Mivvy Dual: karty polyká po dvou

Diskuze čtenářů k článku

Wayn  |  06. 11. 2008 11:00

Přidá někdo zkušenosti hlavně co se doby výdrže provozu týče? Udávané hodnoty nejsou nijak velké...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kačka  |  25. 07. 2008 20:41

chtela jsem se zeptat, jestli jdou posílat sms z obou sim a přijímat sms na obě sim??? děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martulenka  |  24. 07. 2008 15:20

Maminka si tento mobil koupila asi před třemi měsíci. Je s ním velmi spokojená.
ALE, nemůže odesílat a přijímat mms. Nemůžeme přijít na to, jak mms u mivvy dual nastavit. Nemohl by nám, prosím, někdo poradit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oomega  |  07. 07. 2008 12:15

mati vyuziva vsechny tri operatory a vcera jsem mel rpetahnout fotky z obou telefonu do kompu....a mivvy oproti motorole razr vysel jako naprosto nesrovnatelny telefon co se ovladani, pripojeni a celkove uzivatelske hodnty tyce. zatimco kombinaci razr-vista jsem mel po trech minutach sto chuti hodit z okna, mivvy se po pripojeni usb zeptal na co ho chci pouzivat, a po volbe mass storage se ukazaly dva prenosne disky (telefon, karta) a bezdiskutabilni pristup kamkoliv na telefon. i zbytek bezne vyuzivanych fci je vyborny, na fotak zadna stiznost. taky si ho brzy poridim. po tak peti letech prvni telefon, ktery me zaujal tolik, ze uvazuju o jeho koupi:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oomega  |  07. 07. 2008 12:21

*dokonce me tak zaujal, ze jsem sem kvuli nemu psal!:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  16. 04. 2008 00:40

Zajímala by mne kvalita a hlavně spolehlivost, NE jeho výbava. Mobil mám jen na volání a sms, ostatní funkce jsou mi ukradené. Informace o spolehlivosti se ke mně donáší velmi rozporuplné,tak uvítám každý další názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mipro  |  15. 01. 2008 23:27

Používám tento telefon půl roku a mohu jej vřele doporučit. Kdo chce nahradit dva telefony v kapse je super používal jsem jej po Evropě a všude fungoval skvěle / roaming běží bez problémů na obou kartách/. Lidem kteří by s ním chtěli točit celovečerní filmy nebo se chtěli stát nástupci Jana Saudka doporučuji aby si koupili kameru , neboť Mivvy je TELEFON.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scasdcv  |  20. 01. 2008 10:07

je to dobrej telefon, jsem spokojenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj LAky  |  06. 12. 2007 23:21

Dobrý den.
Byl jsem dnes - před chvílí - již 100% rozhodnut koupit u jednoho prodejce v Liberci Váš "nový" tel. mivvy dual. Zaujal mě jako obchodního zástupce, který vlastní 3mobilní čísla a dva telefony. Myslel jsem jaká to bude úleva. konečně budu mít jen jeden telefon. Perfektní nápad, sqelý design, příjemná cena... ALE!!?
Ve chvíli, kdy jsem prodejci řekl, že telefon beru hned na místě a svůj nechávám protiúčtem, ale že si potřebuji přehrát přes bluetooth seznam a svá data nastal problém. Jistě víte jaký!!!
Váš telefon je novinka a kromě "nic-moc" foťáku umí všechno a je srovnatelný s vyšší třídou mobilů typu S-E s přehlednou mobilní kanceláří, organizátorem a dalšími vymoženostmi... ALE BLUETOOTH (nebo aspoň infra) JE ZÁKLAD!!! (klidně bych si za něj připlatil i více, protože Vaše síla je hlavně v těch 2SIM)
Chcete ulehčit člověku, aby všude nemusel nosit dva mobily, ale místo toho mu do kapsy vrazíte sadu kabelů?!?
NECHÁPU TO!!! Byl jsem přesvědčený si ho dnes koupit, a doporučovat a "machrovat" s ním před ostatními, ...ale bohužel.... TOTO JE PRO MĚ MOC VELKÁ VADA NA KRÁSE - TO SE NEDÁ PŘEHLÉDNOUT!!!
Je mi to líto. Doufám, že do budoucnosti se polepšíte. Pak si ho nejspíš koupím a nebudu určitě sám... Ale máte na to krátkou dobu - v lednu přijdou na český trh další značky s touto vymožeností na dvě SIM (myslím že jeden z nich je Samsung 880), tak bych si být Vámi pospíšil;) jinak koupím konkurenci, která se mi sice designově, kvalitně ani propracovaně nelíbí, ale má ten ZÁKLADÍ BLUETOOTH!!!
S přátelským pozdravem
A.T.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petra  |  12. 12. 2007 10:16

Dobrý den mám tento telefon a lituju toho ,že jsem ho koupila.Má spoustu chyb.Nema bluetoth,malou pamět,neumí gif obrázky atd.Hodně mě sklamal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamil.25  |  04. 01. 2008 21:06

Koupil jsem si ho a nemá 32 MB vnitřní paměti.
Nemá dokonce ani 1 MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oomega  |  07. 07. 2008 12:20

zkusila jste dovnitr zasunout takovou tu malinkatou karticku? to je najednou pameti....a to je uz delaj i pulgigovy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P_E_T  |  07. 07. 2008 15:21

Teda napsat mi někdo takhle paberťáckej email, tak si pomyslím svoje a ani neodepisuju...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ghostcz  |  17. 11. 2007 01:13

Všechny budoucí zájemce chci předem upozornit na skutečnost že telefon fungoval jen 14 dní, neexistuje k němu žadný SW, kterým by jste si aktualizovali seznam s outlokem. Je velmi nestabilní a kryt karty a vstupu sluchátek velmi nepraktický. Při vsunutých sluchátkách se jen tak binca u telefon tak na ulomení. Místa se signálem, kde Nokia ještě ukazuje 3 dílky pro tento mobil je nedosažitelný, tak že i dvě karty jsou vám doopravdy k h.... . Technicá podpora neexistuje a ve firmě BGS Levi Vás div nepošlou do určitých míst, co jste si to dovolil se informovat na tnto mobil a SW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BigPatrick  |  06. 12. 2007 13:09

Koupil jsem si mivvy dual koncem října a jsem s ním naprosto spokojen. Používám 2 simky a funguje to naprosto bez problému. Firma mivvy má zajištěnu kompletní technickou podporu - odkaz najdete na www.mivvy.cz (support@mivvy.eu). Tam mi také sdělili, že podpora synchronizace kontaktů bude v nejbližší době připravena. BGS Levi je pouze distributor, takže dotazy směřujte na mivvy. Mivvy je česká zančka, která má plnou zákaznickou podporu, českou záruku apod. a já bych se jejich produktů nebál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BB.  |  11. 11. 2007 14:42

Víte někdo, který stát tuto značku vyrábí? Nikde jsem se to nedopátrala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dj LAky  |  06. 12. 2007 23:23

thaiwan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
starosta  |  08. 10. 2007 21:25

Jedna doplnujici informace. Podle dovozce umi telefon SIM Toolkit pouze na Master karte. Nekomu tp muze vadit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neználek  |  07. 10. 2007 20:07

Tento typ mobilu skutečně vítám. Už jsem viděl 3 recenze nehotového přístroje, 2 z nich po zahájení prodeje - proč neuděáte recenzi konečného výrobku, který se prodává asi od 19 září?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steve  |  07. 10. 2007 15:03

SIMka a ukazatel signálu M nejspíš nebude jako Master, ale jako Main. Aspoň z toho obrázku je to zřejmé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P_E_T  |  25. 10. 2007 10:03

Ono to celkově vypadá jako Main a Secondary :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  06. 10. 2007 23:20

To je sice vsetko pekne ale pozrel som nespocetne mnozstvo recenzii na tento dual telefon ale ani len v manuale nie je napisane ako sa da a ci sa da synchronizovat s PC lebo je pekne ze vie "vstrebat" 1000 kontaktov ale ruku na srdce kto z vas by to chcel zadavat rucne ? No nikde sa neda o tom najst ani slovo .. pokial na tom nebezi synchronizacia tak je to uplne na prd lebo ziadna z funcii ktore telefon nema nie je tak dolezita ako tato si myslim :)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hicadsum  |  06. 10. 2007 17:56

Chýbajúca podpora Javy je v modernom telefóne je hodně prekvapivá. Zaujímalo by ma ako je to so SAR - dva vysielače asi robia celkom zaujímavú hodnotu - bude to určite splňovať normy, ale dnešní paranoidní zákazníci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  05. 10. 2007 08:40

Chtěl bych upozornit na velice zajímavý telefon se 2 SIM kartami, které pracuji současně. Jde konkrétně o typ TE558. Můžete si tam dát libovolné operátory a tak mít v podstatě u sebe dva telefony. Vše si můžete prohlédnout na www.top-electronic.cz, kde o něj najdete patřičné informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Romana  |  27. 10. 2007 16:11

Akorát u T558 je podivné umístění pravých kláves (O, hvězdička, mřížka), tyto jsou většinou u mobilu dole. A telefonní seznam má jen 500míst.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nikiller  |  04. 10. 2007 22:30

K čemu se vlastně hodí mí telefon se dvěmi SIM kartami? Nač je dobré mít 2 telefonní čísla?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  05. 10. 2007 00:14

Že by na telefonování? Že by třeba proto, abych byl na příjmu nebo mohl volat soukromě, a nechci to dělat ze služebního, protože mému zaměstnavateli je hov*o do toho, komu volám soukromě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  18. 10. 2007 20:28

Je to uzasna vec. Kdykoliv vypnu sluzebni, ale kdyz ho budu potrebovat, tak ho muzu zapnout..... super. kupuju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek Mokrý  |  04. 10. 2007 20:57

V článku se píše, že má rádio, cituji "K dispozici jsou základní hry, hlasité hands-free, diktafon i rádio. ", toto vidím poprvé v souvislosti s tímto telefonem. Je tam teda nebo není?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
patrik  |  04. 10. 2007 13:05

hmm tak tohle beru zatim jen jako první vlaštovku, která doufám strhne lavinu, Philips i Samsung už dvojmobily oznámily, SE a N asi budou nuceni taky, aby jim neujel vlak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
legnaw  |  04. 10. 2007 14:20

ked uz nic ine operatori na to odpovedia flatrate pausalmi :)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sinix  |  04. 10. 2007 09:19

1) Telefon je težší na horní část. Má tendenci přepadávat.
2) Nepřišel jsem na způsob jak změnit melodii u sms
3) Podle návodu je defaultní zámek tefefonu kód 0000 - který ale nefunguje.
4) Nemá infra a nemá bluetooth. Připojeni jen usb kabelem jako COM1 nebo Mass Storage.
5) Nenašel jsem jakýkoliv software pro PC.
6) GPRS má jen pro wap a mms. GPRS je vázano pouze na první kartu.
Kdyby něco ptejte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MS  |  04. 10. 2007 10:23

defaultní kód tefefonu je 1122,
GPRS je možno použít i jako modem k PC. Ovladave jsou volně ke stažení na www.mivvy.cz v sekci podpora.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sinix  |  04. 10. 2007 10:57

Dekuji moc. Kod se hodi.
Minuly patek byl v podpore jen ten RMA formular. Dekuji za info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dzulo  |  05. 10. 2007 17:38

aka je kvalita zvuku prip. maximalna hlasitost? da sa to porovnat s nokiou/SE? telefon sa mi celkom pozdava ako druhy phone, prvy mam E61i,tak na druhom nepotrebujem nic ine len hlas/sms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dzulo  |  05. 10. 2007 17:39

zabudol som sorry, ma telefon hlasite handsfree? dakujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hicadsum  |  06. 10. 2007 18:01

když má usb a funguje jako mass storage device, může mi být bluetooth (o infra škoda mluvit) zcela volnej. Spíš zamrzí EDGE...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  20. 10. 2007 17:30

Telefon jsem si i na základě článku a diskuse na Mobilmanii koupil. Zatím se s ním učím. Prosím o info nebo radu - víte někdo, jak můžu přetáhnout data z N6230? Jedná se mi zejména o kontakty. Mám jich tam 970 a přepisovat ručně - hrůza. Bohužel, když to přetáhnu přes kopírování na SIM kartu, ořízne mi délku jména a u řady kontaktů budu mít problém. Děkuji. Jirka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xoft  |  25. 10. 2007 10:52

Zdravim. Zkus mobiledit, mi fungoval naprosto bez problemu na vsechny telefony, ktere jsem zatim mel. I kdyz kdovi, esi budou podporovat tak nove telefony, za pokus to ale stoji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raduz  |  06. 11. 2007 11:45

Prosímtě tak to se Tě zeptám: Jak vložíš nové slovo do slovníku T9? Zaboha na to nemůžu přijít, manuál říká jen že "nové slovo můžete lehce vložit do slovníku" Jinak jsem s ním maximálně spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackpitch  |  04. 10. 2007 08:09

Nechápu, že se takovým to telefonem může někdo zaobírat. Nenabízí zhola nic zajímavvého a 2SIM karty zvládal už stařičký Benefon-což byl na svou dobu vynikající telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek  |  04. 10. 2007 08:42

malá drobnost ,Benefon TWIN zvládnul 2SIM karty ,ale na příjmu byla pouze jedna

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  04. 10. 2007 09:30

PŘESNĚ. On o koze, článek o voze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackpitch  |  05. 10. 2007 07:55

co to meles.. chytroline...jaky o voze nebo o koze...benefon byl na svou dobu jediny s aplikaci 2sim karet...je sice pravdou, ze se museli prepinat, ale vymakany to bylo skvele...oproti recenzovanemu shitu...to tys v ty dobe akorat stoural prstem do pisku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  19. 10. 2007 23:53

Milý kolego. Mám problém, protože POTŘEBUJI mít u sebe současně AKTIVNÍ 2 telefony. Nemá smysl rozebírat proč. Přepínání mezi aktivními SIMkami nepřichází do úvahy. Proto jsem musel nosit dva telefony. Na přenosy dat využívám kartu v notebooku. Telefon potřebuji na telefonování a posílání SMS. Prosím, než začneš o něčem diskutovat, zkontroluj si, že víš, o čem mluvíš. Logika telefonování z tohoto a na tento mobil mi vyhovuje. Už se mi nestane, že mi do hovoru zvoní druhý telefon a ruší. Doufám že se s MIVVY naučím dělat a že mi ušetří nervy. Navíc se nepotřebuji chlubit počtem telefonů. Potřebuji podporu pro práci. Ještě bych Ti doporučil, abys někoho požádal o lekci z jazyka českého. SMS se MUSELY přepínat, nikoliv MUSELI.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackpitch  |  05. 10. 2007 07:55

co to meles.. chytroline...jaky o voze nebo o koze...benefon byl na svou dobu jediny s aplikaci 2sim karet...je sice pravdou, ze se museli prepinat, ale vymakany to bylo skvele...oproti recenzovanemu shitu...to tys v ty dobe akorat stoural prstem do pisku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JoHan  |  04. 10. 2007 10:46

Chápeš vůbec, o čem je řeč? Tady jde o telefon, který má dvě kompletní VF části, tedy zjednodušeně řečeno dvě přijímací a vysílací části. Nacpete do něj třeba kartu O2 + Oskara. Každá část se přihlásí do různé sítě na různýcnh frekvencích a pásmech a jste v obou současně na příjmu ! To je to kouzlo. Je to přesně to, co potřebuji já. Služební OS a soukromé O2. Po příjezdu domů mi funguje jen soukromé O2, protože nikdo jiny tam nemá signál. Nošení dvou telefonů je opravdový opruz, nepraktické, nepohodlné. Jakmile bude na trhu včera rezenzovaný Samsung dual, jdu do něj !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  04. 10. 2007 15:21

Zajmavé a proč ne do tohohle Mivvy? Stojí ani ne polovinu D880 neboli Duosu.
Žeby lepší drahej ale kvalitní jako levnej hazard 50:50?
Asi bych volil stejně. Už jen pro perfektní dílenské zpracování a schopnost telefonu nespálit za rok batirii. Mám SGH X700 a baterie i po roku stále vydrží alespoň 6 dní, bylo to 7 dnes je to tak 6-6,5 dne ale narozdíl od Nokie nemusím ji měnit každých 6 měsíců, to mne u N s*alo nejvíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blackpitch  |  05. 10. 2007 07:56

mel jsi nekdy v ruce benefon?? sto pro ne tak si nech ty tvoje chytry recicky pro nekoho jinyho...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steve  |  07. 10. 2007 15:13

Hm, tak hochu ty jsi fakt úplně mimo. Aby ses z toho Benefonu nepo..... Stejným stylem můžeš mít dvě SIMky (a i víc) v každém telefonu, stačí si je naklonovat na jednu a tu tam mít. A můžeš jí dát do mnohem lepšího telefonu, než je ten tvůj Benefon. A taky to bude fungovat stejně - na příjmu budeš pořád jen na jednom čísle a když chceš přejít na jiné, musíš mezi nimi přepnout v menu. Tím tedy dva aktivní telefony nenahradíš, kdežto tento recenzovaný telefon to umí. Už jsi to pochopil broučku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drbas  |  15. 02. 2008 13:56

jeezis ty jsi vul... ty jsi o proste stale nepochopil... kdyz jsi tak chytrej, tak si nech svuj slavnej benefon a tahni

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Planetweb  |  29. 02. 2008 18:54

Jo, meli... A taky svitim elektriko a predstav si, ze od petrolejky by taky bylo svetlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neodhalitelny  |  04. 10. 2007 07:51

Zdravim, chtel sem se zeptat, ma tento telefon (nebo nejaky jiny na dve SIMky) inteligentni spravu hovoru a SMS? Myslim jako ze si navolim pocet volnych minut, zpusob uctovani (60+60 atd..), cenu volani z obou karet do jednotlivych siti v urcitych obdobich (den, noc...), cenu wap a datoveho spojeni ...... a pak uz se nestaram z ktere SIMky textovka ci hovor odchazi, spravce za me vybere vyhodnejsi variantu (napred volny minuty atd... )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nic.Nebude  |  04. 10. 2007 09:05

Muhehe. Ma tohle vubec nejaky telefon? Dle meho je to vyhradne v softwaru GSM bran. Konfigurace neceho takoveho na mobilu by byla na dobrych par hodin. Tento mobil je urcen pro sluzebni a soukromou kartu-ne pro setrilky. Kdy uz to lidi konecne pochopi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neodhalitelny  |  04. 10. 2007 13:18

.. a to si nekde vycetl ze je to urceno pro sluzebni/soukromou kartu nebo je to tvuj fundovany nazor pubertaka? se softwarem gsm bran to nema lautr nic spolecnyho, je to zalezitost spravy telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  04. 10. 2007 15:15

Jedno je pravda, neznám žádný telefon který by úrověň takové zpráy vůbec měl. Leda nějaký Javový program ale i to považuju za docel málo pravděpodobné. Tohle je šílenost.
Ikdyž zajmavý nápad ale především bych řekl že lepší je lidský faktor a vhodný výběr tarifu.
Jinak slyšel si o něčem takovém jako je chytrý přehled? Je docela lehce a rychle přístupný a přehledný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neodhalitelny  |  05. 10. 2007 08:12

ee.... neslysel.. co to je ten chytry prehled? (-:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jon  |  04. 10. 2007 00:09

...při focení před závěrem testu však Mivvy odmítlo spolupráci a nepodařilo se nám jej oživit.
To snad mluvi za vse...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k3rb3r0s  |  04. 10. 2007 07:51

lol tak to je mobil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M27  |  04. 10. 2007 15:09

to jo asi proto žádný operátor a ani vělký prodejci nemaj nějaké Mivvy ve své nabídce. Nejspíš by kvalitou nedokázalo konkurovat největším 5 výrobcům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  04. 10. 2007 15:49

Ne. Jsou i jine dvou kartove telefony a celkem kvalitni.
Zadny operator ale nikdy nebude prodavat telefon, do ktereho si zakaznik muze dat i kartu konkurence.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  04. 10. 2007 20:59

Do každého telefonu (snad vyjma iPhonu) si může dát zákazník kartu konkurence

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  04. 10. 2007 20:59

Jo a samozřejmě vyjma japonských a korejských telefonů ... ale nebude tak moc slovíčkařit, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor