Mobilní hry jsou v současné době ještě větší byznys, než kdy dříve. Podle agentury Sensor Tower v první polovině letošního roku hráči v aplikačních obchodech Google Play a App Store utratili za nákup aplikací, her a in-game obsahu 64,9 miliard dolarů, což je téměř o třetinu více, než v první polovině předešlého roku.
Mezi nejvýnosnější hry celkově patřil titul Honor of Kings následovaný PUBG Mobile a RPG hrou Genshin Impact. Candy Crush Saga obsadila sedmou pozici, jen o jedno místo lépe se umístil Pokémon Go. Mezi nejstahovanější hry letošní první poloviny roku patřil Join Clash 3D, Garena Free Fire a High Heels. Meziročně však poklesl počet stažení her o 1,4 %, dá se předpokládat, že hráči jsou často „věrní“ svým oblíbeným hrám, a nechtějí příliš experimentovat.
Mezi nejvýnosnější trojici aplikací ve stejném časovém období patří TikTok, Youtube a Tinder. TikTok je i nejstahovanější aplikací, na druhém a třetím místě se umístil Facebook s Instagramem. Žebříčky se však liší mezi oběma platformami dost výrazně, jak se ostatně můžete přesvědčit v naší galerii. Kompletní analýzu nejstahovanějších a nejvýnosnějších her a aplikací na mobilních platformách Android a iOS nalezete na webu Sensor Tower.
AR Efekty v Instagram Stories: