Mobil jako detektor policejních radarů

Diskuze čtenářů k článku

Jiří V  |  11. 12. 2014 23:34

Jde to. Jsou to asi 4 papíry formátu A4 plné kódu,které se musí do mobilu naťukat přes jeho klávesnici. Nesmí se udělat ani jeden překlep jinat to může trvala zničit mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  29. 08. 2002 13:14

ignorujte prosim

<test></test>

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jura  |  17. 07. 2001 19:05

Je to naprostá kravina.Policejni radar vysílá innfračervený paprsek pod určitým úhlem a pouze do určité vzdálenosti.Mobil nemůže infračervené záření zachytit.Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dusan  |  17. 07. 2001 19:05

Infracervene paprsky vysila tak maximalne tvuj opekac topinek, nazev radar vcelku jednoznacne udava jake paprsky vysila. Nebo myslis, ze vojenske radary detekuji letadla ohrivanim atmosfery ?
Jo jeste k tem antiradarum, pokud si nekdo koupite novejsiho Beltronicse tak mate docela vystarano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
megastar  |  17. 07. 2001 19:05

Konecne normalni prispevek (Re:Debil)! Takze: 99% policejnich radaru v CR je typu RAMER 7, frekvence 34.00 nebo 34.30 GHz( +- 0.1 GHz), provedeni - auto, trojnozka, stacionarni skrin, vykon 3 mW (starsi) nebo 0.2 mW (novejsi), sirka svazku 5 stupnu.
Mobilni telefon NEMA SANCI zachytit tak vysokou frekvenci! JE TO FAMA!!!
90% komercnich antiradaru se nechyta, spolechlive funguji jenom radarove detektory BELTRONICS, ale jenom nektere modely a pro plnohodnotne vyuziti musi byt specielne upravene pro CR (BEL 850, BEL 890, BEL 950, BEL 815, BEL 915)!
Zabyvam se problematikou policejnich radaru a antiradaru cca 8 let a neco o tom snad vim.
Blizsi info mohu poskytnou na tel: 0607/787899.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ZDD  |  17. 07. 2001 19:05

Souhlasim s tim, ze je to technicky nesmysl, nicmene znam ze sveho okoli 3 lidi, kteri si svoji nokii nechali takto nastavit za 200,-Kc. Tady vydite, jak se da na lidske blbosti i vydelavat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NosmoKing  |  17. 07. 2001 19:05

Tak to jsou teda ohromí kluci. Já zase znám týpka kterej za to dal 100 KC a jeste k tomu měl motorolu d160. Žádnej div lidská blbost je lidská blbost. Dneska lidi věří i tomu že kdo má nokii 7110 tak je neviditelnej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deckard  |  17. 07. 2001 19:05

Autor clanku se divi, jak muze nekdo takto sirene fame verit. Souhlasim s tim, ze je to blbost, ale proc je tedy na titulni strane upoutavka typu "...Chcete vědět, jak si tuto funkci nastavit?".


Protoze by takovou kravinu jako dva maily z poradny a vysvetlujici odstavec nikdo necet`.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ramik  |  17. 07. 2001 19:05

Ja jsemn naopak rad za clanky tohoto typu, nebot vyvolaji diskuzi, ktera rekl bych nejen me takhle po ranu dost pobavi, ale i pouci o lidskem vnimani a blbosti. Jen tak dal - nenechtese poucovat "machyrky", co chteji videt jen nekolika strankove recenze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ďuri  |  17. 07. 2001 19:05

Tak o radarech toho moc nevim a kdo jezdi aspoň trocha ...... tak ho nepotřebuje, ale SMS za určitých okolností jde právě z Nokie 7110 poslat zadara. Určitě to všichni znáte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Arnie  |  17. 07. 2001 19:05

A tu pohádku o Popelce znáš? Je fakt dobrá!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mikke  |  17. 07. 2001 19:05

Poslat SMS zadara je možné na jakékoli Nokii od 32.. a 51 .. víše. Ovšem pouze z Nokie a pouze z GO. Po zadání kódu přes klávesnici přístroje až do vypnutí telefonu (nebo vybití či vijmutí baterie) Vám operátor neodečítá kredit. Ovšem potom si to vybere. Proto nikomu nedoporučůji kupovat SIM karty GO v bazarech, ledaže si necháte ukázat kredit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarda  |  17. 07. 2001 19:05

Pokud nekdy chces jeste psat clanek do diskuze, tak si to nechej alespoň zkontrolovat, Tvá čeština je hodně ubohá např. víš (co to je???) nebo vijmutí... Je mi Tě líto a pokud věříš, že se daji posílat SMS zdarma, tak mi je Tě ještě víc líto a vás radaráků taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
r  |  17. 07. 2001 19:05

Opravdu to jde, ale pouze u starých radarů. Odzkoušeno Policii ČR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pidizvisko  |  17. 07. 2001 19:05

Jezisi kriste, dalsi, co na to skocil. Ach jo. Lidi, bdete! Nebo vam poslu na mobil virus, hehe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  17. 07. 2001 19:05

Policie CR nedavno provadela nejake testovani a vysledek prednesl primo mluvci mistni policie v regionalnim radiu. S trochou ironie v hlase prohlasil, ze at delali co delali, zadny antiradar proste nefungoval. Ale smutne opravdu je, ze nekteri jedinci jsou opravdu schopni necemu takovemu uverit. Tito lide podle meho nazoru prilis nevidi to problematiky GSM (vubec nevidi) a telefon je pro ne zahadne zarizeni, ktere funguje kdovi jak. Proto jsou ochotni uverit takovym ptakovinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor Kania  |  17. 07. 2001 19:05


Snad neverite tomu, ze antiradary nefunguji???
Samozrejme ze funguji, musi - z principu....
On ten policejni radar by nemohl ani fungovat, kdyby nesel jeho signal prijimat, to da rozum, ne?¨Problem je v tom, ze maloktery antiradar je schopen prijimat dostatecne citlive presne to "prave" mikrovlnne pasmo, ktere dany radar pouziva... V tom je cela veda....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Merlin  |  17. 07. 2001 19:05

Co to je starý radar ? Stopky ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex.ch  |  17. 07. 2001 19:05

Promiň Petře, ale nesdílím tvůj skeptický postoj k odposlechu vypnutých mobilů. Jsi skutečně skálopevně přesvědčen o tom, že po stisknutí nějakého tlačítka je temný display a nereagující klávesnice známkou vypnutí telefonu? ;o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:05

Pokud je to tlačítko pro vypnutí mobilu, tak ano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fuzo  |  17. 07. 2001 19:05

Jestli nekdo pouziva DANCALL tak mozna. Ale v pripade jakehokoliv normalniho mobilu je mobil i po vypnuti aktivni. Bezi na nem cas, hlida nastavene polozky v diari, budi te (51.. ...) a SCANUJE PASIVNE sit (6210 po zapnuti ukazuje OKAMZITE sit operatora a je tam PRIHLASENA !!! u DANCALLU to trvalo nekolik malem minut a styl prihlasovani se nezmenil, jelikoz DANCALY funguji i dneska). Je moznost ho probudit i jednostranne, o tom se uz davno vi, akorat jsou s tim problemy: nekdo musi mit zajem na odposlechu a musi vedet o tom telefonu vse potrebne pro identifikaci a prenos. Neni to blbost ze ve filmu SIT hlavni predstavitelka zahodila telefon misto toho, aby ho vypla. SMS a telefonovani zdarma, ja vim o jednom pripade a mel jsem telefon ze ktereho se dalo volat ZDARMA v ruce - karta GO a bylo to v zahranici. Na roamingu s vybitou kartou majitel prijmal v zahranici hovory cca 2 hodiny prichozich hovoru v nemecku behem nekolika dnu. Po navratu do CR kartu zahodil ) tfuj, to jsem se ale rozepsal

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Novotny  |  17. 07. 2001 19:05

Proboha!!! Ktery telefon umi budit tj. zazvonit a vzbudit me, kdyz je vypnuty tj. neni ani v pohotovostnim rezimu. Nemyslim si, ze by vypnuty mobil nesel odposlechnout, ale nesouhlasim, ze vypnuty mobil je aktivni. Ano, jdou hodiny, ale to je vsechno. Prevedcte me o opaku.

Jina vec je, treba ministrovi muze nekdo podstrcit upraveny telefon, ve kterem bude na dalku aktivovatelky spionazni vysilac. Za odposlech ministra to mozna stoji investovat do upravy telefon nejakou sumu penez. Vzpominate na skvely film "Akce Bororo", dnes uz ponekud zastaraly a spionazni magnetefon v hodinkach, ktere nekdo v pravy cas obeti vymenil a pak zase odebral? Stejny vzhled jako jeho vlastni hodinky. Tak proc ne s mobilem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JiMMY  |  17. 07. 2001 19:05

jednoducha odpoved - napriklad Siemens C/M/S35 (sam to doma pouzivam) a mozna i novy NOKIE!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honza  |  17. 07. 2001 19:05

Budit z vypnuteho stavu umi kterakoliv nokia.Osobne jsem to pouzival c 5110,6110,6150 a 6210. Na radary neverim a na odposlech se mi nechce. !!!ALE!!! jak je to dlouho, co nekde na mobil serveru nebo kde se diskutovalo o moznosti/nemoznosti zjisteni polohy mobilu a odpoved odbornika (opravdu odbornika} znela:teoreticky to jde, ale dodavatel technologie site tuto moznost z bezpecnostnich duvodu blokuje atd...nebo tak nejak.
A hle,hle : copak nam to dnes nabizi Paegas na svych chytrych SIM kartach? Nic jineho nez tohle! Viz clanek na mobil serveru. Fakt je, ze se uz tehdy vedelo, ze to jde a proc a jak. Vi ale nekdo co se opravdu skryva ve firmware toho ktereho telefonu? Eventualne co se tam muze v budoucnu objevit? Osobne si myslim, ze tam nic takoveho neni, byla by to prilis velka ostuda pro vyrobce, kdyby prasklo, ze tam dava takovyhle kus smirovaciho kodu.
Jsem presvedcen, ze to ciste technicky je resitelna zalezitost - jen zatim (snad) nenaprogramovana do nasich mobilu a SIMek.
HONZa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ludvik  |  17. 07. 2002 11:02

Od roku 1995 mám telefon SONY Z1, který umí při vypnutém stavu (nikoli pohotovostním) budit každý den v nastavený čas, dokud se nevybije baterie. Pokud by měl nevěřící tomáš Petr Novotný zájem, můžu mu telefon odprodat. Jinak je, v tomto a podobných diskuzních fórech, čtení dobrá legrace a člověk si může osvěžit povědomosti o možnostech vymývání mozků na části české populace. Na závěr bych ještě drobnou poznámku k odposlechu (ne na zařízení operátora) mobilních telefonů normy GSM - základem je, že mobilní přístroj musím "přinutit vysílat" (jestli mobilní přístroj vysílá bez mého přičinění,  se dá jednoduše monitorovat scanery MR a podobnými od ELBI electronics), dalším potřebným krokem je, mít digitální řadič na odposlechovém přijímači a dokonalá povědomost o struktuře datového paketu, podle kterého je potřeba řadič řídit, aby bylo možno v hromadě "tekoucích" dat vyhledat a dekódovat pakety související s předmětným mobilním přístrojem a daným hovorem.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
woe  |  17. 07. 2001 19:05

Pojdte se vsadit,ze kdybych dal do obehu to, ze se s Nokii dostanete nepozorovane do banky,tak ze si vas nikdo nevsimne,ze se najde alespon deset tupcu,co tomu budou verit!!!!!!!!!
Jsem hotovej z tehle lidi,co verej temto zpravam,ale voni to povedej dalsim z rad tupounu a oni tomu ale verej!!!!
To je na Chocholouska)))
-woe-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radovan  |  17. 07. 2001 19:05

Proč se tedy na 3210 po nastaveni uzavřené skupiny objeví ja displeji trvale symbol radaru?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dali  |  17. 07. 2001 19:05

To neni symbol radaru, ale symbol site.... Jako uzavrene skupiny! :o))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pe'ta  |  17. 07. 2001 19:05

Slepota na tě padla, ty radare!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
woe  |  17. 07. 2001 19:05

Tobe se moc mozek neokyslicuje vid!!))
-woe-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 07. 2001 19:05

Uvěřil, uvěřil!!!! Seš kamaráde jeden z těch mnoha, co uvěřili...nemám slov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor