mBank přidává do nabídky další chytré prsteny. Platit teď můžete i s titanovými modely Niceboy | Zdroj: mBank, Niceboy

Zdroj: mBank, Niceboy

mBank přidává do nabídky další chytré prsteny. Platit teď můžete i s titanovými modely Niceboy

mBank je na českém trhu průkopníkem mobilních plateb realizovaných chytrými prsteny. Loni banka uvedla ve spolupráci se značkou Niceboy portfolio tří platebních prstenů, které mohou její klienti využívat jako alternativu k placení bezkontaktní kartou nebo telefonem. Ke třem dosud vydávaným barevným variantám z keramiky (lesklá bílá, lesklá černá a matná černá) teď přidává trojici vyrobenou z titanu – stříbrnou, zlatou a růžové zlato.

Klepněte pro větší obrázek

Opět jde o model prstenu Niceboy One, který lze koupit i u prodejců elektroniky, ale platební funkce získá až ve spojení s příslušnou bankou (vedle mBank lze prsteny k placení používat spolu s některými účty u Raiffeisenbank nebo ČSOB) a jí vydanou kartou MasterCard. Každá ze tří variant prstenu se vyrábí ve velikostech 5 až 14. Běžná cena nového titanového prstenu je 2500 Kč, ale v akční nabídce jej teď mBank novým i stávajícím zákazníkům nabízí za symbolickou 1 Kč.

Banka vyzdvihuje zejména snadnou „hands free“ manipulaci s prstenem, kdy při placení není potřeba nic držet v ruce. Prsten je zároveň vodotěsný, takže s ním lze i plavat. Přes léto tak může být vhodným doplňkem třeba na koupališti, kde může být nepraktické nosit s sebou peněženku nebo mobil. Hlavní výhodou prstenu je, že se nemusí nabíjet. Virtuální platební kartu uložíte do prstenu v mobilní aplikaci Niceboy Pay, v případě ztráty prstenu ji zase v aplikaci odstraníte.

Klepněte pro větší obrázek

mBank si platby prstenem pochvaluje. Nejvíce si je oblíbili její mužští klienti, kteří tvoří 66 % uživatelů. Ženy je ale předehnaly v průměrné utracené částce za měsíc, a to o necelých 1 000 korun. Průměrně tak ženy utratí 6 836 korun za měsíc, muži 5 980 korun. „Z dat vidíme větší oblibu placení prstenem, a to hlavně u mužů, což pro nás bylo překvapení. Dosud také ve výběru prstenu vládla černá barva. Jsme zvědaví, jakou barvu z našich novinek upřednostní klienti nyní,“ říká Petr Kábele, ředitel divize segmentového managementu mBank.

Zdroje a další informace: TZ mBank

Určitě si přečtěte

Články odjinud