Mio A701: komunikátor s okny a GPS (test)

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  12. 10. 2009 12:13

Neví te prosím jak dostat do MIA 701 program MHD++ jedná se mi zřejmně o to že v přístroji není na toto program a jaký by tam měl být Děkuji za pochopení Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan bidlo  |  07. 04. 2009 12:37

Prodám části k mio a 701 (k dispozici je dispay, touch sceen, autonabíječka, držák do auta, CD se SW, baterie, základní deska). Tel. 602352498

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
filip tichý  |  14. 04. 2009 21:24

měl bych otázečku prozatím pouze informativního rázu.za kolik by byl ten displej a v jakém je stavu a pokud nabízíte i dotykové pero tak za kolik.děkuji za odpovědˇ.pokud je to pro Vás jednodušší pište na výše uvedený email.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aja  |  02. 02. 2008 22:09

Konečně super stránky : WWW.MIO-TREO.INFO , kde tomu někdo rozumí.
Chytré MT, PDA,MDA, navigace aj. ... .
Díky díky díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
acess  |  16. 10. 2008 16:26

Na soft pro PPC co je Mio i pro WM tam najdete dost zajimavosti ale www.mio-treo.info stim se to nemuze rovnat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfred  |  06. 11. 2007 19:26

Mám dotaz: Lze se tímto přístrojem nechat budit i ve vypnutém stavu? Jednou čtu že jo, jinde zas že né... Nemáte někdo osobní zkušenost? Díky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palčo  |  28. 11. 2007 20:48

Nastav si budík na aktuálny čas +2-3minútky, vypni MIO, a počkaj, či bude budík fungovať.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfred  |  28. 11. 2007 21:01

Úžasně chytré, to by mě nenapadlo Já totiž to MIO teprve zvažuji koupit a toto je pro mne docela důležitá vlastnost. Nemám-li ho, nemůžu to zkusit, jen se zeptat. Děkuji Vám za radu pane Chytrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
palčo  |  08. 12. 2007 18:16

Ja som to nemyslel v zlom. A o tom, že ho len chceš kúpiť tak isto. Ale vo vypnutom stave nefunguje budík, práve som to vyskúšal. Možno táto info. prichádza neskoro, ale je zaručená. Až po zapnutí Mia sa ozve budík.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aja  |  02. 02. 2008 22:10

WWW.MIO-TREO.INFO

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johny25  |  07. 08. 2007 12:30

Chtěl bych jenom informaci, do jaké velikosti tento přístroj podporuje paměťové karty, jestli by mě pobral 8GB? Dík za odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šumina  |  05. 05. 2007 09:39

Zajímalo, co byste mi doporučili. Tohle mio, nebo SE P990i?? Jde především o multimédia a jiný OS.... GPS u Mia je pro mě spíš jen bonus. I když hodně lákavý. Nabízí za málo peněz hodně muziky. Zato SE je opravdu nabušený přístroj - Cena je v netobchodech srovnatelná.... Se má sice dvě klávesnice, aly já osobně bych spíše škrábal po displeji - příjde mi to přirozenější a rychlejší, než se těsnat na prťavé klávesnici. Rozměry displeje jsou srovnatelné, ale rozměry přístrojů se hodně liší.... Nevím, který vybrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Faramir  |  25. 06. 2007 04:51

Taky jsem váhal mezi těmito dvěma, rozhodl jsem se pro Mio a rozhodně nelituju. Mám ho sice teprve od pátku, ale spokojenost veliká. U SE mě odradil Symbian a absence GPS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flip  |  29. 03. 2007 13:15

Jak si nastaví na SMS svůj vyzváněcí tón?? Náko se mi to pořád nedaří...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  29. 10. 2006 21:52

brr ... absolutne nespolahlivy, castokrat to zatuhne, pri hlasitom odposluchu v aute takmer nic nepocujete pri hlasitom hovore, vydrz baterie? som rad ked vydrzi jeden den. Neviem preco ale z nicoho nic zatuhne tak ze neprijmete hovor, unlock na display nefunguje-zaujimave ze po tuknuti blikne a musite ho resetnut. Parkrat sa mi stalo ze pri zvoneni prichadzajuceho hovoru zatuhol a nasledne reset, kedze som bol v aute a cakal dolezity hovor, viete si predstavit moje pocity voci dodavatelovi ktory mi to predal ako super masinku. Naviac na moje cislo mam nastaveny alarm z firmy a ak by mi nahodou alarm volal a tato nespolahliva kravina by nezobrazila hovor asi tu tehlicku hodim o zem a zaslem vyrobcovi s venovanim ... Pravdou je ze je vynimocny vzhladom, ale v puzdre ho nosit nemozete, lebo opakovane tukanie tlakom pozdra do displaya sposobi zatuhnutie alebo neustale aktivovanie podsvietenia a battery ide down. GPS antena je citliva, avsak telef. antena je shit. A nebojte sa ze vas odpocuvaju ... ta ozvena je normalna na druhej strane, je to absolutne zle odhlucnene na spatnu vazbu z mic. Nasiel som viacero zavad a chyb v tomto pristroji. Je unikatny, najma co sa tyka nespolahlivosti a poruchovosti. Kazdopadne tuto blbost predam a idem si kupit normalnu osvedcenu znacku telefonu uvazujem o nokia N93 alebo pockam na N95. Nebol som nikdy nejaky NOKIAK ale zatial som bol zo vsetkych znaciek s tymito znackami najspokojnejsi. A experiment s nejakym MITAC uz NIKDY ALE FAKT NIKDY NEBUDEM OPAKOVAT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarek  |  30. 12. 2006 20:07

To snad není aní pravda, tolik peněz a tolik nedostatků, tomu ani nevěřím, někdo ty vychvaluje do nebe, ale po přečtení tohoto komentáře s koupí váhám, má někdo ještě podobné zážitky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
staha  |  08. 01. 2007 19:26

Ahojky Jarku, Mio jsem si koupil asi před týdnem, včetně CZ lokalizace. Za tuto krátkou dobu jsem s ním velmi spokojen, ani náznak nějakého zatuhnutí, hovory jsou v dobré kvalitě bez jakýchkoliv ruchů či ozvěn (plně srovnatelné s SE K750i), výdrž na baterii při plnén vytížení asi 3dny. Prostě pohodička věcička. Plně doporučuji. Co se týče této recenze, opravdu ale opravdu odfláknutá. Tedy závěr: ber všemi dvaceti!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marwo  |  24. 01. 2007 22:49

hola prosimte muzes mi rict jak si to spojil pres bt ... s pocitacem za boha sse snazim na to prijit uz dva dny a nic.. kdyztak me pls kontaktuj na icq 327549720 a nebo viz mail vyse byl bych ti moc vdecen diky a hola

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edo  |  22. 02. 2007 23:08

plne súhlasím je to strašné denne mrzne a to sa távrí pri volaní naň že ignorujete zvonenie. Pri zapnutej navigácii a omylom stlačenom tlačítku navigácie sa reštartuje................
Skúsím ho vrátiť Edo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Míla  |  27. 02. 2007 20:33

No já ho mam pul roku a zatuhnul tak 3krát jinak velikánská spokojenost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Manito  |  10. 10. 2007 23:39

to MM, edo: Chalani, to je tím, že na Slovensko se posilaji jen ty největší sračky, ok?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goran  |  26. 10. 2007 16:31

tvoji rodicia MUSIA byt surodenci a ty prestan pretahovat svoju sestru, lebo budes mar rovnako dementne deti, ako je cela tvoja rodina, blbecek :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HA HA  |  29. 10. 2007 13:03

Bude lepsie ked pockas na N95 ... aspon sa dockame dalsieho vtipneho prispevku ! Ja mam A701 a tie sprostosti co tu pises niecu vobec vo vseobecnosti pravda. Mozno si len natrafil na blby kus, moj vobec taketo veci nerobi !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Standa  |  09. 02. 2008 22:59

Já bych Nomii N95 nebral je horší měl jsem jí a totální nespokojenost,rpostě to hje pomalý krám nebot má jen pouhých 200 Mhz porcesor a to je žalostně málo na navigaci hodně se to kousalo první najetí navigace trvalo neuvěřitelných až 15 minut. Tak že pokud to chceš jako navigaci tak pod 400 Mhz nejdi. jako a jiínak Simbiant je poměrně horší než Windous mobile a více se seká u N95 po dvou měsících jsem ho měl 6 v opravě a pak jsem si nechal vráti peníze a nebyl jsem jediný kdo sní nebyl spokojen to ted mam mio A701 a to je rozdíl načítání rychlejší a všechno je lepší a mám tám více možností rozšíření softwaru než u N95 tam se bud to sekalo a nebo to vubec nefungovalo.Dost sjem se divil že jsi nespokojený s Miem ale N95 je horší Simbiant není dobrý vyskoušel jsem si to už u N70 a myslel jsem že N95 bude lepš ale bylo to akorát horší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  28. 10. 2006 22:43

lze ovládat jen prstem bez použití stilusu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jan  |  04. 10. 2006 11:20

CENA 12TISIC

xminis@centrum.cz
ICQ 323206314

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  16. 08. 2006 04:02

Zajímalo by mne, kde má MIO A701 ten infraport, o kterém je v článku zmínka v přehledu konektivity.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.i.l.a.n  |  01. 08. 2006 15:26

Tak tohle Mio je fakt dost dobrá hračka, jen ta recenze je pěkně krátká a blbá, nevím, proč autor takhle vybavenému zařízení nevěnoval mnohem víc času

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  29. 06. 2006 12:16

Co je pak ten Wireless LAN na obrazku, kdyz to nema Wi-fi?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ywosh  |  29. 06. 2006 20:03

ktery obrazek mas myslis?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  02. 07. 2006 15:28

Tenhle, je tam Wireless LAN

http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art20/Qtek_S200/D/38.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ywosh  |  02. 07. 2006 16:40

no...uz podle www adresy to neni displej Mia, ale Qteku S200. Autorovi se asi nechtelo tipat obrazovku, tak pouzil obrazky z nejake starsi recenze a doufal, ze si toho nikdo nevsimne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  04. 07. 2006 13:04

No jo, mas pravdu, toho jsem si nevsiml. Ale obrazek je z recenze toho MIA... To teda autor moc nevychytal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marci  |  28. 06. 2006 10:03

"Přikoupit lze také přídavný rádiový modul, jehož prostřednictvím můžete být informováni o uzavírkách ještě dříve, než se k nim přiblížíte (tato služba však v ČR ještě nefunguje)."
Používám MIO C710 a v ČR mi RDS-TMC funguje. Takové téma by stálo za recenzi.
Informace o vysílání ČRo jsou třeba zde: http://www.rozhlas.cz/zelenavlna/chystane/_zprava/199379

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ywosh  |  26. 06. 2006 20:17

Existuje? Dodava se v baleni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanK  |  17. 07. 2006 15:11

nedodava se v baleni, ale dela ji sunnysoft.cz za cca 301,- vcetne DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aleč  |  26. 06. 2006 08:32

No a co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanK  |  25. 06. 2006 21:48

Kdyz vynecham par chybek ktere se daji dodelat pridavnymi aplikacemi jsem s A701 pomerne spokojen. Akumulator vskutku moc nevydrzi, ale vzhledem k nabijecce do site, auta a k USB se da tato vec ozelet. Nejvice mi chybu normalni klavesnice pro psani SMS. Budete-li mit dotazy, ptejte se. Odpovim, budu-li schopen.
JK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  26. 06. 2006 08:57

Prosím, dá se s tím foťákem i ofotit celá A4 obyčejného textu (Times new roman 12pt) aby šla poté prohnat OCR? Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanK  |  26. 06. 2006 09:08

Kdyz vyfotim A4, tak neni nejak extra citelna. Ten fotak vubec je takovy slabsi. Za vynikajicich svetelnych podminek (jasne slunce) je fotka pomerne kvalitni, ale jakmile se trochu zatahne je to poroblem. Na dalku foti daleko lepe nez zblizka a bohuzel A4 opravdu neni nejcitelnejsi. OCR jsou to nezkousel prohnat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  26. 06. 2006 09:27

velmi děkuji, bohužel jsem to očekával, jinak ale moc krásný kus HW .
P.S. už zase blne zadávání příspěvků, nevím, jak je možné, že se tu zase objevil můj starý dotaz, když jsem zadával tuto odpověď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanK  |  26. 06. 2006 09:44

Jestli chcete někam vám pošlu fotku, kterou jsem teď udělal ... i když opravdu není nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  26. 06. 2006 10:06

Ještě jednou velmi děkuji - neveceral (zavináč) tiscali cz, ať mám aspoň přesnou představu. Dost mne ten foťák mrzí, potřeboval jsem něco chytrého s GPS pro navigaci a foťákem pro focení spisů... holt si asi počkám na Nokii N73 a GPS dokoupím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  26. 06. 2006 09:24

Prosím, dá se s tím foťákem i ofotit celá A4 obyčejného textu (Times new roman 12pt) aby šla poté prohnat OCR? Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Galus  |  10. 06. 2007 09:26

mam jen takovou malou poznamku. Fotak je na foceni, kamera je na nataceni, telefon je na volani atd.. takze od 1,3Mpix fotaku nemuzes cekat zazraky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cEjkIn  |  27. 06. 2006 22:16

Ahoj
Chtel jsem se zeptat jestli se dá ovladac povazovat za osmi nebo spis v podstate devitismerny? Mam totiz MDAc a to zvlada jen 5 smeru kdyz treba zmacknu nahoru a doprave vezme jen jeden smer...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JanK  |  28. 06. 2006 13:15

Tady taky bere jen jeden smer ... teda alespon jsem neprisel na chvat aby to bral jinak .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  11. 07. 2006 11:35

Ahoj, můžeš mi prosím poslat nastavení MMS, GPRS ... u Eurotelu?
pbresky@atlas.cz
 
Dík moc
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIrka  |  06. 08. 2006 19:17

Jak připojit anydata od eurotelu?pokud to umožňuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šumina  |  05. 05. 2007 09:35

Prosím tě, jak si spokojen s reprodukcí hudby? V jiné recenzi jsem se dočetl, že přiložená sluchátka jsou sice stereo, ale že jsou naprosto nepoužitelná. Navíc hlavnímu reproduktoru chybí basy. Jak je to tedy doopravdy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mifi  |  28. 07. 2007 20:27

Zdravím, docela vážně uvažuji o zakoupení A 701 Moje MDAII začíná dosluhovat a tak se poohlížím po něčem jiném, taky chci navigaci, ale samotná je pro mě zase docela zbytečná.Byl bych rád, kdyby jsi se mnou podělil o zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dusty  |  25. 06. 2006 11:55

mam ho a nedam na nej dopustit. jen by me zajimalo, co je tam za nainstalovany program zobrazujici stavove ikony. dik
ps: vydrz baterie je vcelku dobra. pri plnem zatizeni (navigace (plne zatizeni procesoru) + plne podsviceni) je tak na 3-4 hodiny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SteveJSF  |  25. 06. 2006 12:03

Mrkni na velkou recenzi zde:
http://www.ce4you.cz/articles/detail.asp?a=268

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dusty  |  25. 06. 2006 12:11

mam na mysli ten soft se zobrazenim stavovych ikon - viz obrazek (na obrazku dole)
http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art20/Qtek_S200/D/01.jpg

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  25. 06. 2006 17:59

SPB Pocket Plus.
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel  |  26. 06. 2006 08:16

Prosím, dá se s tím foťákem i ofotit celá A4 obyčejného textu (Times new roman 12pt) aby šla poté prohnat OCR? Díky za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  25. 06. 2006 11:07

moooooc drahe, o 4 tisice min sezenete vybavenejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tazz1  |  25. 06. 2006 11:43

Jooo?? Vybavenejsi? A jaky?? A jedna se o komunikator?? To asi ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nic.Nebude  |  26. 06. 2006 00:19

A to jeste bez navigace :c)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  30. 07. 2006 17:46



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 06. 2006 10:24

Ackoliv o MM v oblasti PPC nemam valne mineni, tak recenzce je to celkem uchazejici. Akorat teda s temi sloty autor tezce prestrelil - daleko lepsi je koupit rovnou velkou kartu. Popr. pokud by tech map mel opravdu moooc, tak si poridit karty 2 a az se dostane nekam za hranice Evropy, tak prehodit karty - to bych nevidel jako extremne velky problem.
Nicmene to pouziti Block Recognizeru me opravdu dostalo Takhle psat "Acko" - no proc ne... ale podle toho je celkem poznat, jake ma dotycny zkusenosti s PPC, kdyz napise tohle a jeste z toho udela screenshot a hodi to do recenze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark  |  15. 06. 2007 19:14

Hele, vy jste to absolutně nepochopili - 1SD karta - Wifi
2SD karta - mapy navigace a další programy + data. Takže ty dva sloty by tu byla nutnost!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czhunter  |  25. 06. 2006 08:31

"Pro základní ovládání telefonu můžete kromě dotykového pera použít také čtveřici softwarových kláves ve spodní části přístroje pod displejem."

Tohle že jsou softwarový klávesy? Já si teda softwarovou klávesnici představuju jinak ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlada J.  |  25. 06. 2006 09:16

Softwarove ve smyslu programovatelne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czhunter  |  25. 06. 2006 09:24

To sice možná, ale softwarová klávesnice (softwarový tlačítka) se odjakživa říká něčemu jinýmu - tomu, že tam ty tlačítka fyzicky nejsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  25. 06. 2006 10:15

Snad to autor opravi, az se vyspi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  25. 06. 2006 01:07

Recenze mi osobně přijde jako hodně odfláknutá, proč autor nevěnoval odstavec výdrži na akumulátor? Jedna věta z letáku výrobce je nanic. Můžete to doplnit? Taky přidat více fotek, pořízených přístrojem. Různé druhy osvětlení (žárovka, večer...) a různé vzdálenosti (makro, obličej, postava, delší vzdálenost). Celkově mi recenze přijde hodně krátká, bylo by fajn ji trochu rozšířit.

Jinak co má být, když kliknu na Další kapitola?:
Stránka http://www.mobilmania.cz/mod_Text_Forum/PlainArticle/Ar.asp?ARI=112893&CHID=2&EXPS=&EXPA= nebyla nenalezena!
Přejít na titulku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  25. 06. 2006 05:11

Musim souhlasit. Pristroj je to sice pekny, ale jelikoz na sobe nema logo Nokia tak je to pro MobilManii automaticky becko o kterem nema cenu psat. Logo Nokia by tomuhle clanku pridalo prefix MEGARECENZE a dalsich 5 stranek, ale bohuzel :( V tomhle mne MobilMania neskutecne irituje i kdyz pan mudrc Lutonsky ihned z rukavu vysype slohovou praci jak to neni pravda a ze MobilMania je "nadstranicka". Asi si vzali priklad z naseho prezidenta Vaclava "cestneho predsedy ODS" Klause!
Ono je uz vypovidajici kdo dostal recenzi na starosti. Pan Janecek dela recenze podradnych telefonu od roku 2001. Mozna jej na chvili prestalo bavit delat recenze pristroju, ktere nikdo jiny nechce delat a proto odesel, ale ted je zpet a my tak mame moznost cist opet jeho nemasne, neslane a hlavne strasne odflaknute recenze dal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  25. 06. 2006 08:54

Safra, socani jsou vsude ...
Dle meho nazoru toho bylo vzhledem k trapnemu OS tohoto rakosfounu napsano az moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Strejc  |  25. 06. 2006 09:22

Tahat sem pana Klause muze jen opravdu hodne duta hlava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abc  |  25. 06. 2006 11:33

toto je vážne veľmi odfláknutá recenzia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nightflare  |  25. 06. 2006 16:42

Opravdu odfláknuté, autor nejspíš spěchal někam k vodě protože tohle je očividně šílený

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  26. 06. 2006 08:16

Je pro mě velkou, přímo revoluční novinkou, že pro Navigon dodal mapové podklady Teleatlas. Pokud je mi známo, tak Navigon používá od nepaměti a dodnes mapové podklady Navteq. Alespoň Navigon, který mám  v PDA já, a ani na webu Navigonu jsem se nedočetl opak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  25. 06. 2006 00:53

stačí mít jednu velkou a vejde tam všechno

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ferda  |  25. 06. 2006 15:55

Treba na to, ze do jednoho dam tu WiFi kartu, jak je naznacene v te strucne recenzi... Pak by se druha opravdu hodila - kombinaci WiFi + 2 GB na jedne karte jsem nikde nevidel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hornster  |  21. 01. 2007 12:04

Zdar nevíš kde se dá ta SDIO Wi-Fi karta koupit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lxd  |  20. 08. 2006 09:17

no přece na jedné kartě můžeš mít navigaci, a druhá třeba jako dalěí paměť. to máš jako v PC dva pevné disky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor