Mobily na jedno použití. Je ten svět normální?

Diskuze čtenářů k článku

fucker  |  06. 09. 2002 19:03

fuck this phone

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pajasoft  |  23. 08. 2002 08:14

Dost jsem se pobavil pri cteni diskuze jak ladne klouzala mezi ekologii politikou dejepisem a rasovou nesnasenlivosti a buh vi cim jeste.Ale prave vo tom to je . Jen o tom mluvte,pak o tom i telefonujte proste komunikujte.Jedine tak je mozne resit problemy KOMUNIKACI!!! A pokud k vyreseni byt malinkeho problemu pomuze "papirovy"mobil Tak stokrat dik lidem kteri ho uvedli na trh.Mohl by byt do budoucna treba povinou vybavou lekarnicky v aute nebo zdarma davan imobilnim obcanum nebo proste cokoliv......A pokud ma nekdo problemy s recyklaci odpadu tak at se v prvni rade zamysli sam nad sebou

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 76  |  15. 08. 2002 20:10

Zdá semi to jako mrhání penězi, chtělo by to asi zavést především na pláže, stavby a jiné provozy, kde nikoho nebude trápit, že si poničil mobil. Uplatnění by jistě našel i u cizých státních příslušníků, kterým připadá roaming příliš drahý, nicméně by měl být na kartu SIM, aby se nechal bez problémů používat i v dalších zemích a hlavně dobíjet. Já sám bych si takovýto telefon koupil a při cestě na pláž bych se alespoň neobával, že mi jej někdo ukradne. Nicméně displej bych na něj určitě dal, aby šlo posílat a přijímat SMS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LoveparadeR  |  08. 08. 2002 05:53

Tak přesně a výstižně bych to o Amíkách neřekl ani já, ale jak již zde bylo řečeno, ponadáváme si na webu a v hospodě - tím to pro nás končí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  10. 08. 2002 09:50

Aaaaa tady se nam projevil typicky Cechismus. Byli jste nekdy v USA??? Ja ano a reknu vam ze tam je naprosto odlisna mentalita lidi. Tam lide maji zajem pracovat a snahu o to byt nejlepsim.

Kdezto tady, kazdy by nejradeji kradl, popripade ziskaval vyhody naseho Spidlistanu a kdyz vidi ze se potom v USA maji lide lepe, tak misto toho aby, s tim neco zacal delat, tak zacne prskat jak jsou Amici strasni!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mrázek  |  07. 08. 2002 10:21

Nejsem ekolog, ale co je moc, to je moc! Souhlasím s ostatními - většina tupých Amíků by se měla probrat, ale toho se nemusíme bát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jachym Kouba  |  08. 08. 2002 17:59

... kdyz to budou recyklovat... proc ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mrázek  |  08. 08. 2002 18:20

No jo, ale jen aby recyklovali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jachym Kouba  |  08. 08. 2002 18:51

no, kdyz nebudou, tak to nejni problem v telefonu, ale v lidech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Mrázek  |  08. 08. 2002 21:11

To je svatá pravda. A toho se taky nejvíc obávám. Lidi jsou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meera  |  10. 08. 2002 01:26

Musim te, bohuzel, na neco upozornit ...

Vsude se pise o recyklaci etc. Jak je to vsechno hezky. Ale neni taky pravda, ze na recyklaci se spotrebuje energie? samo se to preci jenom asi neudela ...

A energie budou mit dost - zdroje maji u nich, pak je budou vozit od nas, my sme tak blby (my = Evropa (Asie) - proste kde je ropa , ze jim to prodame. A zatimco oni si budou vesele recyklovat, my budem jezdit tak maximalne z kopce

Je to trochu (vic) prehnany, ale vysledky veskeryho jejich chovani k tomu vedou. A s tim toho asi moc nenadelame ...

Mira

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jachym Kouba  |  12. 08. 2002 08:13

recyklovanim v tomto pripade myslim (a doufam ze nejen ja) to, ze ten telefon nehodej do kose, ale do nejaky "sberny mobilu", kde ho zase nabijou na x minut hovoru. a kdyz uz jsme u tech prostredku--tohle je mnohem mene narocne na cokoliv, nez vyroba noveho, klasickeho telefonu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  06. 08. 2002 22:43

nemělo to tlačítka, ale bylo to na hlasový ovládání. Asi to byla ta samá firma, nejsem si úplně jistej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welli  |  06. 08. 2002 19:19

Nic proti Emericanum,ale sou to HOVADA NEHORAZNYHO KALIBRU.Sou nenazrany jak sam velkej Bush.Jenom zenou ekonomiku nahoru,ale kolem sebe se  nedivaj.At uz se PROBEROU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meera  |  10. 08. 2002 01:49

Problem je tu jeden. A velkej - penize.

Abych byl presnejsi - zkratka maji na to, aby byli blby. Dokonce nemaji nic zajimavyho na praci a nevi, co by delali aby se nesezrali nudou. Vymejsli kraviny, ktery zacinaji u hamburgeru a mobilu se kterejma se zachazi jako s ha.zl papirem, a konci u s.ani se do cizich konfliktu (zari 2001). Nechci rict, ze afghanci maji penez, ze nevi co s nima, ale taky nemaji co delat. Taky se radsi mydli se sousedama. A kdyz se takovyhle 2 staty rozhodnou vyresit si svoje konflikty dalkove, hadejte ktera zeme lezi primo pod drahou raket . A nemusim snad pripominat, ze ta zeme ma dost svejch starosti - jako treba uzivit rodinu ...

To sem se dostal chlup daleko, ale neco na tom asi bude ... Relativne bohaty zeme (2 zarny priklady - Emerica a nas drahej soused Skopland) si vzdycky vymysli nakou a dou se kravit nekam jinam, kde se muzou predvest. Ze by zase k nam? A nam nezbyde uz vopravdu nic jinyho, nez si zanadavat na internetu a v hospode. Tezko napiseme petici, ktera vyzene emerikany a skopcaky od nas. To bych tu radsi videl kluky ukrajinsky.

A jedno zamysleni na zaver : pomohlo by U NAS napsat petici proti mobilum na jedno pouziti? Ja myslim, ze by se maximalne zridila nejaka ta komise, pak 5 dalsich, chudaci politici, urednici, ci co to tam sedi by museli makat za mizernej peniz. A co by asi udelali? My tu nemame senatory, ktery by quli svoji kampani museli plnit prani lidu.

HAWK.
Mira

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fantomino  |  06. 08. 2002 16:57

pokud tohle prijde i do evropy, tak si to budou (treba) Americani kupovat jen proto ze nebudou muset resit problemy s roamingem ...

ale jinak s tim odpadem je to takovy divny ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vod-Pad  |  08. 08. 2002 13:26

Ser na vodpad, vole. Vo co de?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admiral Atvar  |  06. 08. 2002 11:57

je to, co si vymysleji americani. je aspon ekologicky likvidovatelny ? nebo rozpustny v nejakem roztoku na neutralni latky ? hnus je to, velebnosti ! chapal bych, jak tu nekdo psal-davaji to studentum a nemusi se bat rozbiti, kradeze apod. a vlastne to pak ani na jedno pouziti neni. ale tlusti amici s tim budou volat od mc donalda, pak to hodi do kose, asi spali. uz tak siri plno CO2, nejvic ze vsech. znici cely svet a jeste v nejakem clanku napsali, jak je dobre ze je tepleji, ze usetri. banda hovad je to. meli by se spolecne s muslimy navzajem vybit a svet nechat normalnim lidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  06. 08. 2002 13:40


Uplne s tebou suhlasim. Je to hnus zamerany cisto len na komerciu. Aka je asi vyrobna cena takehoto smejdu? Pri velkom pocte ks to bude par centov. A ostatne peniazky sup niekomu do vacku. Co na tom, ze sa zahumusi zivotne prostredie? Ano, mozno stupidnym hovadam americkym takyto konzumny styl uplne vyhovuje! Ale preco sa stale seru do Europy a do Azie? Zasa len kvoli biznisu a spinavym prachom! Mozno su amici uz tak degenerovani, ze nedokazu pouzivat ani obycajnu nabijacku a preto potrebuju nieco total jednoduche, proste zapnem a zavolam. A potom sup do odpadkov.

Ano, amici su banda pristahovalcov, ktori chcu kolonializovat cely svet. A vyuzivaju na to uplne vsetky metody hoc ako primitivne, ale kvalitna psycho a ego-masaz kazdeho z nas nas dostava na uroven nemysliacich primatov. Dakujem, nechcem. A je mi luto, ze sa najdu aj taki, ktori taketo "umelo pretlacane" tendencie schvaluju.

Radsej ostanem, podla mnohych konzervativny, ale pri starom klasickom mobilnom foune na nie jeden hovor ale na ix hovorov, dobijem a valim dalej.


Je najvyssi cas sa zacat chovat nielen ekonomicky ale aj ekologicky. A nemienim podporovat zasr...ch amikov a ich prebujnelu ekonomiku! Co viem, od USA sme sa doteraz dockali len veeelmi malo dobreho! A to na cele s ich slavnou krvavou demokraciou...

NIE, VDAKA, JA NA TAKETO KO....NY AMIKOM NESKOCIM!!!!!!!

Este som mysliaci tvor a snazim sa divat aj dopredu. Tu u nas doma nasinci nemaju pracu a ja budem podporovat zasa len americku ekonomiku? Nikdy!!!!! Pokial to co i len trochu bude mozne, nikdy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  06. 08. 2002 14:51

V mnohém souhlasím, přesto ale k poslednímu odstavci bych měl malou připomínku co se týká podpory té americké ekonomiky:

1) Používáš například počítač a internet, a čí asi jsou většinou produkty z této oblasti ?  Takže ji podporuješ ať chceš nebo ne.

2) Také si myslím že u nás doma (ať na Slovensku nebo v Čechách) nikdo nikomu nebránil aby přišel s podobným nápadem a aby jej nějaký náš výrobce začal vyrábět. Možná by udělal "díru do světa" a zaměstnal by tak dost lidí, možná taky ne, kdo ví .

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admiral Atvar  |  06. 08. 2002 16:50

v evrope by s tim asi moc diru do sveta neudelal, to by mohl delat jako doplnkovy produkt. hlavne kvuli smskam a teenagerum, kteri musi byt kuul a in. to je poprve, co k nim citim sympatii. oni ty sve "beznadejne zastarale" nokie aspon nevyhazuji.

a to, ze amerika je na spici vyvoje pocitacu, www a podobne nema nic spolecneho s neskutecnym plytvanim a konzumem, ale s provedeckou politikou. oni ti spickovi vedci asi tak prazdnym zivotem jako vetsina americanu neziji...

nenechme se ovlivnovat reklamou a konzumem ! nikdo nam ho vnutit nemuze, zadne tanky ho nepodporuji !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  06. 08. 2002 17:24

Ale ano, to já souhlasím. Jenom mě to nedalo abych nezareagoval na ten poslední odstavec Bismarcka který tvrdil že to nikdy nekoupí aby nepodporoval americkou ekonomiku, proto to přirovnání s počítači ......  .

Osobně si také myslím že se to v Evropě moc masově neuchytí. A pokud jde o ekologii, jasně že je to další odpad který už za chvíli nebudeme mít kam dávat, to my dva asi bohužel nezměnímě  . Je to asi tak jako když jsem byl v našem městě pravděpodobně  poslední, kdo kupoval všechny nápoje zásadně ve skle. Stejně je pak přestali prodávat  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  07. 08. 2002 06:03

 Netvrdim, ze to tak nie je. Lenze zaklady internetu nevymysleli v USA ale v Europe. A co sa tyka PC, tak mas pravdu. Nemam dovod sa hadat. Len ma stve, ze sa k nam z USA dostava okrem par dobrych veci samy balast a hnoj. Ci uz v podobe holyud-filmov ci ostatnej konzumnej produkcie. Pre kratkost casu nemenujem. Ale co ma neskutocne stve je, ze na 1 amika pracuje vo svete asi 20 ludi... Preto su tak "silni". Sami ich v tom este podporujeme. Preto moj nazor, ze pokial to bude aspon trochu mozne, nexem od nich absolutne nic. Zacal som tam, kde som mohol. Ziadna kokakola, pepsikola a podobne nezmysly, ziadne hamburgery, hotdogy ci dalsie typu chipsy... Niekde zacat treba.
Takze asi tolko z mojej strany.
Prijemny letny den vsetkym!
Bismarck

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  07. 08. 2002 16:32

Americka slavná krvavá demokracie nám přinesla osvobození za války. Bez nich bysme tady už taky nemuseli být. I kdyby nic jiného, tak už za tohle jim musíme být vděční.

Všichni amíci jsou nemyslící primitivní přistěhovalci jdoucí po penězích asi tak jako všichni Češi kradou v německých obchoďácích. Nám se nelíbí, když nás dávají do jednoho pytle, ale s jinýma to klidně uděláme.

Když se pár amíků rozhodne, že ty telefony jsou neekologický, tak založej nějakou společnost, začnou dělat propagaci, sepisujou petice, obracejí se na své zástupce, prostě aktivně dělají něco proti tomu, co se jim nelíbí. A my? Kdyby ty telefony někdo vyráběl v ČR, tak napíšeme na internet pár sprostot, zanadáváme si v hospodě, a tím končíme. Žádná další akce, jen kecy. To umíme moc dobře.

Dřív jsme chodili na nákupy s látkovejma taškama a dnes jsme naštvaní, když nám v obchodě nechtějí dát igelitku, kterou pak zahodíme. O co jsme lepší než oni s těma telefonama?

Netvdím, že všechno z americké kultury a ekonomiky je dobré, ale taky ne, že všechno je špatné. A je mi líto lidí, kteří šnahem hodí všechno do jednoho pytle a odmítnou to. To je stejně hloupé jako všechno nekriticky přijímat.

Mimochodem styl psaní a použitá slova také mnoho vypovídají o pisateli  

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  08. 08. 2002 09:42


Americka slavná krvavá demokracie nám přinesla osvobození za války. Bez nich bysme tady už taky nemuseli být. I kdyby nic jiného, tak už za tohle jim musíme být vděční...

Heej? To mi je divne. V dejepise som sa ucil nieco uplne ine. A mimochodom, je vyrocie Hiroshima a Nagasaki... Ak ti to nieco hovori. Ak by amici uskutocnili svoj povodny zamer, totiz zhodit atomky na Nemecko, asi tazko by sme tu boli. Tak to schytali Japonci. A to uz bolo vlastne po vojne, ked im tam to svinstvo slavni US osloboditelia zhodili. A k tej vdacnosti. A to dokedy im mame byt hlboko zaviazani a vdacni? A za co to vlastne?

Mimochodem styl psaní a použitá slova také mnoho vypovídají o pisateli...  povodne bez komentara, ale nakoniec predsa.  Daj si pohov priatelu, nic skarede som tam nenapisal. Snad jedno jedine slovo. A potom uz len doplnovacky. Ci vidis nieco skarede v par bodkach? A ak vies, ake slova tam pasuju, tak vlastne nie si o nic lepsi ako ja... xexe

PS: Par znamych bolo konkretne v USA a sorry, ale co som pocul ma len utvrdilo, ze ludia z USA su naozaj zaostali, naduti kreteni, neschopni samostatnosti. A nehovor mi, ze keby taki boli, tak nie su tam, kde su. Lebo keby si aspon trosku uvazoval zistis, ze 99% z tych TOP su pristahovalci, nie narodeni v USA. A ako vidim, aj na tebe zanechala ich demagogia velmi hlboke nasledky. Je mi ta naozaj luto. Mal by si sa nad sebou zamysliet, kym je cas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admiral Atvar  |  08. 08. 2002 09:57

nas ale osvobodil SSSR ! zatimco se americane patlali s tretiradym vyskrabem z vyslouzilcu z WW1 na zapadni fronte, kde se odpad wehrmachtu snazil vzdat jakmile to slo, tak rusove bojovali proti tem nejlepsim jednotkam z nemecka ! nemam rad ty kecy o tom, ze bez USA bychom byli pod nemeckem, americane ty nemce s trochou nadsazky porazili pohodlim v jejich zajateckych kempech.

cesi by proti tem telefonum bojovali nikoli petici, ale penezenkou. proste by si je nekoupili. stejne tak ostatni z evropy.

na americe je dobre jedine to, ze tahne svetovy vyzkum v mnoha oborech. to se ale tyka inteligentnich vedeckych spicek, nikoli tupych odulych mas hamburgerozroutu. techto vedeckych spicek je tak malo, protoze americky stredoskolak nejde na techniku, jak u nas, ale na nejakou humanitni tlacharnu, kde se nauci byt akorat dynamickym, flexibilnim a nosit kravatu, pripadne si udelat plastiku. a potom v marketingu vymyslet z nedostatku jine cinnosti jak zvysit prodej jednorazoveho svinstva.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bismarck  |  08. 08. 2002 10:17

Uplne s tebou suhlasim. Len drobna podotazka. Kolki z vedeckej spicky v USA su rodeni amici? Asi by to bolo na tak velku krajinu mizive percento. A vobec, v Europe bojovali proti nemcom aj francuzi, spanieli a mnoho inych. Tych par amokov, co prisli takmer s krizkom po funuse mam teraz oslavovat ako osloboditelov a byt im za to vdacny? Za co vlastne? Vari nie za par kuskov cokolady?!

Problem je, ze po vojne sme 40 rokov uznavali a orientovali sa na jednu velmoc-ZSSR, ci sme chceli alebo nie. Teraz je to USA a zapadne "demokraticke" krajiny. Otocili sme sa ako listok vo vetre na opacnu stranu. Ani jeden extrem vsak nie je dobry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Silnej Venca  |  08. 08. 2002 13:17

Jo, jen ať přídou ameryčani k nám do hospody! Hned jim rozbijeme držku! Jen ať si tam plácne americky a hned dostane půlitrem přes tlamu, hovado jedno amerycký. A němci taky. Minule jsme stloukli jednoho skopčáka když neuměl říct česky pivo. To byla sranda! Ten už se nevrátí. A vůbec všem cizákům dáme u nás v hospodě do tlamy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meera  |  10. 08. 2002 01:14

Nevim, jestli to myslis vazne ...

Ale jestli jo, tak jen do toho. Ja jim taky do zeme nelezu a nepolezu jim ani do ri.i ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slycosh  |  09. 08. 2002 11:35

trochu te opravim - 1944, ofenziva Nemecka v Ardenach, tam nebojovali jen vyslouzilci ale z vetsi casti elitni jednotky Waffen SS. A myslim ze nema cenu  tady rozebirat WWII. Jestli tomu rozumis, tak nechapu proc rikas takovy nesmysly, a jestli tomu nerozumis, tak se do toho radeji nepoustej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hloupý Honza  |  08. 08. 2002 13:24

Je opravdu admiral Atvar idiot? Nevíte to, prosím, někdo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parez  |  06. 08. 2002 09:34

Myslím, že to má šanci na úspěch - asi jako ty zmíněné jednorázové foťáky - samozřejmě záleží na ceně. Když jedu na Berounku, tak sebou taky netáhnu foťák za 10 litrů a koupim si jednorázovku za 200 Kč a jsem bez starosti. .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  06. 08. 2002 10:51

A k cemu ti ten fotak "za deset litru" je? Aby jsi ho doma mel povesenej a chlubil se s nim sousedum? Prosimte prober se ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Parez  |  06. 08. 2002 11:52

No přece proto abych ho tejden v roce dusil v barelu na kanoi a pak vyfotil špičkovou kvalitou ožralý kamarády?! Že? T o asi neni nutný. Spi dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
admiral Atvar  |  06. 08. 2002 11:59

taky bych nebral digital za 20 000 na vodu. tam bych vzal letitou analogovou minoltu. te voda nevadi, tam jsou snad hridele a pisty :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jifi  |  12. 08. 2002 08:55

No, foťák za 10 litrů asi k chlubení nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
F.  |  06. 08. 2002 07:53

..."uvedla na trh mobilní telefon velikosti kreditní karty"... zatímco o pár řádků níž se dočtu správnou informaci a sice ..."Mobil vypadá jako trošku tlustší karta (hrací, nikoli kreditní) "...

Jinak v USA to bude možná uspěch, ale u nás spíš propadák..:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Bednár  |  06. 08. 2002 00:15

Zajímalo by mě, jak je to s baterií? Dá se nějakým způsobem dobíjet nebo použiju tužkovky? Umí také přijímat hovory?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
venda  |  06. 08. 2002 07:16

Na stránkách odkazu píšou že hovory se dají i přijímat. Minuty si můžeš i dokupovat a dostaneš i nabíječku když bude potřeba dobít.. Takže to nemusí být zase tak hrozný.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  06. 08. 2002 14:40

Možná nějaký turista si to koupí na dovolené pro jednorázové použití, nebo v případech jak níže píše PK by se to hodilo.

Ale jinak myslím že Evropa je SMSkový maniak a tohle "udělátko" to neumí, takže velký úspěch bych tu nečekal .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  06. 08. 2002 08:24

Technické detaily jsou na té odkázané stránce www.hop-on.com, nechtěl jsem to do detailu popisovat, protože takový telefon si u nás zatím nikdo nekoupí :). Baterky se dají vyměnit, hovory to přijímá :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PK  |  06. 08. 2002 10:05

Nemyslim, ze si to tady nikdo nekoupi. Mame trista mobilu s kartami GO, ktere pouzivame pro zahranicni stazisty nebo pri kongresech. Jsou s tim ale starosti - dobijeni, kontrola kreditu, poskozeni pristroju... A to ani nemluvim o tom, ze jednou jsme vraceni telefonu pacili z nejakych Americanu az na letisti za pomoci policie. Tohle by urcite vyresilo radu problemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  06. 08. 2002 10:40

Zatím si to tady asi opravdu nikdo nekoupí... nejede to totiž na standardu GSM :(

až příští verze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor