co Berusa na svem tarifu a operatorovi chvali.  Skoro tri stovky s 60 volnymi minutami a SMS za 2.- mi nepripada nijak moc vyhodne, spis mam pocit, ze je to jeden z nejmene vyhodnych tarifu. A  podle mych vesmes dobrych zkusenosti s Oskarem (az na ten jeden vypadek, ktery tu byl hojne diskutovan) nevim v cem by tak mohl byt Eurotel o tolik lepsi a spolehlivejsi. Zatim jsem se vzdy dovolala a vsichni se dovolali me. SMS jsou taky v pohode.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  17. 09. 2001 15:19

Omlouvám se, pokud bych snad některou z přítomných žen svým vyjádřením (výše) pohněval. Berušu jsem chtěl jen malinko vyprovokovat. Zatím nezareagovala. Škoda. Diskuze na MM mě totiž čím dál tím víc baví. Proč? Je to zajímavé, ale mně připadá, že lidé, kteří zde diskutují, vyjadřují přes obhajobu svého operátora, telefonu, ..., atd. kus ze svého já, ze své povahy, ze svého postoje k životu, k technice, ekonomice.... Asi v tomto smyslu, "Řekni mi co čteš a já ti řeknu jaký seš". Navíc člověk zachytí i různé "kvalifikované" informace, což je vždycky fajn. Co se týče reklamních kampaní našich operátorů, docela by mě zajímalo, jaký skutečný vliv mají na konečné rozhodnutí zákazníka. Vždyť to musí stát hrozný peníze. Navíc já osobně vnímám ve svém okolí spíš vlivy jdoucí mimo masivní reklamní kampaně:

a) ti, kteří už mobil mají, většinou jeví pramalou chuť měnit operátora

b) ti, jenž jej nemají a pořizují si jej, dají především na radu svého okolí (dospělí)

c) mládež dostane většinou to, co preferuje tatínek, (aby se holky nenaštvaly), někdy i maminka

Snad jedině reklamní kampaň Oskara, ať to bylo číslo na přání nebo SMS za 77 haléřů zaznamenala v mém okolí nějakou odezvu. Ale asi to nějak musí fungovat všem, protože jinak by do toho ty naše protelefonované peníze necpali a raději by si je nechali. (Né, že by nám o to zlevnili telefonování).

A proč já jsem přešel od Paegasu na Oskara. No proto, že jsem chtěl ušetřit. Kdybych to ještě pouhé dva měsíce vydržel, tak jsem se jim upsal na dva roky na HIT 60.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Brutus  |  17. 09. 2001 15:25

Ježíš pardon! Teď koukám, že tam mám hrubky. Než mě někdo zprdnete, tak přiznávám, že gramatika nikdy nebyla mou silnou stránkou. To víte. Čeština není latina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  18. 09. 2001 06:59

Ja jsem se neurazila, to bylo jen lehke popichnuti (a to jsem jeste ke vsemu blondyna!!!). Naopak jsem Vas chtela lehce podporit, protoze bych byvala specialne v teto diskusi cekala argumenty, v cem komu jeho operator pripada lepsi (treba viz Vojt@s) a ne to, co napsala Berusa, neni to o nicem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beruša  |  18. 09. 2001 07:14

Možná, že ten můj příspěvek opravdu není o ničem. Vůbec mi to nevadí, že si to myslíte. Ale nepatřím k lidem, kteří každý den hledají, jaký tarif, případně operátor je nejvýhodnější. Mě mých 60 minut volání na měsíc stačí! A to, že to vychází ve špičce nebo mimo ni 5,-- Kč/min. mě tak moc netíží. Je mi jedno, kdy zavolám. Volám, když potřebuji a nečekám, kdy by to bylo o pár haléřů levnější...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0jt@S  |  17. 09. 2001 16:15

Souhlasim. Radsi si zavolam levne o par minut pozdeji, nez abych platil o polovinu vic. Nehlede ke kvalite obsluhy, alespon u nas v Liberci jsem uz byl v Paegasu (fuj, uz tam nevkrocim), Eurotelu (to uz je lepsi) a v Oskarovi, kde maji pristup k zakaznikovi jednoznacne nejlepsi. Proto taky u Oskara zustavam i pres to ze SMS obcas dojdou pozdeji a vypadky site jsou castejsi nez jinde. Nemam naladu se nekde dohadovat s neochotnymi prodejci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MobileMike  |  16. 09. 2001 20:10

A jak bylo na dovolený ? A kde ste si se dovoloval ?

MobileMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  16. 09. 2001 21:02

Španělsko, Oropesa. Bylo to fajn...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  16. 09. 2001 22:17

Martin je šikulka. MobilMania jede i bez vás  Kolik jste provolal?? Jaký operátor?? Jaký mobil?? Svěřte se...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 09. 2001 10:32

Nejvíce jsem visel na Ameně (dá-li se to takto skloňovat) - má sice slabší pokrytí, ale nejlevnější SMS u Paegasu. A kolik jsem provolal? Nevím, zhruba deset minut, zato textovek jsem poslal opravdu hodně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  16. 09. 2001 18:08

Je fajn přečíst si po návratu z dovolené takový příjemný a odlehčený článek.

Tímto bych chtěl veřejně poděkovat Martinovi Zikmundovi za to, že po dobu mé desetidenní nepřítomnosti a ve chvílích ne zrovna příjemných (útok na USA) dokázal ukočírovat MM bez jakýchkoliv problémů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Brunclík  |  16. 09. 2001 18:19

Přesně tak, Martin si celý ten týden vedl moc dobře.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viktor Hollmann  |  17. 09. 2001 09:31

Také se přimlouvám za speciální prémie pro autora článku (pochvala potěší, ale podpořená stavem solidním výplatní pásky ještě více)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
medved  |  16. 09. 2001 11:50

ode dneska jdu od oskara-dohoda na eurot-relax. sice si min pokecam, ale aspon se dovolam a dojdou mi vsechny sms!!! to u oskarka neplati, sms za 24 hodin nebo vubec, zejmena z netu. mel jsem rok pegas, rok oskar, ted eurot, a ten jedinej zatim k plne spokojenosti. sice nejdrazsi, ale aspon FUNGUJE. oskar je levnej, et kvalitni, paegas ani jedno. taxi vyber :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V0jt@S  |  16. 09. 2001 13:47

Vtipne napsany clanek, takove kdybych umel psat... :)

Jinak uplne souhlasim s poslednim prispevkem, Oskar je levny a nespolehlivy, Eurotel drahy a spolehlivy, Paegas temer tak drahy jako Eurotel a temer tak nespolehlivy jako Oskar...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Martinovský  |  16. 09. 2001 15:29

OK, plně souhlasím, moje cesta vedla od pegasu přes oskar až k milovanému EUROTELU. Sice je nejdražší ale kvalita tomu odpovídá. Přesto jako nejlepší "volací" tarif hodnotím dohodu s oskym, ale nemam odvahu se upsat smlouvou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 09. 2001 15:59

Fuj soudruzi fuj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robi  |  17. 09. 2001 13:22

Honzo, kamarády mezi soudruhy hledej někde jinde. Tady budeš soudruhem sám a jen pro smích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marcel  |  16. 09. 2001 19:14

Mam pocit, ze Oskar bude ke kazdemu lednu "zvyhodnovat" dohody a to tak, ze bude zkracovat "upisovaci" dobu Marcel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Václav Martinovský  |  17. 09. 2001 19:13

Je to jednuduche - OSKAR nam vyhral linecni jen kvuli tarifum dohoda a slyšim vás. Tyto tarify musí podle dohody poskytovat asi do roku 2003 a tak ho ani nenapdadne, aby takové (pro něj) nevýhodné tarify poskytoval nadále. Podle mě je ale hnus, že u tarifů, kvůli kterým vyhrál licenci mění ceny. Je pěkné, že sice můžete zdarma odstoupit od smluv (hlavně dohoda s oskarem), ale k čemu to povede ? ke snižování počtu zákazníků... vždyť mobil má 5,5 mil. lídí .,,.  kde chtějí operářoři brát více zákazníků?? a takovýmhle přístupem budou zákaznící od oskara spíš odcházet než přichátzet......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kubatech  |  16. 09. 2001 22:15

Jo, máte všichni pravdu. Ti, kteří chtěj mobilem VOLAT popřípadě SMSkovat a ne s ním frajeřit, tak si holt připlatí za kvalitu - za Eurotel. Měl jsem Oskara a to byl hnus, služby, kvalita sítě blabla - všecko na ho... Starý dobrý drahý a kvalitní Eurotel - zůstanu u něj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jklamo  |  16. 09. 2001 23:07

Nevím co máte proti Paegasu, za 4 roky co ho mám, jsem nezaznamenal větší problém (až když mi ukradli TWIST kartu). SMSky chodí vždy dobře a včas,  kvalita hovorů je celkem dobrá. Go kartu jsem po zdražení WAPu ztratil a myšlenky na Oskara jsem se po zdražení SMS taky vzdal....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matěj  |  17. 09. 2001 09:29

Všichni teď nadávajj na Paegas proto, protože od něj spousta lidí odešla k Oskarovi a sotva co odešli a zjistili, že Oskarova síť je děs a hrůza tak Paegas spustil EFR,  vyladil svoji síť k dokonalosti a nedávno se předved s vinikajícíma tarifama.. Jsou teď jednoduše naštvaný a záviděj, nic víc, nic míň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  17. 09. 2001 12:14

??? VINIKAJICI ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 09. 2001 09:02

Haha, to je dobré! Paegas je opravdu výborný! Až do té doby, než chcete zrušit nedotovanou kartu, koupenou sólo (mimochodem tenkrát jsem PG platil okolo 10 tis./měs. za 3 aktivace...) a oni Vám řeknou, že to nejde, protože omylem při prodeji zaškrtli okénko dotovaná! Se vším musíte na Londýnskou - tam jsou pucflekové a trubky (ne všichni, pochopitelně), když nepochodíte, tak vedoucího mají pro změnu v Šárce...No, tenhle konkrétní případ ještě stále řeší telekomunikační úřad, PG vesele účtuje dál (i když karta je už zrušená a nechtěná dotace dávno proběhla!) a ještě ke všemu to řeší úřad v Benešově...Ještě teď jsem nas***ej, když si vzpomenu, že pomalu neminul týden, abych nemusel do Londýnské něco řešit - špatné faktury především, pokračováním jsou občas omylem zablokované karty, protože mají zřejmě idiotskej SW, výpadky, atd. Tohle je samozřejmě několik let zpátky, ale jestli to funguje už NIKDY zkoušet nebudu!!!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  18. 09. 2001 09:02

Haha, to je dobré! Paegas je opravdu výborný! Až do té doby, než chcete zrušit nedotovanou kartu, koupenou sólo (mimochodem tenkrát jsem PG platil okolo 10 tis./měs. za 3 aktivace...) a oni Vám řeknou, že to nejde, protože omylem při prodeji zaškrtli okénko dotovaná! Se vším musíte na Londýnskou - tam jsou pucflekové a trubky (ne všichni, pochopitelně), když nepochodíte, tak vedoucího mají pro změnu v Šárce...No, tenhle konkrétní případ ještě stále řeší telekomunikační úřad, PG vesele účtuje dál (i když karta je už zrušená a nechtěná dotace dávno proběhla!) a ještě ke všemu to řeší úřad v Benešově...Ještě teď jsem nas***ej, když si vzpomenu, že pomalu neminul týden, abych nemusel do Londýnské něco řešit - špatné faktury především, pokračováním jsou občas omylem zablokované karty, protože mají zřejmě idiotskej SW, výpadky, atd. Tohle je samozřejmě několik let zpátky, ale jestli to funguje už NIKDY zkoušet nebudu!!!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  16. 09. 2001 10:52


Ja som veľmi nas..tý, pretože mám v servise erika 320s-ko už dva mesiace a tie k..vy hnusné nie sú schopní mi ho vymeniť za nový ani vrátiť peniaze!!!!! Čo to mňa zaujíma, že je toho času v Blave v servise!!!!! Reklamáciu majú vybaviť do 30 dní!!!!!

Preto VÁS upozorňujem, nenaleťte Eurotelákom-ERRORTELÁKOM!!!! na ich sľuby o skvelých službách zákazníkom!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta Jelito  |  16. 09. 2001 11:35

To je často citovaná pitomost.

30 dní je lhůta, kdy se musí servis či prodejce vyjádřit tj.potvrdit, zda je reklamace oprávněná či ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  16. 09. 2001 12:36

Nie celkom suhlasim, po 30 dnoch (od datumu reklamacie) mas narok na odstupenie od zmluvy-obchodu a na vratenie penazi! Ak niekto (EuroTel.sk) nepoklada za povinnost ani len odpovedat, tak do r..i s takym operatorom! A pozri si Obciansky zakonnik. Sice nie som pravnik, ale tam sa pise trosku inak ako hovoris ty-§623.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Misa  |  20. 09. 2001 09:16

Presne tak, do 30 dnu od podani reklamace musi byt vyrizena, jinak ma zakaznik narok na odstoupeni kupni smlouvy. Pak mas narok na vraceni penez nebo noveho pristroje, pokud je jeste skladem, na coz ma prodejce lhutu dalsich 30 dnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Švec  |  16. 09. 2001 00:21

Oskarův odstavec měl končit spíš:

...v případě, že SMS přátelé nemají Oskara a svého operátora měnit nechtějí/nemohou, se poohlédnout po jiných přátelích.

Jinak ale super!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Fleško  |  16. 09. 2001 14:11

 jo, to je taky dobry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
none  |  15. 09. 2001 23:47

Tomu ríkám skvělej článek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  16. 09. 2001 00:14

Díky za ocenění.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry  |  16. 09. 2001 00:18

Jooo, je to fakt pěkně a vtipně napsanej článek, docela jsem se pobavil, více článků tohohle typu, prosííííííííííííím  (Oskar je stejně nejlepší )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  16. 09. 2001 00:24

Vaše přání je mi rozkazem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jh  |  16. 09. 2001 13:32

Velmi vtipný !  Oskar má prostě nejlepší reklamu i když v poslední době se mi zalíbila i reklama od Paegasu. Jen reklamě Eurotelu jsem nepřišel na chuť.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  17. 09. 2001 13:29

Reklamy Oskara jsou dobrý, ale mam pocit, že jejich účinkující poněkud "ztratili hlavu"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Robert kaluža a Hugo von Bahnhoff  |  17. 09. 2001 21:34

PRAVDA JE, ŽE OSRAL MA SICE NEJLEPŠÍ REKLAMY, ALE DYT MY MU ZA TY REKLAMY PLATIME KURVA, TO MNĚ SERE. DYŤ TY REKLAMY SOU TAM CO CHVILU, VITE KOLIK PRACHU DO TOHO INVESTUJE????? ANI SI TO NEUMITE PŘEDSTAVIT KOLIK BY ZA TO BYLO BTSEK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Takkyu  |  17. 09. 2001 23:01

hmmm.....tak si chytráku uvědom jak vypadají reklamy oskara a konkurence - náklady na výrobu cca. 10% toho co za spot vyhodí eurotel, tak proč by to pak nevysílali 10x tak často?

....druhá věc: kdyby neinzeroval a netočil svý úžasný reklamy, tak kde by pak bral zákazníky, který mu zaplatěj existenci, bétéesky a koneckonců i ty reklamy...z tebe by byl marketing manager jako vyšitej..."postavíme za všechny prachy hafo bts, voni si toho lidi ňák všimnou a budou nás nakupovat jako vzteklý"

bye,T.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor