Mobily jdou na dračku, Nokia má rekordní výsledky

Diskuze čtenářů k článku

Gamp  |  07. 02. 2003 15:41

Kromě několika málo komentářů lidí, kteří jsou schopni v diskuzi formulovat doplňující názor k článku, jsou tady samé bláboly. Asi kilometr nahoře jsem zmínil konkrétní současný problém Nokie 6310i, který snad souvisel s článkem. Na základě přečtených reakcí jsem došel k závěrům: nejčastěji přihlašující se do diskuze vědí hovno. Že mají svůj mobil ne-li vrostlý v srdci, tak alespoň v poklopci. Silácké kecy, politika, neodpovídání na přímou otázku, nekonečné poslední slovo... Běžte si někam chatovat, neukájejte se tady před ostatními. Zkuste třeba Blesk...

Nevýhodou virtuální reality je její virtuálnost. Pokud se moje reakce někoho dotkne, nemusí mi to ani psát. Je mi to jedno. Pokud by měl pocit, že mi chce dát přes hubu, ať se ozve na e-mail, určitě se domluvíme...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk83  |  08. 02. 2003 18:36

Je to tak. Omlouvam se nechal jsem se strhnout.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk83  |  02. 02. 2003 14:48

Fakt zajimavy diskuse. Clovek se vzdycky musi procist 99% flamewars nez si precte nejakej konstruktivni nazor. Lidi od MobilManie by to meli promazavat, aby se clovek neco vic dozvedel. Takhle je to unavujici. Vcetne SaTaN8210a nebo Dejvidka s kecama o komplexech (nechapu spojitost?) Ja nevim, ze vas to porad bavi. Ma to co delat s vasi image? Vlastne ani nechci slyset odpoved.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 02. 2003 16:13

Tak zde vitame i soudruha Luk83 (asi chtel napsat Lukáš, ale neumi prepnout klavesnici). Tento clovek se urcite z chuti vrhne do nelehkeho ukolu cenzora a posudkoveho komisare. Soudruzi, budme rozumni a usnadneme nasemu soudruhovi praci, nepisme sem blbosti ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  02. 02. 2003 20:33

Satane,mit te po ruce tak bych te liskal od rana do vecera,tak uboha reakce na prispevek luk83,dukaz ze kdyz uz musim uznat ze se prispevek nekoho da tezko napadnout,tak napadnu aspon autora.CEST PRACI SOUDRUHU A LIIIIIIIIIIIIIIIIIISK ZLEVA.......................A LIIIIIIIIISK Z PRAVA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  02. 02. 2003 20:38

ehm,to zprava melo byt dohromady a ne "z prava" omlouvam se,i za pripadnou jinou hrubku moc sem to po sobe necetl,pisu to radsi sam nez me ten K'OKOT satan napadne.A LISK HO JESTE JEDNOU ZLEVA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  02. 02. 2003 20:42

a pokud bude nekdo chtit reagovat tak nemusite,stejne si uz nikdy tuto diskuzi cist nebudu A PREVENTIVNE RANU MEZI OCI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  02. 02. 2003 20:42

a pokud bude nekdo chtit reagovat tak nemusite,stejne si uz nikdy tuto diskuzi cist nebudu A PREVENTIVNE RANU MEZI OCI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 08:00

Ano, tak toto je typicky prispevek, ktery primo vystihuje sveho majitele - proc ho neprirovnat ke komunistum (kdo nejde s nami jde proti nam a proto mu dame pres drzku). Takze ty si muzes rovnou se soudruhem Luk83 hezky podat ruce ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  03. 02. 2003 11:31


precejenom sem nakoukl
satanku,chci ted po tobe jen jednu jedinou vec.muzes nam vice chapavym laskave sdelit co konkretne v tom prizpevku bylo levicoveho ne-li komunistickeho? at ctu jak ctu,nic co by mohlo vyprovokavat tvuj zatuchly mozecek k pocitu levicoveho ohrozeni nevidim,prosim vysvetli mi to,dekujuuuuuuuuu jsi strasne moc hodny a vis...stejne te mam rad,i kdyz bych ti nejradsi natahl...ale jen tak rodicovsky,neboj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ncds  |  03. 02. 2003 12:35

Doporucil bych ti tvoje rodicovske komplexy lecit, aspon ambulantne, udelej to prosim pro nas. Jestli jsi tam mlady a nepamatujes, co se tady "kdysi" delo, tak je me lito ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  03. 02. 2003 13:20

prave ze si myslim ze dobre rozumim tomu co se ty "kdysi" delo,prave proto nevidim souvislost mezi "tamtim" prizpevkem a nasi hruznou historii.a pro tvou zvedavost nejsem tim primo poznamenany,dejme tomu ze mi bylo neco pod 10 let kdyz "to" zkoncilo.myslim ze je jednoduche nekoho oznacit za komunistu,hur se ale vysvetluje na zaklade ceho))))
dopurucuju vazeny pane NCDS si jeste jednou precist prvni prispevek od ktereho se tato debata o nicem odviji....jste mimo misu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 13:48

No myslim si, ze jsi mimo misu hlavne ty, pokud dobre vidim, tak jsi psal toto:

a pokud bude nekdo chtit reagovat tak nemusite,stejne si uz nikdy tuto diskuzi cist nebudu A PREVENTIVNE RANU MEZI OCI

No zni to opravdu zajimave sve potencionalni prispevovatele preventivne mlatit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  03. 02. 2003 14:01

no tak sorry ja mel za to ze si ten prispevek s tou preventivni ranou mezi oci priradis k tem 2 nad nim,ze ti dojde me specialni kombo zleva,z prava,mezi oci nemlatil bych te za tvuj nazor,te je mi docela ukradeny,ale sleduju tvuj projev v diskuzich uz pekne dlouho,pekne oprsklej chlapecek(i kdyz mozna starsi nez ja ) nehodlam se s tebou bavit o mobilech,tak si nemame co rict,ale tahle diskuze me celkem bavi,cekam kdy prestane bavit tebe,rad mam posledni prispevek

....a stejne stale od tebe cekam vysvetleni co KONKRETNE od kolegy luk83 znelo levicove,chci se poucit,ale teto konkretni vyzve se vyhybas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 19:00

Zkus se zamyslet a nebo se zkus zeptat ucitele ve skole, on ti to rad rekne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  03. 02. 2003 19:38

ale ja to chci PRAVE od tebe,ale ty mi proste odpovedet nedokazes.zadneho ucitele se ptat nebudu zadneho nemam zamysli si a zkus to znovu,prece musis vedet na co jsi narazel...nebo snad ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 07:44

Chytremu napovez, hloupeho kopni ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  04. 02. 2003 09:36


ses hlupak a nula,dostal jsem te kam se chtel,svijis se kolem obycejne otazky a odfepisujes jak slizky uhor.ja chi PRIMOU odpoved a ne ty kecy kolem,jasny????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 10:29

Takze tentokrate naposledy a pro dementy zvlast: pokud tady nekdo ma tak "radikalni" nazory typu promazavat prispevky a nastolit cenzuru, tak si staci vzpomenout na casy docela nedavne, kdy se toto delo uplne normalne a kdo nesel "s nami", sel proti nam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  04. 02. 2003 10:40


no to je moi nazor,takze podle tebe vsude kde maji moderovane diskuze tak jsou komousi?a nebude to spis souviset s tim,ze kdyz jsou lidi natolik blbi a na jakekoli tema a jakykoli mobil vedou flamewar,tak proste odrazuji ostatni normalnejsi ktery si chteji precist komentar k veci? ze proste je v techto vasich(tvych) diskuzich problem najit nejaky fakt a nazor? zamysli si chlapce nad tim.....vsadil bych se ze ty jsi presne ten typ,ktery si pod pojmem demokracie predstavuje anarchii,vesele telefonuje v kine,nemocnici....s tim ze mu nikdo nema pravo to zakazat.prostacku......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 21:15

Do kina nechodim od dob DivX ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  05. 02. 2003 09:58


divx a nahrada kina,to se povedlo,ale to nebudu tady rozebirat...jinak opet odpoved na urovni,vybral sis tu jednodussi cast meho prispevku a na ni "vtipne" reagoval,smula ale ze se bavime o necem jinem nez kine.casto pouzivas tuhle taktiku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 02. 2003 18:47

Staci ti rozumna sestava 5+1 & graficka karta s TV-Outem & rozumna televize a neni co resit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 13:46

Ale ale, a to bylo slibovani, ze uz se tady neobjevis ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  03. 02. 2003 14:03

kdybys nereagoval mohl uz jsi to mit za sebou a klid,jsem rikal at na to nikdo neodepisuje...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 19:01

Jenze ja jsem ten, co tady ma posledni slovo ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk83  |  03. 02. 2003 19:31

Jenze ty jsi taky ten, kterej tady nema co delat. akorat odrazujes lidi, ktery by si radi precetli neco zajimavyho od uzivatelu ruznych mobilit. Skoukni radsi treba nejakej chat pro pubertaky, tam se uchytis lip.
O ty jsi tak vtipnej, ze bych ti nejradsi zatleskal. (jee to je ale nuda)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 07:47

Ano zato tvuj nazor o promazavani prispevku v diskuzi byl opravdu konstruktivni a velmi pro nas prinosny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk83  |  04. 02. 2003 18:38

Mas pravdu nebyl konstruktivni, protoze je z toho dalsi flame. Neni konstruktivni kvuli debilum jako jsi ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 22:03

Hm, a ja mel celou dobu dojem, ze jsi to ty ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk83  |  05. 02. 2003 18:07

Tvy dojmy me nezajimaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  03. 02. 2003 19:39


nezaslouzis si posledni slovo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  03. 02. 2003 19:41


nezaslouzis si posledni slovo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk83  |  03. 02. 2003 19:40

Ano ja zde vitam SaTaNOsMdVaDeSeTa, kterej asi chtel napsat Satan8210, ale neumi poradne zmackunout ani ten Caps Lock. Sice umi napsat Lukáš s carkou a hackem, ale dal uz diakritiku asi nezvlada.
Pomuzu ti jo? Zkus priste: "asi chtěl napsat Lukáš, ale neumí přepnout klávesnici" nebo diakritiku nepis vubec tak jako ja. Vic premyslej a min zvatlej nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  03. 02. 2003 21:50

 Hm, zajímavé, mám jeden dotaz: na co potřebujete při psaní "Satan8210" Caps Lock? Přemýšlel jsem o tom a opravdu jsem důvod nenašel... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 22:15

Ty nevydarenej prde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  03. 02. 2003 22:59

Jojo, dosly argumenty, tak se prejde na nadavky a aby byl Luk83 jeste vetsi frajer, prevlekne se za nekoho jineho... vskutku vykon hodny inteligenta  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 07:46

Hehe, asi tak, soudruhovi rupl nerv ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 07:49

No musis ho prece prvne poradne zmackunout ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 07:48

Je videt, ze jsi na internetu docela kratce, protoze s hackama a carkama pisou jenom lamy - coz tebe vystihuje presne ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  04. 02. 2003 09:43


satane nerozohnuj se tady nad carkama a hackama a LASKAVE odpovez v tom threadu o neco vys na mou otazku,vzdy jsem si myslel ze jsi blb,ale ze aspon dokazes svuj nazor dotahnout do konce a kdyz uz nekoho narknes tak mas aspon svuj hloupy duvod proc...ale evidentne nedokazes odpovidat na prime otazky,jen si meles to sve kolem a rypes.
hodne se bavim,pytliku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 11:07

No podle tvych nazoru a rad budes ty primo Ferda Mravenec, ne? Vsechno zna a vsechno vi, prace vseho druhu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  05. 02. 2003 10:07


tvrdim to snad v nektere prispevku? jestli sis nevsiml tak vetsina mych prispevku je tzv. tazacich,to ty tve jdou odpovidaci a poucovaci.jedine ceho se na tobe dopoustim je ze ti davam zdrobnele prezdivky a pruplesk.nemuzu za to ze se mnou citis ohrozen a poucovan jsi jak zeman,samy vtipny bonmot,ale vest dialog to neeeeeee to neumime... )))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 02. 2003 18:57

Oh ano drsnaku, davej me pruplesk, aspon nejak se muzes ukojit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jipo  |  06. 02. 2003 09:27

stejne by me zajimalo jestli ses fakt tak hloupej nebo jen provokujes.do ted sem myslel ze to druhy ted uz ze to prvni,kdyt ti nikdy ani nereagujes na to co ti napisu,jeden o voze druhy o kozach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk83  |  04. 02. 2003 18:20

Joo, na internetu pisem bez carek, coz vysvetluje muj nick. Takze sis ted vlastne odpovedel na vlastni debilitu. Jsi fakt unavnej a navic mas v ty hlave fakt jenom piliny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 21:18

Tvuj nick by to vysvetlovalo pokud by jsi napsal LUKAS, jaksi na US klavesnici u 8 a 3 nic krome 8 (*) a 3 (#) nemam ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk83  |  05. 02. 2003 18:13

Pokud bych napsal Lukas, napsalo by mi to, ze uz je zabranej.
Ty pozivas US klavesnici? To se divim, kdyz tam mas zavorky... Pokud vim, tak US klavesnice ma jenom hranaty. Takze zase nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 02. 2003 18:51

No to by ti asi nenapsalo, coz je taky tady nevyhoda, pac kazdej dement muze psat i pod mym nickem. Mno je videt, ze jsi fakt lama, zavorky jsou pres Shift na klavesach 9 a 0 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luk83  |  06. 02. 2003 21:46

Zajimas se o US klavesnice?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  01. 02. 2003 18:11

Uz delsi dobu sleduju diskuze na servrech o mobilech a uz me to zacina nudit.

Je to furt to samy. Nokiaci rvou, ze nejlepsi je Nokia, Ericssonaci rvou, ze nejlepsi je Erik, Siemensaci rvou, ze nejlepsi je Siemens. Nikdo nikdy neda zadny padny argumenty proc a kdyz uz je da, tak se v te diskuzi jeste tak tricetkrat zopakujou. NEBAVITE ME!

Proc se kolem mobilu tocej takovy hovada, jako je vetsina z tech, co sem pisou? Proc se grafici nikdy nehadaji, ktery monitory sou nejlepsi? Proc se chirurgove nikdy nehadaji, ktery skalpely sou nejlepsi? Ze by nebyli zabedneni???

Budu si kupovat novej mobil. Bude to asi Sagem, Samsung nebo Kyocera. Asi mam poskozenou tu cast mozku, kam se ukladaj predsudky. A necham vas se tady hadat, zatim co budu chodit se svou Kyocerou 6135 (?) s Palm OS... Ale o tom vetsina z vas ani neslysela, co?

Mejte se, bijte se, rozbijte si klidne huby (ne HUBy )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 19:31

Ale to by jsi se divil jak se dokazou i v jinych oborech pohadat, viz napr. www.zive.cz . A nebo v automobilismu - uz jenom zakladni vec, jestli je lepsi benzin, nafta ci plyn, dale v digitalnich fotacich - kolik megapixelu je lepsi atd atd. Pokracovat se da donekonecna.

BTW ja radsi pouzivam switch nez hub ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  01. 02. 2003 20:32

No jasne, muzem se bavit o vecech, ke kterym mame podklady (BTW megapixly: Cim vic, tim lip. ) Skoro v zadnych oborech ale nejsou jak tady - nikdo se ani nesnazi priznat si vyhody ostatnich znacek a reseni. Proste to co mas ty je THE BEST a presto nejede vlak.

Hadat se o subjektivnich vecech jako je design je blbost. Kazdej vyrobce ma hezky i hnusny founy. Rikat o Nokii, ze je neco extra je dost nadsazeny (Nokia se v designu taky zachovala dost sracsky: Uvedla 7210/6610 a rikal sem si, ze se konecne nekdo rozhodl dat mobilum extravagantni peknej design a pak si klidne oznami 6100 = to samy v zahnilym designu), proste ma jen osobity designery jako vsichni ostatni.

Na to, ze nefunguje BT popr. soft pro nej vsichni nadavaj ostatni tvrdej, ze to neni pravda atd.... Z vlastni zkusenosti vim, ze kdyz nahrajete jeden soft na dva stejny komply, neznamena to, ze pojede na obou!!! Ale, to uz se "nam s XP" jako normalni jevi.

Jak sem psal, chci novej mobil. Vyzaduju jen dve veci: GPRS a IrDA. Zadnej "konvencni" vyrobce mi nenabizi takovej foun do 7000 kc. Pritom by mi stacil naprostej Low-End, jen kdyby mel tyhle dve veci (to vis, mam Sony Clie NR70V a takovy blbustky jako kalendar, e-mail klient, polyfonii, fotacek a MP3 prehravac skutecne nepotrebuju, nebudu to prece s sebou tahat dvakrat )

Jestli mi nekdo dokaze poradit dobrej mobil, tak mu budu vdecnej (nejradsi bych nejakyho exota - LG, Samsung, Sendo, Sanyo, NEC). Sem skutecne finacne limitovanej (to Clie me docela "vycuclo" )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  01. 02. 2003 21:26

Vyzaduju jen dve veci: GPRS a IrDA. Zadnej "konvencni" vyrobce mi nenabizi takovej foun do 7000 kc.

Už vám ho brzo nabídne Alcatel - model OT 715. Už při uvedení bude stát kolem 6400 Kč a je určen právě pro uživatele, kteří potřebují funkce pro práci a nezajímají je stylové a marketingové nesmysly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  02. 02. 2003 00:59

Za 6400 Kč by to docela šlo, pokud bude mít slušné portofolio funkcí. Bohužel teď Alcatel dost zaspal dobu! To hádání lidí od Nokie a příznivců jiných značek je asi zbytečný. Prostě je mi jedno, že někdo nakupuje takovej a takovej mobil. Mně prostě vyhovují Ericssony, na který jsem zvyklý a který se mi i líbí, dávám přednost funkcím před vzhledem a kvalitě před zábavou. Vybírám si tedy mezi manažery. Nokia má taky zajímavé modely, ale jejich cena a užitnost pro mě nejsou to pravé. Ať si každý koupí, co chce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  02. 02. 2003 08:51

No jo, to vypada slibne 

Doufam, ze se Alcatel polepsi, protoze ted nema skoro zadny funkce (dobre to vim, mel sem OT 501, co byl vybornej foun, ale potom, co sem si koupil PDA ho muzu tak akorat zahodit. IrDA? BT? GPRS? HSCSD? O tom si muze tak akorat nechat zdat

Dival sem se do "preview" a tam mate uvedenou predpokladanou cenu 15 000 kc! Aktualizujte obcas ty databaze!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 02. 2003 12:46

BTW megapixly mozna ze plati cim vic, tak tim lip, ale ne zas tak doslova. Bezny clovek si vystaci s 1megacem pro prohlizeni na PC a maximalne s 2megacem na tisk standardnich fotek. Vic v pomeru cena/vykon nema smysl. Nebavim se samozrejme o pseudoprofesionalech a jejich nazoru typu cim budes delat vyrezy atd.

Taky nechapu, proc na jednu stranu neco zhazujes, kdyz v zapeti priznas, ze na to nemas. Opravdu to pusobi zajimave neco zhanit a potom rict, ze na to stejne nemam. A jestli ses zhrabal z posledniho na Clie, tak zkus zase nejakej ten rok setrit s koupit si poradnej mobil. Nebo ti radim, kup si nejakej starsi, ktery splnuje tvoje pozadavky ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  02. 02. 2003 15:45

Zajimalo by me, ktery KONKRETNI vyrobce mobilu sem shodi, popr. ktery KONKRETNI vyrobce mobilu sem vyzvedl... (rekl sem akorat, ze 7210 a 6610 sou hezky, 6100 ne, to je vsechno...)

Jo, budu par let setrit, ale stejne zase nakonec ty prachy narvu do komplu nebo do dalsiho PDA, takze si asi zase nekoupim zadnej podle tebe "poradnej" mobil (penez by mi lito nebylo jen za P800).

Fakt nevim, proc se tady nekteri ohanej tim, ze mobil za 15 litru nema poradnj kalendar, malou pamet, spatnej fotacek a "jen 16 hlasovou polyfonii" - nedej boze kdyz mobil neumi otevrit Excelovsky tabulky nebo prehravat DivX videa!!! Kdo chce tohle at si fakt radsi koupi to PDAcko. To je k tomu delany. Mobil je na volani! Za krabicku na volani nemusim vyvalit 15 litru!

Jestli si tady nekdo mysli, ze drahej mobil by mel PDA nahrazovat, tak to je velkej omyl. Mobily na to proste nemaj. Tak si Satane klidne kupuj drahy mobily a hnipej si nad tim svym malinkym (ano, i displej 7650 je malinkej!), nekolikabarevnym nedotykovym dislejem... Ja si za posledni prachy zase radsi koupim to PDA. Za stejnou cenu je s nim vetsi zabava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 02. 2003 16:09

Ano budu hnipat u sve 6610 jez jsem uz 3 mesice stastnym majitelem - nevim kde jsi byl na te 7650. Jo a chtel bych videt, jak na PDA sledujes DivXka - mozna leda tak SAMPLY ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leonidas  |  01. 02. 2003 13:42

Nokia je pro lidi, kteri chteji jednoduchost, tech je vetsina, technici uctivaji Eriky a Linux , podle nich je jednoduchost na ..... Ja mam Nokii i Erika a kazdy mobil ma sve. Proto svetu vladne Windows a Nokia, lidi se nechteji vetsinou nic ucit a vubec nechteji premyslet. Proto prodava Nokia tolik mobilu. Zenske chteji vymenovat kryty a kaslou na nejake technicke finty a infra a modem atd. A tech je vic nez 50%.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:16

Hm, zajimavy nazor. Me osobne by zajimalo, jake technicke finty treba nabizeji jini vyrobci v porovnani treba s 6610 - ktera ma jak vymenne kryty, tak i hw modem, infra atd ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
htomas  |  01. 02. 2003 12:16

Proč se dělá obchod? Pro ZISK!
A NOKIA je prostě obchodně úspěšná!

Myslím, že diskuze na toto téma je zbytečná. Stejně by se dala zavést na  auta, hadry, PC...

Žijeme (teda doufám) ve svobodné zemi, kde nikdo nikomu nic nevnucuje. Líbí se ti NOKIA, kup si ji. Líbí se ti SE nebo SIEMENS, kup si ho.

Fakt nechápu proč se o tom diskutuje pořád dokola. Snad nejsme tak "malí"?

PS: dlouho jsem měl NOKIE a přešel jsem k SE T68i a nevylučuji, že se k NOKII vrátím.. Prostě mi momentálně vyhovuje SE!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:32

Uz te u nas cekame ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karl von Bahnhof  |  02. 02. 2003 16:44

Tak cca jednou rocne zmenim telefon, ale nikdy si nekupuju telefon nad 10 tisic a taky si nikdy nekupuju posledni novinky, protoze jsou zbytecne predrazeny a taky si nikdy nekupuju lowend founy.

Zacal jsem motorolou, nokii, siemensem, sony, alcatelem, pak zas siemens a ted chci opet menit a fakt se nemuzu rohodnout, jestli 6510,6310i nebo S45. Nevim, nevim. Ale tyhle blaboly (proc je ci neni nokia nej..., atd.)  v cely diskuzi pouze nahravaji konkurenci, nikoliv nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 02. 2003 19:08

No nevim kdo komu co nahrava, ale nejsme na fotbale ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  31. 01. 2003 19:03

já myslím, že je každému jasné jak na vás nokiákách ten fin vydělává.
Někdo tomu říká úspěšná a vitální firma,
jiný na ni nahlíží se znechucením, co všechno jí u spotřebitelů projde...
Já patřím do té druhé grupy
Na poměru zisku k tržbám je také vidět, jakou skutečnou hodnotu mají nokia telefony
- zvlášť když jen divize mobilních telefonů je zisková, takže ty poměry nebýt ostatních aktivit nokie
jako výstavby sítě apod. by byly ještě zajímavější.
Z výše uvedených cifer je vidět, jak se nokia (ne)stará o svůj vývoj, resp. inovaci produktů.
Málo investuje... Proč asi?
Protože jí to její spotřebitelé hold baští, jsou "přesvědčeni", že mají to "the best",
tak proč by firma zbytečně zaváděla nové technologie? Vždyť to by musela vydat pár chechtáků a ono přitom jde vydělat spoustu peněz i na šmejdu typu 3310, že?
Nokia už dávno není nositelem technického pokroku. To byla tak v dobách zrodu 6110, ale pak ji předstihli jiní.
Nemohu nezmínit třeba Ericssona, že
Cože, kdo že to přinesl bluetooth? Neslyším?
Kdože to přinesl EMS? Také ne nokia? hmmm
A jak dlouho, že už to mají některé telefony e-mailového klienta?
A co SyncML? (pardon za ty cizí slova, nechť si je Nokiáci najdou ve slovníku, protože je zajisté neznají...).
Také to nebyla nokia, která začala dávat do low-endů li-ion akumulátory, nebo třeba vibrační vyzvánění.
A také to nebyla nokia, kdo zavedl do low-endů wap, opakovaný budík, gprs. A furt jí to ty zmanipulovaný masy baštěj.
Jediná "inovace" je infantilní barevný displej, který cpe teď všude. Ten ale, pokud tel. nemá v sobě foťák, má pramalý význam
a opět jde o falešnou image a tahání penež z kapes spotřebitelů. Navíc pak baterka nic nevydrží...
Teď se snaží nokia všechny zbláznit Javou.
Kdo nám přinesl do kategorie pro nejrozšířenější běžné uživatle třeba hlasové vytáčení a ovládání? Že to zase nebyla nokia?
Komu funguje a komu ne?
Už chápete nokiáci?
Nokia s tímhle vším přišla jako jedna z posledních, čili až k tomu byla donucena svými konkurenty.
Takže konkurenti Nokie jsou nositelem technického pokroku a nokie až když jde do tuhého nabídne danou fičurku taky, aby nebyla za debila, že to jiní mají už rok a nokia to nenabídla.
Nic sama zákazníkům nedala. Dělá pokud možno co nejjednodušší telefony, laciné na výrobu, kvalitativně kšunty, jen je umí zabalit reklamou a vecpat lidem IMAGE.
Už to chápete?
Nokia si dává všechny vaše peníze do banky a směje se, jak všichni kupují ty předražený Nokia phones.
Možná jsou někteří nokiáci rádi, že i za jejich část úspor, které vložili do předražených "image" telefonů si nokia mastí kapsy a roste a sílí.
Pak jsou uživatelé, kteří si koupí telefon kvalitnější a přitom levnější (v porovnání s velkým finem),
ovšem bez té nutné "nokia image", a jsou taky happy.
Já patřím do té druhé skupiny a nebudu nikoho přesvědčovat. Ať si to každý přebere.
A kdo na to nemá, se OBJEKTIVNĚ podívat na to, co je Nokia zač a co nám dává, ať tady třeba dokolečka furt plácá, že nokie
"je prostě nejlepší"
O hrůzostrašném vrzání laciných výměnných krytů ani nemluvě.
O nárazunevzdornosti a jemnému deštíku taky raději pomlčím.
A už vůbec se mi nechce dívat do vnitřností nokie, pánové.
Když už je Nokia "lídr" trhu, pak bych očekával, že alespoň bude prodávat KVALITNÍ výrobky. Není tomu tak.
Když si někdo myslí, že nokia is the best a nejúžasnější ze všech a hlavně tak nádnerně svítící klávesnici (U.F.O. 8310),
tak já mu to ze srdce přeju. Ano, přeju.
Kdo tvrdí, že je s nokií spokojený a tvrdí, že vyrábí nejlepší mobily, aniž by si to sám kdy u konkurence ověřil, je u mně trouba.
Kdo si koupí nokiijenom proto, aby "zapadl" mezi nokia image kámoše je pako.
A kdo si koupí nokii na základě nabulíkovaných reklam a doporučení prodejců je prostě neznalý spotřebitel.
Ale ať mně pak takový člověk nepřesvědčuje, že nokia "je prostě nejlepší"...

t29

PS: možná mi zas začnou přitrouble nadávat nokia onanofilové, ale pánové, zamyslete se nad tím, jestli výše popsané není náhodou pravda, než sem napíšete zas nějakou bezduchou blbost.
Děkuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roger  |  31. 01. 2003 21:53

Mne to proste neda... Ty se sice ohanis, ze nikomu nic nevnucujes, ale hned v dalsi vete prohlasis neco ve smyslu "ja jsem si dokazal vybrat a kdo nema taky Erika, je nesvepravny vygumovany idiot". Zajimavy pristup :)

(Autor je spokojenym majitelem T65, kterou povazuje za jeden z nejlepsich telefonu soucasnosti, aspon pro lidi, jako je on.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  31. 01. 2003 22:31

Chudáčku, komplexy si můžeš vyřešit jinak,než plácat v diskusi. Ani sem to nečetl, Nokie vyrábí mobily,který mi vyhovujou,takže nemám důvod kupovat superextramega nej mobily třeba od slepence SonyEricsson

dejv

PS. V dnešní době je smutné,že se najde "individuum" lteré nedokáže přenést před srdce a prostě pochopit to,že někomu vyhovuje to a někomu zase něco jinýho. Co je na tom nepochopitelnýho? Z části tu pracuje i česká závist. ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  01. 02. 2003 13:09

nevim, proc mi tady v diskusi pises chudacku?
ja neutocim na konkretni lidi, ale vadi mi nokia, no boze.
kdyz ti nokie vyhovujou, ja ti to preju.
kdyz ti chutna coca cola, ja ti to taky preju.
ja jsem jen presvedceny, ze existuji lepsi a levnejsi mobily, nez nokie a ze existuje lepsi a levnejsi piti, nez coca-cola.
simple

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:01

Super, vsichni budeme pit vodu z kohoutku, je to prece nejlevnejsi. A co je nejlevnejsi, to se prece pocita ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  01. 02. 2003 14:59

No protože si chudák, proto to píšu. Chápu lidi co sem něco nelíbí,ale nechápu lidi co maj potřebu takto do diskuse "vyzvracet" svoje myšlenkový pochody.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  03. 02. 2003 09:04

ty jsi nejakej napruzenej.
jestli mas v kapse nokii, pak chapu tvoji jesitnost a nedokazes to asi prenyst pres srdce, ze tu nekdo napsal pravdu.
Pominu-li esteticke zabaleni meho prispevku, pak bych pochyboval, ze sktuecnosti v nem zminene nejsou fakta.
Bez nejakejch slaboduchejch urazek, myslis, ze skutecne vse co jsem napsal je nesmysl a ze to tak neni?
umis se kriticky podivat na svyho nokii milacka?
t29

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 09:30

Ja jenom nechapu co ty jsi za spotrebitele, vzdyt ty by sis nemohl nikdy nic koupit, kdyz na vsem hledas jenom ty negativa. Ty byt muj otec, tak radsi spacham sebevrazdu, protoze z takovych jako ty jsou typicti tyrani ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  03. 02. 2003 09:46

jsem detailista a mozna trochu perfekcionista.
vazim si svych penez vlozenych do cehokoliv a chci, aby mi prinesly odpovidajici uzitek, ktery chci maximalizovat. Na to mam jako spotrebitel plne pravo.
pri koupi noveho zbozi hodne vaham, testuju, ziskavam co mozna nejvic informaci o vyrobku. (ne samozrejme u vseho, ale cim hodnotnejsi vec, tim chci mit vic informaci, vzhledem k mnozstvi financnich prostredku do veci vlozenych).
ja se naopak divim, ze takoveto racionalni chovani spotrebitele se ti zda divne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 10:16

To je sice pravda, ale proc zachazet az do extremu? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ceribo  |  02. 02. 2003 20:07

Plne souhlasim, staci se podivat na 3310 je prachsprostej smejd,ale souhlasim,ze dobre vyrobenej, kdyby Nokie mohla vyreabela by furt takovy telefony, a taky co chce za ty novy telefonu je hnus, dyt celej ten telefon nema vic obvodu nez moje zvukovka za 2000kc!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 07:59

No kdyz je to tak jednoduchy, tak se divim, ze sam nedelas telefony a nepostavis si na tom poradnej byznys ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  03. 02. 2003 10:38

ale vadi mi nokia

A proc? Me kdyz uz neco vadi, vetsinou nemam duvod to nekde vykrikovat... Leda ze bych si tim snad pripadal nejak zajimavy, uz asi chapu

kdyz ti nokie vyhovujou, ja ti to preju.

No a ja ti zas preju, ze ti nevyhovujou, je to tvuj boj - jeste to neznamena ze nekdo z vas ma "lepsi" nazor. V podstate jsou tyhle diskuse zbytecny...

ja jsem jen presvedceny, ze existuji lepsi a levnejsi mobily, nez nokie a ze existuje lepsi a levnejsi piti, nez coca-cola

No a? Kdyby tvuj nazor byl objektivni a skutecne by pro kazdeho existovaly lepsi varianty, Nokia a Coca Cola by neexistovaly. Simple

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  31. 01. 2003 23:33

řekni mi, kdo tady v tom článku vychvaluju nokii za převratné objevy?? tady akorát píšou že je nej a ty to nemůžeš překousnout. Asi tam maj schopný lidi, kteří vyjou kterýma kolečkama točit, aby prodali a jde jim to, tak jim to nezáviď

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  01. 02. 2003 13:05

nepsal jsem , ze v clanku nekdo vychvaluje nokii za prevratne objevy.
nepapouskoval jsem clanek, ale pripojil jsem na tema "nokia a jeji uspech" i muj nazor, proc si myslim, ze tomu tak je a ze si myslim, ze pro to nejsou objektivni predpoklady dany technickymi inovacemi atd.
pises, ze nokia je NEJ...
to je taky otazka nahledu jak se na to divas.
soudis-li podle prodejnosti, pak bude nokie jiste nej,
ale pokudes hodnotit kvalitu zpracovani, trvanlivost, poruchovost, podporovane funkce, atd. at. , pak uz NEJ nebude.
a z toho vyplyva, ze tu neni neco v poradku.
a o tom je vetsina mych prispevku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:07

Aha takze pokud budeme hodnotit kvalitu, trvanlivost (jsme prece u rychlokaziciho se zbozi), poruchovost, tak tvuj nazor je jediny spravny? Oh dekujeme, ze jsi nam tady otevrel oci. Proc nejdes sve nazory radeji prezentovat k novemu Eriku, kde si muzes plivat na Nokii jakej je to kram? Tam ti to aspon budou zrat, ovsem jestli to tam vubec bude nekdo cist ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlicek  |  01. 02. 2003 01:58

Proc vam Nokia tak hrozne leze krkem? Kdyz ji nemate rad (ja treba nenavidim merunky), tak ji jednoduse nepouzivejte. Proc bych mel ale davat dohromady pamflet, jak jsou merunky hnusne a kdo je ji, je cune?

Kdekoli se v diskusi tady nebo na mobilu objevi vas prispevek, tak se klidne mohu vsadit, ze zacnete podobnym tonem. Pred casem jste se pred nekym obhajoval, ze to delate proto, ze se citite utlacovan od fanatickych Nokiaru. Vzdyt se ale chovate naprosto stejne jako oni. A dovolim si soukromy nazor: jeste mnohem hure.

Za vas prispevek vam samozrejme nebudu nadavat, verim, ze nepisu ani "bezduche blbosti". Zkusil jste se ale nekdy zamyslet nad tim, jestli vase jednani dava smysl? Dejte si pozor, aby vas ostatni za chvili nezacali povazovat jen za zabavnou figurku jako treba zdejsiho Satana.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  01. 02. 2003 09:37

SaTaN8210  je už  i zábavnej?

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 10:36

Takze tim chces jako rict, ze jsem akorat k smichu jo? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  01. 02. 2003 12:29

jestli si k smichu, to musis vedet nejlepe ty nebo tvoje okoli.
at si to kazdy vylozi po svem.
jedna se o prezentaci meho nazoru a je mi jasny, ze se na to divas jinak , jako ostatne spousta dalsich lidi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:04

Prezentaci tveho nazoru? No pokud se dobre divam, tak ja jsem reagoval na thread od CARLICEK a ne na tvuj. Takze si nemysli, ze se kolem tebe toci svet ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  01. 02. 2003 12:59

proc mi nokia tak leze krkem?
Myslim, ze jsem sve duvody napsal.
Verim, ze mne spousta lidi nechape a ja zas nechapu je.
Jiste, ze Nokii pouzivat nebudu (mel jsem tu cest vyzkouset par kousku). Mne zkracene vadi ta prehnana masova komercializace a favorizace teto znacky, i kdyz si myslim, ze pro to nejsou objektivni kvalitativni predpoklady. Jde dle meho nazoru jen o zmanipulovanost lidi, ovlivneni nazoru masy a jedine, co nokii priznavam, je bezpochyby marketing zvladnuty na jednicku. Vadi mi, kdyz mi na kazdym kroku kdejakej amater cpe nokii jak je uzasna a nejlepsi a pritom se v mobilech vubec nevyzna, nic jinyho nevyzkousel ale kyda bezduvodne hnuj na ostatni znacky, o kterych nema ani paru.
domnivam se, ze o mobilech neco vim (nerikam, ze bych byl nejaky expert), a to malo co vim mi staci na to, abych si utvoril nazor, ktery mam a stal si za nim.
nic vic, nic min.
proste jen prezentuju sve nazory, o tom snad diskuse jsou, ne?
jestli Vam se nelibi, ze kritizuju nokii a mam pro to sve subjektivni duvody, tak ja zas nikoho nenutim, aby me prispevky cetl.
nevim, jak to vyznelo, ale necitim se nijak utlacovan od fanatickych nokiaru Spis to je o prezentaci meho nazoru a o tom, aby se na to podivali lide i jinyma ocima.
nesnazim se primo na nikoho mymi prispevky utocit a urazet (jestli to tak nekdy vyzni, pak to vetsinou neni zamer).
verim, ze jsou lide, kteri se po precteni meho prispevku zamysli a treba je neco trkne.
zrovna tak jako nemam rad nokii, tak nemam rad treba coca-colu.
S colou je to to samy - je predrazena a je to s prominutim svinstvo
(delam v napojarskem prumyslu, tak vim, o cem mluvim).
A mne vadi, ze mi na kazdym rohu v kazdy restauraci i v zakoureny putyce III.cenovy tu kolu cpou. A ja chci pritom dobrou kvalitni limonadu... Jsem nespokojeny spotrebitel a jsem v mensine, s tim nic nenadelam. aspon muzu vyjadrit nahlas verejne svoji nespokojenost, a to je to, co porad delam. ale vubec mne neprekvapuje, ze to spousta lidi nechape , ja jsem uz proste takovej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlicek  |  01. 02. 2003 13:34

Mate zajimavou predstavu o prezentaci svych nazoru. Ja mam spis pocit, ze vam jde hlavne o urazeni ostatnich, kteri s nim nesouhlasi:

"Kdo tvrdí, že je s nokií spokojený a tvrdí, že vyrábí nejlepší mobily, aniž by si to sám kdy u konkurence ověřil, je u mně trouba.
Kdo si koupí nokiijenom proto, aby "zapadl" mezi nokia image kámoše je pako."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:28

Jsem tehoz nazoru. Nejdriv tady primo utoci a nadava a potom si hraje na svatouska, ze on nic, on muzikant ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  03. 02. 2003 09:11

to ti vyvracet nebudu, svuj prispevek jsem po sobe necetl.
fakt je ale ten, ze jsem to tak zle nemyslel
(myslim vuci konkretnim uzivatelum)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 09:33

Vsak to si prece muze kazdy precist, ze jsi to nemyslel zle vuci konkretnim uzivatelum. Tys to totiz myslel obecne na vsechny, viz.:

"Kdo tvrdí, že je s nokií spokojený a tvrdí, že vyrábí nejlepší mobily, aniž by si to sám kdy u konkurence ověřil, je u mně trouba.
Kdo si koupí nokiijenom proto, aby "zapadl" mezi nokia image kámoše je pako."
...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  03. 02. 2003 09:39

myslim, ze je rozdil v tom, rici:
"kdo si koupi nokii je pako"
To by bylo jiste odsouzeni hodne, ale neco takoveho jsem vubec nenapsal.

Kdyz napisu, ze: ".. tvrdi, ze vyrabi nejlepsi mobily, aniz by si to sam kdy u konkurence overil, je u mne trouba"
myslite, ze to neni pravda?
to jsou presne ty lidi, co furt machrujou a nic pritom nevi.
Ohanej se tim, jak je nokia the best, a pritom se nikdy nenamahali presvedcit, zda je to skutecne pravda. Tihle lide, kteri kydaji hnuj na jine, aniz by cokoliv vedeli, proste za trouby povazuju.
vy ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 10:17

Mas pravdu, taky te povazuju za troubu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:26

Takze po precteni vsech tvych prispevku (mezi nami Nokiari zvanych kodovym znacenim "kydu"), jsem dospel  k tomuto zaveru:
1) Nokii si nekoupis ze na ni nemas penize
2) Nekoupis si ji jenom pro ten pocit, ze by jsi mel neco, co maji vsichni
3) 1)+2) dohromady

...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  03. 02. 2003 09:08

nemuzu jinak, nez odpovedet (ty tomu asi budes rikat zas neco "nakydat", asi delas v JZD, ne?)
1) Argument, ze si nokii nekoupim, protoze na ni nemam penize, povazuju za pritroubly a ubohy, to snad uznas.
Nebudu tady dokazovat svoji financni situaci, ale zamysli se:
kdyz mam 4 ericssony (ne zrovna nejlevnejsi), myslis, ze bych nemel na jednu nokii? ...
2) Ne jen pro ten pocit, mam spoustu objektivnich kritickych duvodu, ale nepopiram, ze to tam hraje taky roli, abych nemel neco, co maji vsechny ovecky.
3) to byl "nejsilnejsi" argument

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 09:36

To jsi me vazne rozesmal, ty plecky a padla co mas - kdyz by jsi vsechny prodal, tak se nedostanes ani na cenu 6610 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pivko  |  02. 02. 2003 14:50

no nevim, rekl bych, ze tyhle diskuse mely smysl tak pred rokem, kdy se lide jeste kadrovali znackami mobilnich telefonu. dneska uz to ale ponekud ztraci vyznam, nebot jsme zrejme uz prece jen trochu pokrocili od fascinace touto technologii k jejimu rozumnemu vyuzivani. samozrejme, neco jineho je to treba u teenageru, ale to je zvlastni svet sam pro sebe, kde do jiste miry neplati zakladni ekonomicke zakony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 10:39

Takze kdyz to shrneme, tak jediny za co mas muj obdiv, ze jsi dokazal tolik pismenek dat dohromady, jinak je to takrikajic neco na styl "uplest z hovna bic" - informacni hodnota je uplne nulova. Mozna by jsi mohl zkusit zamestnani redaktora na MM, nekdy by se jim to hodilo, kdyz je zrovna okurkova sezona. Dale by me zajimalo, co je teda tak extra na tom tvem "novem" T39, ktery sis nadelil pod stromecek. Muzes tady napsat treba nejake jeho pozitiva ? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  01. 02. 2003 12:39

ty si myslis, ze informacni hodnota meho prispevku je uplne nulova, ok, je to tvuj nazor, ja zas prezentoval muj.
na t39 neni zas tak moc veci extra, je to tel. ktery mi celkem vyhovuje a libi se mi provedenim, ovladanim i funkcemi.
mam-li shrnout pozitiva t39, jak je vnimam JA, pak vypichnu:
- displej
- vydrz baterie
- konstrukce mobilu, jeho kvalitni zpracovani a bytelnost
- male rozmery a pritom dobra klavesnice
- flip
- indikator zbyvajiciho casu pohotovosti a pro hovory
- e-mailovy klient
- vyborne hlasove ovladani
- hlasovy zaznamnik
- prehledne menu, moznost vytvoreni vlastniho menu
- funkce jako bluetooth , infra, gprs, hscsd, celkem povedeny kalendar
Bylo by toho asi vic, ale tohle byly hlavni body, se kterymi jsem u t39 spokojeny. Samozrejme ma i spoustu much...

ale jaky telefon, je nema, ze?
je to otazka kompromisu a preferenci, mne t39 relativne vyhovuje a snad jedinym "minusem" v dnesni dobe by byla absence barevneho displeje (to mi zily fakt netrha) a mms (to same), resp. Javy (nepovazuji za dulezite).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:13

Tak ted opravdu nevim, jestli jsi tak neznalej a nebo je to jenom provokace. Kdyz to vsechno co jsi napsal srovnam s 6610, tak musi byt kazdemu jasne, ze si delas asi srandu, ne?
-displej - vubec se neda srovnavat
-vydrz baterie - nevim jak vydrzi tobe, ale ja udelam v pohode 4 dny a navic zasuvky jsou vsude
-konstrukce - v domacich podminkach vubec nemuzes ty jako laik hodnotit
-male rozmery - proti cemu, proti 7650?
-flip - to bych prave naopak rekl, ze je nevyhoda
-indikator zbyvajiciho casu - totalne nepresny, takze nanic
-emailovy klient - ten mam v Jave a taky mam WEB Viewer
-vyborne hlasove ovladani - jo na machrovani pred kamaradama super, jinak jsem to nikdy nepouzil
-prehledne menu - tak to jsi me fakt dostal, jeste jsi zapomel tam dopsat, ze je pomale
Takze kdyz to shrneme, tak jedine co ma navic je BT, jinak je to docela shitka. A to nemluve, ze tam vubec neni Java a MMS, cemuz ja osobne dam radeji prednost nez pred flipem ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  03. 02. 2003 09:22

-jestli potrebujes barvicky na displeji, pak jsi jiste spokojenej
-jestli ti vydrzi v poho 4dny , pak si myslim, ze ho asi moc nepouzivas, resp. nevolas
- nevim, proc bych nemohl posuzovat jako laik konstrukci???
na to musim mit snad nejaky special papiry, abych si mohl troufnout rict: "tenhle mobil se mi zda solidne vyrobenej, zatimco tenhle mobil mi pripada jako lacinej plastovej rozvrzanej ksunt"?
- myslim, ze kdyby mela nokia kvalitni hlasove ovladani, tak to vypichujes, jak je super a nezbytny. Ale tobe se to nejak nehodi do kramku.
- ty si vazne myslis, ze vlastni menu neni super? ja si myslim, ze ano. to, co si vytvoris sam, podle svych predstav, je prece daleko lepsi, nez to , co ti z vyroby usijou. A tech asi 14 polozek hl. menu taky neni to pravy orechovy... Navic o pomalem menu nic nevim. Nereknu u r320 nebo r310, ale moje t39 ma stejne rychle menu (bez jakychkoliv prodlev) jako t29.
- myslim, ze kdyby tva nokia mela zvladnute BT, tak reknes, ze to je snad to nejdulezitejsi ze vseho a ze na to nedas dopustit.
- navic jsem jasne rekl, ze java v mobilu mi fakt zily netrha (na programky mam Palma) a mms je v dnesni dobe dle meho nazoru jenom frajerina. Temer nikdo je nema, a kdyz uz mas telefon s podporou prijmu MMS, tak si asi happy, ale co takhle neco poslat? na to ale musis mit fotacek, aby MMS melo nejaky smysl...
- flip je otazka nazoru, mne treba plne vyhovuje. Nevim, jestli si flip nikdy nezkousel, ale ja jsem s nim happy.
- t39 je docela "shitka"? to jako , ze co nevrze a neskripe jako nokia je shitka? nebo jak tomu mam rozumet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 09:50

-kdyz by lidstvo skoncilo u toho co vazne potrebuje, tak zijeme v jeskyni
-3 dny s tim udelam a volam docela dost
-konstrukce? Viz tvoje: "tenhle mobil se mi zda" - ano, tobe jako laikovy se to muze jenom zdat
-vlastni menu mozna super je, ale je to to posledni co me na mobilu zajima
-no moje Nokia (6610) BT zvladnute nema, protoze ho ani nenabizi
-flip jsem zkousel, tak jako jsem zkousel "Vecka" a i Samsungy a v zasade me nevyhovuji jakekoliv mechanicke cinitele
-jo docela jo, navic v dnesni dobe mobil s antenou?? No nezlob se na me ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  03. 02. 2003 12:28

Tak 6610....hmmm.

Ja se na to divam jinak, protoze jsem ji pouzival. Tedy: Provedeni a konstrukce je VELMI slaba, klavesy chrasti a kryty vrzou a vrzou komukoli u koho jsem 6610/7210 videl-zkousel. Ale tobe urcite ne, protoze v ni mas cele papirnictvi...

Displej je sice barevnejsi a jemnejsi, ale spatne kontrastni (treba polovina preddefinovanych obrazku je zasedlych a zamlzenych) a dle meho, dlulezite iformace jsou psany fontem o sirce jednoho pixelu a to je velmi tenke... A nakonec ani ten displej neni nejvetsi...

Ovladani: Kazdeho jeho vec, ale myslim, ze o prehlednosti v pravem slova smyslu nelze hovorit, kdyz clovek vidi vzdy jen jednu polozku menu a nevi co ho ceka a kde co najde...Ale ti co Nokii uz meli, tak jsou ve svem zivlu...Ti co ji nemeli, tak se to musi proste naucit. a konecne -taky to menu nepatri mezi ty nejrychlejsi co na mobilech jsou...

Misto v telefonu je prilis male a to na cokoli, 4-hlasa polyfonie je odvar, chybejici BT trestuhodne, MMS nedotazene a BEZ zvuku (!!!), prace s obrazky VELMI nepohodlna a s melodiemi je to jeste horsi...

Psal bych dal, ale je to stejne zbytecne, at si kazdy pouziva to co mu "vyhovuje"....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 13:49

Jak se rika - blby nazor, taky nazor ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  03. 02. 2003 14:33

Zdravim moderatora diskuze SaTaNa!!!!   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 19:13

Dekuji za privitani ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  02. 02. 2003 20:36


Vetsina toho co zde bylo napsano, je dle meho nazoru ZCELA OBJEKTINI kritika.

Opravdu nejsem zaujaty pro zadnou znacku, jen vybiram dle mych aktualnich potreb! A tou rozhodne nejsou vrzajiiciii kryty, PASIVNI!!! displaye (na kterych bez podsviceni neni NIC videt, radio, polyfonni melodie a dalsi blbuustky pro decka....)

Kolega t29 mi mluvi z duse! Osobne pouzivam 6310i - takze bych si vyprosil fanaticke utoky Nokiaru. Byl jsem "donucen" okolnostmi k volbe Nokie 6310i (kvuli 3+1/2+2 timeslot HSCSD, tzn. na 43,2kB/s x 14,4 kB/s,resp. kombinace, napr. 28,8/28,8 podle potreby, to nikdo jiny (pokud ja vim) nenabizi - Siemensy se tvari ze HSCSD NEEXISTUJE a Erik ma HSCSD pouze 2+2 timesloty, tzn 28,8/28,8 kB/s) , nejsem z N nijak nestastny, ale nektere funkce, resp. jejich logika (nelogika) mne nekdy dovadi k silenstvi. Rozhodne zde nechci a nebudu plivat na Nokii, ale mam par - domnivam se ze - KONSTRUKTIVNICH poznamek, resp. osobnich zkusenosti, prani a stiznosti...

Chybi mi original e-mail client! Vsechny dosavadni co jsem stahl v Jave, se mi nepodarilo rozjet (coz asi neni vylozene chyba N - ale mozna ma ci programatoru tech programu, ale to ze v N nejsou email klienty uz od vyroby uz chyba Nokie JE. Nektere klienty se nepodarilo nainstalovat protoze byly moc velke (6310i ma omezenou pamet pro jednu aplikaci pouze na 30kB). Ja bych email klient rozhodne uvital (byl jsem zvykly jej vyuzivat (Panasonic GD 95 - opravdu spickovy a plnohodnotny klient! Doporucuji). Vetsinou mam u sebe i notebook, ale neni jednodussi si zpravu precist v mobilu, kdyz mate pocitac prave vypnuty a navic schovany v tazce a jdete po ulici, jste na ceste autem.........atd.?

O zastarale a nevyhovujici koncepci menu u Nokii ani nemluvim (14 zakladnich polozek!!!, nechapu samostane polozky pro INFRA, BT, UKOLY, HRY,APLIKACE,KALKULACKA , temer vse by slo sloucit pod jednu max dve polozky v zakl. menu, napr. "dalsi funkce", "organizer"..... ) . Bohuzel mi nic jineho nezbyva a tak jsem si nakonec i zvykl.

A to jak funguje ovladani menu skrz klavesove zkratky, to je opravdu porod (pokud jste uz v menu a zmacknete cislo prislusne fce, tak se Vam telefon vrati na zakl. diysplay a mysli si ze chcete uskutecnit volani....???????????). To byl pro mne snad nejvetsi sok! Vse jsem byl zvykly ovladat skrz klav. zkratky (casto pouzivane funkce, jejich klav. zkratky jsem si pamatoval,nebo byly jejich cisla primo uvadene u polozek v menu) - kdo to nikdy nezkusil, ten neuveri jak je to rychle a efektivni.

Taky jsem v nekterem prispevku cetl, ohledne konstrukce telefonu: "v domacich podminkach vubec nemuzes ty jako laik hodnotit konstrukci "......... NO TO TEDY MUZU!! Staci telefon jen vzit do ruky nebo pustit vibra a hned vim ktera bije, vrzani a skriipani je konstrukcni zalezitost!!!! V tomto ohledu je 6310i snad prvni a mam bohuzel takovy spatny pocit, ze i posledni konstrucne zvadnuta nokie (viz. VRZAATORY 6610, 7210, 6100......) - za konstrukci ma u mne 6310i temer plny pocet bodu (nevrze, baterie drzii jako pribita).Ale vlastne najde se moucha - do telefonu, resp. na display se prasiii)

Dovolim si zapochybovat o 100% sqelem marketingu Nokie (jak uvedel t29) - kdyby byl tak sqely jak jsi uvedl, tak uz davno odstranili ty mouchy, ktere mi vadi (marketing ma prece hlavne sledovat potreby trhu a prani zakazniku - v tomhle ohledu (zpetna vazba) je N castecne out (neslysi?, nebo spis nechce slyset prani zakazniku?).

To neni vse co mi na Nokii jako uzivateli vadi, ale asi nema cenu se dal rozepisovat, protoze pro zarputile nokiaare budu stejne jen "BLB co ma vlastni nazor, predstavy a prani o dokonalem mobilu! "

Opravdu si myslim ze vyse uvedene radky a kritika prispivatele T29 jsou objektivni (podobne vytky maji i ostatni moji znamy,kteri pouzivaji N) a nechapu proc to vyvolava tolik vasni? Opravdu by Vam vsem neulehcilo zivot kdyby byly odstraneny vyse zminene "problemy"?

Zdravim vsechny co jsou ochotni VĚCNĚ diskutovat!!!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  03. 02. 2003 08:51

jsem rad, ze se nasel nekdo, pro koho neni problem se na veci take divat kriticky a konstruktivne a ze i majitel 6310i je s to objektivne zhodnotit + a - N.

t29
PS: tim "skvelym marketingem" jsem mel samozreje na mysli jen podporu prodeje Nokia produktu a jejich masovou zidealizovanost a vnuknuti presvedceni betsine spotrebitelu, ze JEN Nokia je "IN".
PS2: Kdo si nepripusti kritiku je bez urazky slaboch, mne slo skutecne o to vecne diskutovat, jak pise v zaveru kolega s 6310i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 09:15

Tak jako nic na tomto svete, tak ani 6310i neni dokonaly mobil. Kazdy totiz uprednostnuje nejake jine funkce a jaksi neexistuje a ani nemuze existovat mobil, ktery by vyhovoval vsem. Az toto pochopis, tak si mozna odpustis nekolikastrankove kadrovaci posudky na Nokii ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 09:13

Tak se na tu "ZCELA OBJEKTINI" kritiku podivame:
Nejdriv zacnu s tim, jak muze nekdo vydavat svoje nazory za "zcela objektivni" - to delali snad jenom diktatori, ne? Pokud nejsi zaujaty zadnou znackou a treba nepotrebujes barevny displej, radio nebo polyfonni zvoneni, tak ver tomu, ze se najde (a uz se i naslo) spousta lidi, kteri si mysli uplny opak, nez ty. To ze ti naopak zase chybi email klient - to je docela smula a asi se budes muset obratit na jinou znacku a nebo jit cestou ustupku - ono cely zivot je vzdy ukor neceho na neco jineho. Takze se musis rozhodnout, jestli pouzivas HSCSD vice nez email klient. Navic kdyz cekam opravdu dulezity email, tak si klidne ten pocitac z tazky vytahnu.

Zastarela a nevyhovujici koncepce menu je prave to, proc si take dost uzivatelu koupi Nokii, takze je to ciste jenom tvuj subjektivni nazor. Navic pro priklad v 7210/6610 uz je treba INFRA a GPRS pod jednou polozkou, tak jako Kalendar i Ukoly, stejne tak jako kalkulacka, stopky a timer.

Menu pres klavesove zkratky funguje naprosto spickove, nechapu, co se ti na tom nelibi. Jestli jsi tak senilni, ze si mezi kazdou zkratkou vzpominas na dalsi, tak se nesmis divit, ze te telefon prepne do rezimu vytaceni cisel.

Nehaz tady vsechny zarputile Nokiare do jednoho pytle. Je to ciste tvuj nazor, jenom se me nelibi, ze si o nem myslis, ze je to objektivni. Pokud ano, tak dobry den soudruhu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  03. 02. 2003 16:38


Za prve: opet jsem se dockal par osobnich invektiv (ohledne me senility, diktatorstvi....), to se ale od prispivatele satana (to cislo 8210 je asi cislo nejake Nokie, nebo se pletu??) dalo cekat - jak jsem tak cetl tve prispevky v teto diskuzi - nejsi nahodou zamestanec PR oddeleni u Nokie, ze ji tak za kazdou cenu hajis?

Za druhe: ohledne ZCELA OBJEKTIVNIHO nazoru, jak jsem jiz uvedl v mem predchozim prispevku: nejen ja, ale i drtiva vetsina mych znamych co maji Nokii si stezuji na stejne funkce jako ja - z toho plyne muj usudek, ze to bude "asi pomerne objektivni" (aspon o trochu vice nez pouze muj osobni "objektivni" nazor, v tom slova smyslu "kriticky")

Za treti: tve tvrzeni - "ono cely zivot je vzdy ukor neceho na neco jineho." S tim ja se nechci jen tak smirit. Ale to jina debata.

Za ctvrte: Je pravda ze u 6610 uz jsou polozky menu slouceny tak, jak bych si predstavoval, ALE .... kolik je ted polozek v MENU? Neni jich tam nahodou opet 14?????

Za pate: jak jsem jiz napsal - kdo nikdy nezkusil ovladani pres klavesouve zkratky u SE ci Panasonicu, tak nepochopi o cem jsem psal! Ja si kombinace klaves pamatuji velice dobre, ale psal jsem o situaci kdy uz jsem hluboko v menu a chci zvolit polozku ciselnou klavesou a ne klikanim na kurzorovou klavesu. Uz je to jasne? Nemej mi to za zle, ale je to opravdu super vec a mne osobne velmi chybi a myslim si, ze i ty bys ji rad pouzival.

Ze seste: verim, ze se naslo spousta lidi co se "neobejdou" bez barevnych displayu, polyfonnich melodii, radia...... atd. Ja osobne se u telefonu neobejdu bez mikrofonu, sluchatka, klavesnice, displaye a IrDA. Lide co se nemohou obejit bez bar. disp., radia, her........., jen zatim asi nepochopili, ze jejich detske touhy lepe uspokojii gameboy, X-BOX (hraci konzola od MS),playstation, ci jine hrajici a blikajici zarizeni, napr. TV pristroj.

Kdyby jsme se meli seriozne bavit o barevnych displayich a jejich kazdodennim vyuziti, tak jednine o aktivnich displayich! Ale Nokia aktivni displaye rozhodne nema (pokud opomeneme 7650). A ruku na srdce, kolik toho na displayi 6610 vidis bez osvetelni? Troufam si rici ze temer nic a pokazde kdyz chci zkontrolovat signal, hodiny.... se mi rozhodne nechce odemykat klavesnici a rosvecovat display. Tohle je snad nepopiratelny fakt. Nebo se zase dozvim, jak je to super odemykat porad dokola klavesnici

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 19:12

za prve: pokud dobre ctu, mluvil jsi o OBJEKTINIM nazoru a ne OBJEKTIVNIM

za druhe: ano tvoji kamaradi z mokre ctvrti jsou pro Nokii rozhodujici

za treti: a rikam, aby ses s tim smiroval?

za ctvrte: bingo - aspon neco jsi dneska trefil

za pate: ne nepouzival, ja se porad v menu telefonu nedloubu jak ty v nose

za seste: proc bych snizoval sve naroky na ukor komfortu?

Neboj, ty aktivni prijdou, ted jsou ale na tematu dne jednine pasivni a receno slovy klasika: "lepsi neco nez vidlema do bricha". Navic kdyby jsi mel 6610 tak je tam takovej zajimavej screensaver, kterej ti zobrazuje hodiny pres cely displej a je to viditelne ze vsech uhlu i bez osvetelni. Rosvecovat displej opravdu nemusis. Skoc se nekam do prodejny na to podivat ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Permon  |  03. 02. 2003 19:51

To sme se zase fsychny zasmaly, ze anno kolego ftypalku.

Aktivni displaye, jsou - bohuzel pro Nokii na tematu dne - jiz rok,  (Panasonic, Samsung a dalsi - aktivni TFT o 65000 barvach). Tak se vrat na zem a hod ten srot do .... 

........."je to viditelne ze vsech uhlu i bez osvetleni." Hm. Tak jo. Uzij si to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 02. 2003 07:46

ANNO ?? No jestli ty ctes takovy casopis, tak je to tvoje vec, ale tady je to o mobilech a ne o televiznim programu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  03. 02. 2003 09:18

Už jsem ti to kdysi psal: Když tě baví dát si po napsání každého písmene kafe, tak buď spokojenej. Asi jsi milovník kávy. Pokud chceš každý den v menu hledat, kde je která položka "logicky" umístěna, tak jo. Asi máš duši objevitele. Jestli tě baví mačkat každé druhé tlačítko 2x, aby se něco napsalo, v pořádku. Potřebuješ trénovat palce. Tak si kup SE, Siem, Mot nebo já nevím ještě co a buď šťastný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 02. 2003 09:37

Skorujes ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
maser  |  23. 02. 2003 21:32

Aha, takze Nokia neprisla s EMS (veledůležité, mj. proto, že měla už 3 roky předtím Smart Messaging), ale všem blbcům se ted snazí cpát Javu (kterou SE nezvládá doteď). Jak hanebné! Mj. jaký že to je ten nejnabušenější přístroj do 6k? Že by nějaká 3510i?

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t29  |  26. 02. 2003 15:53

nokia sice ma dlouho svuj smart messaging, ale ems neumi, resp. nechce umet.

Je to presne o tom, ze co nokia nevymyslela, to pouzivat nechce, protoze se prece nebude opicit, ze.  U nokie jsou hold sami jesitove...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Einstein  |  31. 01. 2003 16:39

Nekdy jsem si pripadal pri prochazenim v menu i ve vice modelech jako pomocne skole.Opravdu leta nic originalniho...Zajimalo by mne kdo jim navrhoval a programoval menu pro 9210 ci 7650?Proste tezka  k o m e r c e!!!

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  31. 01. 2003 17:47

Jo kamo, menu mozna porad stejny, ale jsou proste best of!!! A zadnej jinej vyrobce proti nim nema sanci, mej se Vorechu!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  01. 02. 2003 04:47

Kez by jeste ta technicka cast nebyla, jako by ji delal blbec. Dula band v dobe kdy se dela vetsinou tri band, spatne pouzitelny (jeste lepe zadny) bluetooth, nestandardni standardy pro synchronizaci. Pristi tyden jdu strelit do bazaru sve dve nokie (6310+6210) a koupit t68i...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:00

Jo utikej si pro triband, bude ti hodne platnej ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  01. 02. 2003 14:06

Platnej me bude, protoze jezdim kazdej rok na pul roku do statu! A nevim proc jsou vsichni nasrany ze Nokia je nej...., cuzzzzz!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:20

Tak to te docela lituju, ze si kupujes mobil minimalne na rok a pul, ja sam menim maximalne za pul roku. Jinak 7210/6610 uz jsou tribandy, pro tvoje info ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub  |  01. 02. 2003 14:26

Tak to uz jsem vedel pred rokem, poradim ti, obcas si precti neco o telefonech aby si nepouzival jako priklady pomalu rok starejch telefonu! A az si neco nastudujes tak se ozvi a muzeme si pokecat, delal jsem 2. roky u Oskara, mej se. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 14:41

A tim ze jsi delal nekde 2 roky si o sobe myslis, jakej jsi machr? Jak muzes znat moje znalosti? Co delas machra ty prvni svetova skupino ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  01. 02. 2003 16:52

To me tesi ze se ozval nejaky ynteligenti. Triband proto, ze jezdim do statu a Nokie NE proto, ze nema Bluetooth, ktery potrebuju. TZN. ze nechci IrDa ani kabelove reseni. Opravdu mi to zavani fanatismem. Ja si vybiram veci na zaklade zhodnoceni svych potreb, samozrejme pripadavam k tomu urcite procento slabosti pro konkretni znacku (jsem uzivatel Apple :) ale nemam potrebu se uchlovat k nekritickemu obdivu cehokoliv. I Apple ma sve mouchy, i Windows, i Ericsson, i Nokia. Tak si vybiram to co mi vyhovuje nejvic a nejlepe splni me predstavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 02. 2003 19:28

Ja si take vybiram pane, a taky podle toho, co maji lide kolem me. Abych saskoval s prevodem tabulek a nebo kdoviceho, kdyz neco nekomu dam treba na diskete popr CD, to vazne ne. Proto jsem se uchlil k Nokii a notebooku s WinXP ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaLer  |  01. 02. 2003 19:36

Pokud si vybirate podle toho, co maj lidi kolem vas, tak jste asi divnej. Ja si vybiram podle mych potreb. Coz neznamena, ze nejsem schopen se poprat s vasimi Excelentnimi tabulkami :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  02. 02. 2003 12:38

O vasich dozajista skvelych prevodnich vlastnostech ani nepochybuji, ovsem pochybuji, ze lide kolem vas jsou tak pocitacove gramotni - viz. sekretarka atd. ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Spacer  |  31. 01. 2003 16:26

Neviem skade cerpate info ale tato sprava bola spolu aj s info o Q4 od ostatnych Vyrobcov... ako napriklad ze SE predaj tiez prudko posilil a dalsie 150Mil.Eu sa obe strany zaviazali vrazit okamzite do SE

 

Ja by som to videl vseobecne... nie ako iba nokia mierenu informaciu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirass  |  31. 01. 2003 16:14

Tak tenhle článek zase rozzuří tu malinkou skupinku ANTINOKIÁKU. Kde se zase loudá ten SonyErík???

Neberte mě vážně, ale musel jsem si rejpnout.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gamp  |  31. 01. 2003 13:11

Mám 6310i, k tomu GO a poslední dobou mi vypadává kredit i uprostřed hovoru. Operátor mi ho za půl hodiny vrátí, ale po tu dobu nemohu volat. Prý se hádá Nokie s E-telem, tak doufám, že se tito lídři trhů konečně domluví a chybu SW odstraní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  31. 01. 2003 12:20

NO tak to by byla pečeť na nokie pač už bych si jí vůbec nekoupil......vidět to prašivý okno i v mobilu :o)))))))))

jinak to jde fakt na dračku abych našel člověka co nemá mobil musím zajít do domova důchodců...............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JMK  |  31. 01. 2003 10:40

Skoda ze clanek neuvadi, jake modely Nokii se nejvice prodavaly. Docela by me to zajimalo. Zajimava informace by jiste take byla, jake je rozdeleni zakazniku na 1. nove uzivatele a na 2. uzivatele, kteri menili starou Nokiu za novy model.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  31. 01. 2003 11:19

Tyto údaje Nokia nesděluje, také bychom je rádi znali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  31. 01. 2003 10:00

Koupe 15% Nokie Microsoftem snad nemuze zadnym antimonopolnim uradem projit! Doufam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Danek  |  31. 01. 2003 10:55

Nokie vsak nema monopol, to je treba si uvedomit! Takze MS tam moc neuspeje, mozna tam da svuj SW, ale treba se mu snizi prodej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mate  |  31. 01. 2003 13:31

Ta Amerika se musi "sr**" opravdu vsude.... super, uz se tesim jak v mobilu vymenim baterku a budu si muset znovu aktivovat software v mobilu a vysvetlovat jim proc jsem baterku vymenil...... grrrrr.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor