připadá mi velmi zajímavé, že lidé, kteří se mobilní komunikaci zajímají takovým způsobem, že jsou ochotni zaplatit si časopis prohlásili za nejlepšího operátora T-Mobile a Oskar to prohrál, zatímco ti, kteří hlasovali z netu (tedy je to až zas tak nezajímá, nebo kvůli pohodlí či prostě socky (taky jsem hlasoval z netu)) vybrali Oskara a TM prohrál.......
Zajímalo by mě, jak by anketa dopadla čistě mezi mobilními profesionály...možná by jen stačilo sdělit, jakého operátora doporučila redakce Mobilmanie svým rodinám.....ale to byste asi pozděli byli nařčeni ze stranění určitému operátorovi.
Jinak jak čtu reakce, tak je jasné, že celé hlasování bylo o emocích a přežitých dogmatech - Oskarovi reklamy už dávno nejsou to co bývaly... A emoce? T-mobile je teď štika - získává nejvíc tarifních zákazníků, technologicky je téměř na úrovni Eurotelu, ale s novými tarify začíná ohrožovat ceny Oskara - proto ho přece musíme prohlásit za nejhoršího - protože já si platím dražší Eurotel, který je přece technologická špička, nebo já mám nejlevnějšího Oskara, a TM vždycky musí být dražší, že?? Takhle si já vysvětluji téměř shodné hlasováni zákazníků Oskara a Eurotelu, na rozdíl od TM.