Mobilní telefon se stává postrachem lupičů díky multimédiím

Diskuze čtenářů k článku

Jack D.  |  21. 11. 2002 15:45

??? Nechci nikterak hanit naše policisty, to ani náhodou, ale byl jsem na pár nejbližších policejních stanicích a řeknu Vám, že e-mail nebo MMS bych jim mohl poslat možná tak na psací stroj (ač si nejsem jist, jak by si s tím poradil) . Neříkám, že Policie ČR nemá počítače a přístup k netu, ale určitě neprezentuje veřejně své mailové adresy a telefony strážníků - vyjma městských policistů, ale tam zase málokdo má mobil s MMS.

Ať je to jak je to, tak v tomto státě bych řekl - tudy cesta nevede.

Vše dobré JD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lomen  |  21. 11. 2002 15:42

Jasněže je to nepravděpodobné! Ale vymyslel jsem podmínky, při kterých by to fungovalo tak, jak je to popsáno ve článku.

1.Mobilní fotograf byl v prvním patře nad nimi a nenápadně fotil přes okno. (Šlo by to? To sklo mi vadí. Dejte vaše jiné návrhy.)

2.Policie měla na služebně vhodný počítač a vhodný SW a Internet a VEŘEJNOU e-mailovou adresu. (Ve Finsku pravděpodobné. Zde trochu odbočím- všimli jste si, že naši policajti na služebně se přetahují o jeden psací stroj? )

3.Mobilní fotograf zavolal policii (určitě nebyl sám) a potom fotky stáhl do počítače a poslal je v e-mailu.

Tak co, má někdo jiný scénář? Mně na tom vadí to okno.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  22. 11. 2002 09:14

... teoreticky ...

1. slo by to, fotacek je tzv. FixFocus, takze bez problemu foti i pres sklo - je-li venku dosti svetla, aby sklo nebylo zrcadlem
2. souhlas
3. fotky nemusel nikam stahovat, muze je poslat na mejla rovnou z telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahab  |  21. 11. 2002 13:49

Nevite, jestli nekdo obzaloval Nokii nebo alespone jejich nastrcenou PR (s niz samozrejme nemaji nejmensi kontakt) za to, ze babicku na chodniku trefil slak, kdyz videla dementni ctyri a pul lupice jak zkousi vybirat auto uprostred davu lidi (kdo chce auto, veme ho mimo lidi quli svedkum), aby mela PR aspon nejake svedky  Neprekazel tem lupicum ten clovek s transparentem Nokia 7650 a sipkou na fotografa?

Nebo to bylo jinak? A jaktoze si ho nikdo z lupicu nevsiml? Aby ty fotky byly uzitecne tak musel bzt tak ´max na 3m, a nebo  toho nechali, protoze je zacal tou cihlou mlatit, nebo je to prestalo bavit stavet se mu do pozy a cekat nez to vzdycky odesle.

A co na to Jan Steklac? Byl mezi lupici i cervenacek? a jakou ma Nokii ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  21. 11. 2002 17:19

A jaktoze si ho nikdo z lupicu nevsiml? Aby ty fotky byly uzitecne tak musel bzt tak ´max na 3m.......

V tom článku jim vypadlo jedno písmenko, ten prodavač totiž použil N7650i , ta uz má instalovaný kvalitní Zoom    . Divím se že tu ještě niko nenapsal, že jí viděl ve Vodňanský .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  21. 11. 2002 22:26

Ve Vodňanský ji už maj. Asi nečetl jsi ten článek 7650 a Princ Perský. Jinak bys věděl, že 7650i má i grafický akcelerátor. Zřejmě Geeforce FX.
Ať žije Vodňanská, jinde už nikdy nakupovat nebudu.

Nesa

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  21. 11. 2002 23:20

  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hmm  |  21. 11. 2002 13:17

Tak vetsi chlisty jsem snad uz nikde necetl, co to je proboha? Uz vidim jak stiha fotit lupice, aniz by ho nekdo videl a neusterlil mu makovici, jelikoz z dalky je na fotce videt leda prd. Navic nez by poslal serii fotek tak uz by byl kazdej davno za kopeckama...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  21. 11. 2002 09:27

No - docela by mne zajimalo, kdo je autorem teto zpravy tiskove - zda PR oddeleni Nokie (pravdepodobne, vzhledem k tomu, ze "dej" se odehrava ve Finsku) a nebo nejaky bulvarni platek (ve stylu Special ci Hrom) a nebo nejaky slabomyslny casopis pro pubescenty...
Skoda, ze redaktori Mobilmanie autorstvi neuvedli (varianta, ze zprave veri je pro mne neprijatelna...), solidni tiskova agentura to ovsem urcite nebyla...

Nepopiram, ze se ona prihoda nemohla stat, myslim ovsem, ze je podana velmi nepravdepodobne az hloupe a tudiz si nezaslouzi oznaceni zprava tiskova ale napriklad zajimavosti z bulvaru nebo nejmenovany vyrobce MT upozornuje na enhanced moznosti noveho founu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  21. 11. 2002 17:27

V životě jsem neměl v ruce, a tedy ani nečetl žádný časopis typu Blesk, Hrom a já nevím jak se všechny jmenují. Ovšem musím uznat, že Mobilmania mě tuhle absenci poslední dobou docela často vynahrazuje, teto článek je naprosto ukázkovým příkladem . Chápu že vymyslet o čem psát každý den není jednoduché, ale tohle je fakt slušně silný kafe .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  21. 11. 2002 09:01

Koho tím stále krmíte??? My nejsme tak naivní.
1) První telefony s foťákem jsou odněkud z Japonska. Na českém trhu byl první Ericsson.
2) To focení je nesmysl. Dodávku v tu chvíli obklopila skupina čtyř nebo pěti mužů v přepadových maskách .  Tak byli 4, nebo jich bylo 5? No jo, ono se z těch fotek nedalo poznat.  No a i kdyby to někam na policejní, zřejmě, email poslal, co z toho. Uvidí tam 4,5 rozmazaných, maskovaných chlapů..... Líp by udělal, kdyby rovnou zavolal 112.

Tohle nebyla tisková zpráva, ale reklama jako hrom a blesk dohromady!

Nesa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xi-Xao  |  21. 11. 2002 08:17

.... zpráva z časopisu Hrom, kde se objevovaly články typu:" Šel po ulici, z okna v sedmém patře vypadla tabule skla, spadla dolu a uřízla mu hlavu. On si jí nasadil z5 na krk a odešel v klidu domů". No a teď si představte, kdyby to někdo vyfotil. To by byla reklama ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.  |  21. 11. 2002 08:08

U nas je i foceni zlodeju na prd. Maly priklad: kdyz zlodeje chytite a dotahnete na policii, tak vas jeste obvini, ze omezujete jeho osobni svobodu a rekne, ze se chtel ve vasem aute jen ohrat a policie ho druhy den pusti. No a to nemluvim o te bande cikanu, ktera na vas dalsi den prijde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orf  |  21. 11. 2002 07:41

Kravina to sice opravdu je ale jen si představte až se místo práce někam na chvilku zašijete a neúprosný kolega vás někde vyfotí a pošle hnedka za tepla šéfovi a nebo kolik přibude partnerských hádek.Podle mě to do budoucna jenom stíží situaci některým jedincům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  21. 11. 2002 07:31

Jeste by me zajimal takovej mensi detail - kde vzal na policejni stanici nekoho s 7650 a taky jeho telefoni cislo? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  21. 11. 2002 08:48

No zrovna u Tebe me docela prekvapuje, ze netusis, ze MMS lze prohlizet i bez uzpusobeneho mobilu, resp. ze prijem MMS se nemusi tykat jen N7650. Co se tyce tel. cisla, treba v tom Finsku nemaji jeste stredovek a tak v tel. seznamu neni jen pevna linka na nejakou spojovatelku. Proste moznosti je dost, o serioznosti ci smyslu clanku nepolemizuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  21. 11. 2002 09:16

Ty jsi vazne srandista

Vezmu N7650, nafotim lupice a pak si zavolam spojovatelce - at mne prepoji na terminal - nejlepe VT100  a poslu postovnim holubem, ne??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  22. 11. 2002 10:32

Ne ne - to se dělá takhle: nafotím lupiče na Olympus a SmartMedia kartu přilepím na holuba...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  21. 11. 2002 07:21

Čekal jsem, že tu bude víc negativních reakcí, ale na tohle je fakt škoda cokoliv psát. Kravina, reklama, pro mdlé mozky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  21. 11. 2002 07:16

Potom by se z tech fotografii mozna i dalo neco poznat, a patrani by mozna nejen zacalo, ale i uspesne skoncilo .

Jinak tohle snad nemuzete myslet vazne. Anebo se transformujete v humoristicky/PR server?

PS: Videli jste fotografie na iDnes z demonstraci? Focene nejspis uzasnou N7650? To boli. O co by bylo slozitejsi nafotit to necim, co je opravdu fotoaparat, a pak prenest pres HSCDS do redakce? Rychlost +- stejna, ale kvalita nekde uplne jinde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Paja  |  29. 11. 2002 13:52

Jo, souhlas, ty fotky v iDnes byly spis anti-reklama na "uzasny mobil s fotakem". Ale zase to dost podporuje fantazii 

ta cervena smouha na prave strane je ctverice anarchistu, ta cerna skvrna nalevo je shluk tezkoodencu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BAAL  |  21. 11. 2002 06:51

To vypadá jako reklama na mobilní telefon N 7650. "Všichni si kupujte Nokie 7650 a foťte všechny kriminální živly", to samé mohl udělat prodejce digitálních foťáků ale to už se tady nikdo nedozví. Hlavně že onen fotograf zavolal včas policii!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neni dulezite  |  21. 11. 2002 08:44

Ciste z formalniho pohledu by me zajimalo, jak z toho Vaseho digitalniho fotaku lze poslat tu MMS?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  21. 11. 2002 09:14

Z digitalu muzes fotku poslat treba pres HSCSD (fotak pripojis infra) - pokud vim, tak prave toto vybaveni pouziva PCR - jen to neposilas jako MMS ale na mejla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wendigo  |  22. 11. 2002 19:43

To mají všechny finské policejní služebny speciální číslo pro příjem MMS? Sakra, to maj vychytaný....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor