Mobilní bankovnictví usnadňuje život

(Inzerce) Je k nezaplacení, když můžu svůj bankovní účet ovládat kdykoliv a odkudkoliv. Stačí mi chytrý telefon a připojení k internetu.

Jsem chlápek, který se narodil a vyrostl na horách. Od malička jsem se chtěl věnovat lyžování a trénování. Má práce mě moc baví, ale je také trochu nebezpečná. Řeč je v podstatě o vrcholovém sportu, takže se občas přihodí nějaký ten úraz. Jako momentálně teď. Ležím po nešťastném pádu v nemocnici s úrazem nohy a vypadá to, že si mě tu nějakou dobu ještě nechají. Z čehož plyne, že je pro mě momentálně velmi důležité mít možnost některé věci doma řídit i na dálku.

Klepněte pro větší obrázek 
Luděk, 32 let, trenér alpského lyžování ve Špindlerově Mlýně

Finanční záležitosti rodiny jsou samozřejmě na prvním místě, neboť je třeba platit hypotéku a další položky spojené s chodem domácnosti. Rodinné úkoly máme rozdělené - moje manželka se věnuje zejména našim dětem a správa našich rodinných financí leží na mých bedrech, a to i v této situaci. Takže je k nezaplacení, když mohu náš bankovní účet ovládat kdykoliv a odkudkoliv, tedy i z nemocnice. Stačí mi chytrý telefon a připojení k internetu.

Jsem klientem Komerční banky a mám internetové bankovnictví MojeBanka. MojeBanka nabízí i aplikaci pro mobilní telefony, přes kterou vždy zjistím úplně vše o stavu našeho konta a zařídím vše potřebné.

Zadávám platební příkazy, kontroluji historii transakcí, dobíjím si mobil, a přitom ležím na nemocničním lůžku. Když přišla manželka na návštěvu, vyslal jsem jí k nejbližšímu bankomatu, který jsme jednoduše našli přes Mobilní banku.

Klepněte pro větší obrázek

Za největší vychytávky však považuji placení prostřednictvím QR kódů a z mobilu na mobil. Manželka přinesla složenky, já přiložil telefon a provedl QR platbu. Kamarádovi jsem po spárování našich mobilů zaplatil za nové lyže, které snad využiji již tuto sezónu.

Nevím, jak to funguje, ale je to moc fajn aplikace!

 

A jak platíte složenky vy?

 
Klepněte pro větší obrázek
Mojmír Prokop, manažer útvaru, který se stará o multikanálové prostředí v Komerční bance

Na případu Luďka lze říci, že internetové bankovnictví razantně vstoupilo také do mobilních telefonů. Je tomu tak?

Ano, je to tak, a my jsme se tomu museli rychle přizpůsobit. Pro chytré mobilní telefony jsme vytvořili speciální aplikaci Mobilní banka 2, která je optimalizovaná pro telefony se systémem Android a iOS, od konce listopadu pak také pro telefony se systémem Windows Phone. Její výhodou je silné propojení s internetovým bankovnictvím, a to nejen grafikou, kde využíváme stejných prvků produktových karet. Klient si v internetovém bankovnictví sám nastavuje, jaké účty chce v mobilu vidět, zda chce mobilem platit kamkoli nebo jen na předem vybrané účty a jaký má denní limit pro platby. Samozřejmostí jsou také platby prostřednictvím QR kódů a platby složenek fotoaparátem mobilu. Mimo to nabízí možnost vytvořit si platební kartu s individuálním designem, sjednat cestovní pojištění, najít pobočku či bankomat, simulovat úvěr a mnoho dalšího. I zde akcentujeme vysokou míru ochrany finančních prostředků klienta.

Více informací o internetovém bankovnictví MojeBanka a o mobilním bankovnictví Komerční banky naleznete na www.kb.cz. Můžete také volat na bezplatnou infolinku 800 521 521.

Další článek: NASA se úspěšně spojila s družicí postavenou z telefonu Nexus S

Témata článku: , , Chlápek, Lyže, MOBI, Manželka, Bank, Ban, Život, Bankovnictví, Mobil