Mobilní operátoři: vražte Telecomu kudlu do zad!

Diskuze čtenářů k článku

tom  |  15. 04. 2005 12:31

Asi jsem nemoderní zabedněnec, a když EUROTEL přijde zase s nějakým novým VÝHODNÝM tarifem, počítám to ze všech stran a vždy mi vyjde  stejná drahota.
paušál za 214 Kč  , volných 30 minut = 7 Kč za minutu
paušál za 660 Kč, volných 100 minut = 6,60 Kč za minutu
tarif GO cca 6 kč za minutu atd.
Jinými slovy, za stejné peníze si kupuji stejnou službu v jiném obale.
Jak magneticky přitažlivé.
 
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mojmír  |  21. 03. 2002 00:42

Ideální telefon pro přestárlé je stařičký Siemens S6. Když jsem si kupoval Alcatel 302 od Twistu ve Vánoční sadě, dostal jsem k němu kartu s 200 Kč kreditu. Otce jsem předtím nemohl na jiném starém telefonu donutit k tomu, aby volal ze Slyším Vás. Teď jem mu na Siemense nastavil svoje číslo jako Nej, on ví, že když mi potřebuje zavolat, podrží tlačítko pod mým jménem a už to volá. Pokládat se to už také naučil. Na malý telefon by neviděl a přemíra funkcí je mu k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
František Adamko  |  17. 03. 2002 14:17

K Telecomu velice stručně:i Jánošík by se divil jaký byl břídil ve vztahu k současně oěstovanému monopolu značky Telecom,ale někdo mu to musel umožnit !Nenadáváme na cizím hrobě?Zdravím všechny.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alfons  |  15. 03. 2002 20:24

Mobil ma nekolikanasobne vyssi uzitnou hodnotu nez pevna linka. A mobilu nelze zneuzit k financni katastrofe jako pevnou linku. Kdyz se dostane nekdo cizi k pevne lince a nadela za 100tisic Kc hovoru, majitel pevne linky to musi bez pardonu  zaplatit. Perfektni casovana bomba!!! S oskartou maximalne prijdu o mobil a 400Kc za kartu. Pevne linky patri do popelnice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JaroslavBejlek  |  15. 03. 2002 12:10

Cesky telekom porad zdrazuje a pritom nenabizi zadne sluzby pro zakazniky . Ja vyuzivam sluzby vsech nasich operatoru anenuzu si stezovat a souhlasim snema snicit Cesky telekom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jmx  |  05. 03. 2002 01:35

Rad bych prispel take svoji troskou do mlyna. Chovani CT bych "neodsuzoval" az zas tak moc, Telecom proste jen vyuziva situace, ktera tady je a jak se rika s jidlem roste chut. Jako kazda normalni firma se snazi pouze maximalizovat svoje zisky.  Takze kdyz mu to zakony a nejen zakony ale i my vsichni dovolime tak si klidne zdrazi pausal az na 10000 a bude mu to uplne putna. ... Jenze zda se ze je to vsem jedno (poslanci, uzivatele). Otazka je co se s tim da delat. Mozna by pomohla nejaka vystrazna stavka nebo petice otazka je jestli je toto vubec mozne zorganizovat.

Rozhodne souhlasim s nazorem, ze Telecom zachranila od masivnejsiho odlivu zakazniku moznost pristupu na internet. Prestoze nabidka Telecomu pro pripojeni je spise vysmechem (co do rychlosti spolehlivosti a ceny) porad je to lepsi nez nic a zvlast na vesnicich to mozna dlouho bude ten jediny zpusob jak se pripojit.

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CTK  |  27. 02. 2002 14:59

(CTK)Kvůli zdražení zrušilo telefonní linku na 50.000 zákazníků Telecomu, dalších 320.000 klientů se přehlásilo na jiný cenový program.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RK  |  27. 02. 2002 14:12

a) základním problémem je Internet:
Který z mobilních operátorů mi dá hodinu spojení za 15,- Kč mimo špičku, k tomu okamžitě přejdu, ale (!)
- nepočítám GPRS: jednak to má jen málo a drahých telefonů, jednak je zatím nespolehlivé (časté výpadky spojení) a počítá se na přenesená data - nelze přímo srovnávat cenu

b) další věc je lidský faktor: vím, že mnioho starších lidí moc mobil nechce, neumí se tak hbitě orientovat v ovládání, vadí jim nabíjení atp.

c) Zásadně bych ale mířil výtky nejen k Č.Telekomu, ale také na Český Telekomunikační Úřad, který může rozhodujicí měrou ovlivňovat ceny  všech operatorů - evidentně se ti nahrává Telekomu a je trpěno jeho chování na trhu !!!!!!!

RK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Klabacka  |  07. 03. 2002 17:03

Souhlasim, ze mobil ma dost nevyhod, ale GPRS mi opravdu nepada, a to dokonce i v lokalite s velmi slabym signalem. Ono mozna zalezi i na typu a spolehlivosti telefonu. Co jsem slysel, tak s nokii bych to asi tvrdit nemohl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.Nový  |  27. 02. 2002 08:20

Bylo by skutečně vhodné vyrobit "mobilní" telefon, s velmi jednoduchou obsluhou v takovém stabilnějším provedení, s napájením třeba ze sítě, aby tento byl použitelný zejména pro staré osoby. Stačilo by, aby umožňoval pouze telefonní hovor, tak jako běžná telefonní účastnická stanice. Ať už na kartu, nebo na paušál, případně s možností přenositelnosti dalšího sluchátka od základny. Prim by zde hrála zmíněná jednoduchost obsluhy a nízká cena samotného aparátu. Myslím, že i tím by se dali získat noví uživatelé z řad 3. věku - na úkor tel.stanic Č.Telecomu. Co vy na to ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karaoke  |  14. 03. 2002 21:38

Sdílím názor. Sám uvažuji o kombinaci starého běžného telefonu s mým odloženým fizzem. Sluchátko s mikrofonem propojím přes konektor handsfree, dám pod trvalé napájení, do telef. vyříznu díru a vlozim mobil. Jediný rozdíl bude v přijímání a ukončování hovoru. Spolu s oskartou 400 = měsíční náklady 85,-Kč s kreditem 85,-Kč ! Kam se hrabe HOME MINI. A už jste slyšeli o té možnosti mít od CTc za 110,-Kč/měs. dočasně odpojený telefon ? To ho raději budu mít za 85,-Kč v provozu !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  20. 02. 2002 11:57

Firma OMNET.cz nabízí bezdrát, 128 kb/s, BEZ datového omezení, za cenu 950,- Kč bez DPH 5%, cena instalace je myslím 8.000,- Kč. To se mi zdá slušná nabídka. Já sám to nenám, ale kamarád ano a říkal, že mu tě těch 128 kb/s je garantovanejch a šlape to ještě rychleji. Já mám doma testovací provoz ADSL to ČTc, počkám, co teď nabídnou (končí to k 28.2.) a pokud to bude přes 1.500,- Kč neomezeně (což u nich nepochybuju), tak do toho jdu taky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  19. 02. 2002 04:51

Za pouhých 22 222,- Kč měsíčně nabízí od 22.1.2002 ČESKÝ TELECOM místní digitální okruh služby STANDARD o rychlosti 2 Mbit/s. Cena je garantovaná pro následující dva roky. Akční nabídka platí pro prvních 22 prodaných okruhů, minimálně však do 22.2.2002.

Jako studen mam tak 1500 mesicne, tak zase nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RoS  |  18. 02. 2002 22:06

Dneska jsem prehodil draty na Aliatel, CT utre noc (necelych stotacu mesicne) a firma usetri cca 30% za hovory, vsichni vyhrali, az na CT :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Harcuba  |  18. 02. 2002 21:26

Neco z trochu jineho soudku. Jake je podle vas nejlepsi pripojeni na internet (co do ceny a rychlosti).  Bydlim mimo Prahu a premyslim o vhodne alternative k Telecomu. Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
P.Kepák  |  18. 02. 2002 22:24

Zcela jednoznačně bezdrátový nebo po kabelovce(příp. mutace obou).
Problém je najít vhodného operátora. Já sídlím v okrese Opava , za instalaci jsem dal cca 10000Kč a měsíčně platím 800Kč, bez omezení dat trvale, 32kbps .
Předtím jsem platil Telecomu cca 1200-1500Kč a to jsem se připojoval prakticky jen "mimo špičku".
Náklady na připojení lze též podělit napojením několika blízkých počítačů do sítě .

Zdraví P.Kepák - Bye bye Telecome,už nedostaneš ani kačku...................

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard Gewissler  |  18. 02. 2002 20:58

Apeluji na vsechny mlade lidicky se zajmem o pocitace, net a networking - pokud bydlite na vesnici, v mensim mestecku.

Jste jeste nezatizeni a mate cas delat neco noveho? Pustte se do poskytovani bezdratoveho pripojeni ve Vasi lokalite, ja sam to planuji a doufam v uspech. Jen pokud se mi podari nalakat za slusnou cenu kamose (min. 3-4 platici subjekty) a vsechny pratele, tak radove zakazniky ani nepotrebuju...

Instalacni poplatky podstatne snizim - cca na 3tis. Kc a zbytek na pokryti zarizeni rozlozim na splatky do mesicnich pausalu. Za rok ci dva to mam zpet.

Zbytek nema cenu rozebirat, nebot je to opravdu pro zacinajici podnikatele ...

Ale ja uz to mam propocitany, kdyz na net, tak z domu a jeste byt za to placen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hugues de Payens  |  18. 02. 2002 20:29

Nevim, ale podle statistik je více než 50% ceskych domacnosti vybavena pocitaci. Pokud se ovsem nedivas na stranky ceskeho statistického uradu. Pri scitani jsem tam ze sebe udělal uplnyho chudaka. Bez pocitace, bez netu.... Tady totiž vůbec nejde o to , jestli zaplatím mesicne 300Kc za hovory nebo 400Kc. Tady jde hlavne o internet. Jsem sice z Prahy, ale UPC mit nemuzu, bezdrat od jedny firmy taky ne, mikrovlny jsou drahy a ten netrout chce 45 000Kč? To fakt nedám, si pockam půl roku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.Nový  |  27. 02. 2002 08:27

No domnívám se, že jestli do PC počítají i elektronickou kalkulačku, anebo PC typu Didaktik a podobné, tak to těch 50% PC v domácnostech skutečně může dělat . Ale jinak ani v náznaku !!! To jsou nějaké divné statistiky ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
feel  |  18. 02. 2002 20:20

Každý rozumný člověk si lehce spočítá že bez pevné linky bude jeho práce s internetem neskutečně drahá.Pokud jej využívá k práci a né k ptákovinám tak se bez ní v dnešní době ještě pořád neobejde.Mobilní operátoři jsou pořád drazí.A co se GPRS týká,nechápu k čemu je komu to že může být on-line třeba celý den,když jenom pohne myší a už cáluje.Je to takový dar nedar.Prostě kupecké počty... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  18. 02. 2002 21:25

No, tak to bych s Vámi nesouhlasil. GPRS se hodí třeba na připojení k ICQ, chat, non-stop přístup k mailům (pokud si zrovna neposíláte pětimegová videa), monitoring serverů apod. Existuje mnoho využití, kdy je důležitá doba připojení a ne přenesená data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Buml  |  28. 02. 2002 06:38

Tak já jako rozumnej člověk, jak ty píšeš, sem počítal. A je to dva roky. ČTcjsem nechal měsíčně za net cca 700-800 Kč, rychlost připojení nemusím zdůrazňovat. Mám kabelovku od TesMedií a ta mi nabídla rychlost 128 za 1100 Kč včetně 30 TV programů samozřejmě 24h denně. Na Čtc jsem se szále koukal na hodiny. A teď nekoukám nikdy na nic. Samotných 30 TV programů vyjde něco okolo 350 Kč tak doufám že si dokážeš spočítat kolik platím za stálý a docela rychlý připojení k netu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david bachmann  |  18. 02. 2002 19:18

Počátkem února jsem zrušil pevnou linku. Měl jsem doma odpočívající telefon sítě Eurotel Tip. V článku chybí srovnání s velmi výhodným tarifen Tip busines. Těch 299 Kč, které bych dal Telecomu, využívám k
volání do všech sítí v ČR mezi 20. a 8. hod ve všední dny a po celý den o sobotách a nedělích. Získal jsem tak 5 hodin volání. Nevím, jestli bych zrušil pevnou linku, kdybych neměl připojení k internetu od UPC, ale asi ano. GPRS není nic levného, ale když se člověk chová racionálně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  18. 02. 2002 21:29

NMT tam není proto, že se to do článku tematicky nehodí. Článek hovoří především o sítích GSM, které mají v ČR srovnatelnou a nebo lepší kvalitu zvuku než pevná telefonní síť. Síť Eurotel T!P nabízí méně služeb a kvalita hovoru je silně závislá na použité anténě a na kvalitě signálu v dané lokalitě, vždycky však o něco nižší než u mobilních sítí s EFR..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  19. 02. 2002 08:35

Kvalita pokryti uzemi signalem NMT je slusna (dokonce - vzhledem k fyzikalnim vlastnostem signalu, je pokryto vetsi uzemi nez signalem GSM - hlavne v malo osidlenych mistech), takze na volani a dorozumeni se staci.
A - prosim vas - vy pouzivate telefon pro Hi-Fi prenosy a nebo pro moznost komunikace??? Uznavam, ze zasumeny hovor neni lepsi nez nezasumeny, ale i hovor na hranici "citelnosti" je lepsi nez zadny - ne???

To, co pisete o zavislosti kvality hovoru na pouzite antene a kvalite signalu plati pro bezdratova spojeni obecne - tedy i pro GSM (i pro CB ). Rozdil je jen v tom, ze analogovy prenos (NMT ET) v horsich podminkach provazi sum, digitalnimu (GSM) zase "vypadavaji" casti hovoru, takze vase tvrzeni, ze kvalita ET TiP je vydycky nizsi nez u siti s EFR je nesmyslne  - plati jen za urcitych podminek, ne obecne.
Nic proti vam ci GSM, to jen tak - pro uplnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  19. 02. 2002 10:33

Souhlasim. Sam doma pouzivam take N720 trvale pripojenou do site. Mam k ni pripojenou metrovou externi antenu  a tim jsem dosahl vynikajici kvality hovoru (bez skipovani) temer srovnatelne s pevnou linkou. Mam ji na zdi za zavesem a pres modul FDM2 k ni mam pripojeny fax, modem a bezdratovy telefon, vse urcene pro pevnou sit. Jen na internet se to nehodi, protoze datove prenosy jsou pomale. Ale i tak to v nouzi jde. Az na cislo pak neni rozdil mezi mobilem a pevnou linkou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xl  |  26. 02. 2002 12:44

jakou se ti dari dosahnout datovou rychlost na NMT? me kolem 10kbs (pro srovn-dialup CTc 50kbs)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  26. 02. 2002 20:45

Tak to jsme na tom stejne. Me vetsinou take kolem 10 kbs. Nekdy to jede jen 7,2 kbs a nekdy 12 kbs. Jsou i vyjimky. Nekdy rychlost vyskoci az na 26 kbs a celekm se i drzi. Ale to neni moc casto. Ono mozna zalezi i na typu modemu. Ja pouzivam Genius 56K. To je modem, ktery jako jediny fungoval na hodne mizerne lince od CTc. Ostatni se nechytaly. Ovsem maximalni rychlost bez padu byla 33,6 kbs. Musel jsem ji nastavit jako maximalni. Pri vetsi to padalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce Willis  |  18. 02. 2002 16:40

No, donedávna jsem si na chování paegase nemohl stěžovat. Než mi zrušili číslenou emailovou adresu. O její znovuobnovení už bojuji skoro půl roku, a zařekl jsem se, že pokud mu ji neobnoví, přecházím k oskarovi. Paegas se se mnou baví arogantně, bez zájmu o řešení.

Na druhou stranu, díky bohu za to, že si můžu vybrat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  18. 02. 2002 20:16

u Oskara taky nemáš číselnou, vybereš si jméno a v současný době už jsou všechny dobrý asi obsazený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  18. 02. 2002 21:12

To víš, kdo dřív přijde......

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce Willis  |  19. 02. 2002 09:26

Spíš mi jde o to, jak si vůbec můžou dovolit mi tu adresu zrušit a nutit mě do jejich nepříjemnýho clicku. Za mí prachy mě do něčeho nutí - taktitka vpravdě Telecumácká.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  19. 02. 2002 15:12

Prece CLICK je jedinecny, nejlepsi, nejdokonalejsi - no, proste nejnejnejnejnejnej....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce Willis  |  19. 02. 2002 16:40

A já bloud jsem na to ještě nepřisel, achach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  07. 03. 2002 08:51

jo hochu,taky jsem se děsně nasral, když jsem zjistil, že aktivací @click.cz jsem si zrušil @sms.paegas.cz. Ale v podstatě je to jedno. Místo čísla dáš jméno nebo cokoli jiného, třeba zase číslo, ale nebude to @sms.paegas.cz.
Click pager je zadara, tak o co jde. Nová sedmistovková čísla snad ani @sms.paegas.cz nemají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  07. 03. 2002 09:37

Jenze @sms.paegas.cz mas (mel jsi) aktivovano automaticky a tve cislo zna kazdy, tak @click.cz si musis nejprve aktivovat a pak vsem rici jake mas uzivatelske jmeno! A spolehlivost @click.cz je pry hodne nizka (nevim, sam nastesti pouzivam @sms.paegas.cz). A do budoucna bude Paegas adresy ve tvaru @sms.paegas.cz rusit uplne, takze budeme muset prejit vsichni na click! Pry ochrana pred nevyzadanymi textovkami! Ale za dva roky co mam Paegas mi nikdy neprisla zadna nevyzadana textovka krome reklamnich textovek na kdejake priblble chaty a podobne akce (-15% na vsechny Nokie ap.), ktere posila sam Paegas a o ktere opravdu nestojim!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  07. 03. 2002 14:06

S tim jmenem mas pravdu, musis to vsem ohlasit, a novy sedmistovky si tuto sluzbu musi aktivovat. Pro nekoho, kdo nezna net to asi bude problem (napad na zivnost). Ja aktivoval click sve zene a brachovi a tam nemam zadne problemy. Na SMS pouzivam Dreamcom.Jo a reklamni textovka mi prisla tak leda od Radiomobilu, to je fakt. Ono asi pujde o to, ziskat co nejvic informaci o lidech a cislech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saip  |  18. 02. 2002 14:23

Ve chvili, kdy mobilni operatori zlevni pristup na internet, popr. se i pro mimoprazske lokality objevi cenove srovnatelny jiny pristup k internetu, ma Telecom razem o desetitisice klientu mene. Sam jsem se prestehoval do mista, kde neni pevna linka, kvuli internetu jsem zvazoval jeji zavedeni, ale po tom, co Telecom predvedl posledni dobou to urcite neudelam. Radsi si pockam na zlevneni GPRS, jednou prijit musi. A cim driv si mobilni operatori uvedomi, co mohou nastavenim cen GPRS pod cenu dial up od Telecomu ziskat, tim lepe. Pro vsechny. Do te doby budu zkratka zabijet cas jinde nez na siti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  18. 02. 2002 15:04

Nevim kam jste se prestehoval - jestli do mesta nebo na vesnici; ja osobne jsem se prestehoval pred par lety na vesnici    On je ve mestech inet casto pres kabelovku    Potom je to ale otazka, kolik hodin na nem travite, jestli se to vyplati

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jindra  |  18. 02. 2002 15:28

Spis nez GPRS se ti vyplati xDSL az ho telecom zprovozni. Bylo by fajn kdyby kluci z mobilmanie k tomuto tematu neco napsali, protoze presto ze je to magazin puvodne o mobilech, internet je pro ctenare MM vyzmanou soucasti zivotniho stylu a xDSL technologie by je (kteri ji neznaji) mohla zajimat.

xDSL bude podle me pro telecom predstavovat ohromnou konkurecni vyhodu- V podstate neco jako GPRS ale odhadem o dva az tri rady nizsi cena za MB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Saip  |  18. 02. 2002 16:33

To je pravda, o xDSL uz jsem neco slysel, nicmene mne hlavne jde o Telecom - vazne se mi nelibi, co a jak dela. A vzhledem k tomu, ze jsem se prestehoval na vesnici, navic uplne na kraj, k lesu (diky bohu za ten klid, muzu si pristich 5 let o necem jinem, nez o pripojce od monopolniho gigantu za nehoraznych podminek urcite nechat jen zdat . Mikrovlny a kabelovka se k lesu jen tak nedostanou.

Takze momentalne je pro mne v nouzi GPRS, kabel a notebook jedinym resenim. A vazne si myslim, ze by spousta lidi nejen v me situaci uprednostnila pred dial up Telecomu cenove srovnatelne GPRS od kohokoli ze tri nasich operatoru. Uz jen ta prostupnost pri mem 3+1 timeslot je lepsi nez modem. Jen ta cena . A porizovaci naklady zarizeni . Ale boj proti monopolu proste neco stoji...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  18. 02. 2002 18:35

Za chvili tu bude UMTS a pak uvidime ))

Nase deti se nas trebas budou ptat, co je to tamten bakelitovy pristroj s ciselnikem ... a v zivote nepochopi, ze za tuhle krabici se platilo mnohem vice, nez za mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  19. 02. 2002 10:42

No ono xDSL, pokud to teda není IDSL se taky k lesu moc nedostane - mám pocit, že člověk musí být k ústředně do cca 10km (spíš míň, tuším 5,6, ale nepamatuju si to přesně) takže na vesnici apod. maximálně IDSL, což je převlečený ISDN...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radka  |  18. 02. 2002 19:46

Připojuji se, téma je to opravdu široké a jistě zajímavé. Jedna italská společnost nabízí tři tarify jedné z forem xDSL, a to ADSL (rychlost 1,5-9Mb/s k účastníkovi a 16-640kb/s od něj), z nichž nejlevnější,"Light", nabízí:

- 300 Kbps in downstream
- připojení 24 hodin denně
K tomu ještě webový prostor a schránky.
Měsíční paušál je 38.7 EUR bez modemu ADSL nebo 49.5 EUR včetně modemu.

Zaváděcí poplatek ve výši 185 EUR zatím v rámci náboru klientů odpouštějí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  18. 02. 2002 15:41

Ja linku od telecomu mit nemuzu protoze je na me adrese udajne nejaky dluh z minulosti (to prece neni muj problem). Takze jedu internet pres mobil. Vzhledem k tomu, ze potrebuju jen obcas stahnout nebo odeslat mail a jen nekdy se na neco podivat (jinak vyuzivam net ve firme) tak mi to staci. A kdyz zvazim zrizovaci poplatek, udajny dluh a mesicni pausal tak me i tohle vyjde z mobilu levneji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tihamer  |  18. 02. 2002 11:52

Jedinou vyhodu na pevny lince vidim v tom, ze z nej muze volat cela rodina. Kdyz mate ctyr clenou rodinu a kazdymu poridite mobil + pausal nebo predplacenku, tak to vyjde na pekny balik!
Muzete mit taky problem pri poskytnuti uveru, kdyz nebudete mit zminovanou pevnou limku, i kdyz se to da obejit tim, ze nahlasite cislo pribuzneho (vzdy si to overujou).
Ja se proste nechapu, proc mam stale telecom, kdyz maji vsichni v rodine mobily a na net jsem pripojenej pres kabelovku. Mozna cekam jenom na to, az se budu moct pres telekom pripojit na jinyho operatora z duvodu levnejsiho tarifu. A verte, ze mi to bude delat moc dobre!!!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  18. 02. 2002 13:16

Rozhodne si myslim, ze mobily prijdou v rodine na mnohem mene, nez pevna linka ...

Protoze z pevne se vola s presvedcenim, ze to plati nekdo jiny a ze je to levne. Jenze mobila si plati kazdy sam. Mozna, ze se budete divit, ale stale mi docela dost lidi vola na mobil z pevne linky a kdyz se zeptam, tak mi odpovi, ze kredit si plati sami, kdezto pevnou rodice ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pluton  |  18. 02. 2002 14:36

Hehe, jestli do te 4clenne rodiny pocitate dve deticky, pak se krom te pevne linky, nakupu min dvou mobilu stejne nevyhnete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  18. 02. 2002 18:06

Pravda, ti mali spunti ten mobil proste mit musi, ikdyby na chleba nemeli. Pro ne je to priorita no.1.

Znam jednu 15 letou holku od nas z chaty, je pomerne chuda ( otce nema, mati ma zakladni skolu a ted je v invalidnim duchodu ), ale jednu dobu mela mobil lepsi nez ja a za rok jich vystridala nekolik ( snad 3 ) ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avrichter  |  19. 02. 2002 09:01

Já teda být ženskou tak bych už ve 13 nebyla "poměrně chudá". Ondyno mi v hospodě nabízel jeden 11-ku, která to umí líp než obyčejná 20-ka. Ale cena byla příliš vysoká.

AVR v.r.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  19. 02. 2002 09:19

Ne kazdy se hodla zivit takto ubohym zpusobem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  19. 02. 2002 15:16

Karle, Karle.......

Co je, prosim te, na devach lepych tvaru a lehkych mravu tak uboheho??? Ja myslim, ze jsou povetsinou docela spokojene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  18. 02. 2002 15:01

Doporucuju:

kup si starsi NMT (pokud sezenes treba N720 nebo podobny, tak vypada skoro jako bezny telefon, jen ma misto snury antenu) - lze za par stovek.
za prevod z byvaleho majitele zaplatis 100,- Kc
zvolis si jeden ze dvou moznych tarifu (bud "pausal" zdarma a volani spicka/mimospicka 5,40/3,- kamkoli nebo za 395,-/mes. 4,20/1,- Kc kamkoliv)

A jsi bez Telecomu, s "rodinnym" telefonem a vysmaty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  18. 02. 2002 15:09

Kruci, jeste jsem zapomel  - v tom drazsim tarifu je v cene 80 volnych minut - takze, pokud je provolas, mas to v podstate cenove na urovni HomeStandard a "mimospickove" levnejsi dalsi volani.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  18. 02. 2002 20:15

Hele, mowlo, mě by zajímalo, proč mi dneska od Tebe přišel virus. Zkontroluj si ten Tvůj komp na breberky :o) ...to Ti vzkazuje Norton Antivirus 8.0 :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  19. 02. 2002 08:41

Hm ..... zajimave, mrknu se, ale muj Kaspersky nerikal nic (a zatim na tom trva).

Prosim te, odkud a co prislo - jestli z meho mailboxu, tak asi bude problem jinde - ctu jej pres web a na masine mam trvale spusteny "monitor".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan.fryda  |  18. 02. 2002 22:16

Bouuuužel to neřeší problém pro lidi, využívajících pevnou síť na i-net. NMT mám (Nok 450), ale můžu s ním tak akorát rozbíjet ořechy (bo vánočku - viz. Oskar)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  19. 02. 2002 08:37

To mas samozrejme pravdu - ale slo o nahradu "rodinneho" telefonu, ne pripojeni na net.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sdfrc  |  26. 02. 2002 12:35

i pres NMT lze prenaset data = inet. stejne jako pred 20 lety pres normalni analogovy tel.linky. chce to jen normalni modem priplesknout k nmt mobilu. samozrejme kvylt je slabota, jde mi to tak na 10kbs a este to vobcas pada. ale za kacku na minutu mobilni net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mowla  |  27. 02. 2002 20:21

Ne ze by to neslo, ale:
- rychlost max 9.6 kbaud (v idealnich podminkach)
- obvykle nizsi, protoze analog spojeni neni z nejkvalitnejsich a tak mas vadne pakety
- 1 Kc/min nic moc (bez ohledu na rychlost)

Ono to fungje, ale to uz je snad ten telecom lepsi.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pluton  |  18. 02. 2002 11:14

Nojo, krivka cen u Telekomu leti nahoru, u mobilu klesa. Bylo jenom otazka casu kdy se to protne. A bude hur. Pro Telekom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pegasista a internetista  |  18. 02. 2002 10:35

K volání používám Paegas, ale na internet Telecom. Pořád je drahý internet přes mobilní telefony. Pokud mobilní operátoři zlevní datové služby, pak se s Telecomem rozloučím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Štěpán Mrázek  |  20. 02. 2002 09:56

Souhlasím, já volám přes Paegas a doma surfuju přes telecom. V okamžiku, kdy bude GPRS (či UMTS či cokoliv jiného) stejně drahé jako připojení přes telecom tak jim tu jejich pevnou pěkně zruším a zasměju se s plných plic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pete  |  18. 02. 2002 10:18

myslím, že hlavním důvodem je, že 80 % populace u nás si prostě říká, ten telefon mám na stole už 10, 20, 30 let, tak jak to, že nějaký mobil by měl být levnější než tenhle telefon. A navíc starší lidi uměj mačkat čísla, ale mobilu se bojí, protože ještě nedávno (v porovnání s pevnou linkou) to byla docela drahá sranda. Navíc spoustu lidí vůbec nechápe co se vlastně u Telecomu od 1.2.2002 stalo. To uvidí až s další fakturou, která přijde ) Pak je ta pravá chvíle pro mobilní operátory. Sám už pevnou nemám, protože v Praze běhá internet i vzduchem (lituji mimopražské a mikrovlní operátoři by měli začít trochu pracovat v jejich prospěch) a v době ICQ a emilů už skoro nevolám, tak Oskarta bohatě stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 02. 2002 09:22

Patrim k tem stastnejsim, dial up jsem vymenil za pevne pripojeni od NetRoute (128kbps bez limitu) za pausal 550 mesicne. Manzelce jsem taky koupil mobil a okamzite zrusil linku od CT. A je mi skvele!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bob  |  18. 02. 2002 10:53

Proč to píšeš tolikrát, to je reklama???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 02. 2002 11:09

Sorry, pri pokusu odeslat prispevek mi to hodilo chybu. Nekolikrat jsem to znovu zkusil (taky s chybou) a pak se to tam vsechno objevilo najednou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 02. 2002 09:18

Myslím, že zatím se z mobilu nedá s někým kecat pod 1Kč/min. Nic naplat, ale místní hovory nebo po 22:00 jsou u ČT pořád nejlevnější.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  18. 02. 2002 09:32

Vidite, a u Slysim Vas a u Oskarty bez limitu to jde. Krome toho u CTc se uctuji hovory pro zakaznika krajne nevyhodne. Krome toho tu mame jeste uzivatele starsich tarifu se zvyhodnenim Eurotel Vikend ci Paegas Vikend, kteri plati o vikendech 1 Kc/min.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  18. 02. 2002 15:56


No, pod 1 korunu za minutu volání na pevnou linku se dostanete JEN tehdy, pokud za měsíc provoláte u Standardu 701 nebo více minut na pevnou linku mimo špičku, tam to začíná na 99,9 háléřích za minutu a se zvyšujícím se počtem minut cena klesá - ale to vám připadá normální? Snažíte se nám tu namluvit nějaké nesmysly. Kolik "obyčejných" lidí provolá 701 a více minut na pevnou linku mimo špičku za měsíc? Část hovorů totiž jde ve špičce, část na meziměsto... Pokud provoláte jen těch 128 volných minut na pevnou mimo špičku, stojí vás minuta 2,33 Kč (299:128). Tak o čem to tady mluvíte? Cena 0,7 Kč/min je sice hezká, ale nikdy za ni volat nebudete... Lidi, kteří neumějí počítat, mě zvedají ze židle. Pokud ovšem voláte jen mimo špičku místní hovory a 701 a více minut měsíčně, pak je vše v pořádku. To jste ovšem extremista a měl jste to uvést ve svém příspěvku.
(To nepočítám nevýhodné účtování...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 02. 2002 09:10

Patrim k tem stastnejsim, dial up jsem vymenil za pevne pripojeni od NetRoute (128kbps bez limitu) za pausal 550 mesicne. Manzelce jsem taky koupil mobil a okamzite zrusil linku od CT. A je mi skvele!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blee  |  18. 02. 2002 11:43

Až na to, že si nám něco zatajil . . .

(45.000 za koupi zařízení, nebo paušál s pronajatym zařízenim minimálně za 1.500 kč)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m.  |  18. 02. 2002 14:31

Já bych do něčeho takovýho klidně investoval, kdyby to nebyla jen záležitost pražáků... Ale co my nebozí venkované? Navěky s Českým Telecomem a nikdy jinak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Otoupalik  |  18. 02. 2002 18:34

No vidite, a to je spatne. Take bydlim ne primo ve meste, da se rici na venkove, a jsem pripojen bezdratem. Staci jen dobre hledat a spolecnost se signalem by se v okoli vetsich mest mela vzdy najit .. ! Enjoy@

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  19. 02. 2002 07:39

Připouštim, že to není tak jednoduchý jak by se mohlo zdát... Ty super ceny platí pro skupinový připojení (mikrovlnka-server-LAN) pro víc než asi 10 lidí současně. (instalační poplatek kolem 3000). Ta rychlost taky není zrovna stabilní, chvilku to skoro neleze a pak to občas jde na 1Mb/s. Na druhou stranu, za ty peníze..........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 02. 2002 09:05

Patrim k tem stastnejsim, dial up jsem vymenil za pevne pripojeni od NetRoute (128kbps bez limitu) za pausal 550 mesicne. Manzelce jsem taky koupil mobil a okamzite zrusil linku od CT. A je mi skvele!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  18. 02. 2002 09:04

Patrim k tem stastnejsim, dial up jsem vymenil za pevne pripojeni od NetRoute (128kbps bez limitu) za pausal 550 mesicne. Manzelce jsem taky koupil mobil a okamzite zrusil linku od CT. A je mi skvele!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radas  |  18. 02. 2002 09:14

Do toho bych taky sel, ale jsou jen v Praze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBaron  |  18. 02. 2002 20:12

Neváhal bych ani sekundu, kdyby to takhle bylo. Pevná je u nás opravdu jen kvůli netu, prointernetím měsíčně tak 1200-1500 nepočítaje paušál a to mám net i v práci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dan.fryda  |  18. 02. 2002 22:01

Jo jo jo .......jsem na tom nämlich stejně, akorát já to mám měsíčně včetně ISDN paušálu za cca 2500,- . Nabídnout někdo z mobil. operátorů počítanej tarif (tak cca 500 MB by mi stačilo) přes GPRS do 1500,- měíčně, jdu koupit novej mob s GPRS a ISDN spláchnu do hajzlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tele2  |  26. 02. 2002 12:22

zkus pevnej net od tele2.cz nebo netbox.cz. pripojeni trvaly a rychlejsi  a levnejsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan Šimůnek  |  18. 02. 2002 21:45

Ahoj.

Mě by zajímalo, jaká je to společnost, že platíš jen 550 kč bez omezení. Já jsem z Prahy a mám internet od UPC a mám to taky bez omezení a stejnou rychlost, ale platím 980 kč. Je v tom ale navíc 10 kanálů televize.

                                                         Ivan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Fencl  |  19. 02. 2002 09:12

Dobrý den,

Vaše informace mě zaujala. Bohužel jsem Vámi uvedenou cenu na ceníku NetRoute nenašel. Můžete mi poradit, jak jste k uvedené ceně došel. (sharing? se sousedy).

Děkuji za odpověď

S pozdravem - Jiří Fencl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fishie  |  20. 02. 2002 11:28

jak je mozno ziskat toto pripojeni?kolik jsou zrizovaci naklady?
tady chce contactel za mikrovlnu 3500/mes 64kb/s sdilena

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  24. 02. 2002 12:36

Hm a já vyměnil pevnou za 100Mbps na strahově za 1200 za ROK! A jsem teprve vysmátej. Tak pozdravuj modemisty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  24. 02. 2002 12:39

jo a stahuju 15GB softu, filmů a her denně . Vo tom se vám ani nezdá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Skaven  |  27. 02. 2002 15:18

Tak to jsi teda fakt machr, ale:

1. studium jednou skonci.....

2. 15 GB denne, hmmmmm, to je super a co s tim delas? to vypalujes? ne, ty to jenom mazes, tak to jsi teda extra trida

3. vsak oni ti to kuchnou, ponevadz velky datovy transfery nemaj na sh moc radi, videl jsem bloknuty konta za 2 GB mesicne.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonisko  |  15. 03. 2002 08:49

No, vidím, že je načase to trošku zdražit nebo omezit objem přenosů. Neboj, dočkáš se ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  28. 02. 2002 09:27

Tak se koukam k NetRoute na stranky, ale tam ja cena neco kolem 980 bez DPH???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  01. 03. 2002 07:48




rychlost na server
NetRoute

cena bez DPH
s pronajatým zařízením
Aktivace

128 kb/s special *)
980,-
1 500,-
10 000,-

128 kb/s
1 310,-
2 510,-
15 000,-

 

Co tady lidem blbneš hlavu, viz vložená tabulka. Myslíš, že www snese vše??

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek Zdražil  |  19. 03. 2002 09:35

Tak to já jsem na tom podobně - pevnou linku jsem měl jen kvůli internetu,ale teď už mám inet po kabelovce a Telecom jsem zrušil.A je mi líp.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kombajn  |  18. 02. 2002 08:41

ad1  -  Mam dojem ze CT neumoznuje za onech inzerovanych 90 Kc volat jinam nez do sve site !! to zaprve.

ad2  -  Nezminili jste vyhody ohledne toho ze narozdil od pevne linky, si mobil muzete vzit kam uznate za vhodne ;).

ad3  -  Linka PAEGASE... EHM. Na tuto linku volam jen kdyz chci zrusit hlasovou schranku me nebo znamym. Neustalymi doternymi dotazy mi fakt lezou na nervy. Na druhou stranu kdyz sem se operatorky zeptal, jestli si nemysli, ze neustalymi dotazy ktere dle jejich slov meli slouzit ke zkvalitneni sluzeb (bac ho a pak se po case prestalo platit za hovory do schranky) neleze zakaznikum na nervy a jestli by misto neustaleho premlouvani zda chci schranku SKUTECNE zrusit (pritom jde o jev vratny) nechce tu schranku skutecne zmenit, ji zrušila a omluvila se. Coz ovsem neznamena, ze kdyz tam budu volat znovu, nebude se opet cela hra opakovat. Jde to fakt na nervy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  18. 02. 2002 21:07

1) volací kredit můžeš vyplácat volánim (resp. zavolánim ) třeba i na mobil, ale za těch pár minut to je směšný...

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Čech  |  18. 02. 2002 22:30

Ale ne u Mini a Standard. Tak je to jen v CTc a myslim, ze CTU pridal mezinarodni (hmm).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kochi  |  19. 02. 2002 09:52

Coze? Zrusit schranku, abys usetril kamaradum? u PG? To si delas srandu... Misto schranky tam da hlasku "Na toto cislo neni zaregistrovana hlasova schranka!" KONEC a samozrejme si zauctuje hovor.... Nebo je to tim, ze je neco spatne nastaveno v telefonu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Cerny  |  18. 02. 2002 08:29

az bude mozno se z mobilu pripojit na internet ( nemyslim GPRS ale datove volani ) levneji nez prez telecom tak by to slo, jinak souhlasim ze vetsina lidi s mobilem ma telecom jen kvuli internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  18. 02. 2002 08:09

Nadhazuji takovou dost kacirskou myslenku ... kolik procent uzivatelu CTc ma doma pocitac, ktery je pripojeny k internetu. Loni jsem videl nejaky pruzkum, kde stalo, ze internet ma doma jenom 4% poplace. Ja osobne bych to odhadoval na 20%.

Takze pro 80% populace je pevna linka jenom prostredek k telefonovani a nic vic. Jedna se predevsim o duchodce, prevazne z venkovskych oblasti ... a ti mohou klidne prejit na mobily.

A tedka mam dalsi napad .... proc CTc nezavede take nejaky predplaceny pausal. Kdyby zavedl neco jako Eurotel GO, tak tady bych si koupil jeden 300 Kc kupon a vystacil bych si  s nim celych 18 mesicu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pluton  |  18. 02. 2002 11:07

Blaznis Karle ?! Copak je Telekoumek naka charita aby jsi u nej moh bejt zakaznikem za 300 Kc na rok ?
To snad jedine ze by jsi si dal do pytliku ty tri stovky a celej rok chodil volat z budky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  18. 02. 2002 12:53

Ale u Eurotela to jde za 300 Kc ne 18 mesicu

U Oskara dokonce za 10 Kc na mesic a jeste Ti ktomu pribali 40 volnych minut

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 02. 2002 17:12

Musím uznat mladej, že máš slušný přehled " ...80% populace je pevna linka jenom prostredek k telefonovani a nic vic. Jedna se predevsim o duchodce, prevazne z venkovskych oblasti ... " Nejsi z Prahy ? Pokud ano, tak se ani nedivím, jestliže tam žije zbytek naší populace, jsou to zřejmě samí pubescenti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  18. 02. 2002 18:01

Tak se podivej do oficialnich statistik. Loni melo internet doma cca 4% populace. Takze si troufam tvrdit, ze tech mych 20 % je opravnenych.

Budu rad, kdyz mne presvedcis o opaku. Za dalsi je nutne si uvedomit, ze pevna linka slouzi k " vykecavani se ", coz je opravdu zalezitost duchodcu. Kdezto na mobilu si clovek rychle domluvi a konec.

A z Prahy jsem, ale mam zkusenosti i z mimoprazskych lokalit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  18. 02. 2002 21:05

Nesouhlasím s tvojim názorem:"Kdezto na mobilu si clovek rychle domluvi a konec." Já se třeba na mobilu vykecávám bežně, nevidim v tom problém, samozřejmě že bych tak nečinil, kdybych měl v telefonu SIMku GO, to bych musel vyhrát ve Sportce  

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Novy  |  18. 02. 2002 22:11

No, ona ta simka GO take neni k zahozeni. Za 2.70 na minutu to ujde. I to je docela dobra cena. Jinak SIMek mam povicero )) Take se obcas vykecavam )

Jinak ja jsem chtel rici, ze primo zurim, kdyz mne nekdo chytne na pevne a zacne se vykecavat, To pak clovek opravdu absolutne nic nestiha.

Jednou mi zavolal kamarad na mobil a zacal se vykecavat. To mi nevadilo. Jednou rukou jsem si sbalil veci do tasky a s mobilem na uchu jsem sel na autobus. Proc ne. Sel jsem od nas z chaty na jednom kopci k rece, pak po moste  a pak zas do kpce na autobus. Pohoda. Kdybych ovsem mel na chate pevnou, tak mu to nezvednu, protoze jsem na to nemel cas. Takze asi takhle.

Jinak moje mamka mela problemy s tim, ze se jeji zname mely potrebu neustale vykecavat ... a na pevne to stve. Takze to vyresila zmenou cisla s tim, ze znamym dala pouze mobilni, s tim, ze doma skoro neni. A ma pokoj. duchodci jsou krkouni, takze na mobilu moc neopruzuji ))

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  19. 02. 2002 15:09

Nikdo nerozporuje tvych 4 nebo 20 procent PC a zbytek 80% pouziti pro hlas, ale to co vyplyva z tve dalsi uvahy - tak jak jsi to napsal to znamena ze mame skoro 80% duchodcu a jeste zijou na venkove coz je samozrejme blbost. Protoze 20% zbývajících by připadlo na děti a pracující a pokud vezmu že 20% obyvatel je cca 2 miliony, tak by to byla temer jen Praha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pája  |  16. 05. 2002 06:25

Já bych to viděl takhle-vidláci kteří se chtějí vykecávat si pořídí CB (vysílačku), surfaři si pořídí pevnou linku (myšleno opravdu PEVNOU linku, ne telefonní linku od Telecomu :o)  ), a zbytek světa mobil s tarifem a operátorem dle svých potřeb. No a pak už český stát neprodá Telecom ani zadarmo, anobržto to bude podnik zralý k záhubě!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Patrik Chrz  |  18. 02. 2002 17:38

Tohle se právě nikdy nestane. Protože u pevné linky je dost fixních nákladů, které se prostě musí uhradit. Zatímco u mobilů jsou rozpuštěny v hovorném (a je to tak správně, protože "hovorový čas" je fyzikálně určen a kromě úhrady nákladů vyšší cena hovorného funguje i jako regulátor, kdyby bylo volání extrémě levné, tak by si nakonec nikdo nezavolal). navíc nejsou tak těsně spjaty k konkrétními uživateli.

Navíc kdyby to Telecom čistě teoreticky udělal - fixní náklady by rozpočítal do hovorného, a to by bylo tak drahé jako na mobilech, tak by tu pevnou linku nikdo nechtěl. Musel by to totiž udělat pro všechny. Kdyby to udělal jen pro ty, kterým se to vyplatí, tak by ty konkrétní linky byly ztrátové a nemusel by je tedy provozovat vůbec.

Co by mohl udělat tak je zlevnit hovorné. Neexistuje totiž fyzikální hranice počtu najednou volajících, jen technické (kapacita ústředen), ale to je řešitelné. Kdyby udělal, že za poplatek x Kč je možno volat zdarma na jedno číslo v rámci jeho sítě, a za příplatek (tky) Y na další, tak by to bylo mnohem lepší.

Na Internet, děti by mohly volat rodičům do práce, teleworking, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
imac  |  18. 02. 2002 07:44

Drahý Paegasi, dej mi za 299,- tarif GPRS a hooodně volných MB k tomu a jsem tvůj ! K ničemu jinému než k připojení na net totiž spousta lidí tu vypečenou pevnou linku doma nemá !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mik  |  18. 02. 2002 08:17

Naprosto souhlasím. Pevnou linku používám jenom pro přístup na internet. Bohužel GPRS od paegasu vychází pro mne asi 3x dráž než internet přes pevnou linku. Takže až Paegas zlevní GPRS tak se dá uvažovat o zrušení PL ČTc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel m.  |  18. 02. 2002 14:25

Už vím: až Paegas zlevní anebo až Telecom zdraží! :) Jen počkejte, nesejde se rok s rokem a paušál ČTc bude stát zase o stovku víc...

Jako novinku navíc očekávám, že uživatelé nejlevnějších (jakožto "ze sociálních důvodů dotovaných") tarifů budou přinuceni zůstat u ČTc po dobu dalších deseti let, případně od nich bude vymáhána dlužná částka apod., imaginaci monopolu se meze nekladou :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fiza  |  18. 02. 2002 06:41

Já pořád mám pevnou linku a to z důvodu serfování, protože u Telecomu je to pořád eště výhodnější než krz mobil. Nevim jak moc je to výhodný přes GPRS, ale neboť nejsu tak bohatej, abych si mohl koupit telefon podporující tuto službu, tak to asi v brzký době ani nevyzkoušim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cwill  |  07. 03. 2002 12:35

GPRS je výhodný právě na surfování, protože neplatíš za délku připojení, ale za přenesený data. A webový stránky moc kB nemají. A tak se můžeš do něčeho začíst aniž by ti měřil a tarifikoval délku čtení.

Na druhou stranu stahování souborů by tě přišlo poměrně draho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 02. 2002 01:31

Jen dvě drobnosti:

Na místě Paegasu bych o chování k zákazníkům taktně pomlčel, mám s tím svý zkušenosti. Omylem mě naúčtovali dost velkou částku navíc, při okamžité reklamaci svůj omyl přiznali, ale trvali na jejím uhrazení, že jinak mě odstřihnou. Takže pozor!

Pak mě nepřipadá moc korektní myšlenka, že rozebíráte volání jen uvnitř sítě jednoho mobilního operátora. To je podle mě zavádějící, když už mám mobil a aktivně ho používám, těžko si budu pořád vyměňovat karty, abych volal uvnitř jedný sítě, ale budu volat z jedný karty na všechny (mobilní) čísla. Z tohoto pohledu není moc důležité, jestli máte třeba ve špičce za těch 299 Kč u Eurotelu Optimum jen ve vlastní síti 86 minut, u Paegase 200 HIT 142 minut nebo u Oskara Volám stále 81 minut, ale kolik máte za ty samé peníze v průměru volání do všech (nebo mobilních) sítí.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  18. 02. 2002 01:40

K té první poznámce: asi u každého operátora se najdou lidé, kteří mají s jeho infolinkou negativní zkušenosti.

K té druhé poznámce: Eurotel a Paegas mají téměř stejně uživatelů jako Český Telecom, tudíž mi to srovnání připadá na místě. ČTc také uvádí ve svých reklamách pouze ceny, které zaplatíte za volání v rámci jeho sítě a ne za volání do některé z mobilních sítí.  Kromě toho kompletní srovnání by bylo příliš komplikované a nepřehledné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  18. 02. 2002 08:53

Abych to upřesnil: nikdy jsem neměl problémy s infolinkou. Ten problém se týkal o něco vyšší úrovně a nešlo o žádnou náhodu, ale o systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Holcman  |  04. 03. 2002 09:38

Já bych si dovolil doplnit, problém s chybnými fakturami mají snad všichni naši operátoři a opravdu VŠICHNI vás donutí fakturu nejprve uhradit a teprve potom vám prašule pošlou zpět. Infolinky jednotlivých operátorů se začínají srovnávat, téměř všude budou laskaví a vyvolají ve vás dojem, že jsou tam opravdu jen a jen pro vás. To že si Tydlikom nasazuje zlodějské ceny (upřímně řečeno, mobilní operátoři nás taky nijak nešetří, všichni musí vydělávat, proto podnikají) a nic se neděje je jen proto, že zákazníci mu to trpí. Myslím, že zcela zásadní přelom nastane po vyřešení alternativního, levného, připojení k internetu potom teprve Telecom zažije něco co se mu jistě bude pramálo líbit. Spousta lidí drží pevnou jenom kvůli Inetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mobi  |  18. 02. 2002 06:47

 Paegas? Hororové zkušenosti s arogantním chováním operátorů, prodejců a vůbec myslím si své o této společnosti. (Vše nejhnusnější). Ahoj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  18. 02. 2002 07:48

Vidis a ja mam s infolinkou Paegasu jen tu nejlepsi zkusenosti, vzdy se mi snazili pomoci a vetsinou i pomohli (PG mam jako hlavni a mam u nej jeste 3 partnerkarty, takze k nim na infolinku volam nejvic). Nejhorsi zkusenosti mam naopak s Oskarlinkou, tam uz proste radeji odmitam volat U Eurotelu jsou sice odmereni, ale korektni a mam tam pocit, ze udelaji jen to co musi ... takze ET bych hodnotil spise jako takovy stred.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike_k  |  18. 02. 2002 09:51

No vidis tak to na me zas byli na ET lince vzdy velmi prijemni, klidne se se mnou bavili 20 minut a nadiktovali me presne nastaveni cehokoliv. A to jak na pausalni tak go lince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  19. 02. 2002 11:15

Souhlasím -  na infolince ET jsem vždy nakonec dosáhl čeho jsem potřeboval (někdy se musí volat vícekrát, ale to je asi všude) - dá se říct, že Eurotel má zájem vyřešit váš problém (ale samozřejmě jen v rámci možností danými všeobecnými podmínkami apod.), dokonce funguje ,když si postěžujete pomocí kontaktního mailu na jejich webu (korektní reakce zaslaná poštou, nikdy žádné velké omluvy, ale problém je řešen).

S infolinkou ČT mám ovšem zatím podobně kladné zkušenosti - na rozdíl od těch bulíků, co sedí na Telepointu. Jejich 0800 123 456  je v mých očích zatím jediným kladným prvkem ve vztahu k zákazníkovi. Od odhlášení mě dělí pouze (možná přehnaně) optimistická naděje, že se ty dráty třeba jednou využijí trochu líp...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanislav Vyvrátil  |  25. 02. 2002 10:36

 Paegase jsem dávno zrušil, ale nedávno jsem měl možnost volat operátorovi hledně změny tarifu na kamarádčiném Twistu. Hovor několikrát vypadl a po několika minutách čekání mi to ten péroš zavěsil, že cosi kdesi. Ale příjemní tam jsou. Až mi to připadá, že si dělají srandu.

 Oskarlinka? Hrůza. Rozhodl jsem se tam nevolat, ale když mi už dva dny nefungoval SMS e-mail, musel jsem. Jako vždy jsem musel vyslechnout milión keců automatu a pok 20 MINUT čekat (někdy to trvá i déle)! Kdo by tak dlouho čekal... Jenže při pozdějším pokusu o dovolání se, byla situace stejná. Operátor jako vždy - o ničem nevěděl, vše je prý v pořádku, že jsem první, kdo chybu oznamuje a ani mé předchozí žádosti o prošetření nebyly zaznamenány!

 Eurotel - tam to operátor zvedá okamžitě. Jak na Go, tak paušálovém oddělení. Jsou to profesionálové a vědí vše od a do z. Nemluví sice nijak sladce. Normálně. Profesionálové.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  19. 02. 2002 02:57

Přesně to samé. PG mám taky jako hlavní včetně partnerkaret a na infolinku si nemůžu stěžovat,  naproti tomu s Oskarlinkou - pouze ty nejhorší zkušenosti (pokud se tam člověk vůbec dovolá).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mgr. Libor Foltýnek  |  18. 02. 2002 10:25

Kde jste vzal ty počty minut? Já mám tarif u Paegasu a provolám měsíčně asi 300 minut a vyhovuje mně to, do jiných sítí volám minimálně. A kdo má Oskara, toho už vůbec nemusí zajímat, kam volá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kurt  |  18. 02. 2002 16:34

A zkoušel jste někdy reklamovat vyúčtování u ČT? Zřejmě ne, neboť byste věděl, že se tam chovají úplně stejně!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor