Mobilní hry táhnou jako nikdy předtím. Výnosy meziročně vzrostly o čtvrtinu

Mobilní hry jsou v současné době ještě větší byznys, než kdy dříve. Podle agentury Sensor Tower v první polovině letošního roku hráči v aplikačních obchodech Google Play a App Store utratili za nákup aplikací, her a in-game obsahu 64,9 miliard dolarů, což je téměř o třetinu více, než v první polovině předešlého roku.

Mezi nejvýnosnější hry celkově patřil titul Honor of Kings následovaný PUBG Mobile a RPG hrou Genshin Impact. Candy Crush Saga obsadila sedmou pozici, jen o jedno místo lépe se umístil Pokémon Go. Mezi nejstahovanější hry letošní první poloviny roku patřil Join Clash 3D, Garena Free Fire a High Heels. Meziročně však poklesl počet stažení her o 1,4 %, dá se předpokládat, že hráči jsou často „věrní“ svým oblíbeným hrám, a nechtějí příliš experimentovat.

Mezi nejvýnosnější trojici aplikací ve stejném časovém období patří TikTok, Youtube a Tinder. TikTok je i nejstahovanější aplikací, na druhém a třetím místě se umístil Facebook s Instagramem. Žebříčky se však liší mezi oběma platformami dost výrazně, jak se ostatně můžete přesvědčit v naší galerii. Kompletní analýzu nejstahovanějších a nejvýnosnějších her a aplikací na mobilních platformách Android a iOS nalezete na webu Sensor Tower.

AR Efekty v Instagram Stories:

Váš názor Další článek: Xiaomi aktualizací zvětší operační paměť. Vybrané modely dostanou 2 GB virtuální RAM

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , Crush Saga, PUBG Mobile, Senzor Tower, RPG, Garena Free Fire, Výnos, Candy Crush, Honor of Kings, Instagram Stories, Genshin Impact, Mobilní hra,