Megačlánek: Eurotel DataPhone pod lupou (zkušenosti)

Diskuze čtenářů k článku

Peobka  |  04. 11. 2005 12:13

Mam evroteldataphone1 a mam tam nejspi3 v3e zaply a nejde ani hlaska.kdyz me nekdo vola tak to k5i4i ale jinak nic.ani v mediaplayeru nepustim zadnou mp3 waw nic.
Pros9m

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezisek  |  01. 08. 2005 17:27

Nevi nekdo prosim kde sehnat ovladace na PC na synchro k Dataphone v1???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza.s  |  01. 04. 2005 21:55

Nějak se mi sešly telefonky. Nemá někdo zájem o nový zabalený Eurotel DataPhone XDA-za 4500kč,popř dohoda,a T630 použitou 4 měsíce-ještě 20měs záruka za 4200.- Ozvete se? Chci nový

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  27. 04. 2005 21:29

Já bych měl zájem o ten DataPhone, tak se kdyztak ozvi na JonyM.M@seznam.cz
Určitě odpovím!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  06. 11. 2004 13:48

rád bych koupil eurotel dataphone 1 popřípadě vyměním za sonyericson t630 1 měsíc starý v zaruce plus doplatek dle dohody. Nabídněte na m.zik@seznam.cz nebo na tel. 603458360. určitě se domluvíme

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rob  |  17. 07. 2004 23:45

Hledám kdo vymění nebo levně prodá Eurotel Dataphone .PocketPC 2. Momentálně mám Pocket PC 1.Nebo se nějak domluvíme. 721 481 364 po 15:00hod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Daniel  |  24. 10. 2003 14:50

Upgrade software v MDA na systém WM2003 (MDA2) je opravdu super,mnoho nových funkcí a vylepšení,mnoho programů přidaných v ROM,funguje SIM Toolkit,GPRS nepadá při příchozím hovoru,neusíná při státě signálu,nový IE,Mediaplayer9.....mnoho a MNOHO ZLEPŠENÍ KTERÉ Z MDA DĚLAJÍ KONEČNĚ KVALITNÍ ZAŘÍZENÍ.

Použil jsem ROM od XDAdevelopers a Radio v4.21.

Pokud si na to někdo netroufá tak to mohu za 350,- provést.

danieldavid@seznam.cz    tel.603936610

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pd  |  12. 11. 2003 20:21

A odkud se da WM2003 stahnout a kolik to spolkne pameti ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Forest  |  11. 09. 2003 22:00

Vážení,

lze nějakým způsobem řešit, aby se dal DataPhone použít k notebooku jako GSM/GPRS modem přes USB kabel?

Děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomCat1  |  30. 10. 2003 10:12

http://www.poinza.com/view.php?cisloclanku=2003070201

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
morrago  |  27. 05. 2003 19:08

taky jsem z tohoto železa byl nadšenej. Po vystřízlivění jsem si ho chtěl i koupit, ale vzhledem k tomu že nepodporuje http jsem si ho nekoupil. IE ani Opera tam prostě nejdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redwasp  |  23. 05. 2003 21:52

nemuzu si pomoct, ale po precteni clanku jsem se jenom jeste vice utvrdil v tom, ze jakakoliv kombinace mobil+PDA je lepsi nez toto. Jako PDA je to VELMI slabe, jako mobil je to VELMI neprakticke. Kdyz si koupite treba T68i za cca 6500 a slusne PDA za cca 15000, udelate mnohem lip, vzhledem k synchronizaci mobilu mate kontaky i kalendar u sebe i bez PDA, naopak diky BT spojeni muzete postovniho a SMS klienta bez problemu pouzivat na PDA... A kdyz jdete treba v lete na koupak, nemusite s sebou tahat 200g elektroniky v cene 25000 jenom abyste si mohli zavolat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnny  |  23. 05. 2003 14:27

Nikde jsem se nedočetl, zda je možné XDA spustit a pracovat s ním jako s PDA  bez vložení SIM karty.

Zkoušel jste to někdo? Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rumcajs  |  26. 05. 2003 10:05

no jasně že to jde, vůbec žádnej problém - máš prostě jenom vypnutej telefon

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  23. 05. 2003 13:20

Přátelé,předem se omlouvám za offtopic,ale potřebuju poradit a nikoho s podobným zařízením neznám. Vy kdož máte iPaq 3630,jdou na něm přehrávat DivX filmy? Má to snad 206MHz ARM CPU a 32MB RAM. Případně,jdou DivX přehrávat na Dell AXIM? Díky moc za odpověď,moc mi pomůžete. Pkud by mi někdo napsal zkušenosti s iPaq 3630 budu nadšený.  Pavel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redwasp  |  23. 05. 2003 21:45

No, jde to - respektive nezkousel jsem film, ale avi v divx me prehravat slo, bez cukani. Uz ale nevim jake to bylo rozliseni atd. ALE: 3630 ma 4096 barev. To je fakt malo, je to poznat. Dale na poradny film musis mit 1GB kartu. To jsem zvedavy kde ji sezenes. Na baterky si myslim ze 3630 stejne 1,5 hodiny divx nezvladne.

Abych to nejak rozhresil - skutecne potrebujes prehravat filmy na PDA?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin kalenda  |  22. 05. 2003 22:49

Zdravim,
predem se omlouvam za OT. Nicmene pokud nekdo vymeni 500 CZK za fungujici reseni jak na TT s PalmOS s S55 rozchodit GPRS od oskara bres BT nebo vhorsim pres IR necht se ozve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xXx  |  22. 05. 2003 18:53

Co říkáte na internetovou prodejnu www.satron.cz ?? Má s ní někdo zkušenosti??   Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  22. 05. 2003 15:45

Hezký článek,ale jen bych rád napsal pár postřehů a upřesnil pár informací s článku.Tak předně musím říct,že XDA používám s přestávkami už přes půl roku a podle mně se jedná o zatím jediný komunikátor na trhu který dokáže splnit i ty nejnáročnější požadavky.Samozřejmně,že jse měl i P800 (a to několikrát ,ale vždy jsem se vrátil zpět k XDA...)Za tu dobu co mám XDA jsem vyzkoušel snad všechny dostupné (i testovací) verze ROM a RSU a teď jsem zůstal u ROM 3.16.52 a RSU 3.23.01 a musím,říct že jsem opravdu velmi spokojen.Jen pro upřesnění,tato verze (ale i některé předchozí i s minulého roku) obsahuje SIM Toolkit (a tudíž i Bankink).Osobně jsem se zatím nesetkal s lepším přístupem na učet eBanky s jiným mobilem než přes SIM Toolkit XDA...opradu naprostá lahůdka.Taky bych chtěl upřesnit informace ohledně MMS klientů v MDA a XDA. Zatím žádná verze ROM nemá v sobě přímo klienta MMS...T-Mobile do svých MDA nahrává MMS klienta od firmy "MATERNA" (jedná se o .cab soubor.).Jeden čas byla tato aplikace též na českých stránkách T-Mobile.cz volně ke stažení a byla dokonce celá počeštěná...Bohužel zákazníci s touto aplikací nebyly moc spokojeni a navíc nešla spusti v XDA.Naopak XDA používá aplikaci EZOS 2.5 (obsahuje WAP 2.0 a MMS klinta a navíc další funkce )a podle mně se jedná opravdu o špičku.Tuto aplikaci dokonce používají Smartphony (samiozřejmně upravené pro použitý OS).Taky bych se chtěl zmínit o GPRS které ma XDA.Za prvé je velice rychlé a stabilní,ale navíc můžete být připojeni (například stahovat data nebo soubory,ale též být připojeni k ICQ..atd.) i když máte vlastně XDA vypnuté (myslím tím né uplně,ale zhasnutý displej).Těch vychytávek je samozřejmně víc a ví je i programů které bych vřele doporučil,ale je to spíš na diskusi než na malý článek....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neozz  |  22. 05. 2003 13:36

Vřele dopuručuj freeware utilitku pocketnav, najdete ji treba na http://www.pocketpc.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  22. 05. 2003 12:14

Uz muj dedecek rikal "Blbej bejt muzes ale musis si umet poradit." a "Nemusis vsechno vedet ale musis vedet kde to najdes.". Myslim ze v tom je velkej kus pravdy. A tohle reseni je jedna z moznosti takze ja to celkem schvaluju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlík  |  22. 05. 2003 13:11

To jedině musím potvrdit. Používám MDA pravidelně pod lavicí

A co víc, všechny teze a scripta jsem si dal na Internet, takže ....

Jen ty dokumenty musí být napsány ve fontu Arial, jinak se text zobrazuje nekorektně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blondyny  |  22. 05. 2003 11:17

Používám MDA již 2 měsíce a jsem na něm úplně závislý - od té doby, co jsem so ho pořídil, nemusím tahat notebooka a mám u sebe všechny kontakty, diář a dokonce se synchrunizuji e-maily vzduchem. Nejlepší bylo, když jsem se ráno probudil na služební cestě v hotelu v Německu a měl jsem tam všechny mejly, které mi přišli přes noc do kanceláře.

Nevíte někdo, kde k tomu sehnat handsfree do auta? Nikde ho neprodávají :(

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubor Lankočí  |  22. 05. 2003 12:14

U nás asi bohužel zatím ne. Určitě nejvíce XDA prodal operátor O2 a na http://www.directmobileaccessories.com/default.php?cPath=161_162 toho nabízí asi nejvíc, včetně XDA car kitu, takže alespoň víme, že existuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mifi  |  27. 06. 2003 23:14

Mám MDA asi 14 dní..je to skvělá věc,až na to příslušenství..jediné co se mi povedlo sehnat je přídavná baterka..sice je teď těžší,ale výdrž je fantastická..ještě tak sehnat přídavnou klávesnici od firmy TARGUS..ale zatím jsem nenašel žádný kontakt..neví někdo??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  27. 07. 2003 23:09

Klavesnici nabizi Eurotel ve svych znackovych prodejnach, alespon tak je to oznaceno v jeho informacnim katalogu (strana o prodavanem prislusenstvi)...Jde o klavesnici Pro XDA, ale osobne si myslim, ze je pouzitelna i pro MDA (Jsou vlastne po hardw. strance uplne stejna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blondyny  |  22. 05. 2003 11:03

Zkousel jsem MDA od T-Mobile a DataPhone od ET. Obe zarizeni jsou technicky identicke. Po softwarove strance bylo ale MDA stabilnejsi - nepadalo pri zaplnene pameti. Navic ma MDA MMS klienta, takze je to docela legrace :)

Nemluve o tom, ze z ruznych webu se da stahnout i sim toolkit pro mda.

Jen skoda, ze je to tak drahe....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Divocak  |  23. 05. 2003 10:02

Muzes prosimte napsat, kde se da stahnout SIM toolkit pro XDA? Nic podobneho jsem zatim nenasel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radon  |  22. 05. 2003 10:29

všechno je to krásné, ale ty rozměry jsou prostě moc velké. Až se někomu podaří nacpat všechny tyhle funkce do středně velkého "véčka" a cena ještě trochu klesne, tak začnu uvažovat o výměně mobilu
(a samozřejmě ten SIM Toolkit, no ten bych ještě rozchodil, ale že to neumí GSM banking, to přece nesouvisí s přístrojem, ale spíše s OS ?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
capo  |  22. 05. 2003 11:20

GSM banking právě souvisí s tim Sim Toolkitem, kterej toto XDA neumí. Kdyby ho umělo, šel by i GSM banking. Kdo má rozumnou banku a má přístup přes GSM i web, může používat ten web... jenže musí mít buď certifikát do prohlížeče, kterej to naštěstí umí, nebo externí elektronický klíč, jaký dává např. ebanka.

Stejně nevím, kde je nějaká technologická překážka, která nedovoluje nebo omezuje právě simtoolkit v XDA...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  22. 05. 2003 11:56

V ČR není rozumná žádná banka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redwasp  |  23. 05. 2003 21:31

no, konkretne treba eBanka ma primo aplikaci pro pristup z PDA - jedna se vlastne o upravene www rozhrani urcene pro zobrazeni na PDA, funguje dost dobre, dokonce se snazili i co se tyce minimalizace poctu obrazku atp. Ale kdyz neni GPRS za rozumnou cenu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  24. 05. 2003 09:02

Co se rozumnosti tyce, mel jsem na mysli poplatky nasich bank. Jsem zvedavej, zda zavedou i poplatek za vydychany vzduch, za dobu, co v bance stojite (to aby se jim zaplatila klimatizace).

Pokud se tyce reseni, e-banka je asi dobra, ale ty poplatky.. A jinak: CSOB ma Linku 24. Proste zavolam, a bud jedu pres konverzant, nebo se spojim s operatorkou a nadiktuju platebni prikazy. Nejrychlejsi a zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  22. 05. 2003 10:03

Hm....

Zlata P800, my precious!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
COOLIO_comes  |  22. 05. 2003 04:52

Kdyby takovéhle gadgety měly parametry notebooků, tedy aspoň nějaký ten GB, rychlý procesor, dobré rozlišení a grafiku a třeba i výdrž baterie (kterou ty notebooky teda moc nemají, že), tak by se jejich prodej zvýšil xnásobně......... vlastně asi ne, protože by stály tolik, že by si je nikdo nemohl dovolit. Takže zatím zůstaňme u mobilů s barevnýma displayema a notebooků. Tyhle mašinky budou zralé až na nich půjde plynule přehrát DivX film.

COOLIO_comes

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PURE  |  22. 05. 2003 06:33

Presne tak,na to co to umi je to drahe a kdyz by to umelo jeste vic,tak by to bylo pak ukrutne drahe a nikdo by to nekoupilTak proto S55 a DELL a je po starostech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kuruc  |  22. 05. 2003 09:10

Ale na dnešních PDA si v klidu a plynule DivX přehrajete. Celovečerní film dáte na 128MB kartu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DarkWeb  |  22. 05. 2003 09:57

Paměť je taky pouze o financích. Kdo ti brání koupit si třeba SD 1 GB ? Souhlasím s předražeností na našem, resp. evropském trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KLF  |  22. 05. 2003 15:00

No ja jsem jenom zvedav, kdy prijde nova Nokia Communicator ?! Kdyz to bude MENSI a bude to mit GPRS, tak to bude SUPER !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor