Mobilní budoucnost podle T-Mobilu

Diskuze čtenářů k článku

Jožin  |  09. 03. 2004 15:16

EDGE nebude?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  08. 03. 2004 20:00

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  08. 03. 2004 19:51

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
?  |  08. 03. 2004 19:36

Pokud bude GPRS účtováno podle času, pak by mě zajímalo, jak se T-Mobile vyrovná se spolehlivostí služby ... Pokud vím, tak GPRS je služba, u níž nelze z podstaty garantovat žádnou minimální přenosovou rychlost, takže se klidně může stát, že po připojení zákazník nestáhne data žádná a bude mu účtován poplatek - hmmm, zajímavý ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  08. 03. 2004 19:51

No v jiném fóru tady na Mobilmanii jsem se doslechl, že Eurotel bude u Data Nonstopu garantovat nějakou rychlost.

Účtování podle času se mi ale zdá postavené na hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 03. 2004 20:09

Tak to jste možná četl nějakou aprílovou diskusi  Rychlost a dostupnost GPRS není možné garantovat, leda že byste měl v síti všude 1 PDCH (dedikovaný timeslot pro GPRS) a právě jednoho uživatele GPRS. Ten by měl potom v podstatě téměř 100% jistotu, že by se k GPRS kdykoliv připojil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  08. 03. 2004 20:32

Údajně to tvrdila infolinka. Uvidíme...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  08. 03. 2004 21:12

No, myslím si (respektive vím), že neuvidíme, ale jako vtip to ušlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm - RE: fany  |  08. 03. 2004 19:17

"Radikálním zlomem přitom bylo představení telefonů s „t“ tlačítkem pro přímý přístup na t-zones, který zvýšil počet uživatelů t-zones o 20-30 %."

No kdyby například Nokia používala ve svých mobilech autodestrukční tlačítko, tak by si taky vzrostla spotřeba mobilů (každému se někdy stane, že něco zmáčkne omylem).

"...T-Mobile zdůraznil, že u GPRS se místo objemu dat bude účtovat v budoucnu čas strávený na internetu. Pro uživatele je to prý přehlednější a jasnější."

Vždyť to jde proti "filosofii" GPRS!?! Mně přijde logický současný stav: GPRS placení za data, HSCSD - placení za čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  08. 03. 2004 19:19

"RE: fany" ve jméně si nevšímejte, to mi tam zůstalo z diskuze o Data Nonstopu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
chorchoi  |  08. 03. 2004 19:15

Nechapu, proc se tu stale dokola resi kdo je lepsi a kdo horsi. At je clanek o cem koliv, vzdy je to to samy. Kazdej ma operatora, kteryho ma za nejlepsiho a ostatni at necha v klidu. Asi se tu musi vzdycky zviditelnit nejakej zakomplexovanej "expert", kterej vi, co je na svete nejlepsi.

Nemam potrebu vsem sdelovat, ze mam T-M a ze ostatni operatori jsou na h...o, protoze u nich nejsem zrovna ja.. je to fuckt ubohy. Nebo mozna mate operatora - CTc :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  08. 03. 2004 17:44

Časové účtování GPRS je pro operátora dobrá věc...Eliminuje třeba používání instant messigingu (třeba ICQ) na úkor SMS apod..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Melky  |  08. 03. 2004 16:10

T-mobile Gprs je naprosto nefunkční i když mám vlastní BTS a plný signál (široko daleko jen louky). To je zase nějaká vize,platit za něco co neexistuje?Už by tady, mohl být konečně pořádný operátor s komplexní a funkční nabídkou. Už si tu připadám jak na Balkáně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  08. 03. 2004 11:49

pohled do budoucna v mobilnich komunikacich prece uz poslednich par let neni problem - staci se vzdy podivat do Asie a vite, co zde bude za dva roky... (telefony, technologie a sluzby)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luboš  |  08. 03. 2004 08:51

Tak opět nezklamali. Vědí přece co jako zákazníci chceme..

Je to tak GPRS účtovaný za čas je totální hovadina. Vzdyt to prece nikde na svete nemají. Nebo ano?? Nebo to zase chce ta celosvětová růžová skupina zavést všude? Tfuj.

A tím chvástáním,že od té doby co je na founech tlačítko T-zombies, tak se prudce zvedl počet uživatelů. No bodejť ne když se dá omylem zmáčknout kdykoliv a hned Vám to užere korunky a jim přibyde další duše. A nebýt toho ,že jedinou možností jak využít možnosti posílání kopii e-mailu na mobil je používání t-zombies,tak bych tuto sra**ku nikdy nepoužíval.

Já nevím,ale mám opravdu pocit, že na každé tiskovce T-mobilu,kde představují něco novýho, je v tom vždycky nějaký ALE, který je vždycky nevýhodný pro zákazníka. Nějak si nepamatuju na novou službu,která nemá ALE. ( jedna vyjímka potvrzující pravidlo je Registr zmeškaných hovorů)

Nejlepší by bylo,kdyby to růžový svinstvo táhlo odkud přišlo.

WELCOME BACK PAEGAS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  08. 03. 2004 09:30

I registr zmeskanych hovoru ma velke ALE. Podivejte se na stranku:
http://t-mobile.cz/cms/?menu=1075
na ktere je tradicni formulace:
"Služba Registr zmeškaných hovorů je až do odvolání zdarma."
Pripomina mi to hlasovou schranku. Nalakame lidi a potom zdrazime...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sch  |  08. 03. 2004 14:53

Takze az to bude za prachy, tak te muze nejakej jouda pripravit prozvanenim o celej kredit ... ale hlavne ze si ruzovej smrad zas jen namasti kapsu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  08. 03. 2004 20:23

Ani ty jsi nezklamal. Jsi tuctový český zadarmista. Měli byste si konečně uvědomit, že v tržním hospodářství je všechno za peníze. Jestli máš zdravé ruce, nic ti nebrání si je vydělat. Potom se nemusíš cítit podvedený, když ti operátor nabídne zkušebně službu zdarma a později pokud ji chceš, mužeš ji mít za peníze. Nic ti však nebrání službu nepoužívat. Určitě pak operátorům zatřeseš jejich finačními strategiemi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  09. 03. 2004 14:59

Souhlasim. Ale predpokladam, ze nez to T-Mobil zpoplatni, tak o tom vsechny predem informuje a kdo o to bude mit zajem za penize, tak ten bude muset svuj zajem potvrdit (infolinka, sms, web, ...). A T-Mobil ma takove jmeno, ze vetsina lidi ocekava spise nejaky podraz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aleš  |  08. 03. 2004 20:14

Revoluci taky před Ruskem nikde neměli. Všechno jednou začíná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  08. 03. 2004 08:42

Zdravím
Já jsem od T-M odešel a jsem moc rád. Tento článek mě jen přesvědčil že to bylo správné rozhodnutí. Kdysi jsem udělal chybu a zaregistroval jsem se na t- zones, a jediný způsob jak to zrušit je zrušit smlouvu a jít ke konkurenci jinak to nejde. A to účtování GPRS za čas a ne za data je pěkná s......a, při využívání GPRS se občas přenese málo dat za hodně času ( příklad : jste stále připojeni a jen jednou za čas váš E-mailoví klient zkontroluje schránku a když je nová pošta tak ji stáhne ). Kolik by si museli účtovat aby to bylo finančně únosné, asi tak korunu za hodinu. A ne každému se vyplatí platit za neomezený přístup k internetu. Můj počítač doma je stále připojen k internetu přes kabelovku, tak proč to platit ještě za mobil když přes kabel je to daleko rychlejší a spolehlivější ? A na cestách zase tak často nejsem. A k čemu ho nedokope konkurence tak to neudělá, na sví zákazníky prostě a jednoduše s..e.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petrolin  |  08. 03. 2004 09:58

Jaký problém vzniká tím, že jsi registrován na t-zones? Máš asi nějaké přístupové jméno a heslo, když ho nevyužíváš, nic zvláštního by se snad nemělo dít. Možná se pletu - na t-zones jsem se doposud neregistroval - nemám to ani dělat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk  |  08. 03. 2004 10:38

No žádný skoro. Jen mi kdosi ukázal jak je to bezpečné. Máš přihlašovací jméno a heslo, a v tom hesle je kámen úrazu. Nevím jak teď ale za mě to byli jen čtyři čísla a to je žalostně málo. Jako paušální zákazník si tam můžeš aktivovat služby, posílat MMS, a tak podobně. A potom ti to naůčtujou. Když se někdo piřhlásí tvým jménem a heslem tak si s tvým účtem bude dělat co se mu zlíbí a ty to zaplatíš. Ale mě není jasné proč se ta registrace nedá zrušit ( alespoň to tvrdil operátor ), co je na tom tak složitého ? A ještě k tomu heslu, u většiny komerčních služeb je takové heslo nepřípustné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spaiky  |  08. 03. 2004 11:09

to 4číselné omezení už tam není, já mám heslo asi devítimístné a funguje to v pohodě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  12. 03. 2004 07:42

registroval jsem se ještě na click.cz a heslo bylo mnohem delší než 4 místa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vilda  |  08. 03. 2004 20:11

Já si myslím, že šmejd jsi ty. Nic ti není dost dobrý. Když jsi neměl Net po kabelovce, lezl jsi T-Mobilu do zadku a neříkej že ne. Dobře si to pamatuji. Teď děláš machra a až ti přijde učet za kabelovku, nezaplatíš ho stejně jako účet od T- Mobilu. Jsem zvědav ke komu přejdeš potom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Höfer  |  08. 03. 2004 08:37

Uctovani GPRS casove. To je april ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aaa  |  08. 03. 2004 06:38

Hele T-Mobile:!!!!!

Vsechny tvoje zmene
k tazvanemu"lepsimu" jsem ustal a porad jsem s tebou. Vidim ze tezce neses ze lide zacli pouzivat GPRS a chces z toho zas poradne vyrejzovat . Jses normalni hajzl.
Neber to jako varovani ale jako prosty fakt. Pokud Prejdes u GPRS z uctovani objemu prenesenych dat na
casove uctovani - ja s tebou koncim a jdu jinam .

Myslis ze zustanu sam?? Ja myslim ze ne!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stag  |  08. 03. 2004 07:18

Dobry den.

myslim, ze se nema cenu rozcilovat  nad umyslem prejit k jinemu zpusobu zpoplatneni u GPRS. Dosud nebylo preci nikde uvedeno,  jaka bude cena za min (hod) pripojeni. Toto bych nevidel jako otazku nejblizsi budoucnosti. Muze se preci ukazat, ze zpoplatneni dle casu muze byt pro zak. vyhodnejsi. V dnesni dobe ostre konkurence v oblasi mob. dat si neumim predstavit zavedeni jineho nez vyhodnejsiho zpusobu zpopl. pro zak. nez je soucasny stav...

Stag

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hek  |  08. 03. 2004 07:46

Ze by se operator pretrhl a zavadel neco noveho kvuli tomu, aby to mel zakaznik levneji
Ne ne pokud se s tim uz budou parat, budou chtit samozrejme vic vydelat.
Tedy, bude to drazsi, jinak by si tim nedelali tu praci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  08. 03. 2004 10:57

souhlas - operator chce predevsim vydelat
nesouhlas: nemusi to byt drazsi - celkove revenue sluzby je souctem utrat jednotlivych zakazniku, tedy muzes dat sluzbu levneji, koupi si ji tak vice lidi a vydelas v souctu vic, nebo ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  08. 03. 2004 12:53

Ne nemuze. Zase se tak vratime ke stavu, kdy si uzivatel stahl postu, pripadne par stranek a rychle se odpojil a cetl offline.

Mimo to existuje cela rada sluzeb (napr. ruzne mereni) u ktereho je minimalni objem prenesenych dat a cena za prenesena data dosahuje maximalne nekolik desetikorun mesicne. Pri casovem uctovani to bude narust ceny obrovsky i kdyby casova sazba byla hodne nizka.

Casove zpoplatneni znamena cestu zpet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tuxxxer  |  08. 03. 2004 20:32

To je jak z reklamy na eBanku!

T-Mobile: Ale musis s nami mit trpelivost!

aaa: Nemusim! Ne-mu-sim!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.Novak  |  08. 03. 2004 06:36

Coz o to, vize je to pekna, ale v realite to stale jeste pokulhava. Uz delsi dobu treba hlasove sluzby stagnuji (ruku na srdce - kdy naposledy doslo k nejakemu znatelnemu plosnemu - jen ne zadne neprehledne balicky a nadstavby - cen hovorneho?) a co se datovych sluzeb tyce, tak zrovna T-MO ma celkem posramocenou povest Hajkovymi prohlasenimi typu "vime, co nas zakaznik chce" a "GPRS za pausal u nas nikdo nechce" (nebyt hromadneho uteku k ETDN, tak by se T-MO ke GPRS pausalu (byt jen casove limitovanemu na zkusebni obdobi) nedostal.
CDMA-450 popr. UMTS ci WiFi je pekna idea, ale jak je zmineno i v clanku - CENA za pausalni pristup rozhodne. Obsah je irelevantni, neb by si operatori meli uvedomit, ze jejich uzivatele chteji predevsim na Internet a take Internet je stale nejlepsim mistem, kde lze spustit jakekoliv sluzby (servery) pro mobily. To, ze si operatori chteji hrat i na "content providery" je od nich sice hezka snaha, ale delaji to jen a pouze pro penize (premrstene ceny za loga, melodie, obrazky atd. hovori samy pro sebe) a nikdy nebudou mit na to, aby dosahli sire nabidky a variability Internetu.
A kdyz je uz rec o WiFi - nezda se Vam, ze zvlaste operatori by ve WiFi pasmu nemela co delat? Alespon uzka skvirka spektra by mohla zustat pro lidi a ne ucpana signalem operatoru, kteri budou ti prvni, co zacnou vyhazovat z eteru soukrome AP. Snad jedine, s cim by se slo smirit, je nejaky in-door mikrocell WiFi v hotelu apod., ale i tam by bylo zajimavejsi, kdyby si WiFi realizoval provozovatel objektu a operator pouze nabizel moznost spojeni gateway na svoji sit (a moznost uctovani, pokud uz napr. hotel nenabidne datovy pristup k Internetu sam v cene)...

A co se zminenych t-zones tyce, tak zrovna stabilitou neprekypuji a z telefonu tohle t-tlacitko co nejdrive odparu (bohuzel je to otazka firmware a zabere to trochu casu)...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  08. 03. 2004 10:41

Uzivatele (vetsina populace a ne nekteri jedinci) na internet nechteji z mobilu - nebot pro zobrani HTML stranek nemaji telefon a ani to prilis z mobilu nepotrebuji - loga a melodie o ne ma zajem naopak dost lidi nebot chteji mit trosku odlisny jejich LOW-END telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor