mBank je na českém trhu průkopníkem mobilních plateb realizovaných chytrými prsteny. Loni banka uvedla ve spolupráci se značkou Niceboy portfolio tří platebních prstenů, které mohou její klienti využívat jako alternativu k placení bezkontaktní kartou nebo telefonem. Ke třem dosud vydávaným barevným variantám z keramiky (lesklá bílá, lesklá černá a matná černá) teď přidává trojici vyrobenou z titanu – stříbrnou, zlatou a růžové zlato.

Opět jde o model prstenu Niceboy One, který lze koupit i u prodejců elektroniky, ale platební funkce získá až ve spojení s příslušnou bankou (vedle mBank lze prsteny k placení používat spolu s některými účty u Raiffeisenbank nebo ČSOB) a jí vydanou kartou MasterCard. Každá ze tří variant prstenu se vyrábí ve velikostech 5 až 14. Běžná cena nového titanového prstenu je 2500 Kč, ale v akční nabídce jej teď mBank novým i stávajícím zákazníkům nabízí za symbolickou 1 Kč.
Banka vyzdvihuje zejména snadnou „hands free“ manipulaci s prstenem, kdy při placení není potřeba nic držet v ruce. Prsten je zároveň vodotěsný, takže s ním lze i plavat. Přes léto tak může být vhodným doplňkem třeba na koupališti, kde může být nepraktické nosit s sebou peněženku nebo mobil. Hlavní výhodou prstenu je, že se nemusí nabíjet. Virtuální platební kartu uložíte do prstenu v mobilní aplikaci Niceboy Pay, v případě ztráty prstenu ji zase v aplikaci odstraníte.

mBank si platby prstenem pochvaluje. Nejvíce si je oblíbili její mužští klienti, kteří tvoří 66 % uživatelů. Ženy je ale předehnaly v průměrné utracené částce za měsíc, a to o necelých 1 000 korun. Průměrně tak ženy utratí 6 836 korun za měsíc, muži 5 980 korun. „Z dat vidíme větší oblibu placení prstenem, a to hlavně u mužů, což pro nás bylo překvapení. Dosud také ve výběru prstenu vládla černá barva. Jsme zvědaví, jakou barvu z našich novinek upřednostní klienti nyní,“ říká Petr Kábele, ředitel divize segmentového managementu mBank.
Zdroje a další informace: TZ mBank