Motorola Razr V3x: sladkokyselé funkční bobtnání (velký test)

Diskuze čtenářů k článku

Batista  |  04. 04. 2007 21:04

Cus, kde je problem, kdyz mi bluetooth nenajde zadny pristroj, ale ostatni me najdou ? dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  06. 01. 2007 14:36

Dobrý den, tento telefon mám. Myslím že je naprosto super. Jen nevím proč nedokážu kopírovat soubory na telefon Sony ericsson. Nechápu důvod telefon vidím ale hláška připojení se nezdařilo. tedy konec jakýkoliv telefo, HF, vše bez problémů, přenos ze sony ericsson ke mě taky ok. díky za radu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin timmo  |  03. 11. 2006 11:20

1.11.2006 jsem si koupil motorolu v3x a za neclý den zhasla a bylo po ní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin timmo  |  03. 11. 2006 11:20

1.11.2006 jsem si koupil motorolu v3x a za neclý den zhasla a bylo po ní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pako  |  16. 10. 2006 12:21

ZDAR LIDI,MAM TAKOVEJ PROBLEM.kOUPIL SEM SI MOB.MAM HO PÁR DNÍ,A JEŠTĚ S NÍM PORÁDNE NEUMIM.aLE STÁVÁ SE MI,ŽE MI ZAČNE PŘEZKAKOVAT DISPLEJ.JAKO KDYBY HO NĚCO RUŠILO.Stává se to když přhravam videa a jiný.Myslíte že to může dělat ještě pořadně nenabitá baterie?Nebo že to je vada?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
libor  |  24. 10. 2006 11:45

ahojky a není to náhodou siemens? to mi dělá taky a proto do toho benq už nejdu reklamoval jsem základní desku 2x a ted zase tenhle problém.. ale baterkou to nebude jsou to šunty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bubakof  |  16. 09. 2006 21:13

Vite co by prozmenu zajimalo me? Da se do nej vzhledem k tomu ze nema zadnej operacni system nacpat programky typu ICQ nebo posilani SMS na Vodafone pres jejich portal? Dik :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
balu  |  21. 12. 2006 00:23

No primo ICQ ne ale Java aplikace Jimm...je to plnohodnotne ICQ bez problemu pouzivam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petronelka  |  25. 12. 2010 11:30

chtěla jsem si stáhnou ICQ a opravdu nejde spustit. mohla bych poprosit o odkaz na aplikaci Jimm??? prosím o zaslání na můj email. becicovapetra@seznam.cz díky díky díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denisa Laura  |  18. 07. 2006 10:29

Tenhle mobil mě dost nadchnul pac ma dobrou grafiku prostě celej je super.Možná,ze je trochu vetsi ,ale no a co???!!!!Je to takovej malej nootebook.Kameru a fotoaparát má bezva!!!!! Takže dávám 1******

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eva  |  23. 08. 2006 01:49

tez si ho planuji poridit...dokonce uz je i ve verzi Lady phone...a s pausalem ho dostanu zadaco...zlaty  t-Mobile

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FISHkaa  |  25. 05. 2006 09:46

Caute, ted mam chvilku na testy V3x a trapi mne jediny problem - potvrzeni o doruceni SMS. Lze nekde default zapnout, nebo je nunte u kazde nove SMS zalezat do menu a dorucenku zapinat? prede diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaguar  |  14. 04. 2006 22:07

vibrace, poté zvonění - tuto funkci prostě nemá.. nemá ani zámek na tlačítka, tak že se běžne v kapsi mění profily...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lama  |  31. 03. 2006 23:06

co to znamená? EDGE? u nás není a nikdy nebude....?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bloodmen  |  19. 03. 2006 10:36

Podle mě nemůžete srovnávat ostatní telefony s Motorolou pokud jste se s Moto nesžili. Motorola sice nedisponuje tím, co např. Nokia, ale má zase jiné věci, o kterých se buď vůbec nepíše, nebo jsou nedoceňované. Já jsem vyzkoušel hodně značek mobilů, ale zabydlel jsem se jen u Motoroly. Podle mě je nejlepší. V3x už mám objednanou a čekám jen, až mi přijde´. Cena - 10.000,- Ale lze ji koupit i levněji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JIRKA  |  19. 03. 2006 21:38

Též ji sháním, vím že na trhu sem tam se objeví ale bohužel dovoz ze SRN anebo ITALY bez českého návodu a to nabízí k mému údivu i oficiální prodejci. Co by tomu řekla čoika nevím ale podle mého mínění to je nelegální prodej.Rád si razra v3x koupím ale zatím nemohu sehnat český manuál.Víteli kde sehnat razra s česk. man.-odepište,rád se svámi podělím o další informace ohledně tohoto nástupce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 03. 2006 12:03

´Vážená redakce,jistě pří tak rozsáhlé recenzi jste zjistili zdali také u V3x bzučí klávesnice!?! děkuji za odpověď.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M . U . F  |  05. 08. 2006 10:59

Bzučí, a dost! Taky s nahráváním java aplikací to není jednoduchý.  Jinak je to ale čupr Motorolka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bato  |  06. 03. 2006 22:15

U motorol se casto zapomina na jednu vlastnost, kterou snad najdete jen u samsungu a tam neni moc pouzitelna.

Jde o opakovane pravidelne upozornovani na zmeskanou udalost!!!

V recenzich se to moc nespomina a pritom jde o neco, co mi u jinich znacek hodne chybi! Muzete si nastavit, jestli vas mobil ma upozornovat, u kazdeho profilu si nastavite, jakym spusobem ma mobil upozornovat. A vysledkem je, ze vubec nemusite kontrolovat mobil, jestli mate prijatou spravu nebo zmeskany hovor nebo zmeskanou upominku. Mobil vas na to upozornuje sam, do te chvile, dokud se na to nepodivate. Nechapu proc se o tom vubec nepise, a kdyz ano tak jenom par slovama. Vzdyt je to pri realnem pouzivani urcite dulezitejsi nez napriklad velikost videa nebo pocet barev externiho displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milennium (novy)  |  06. 03. 2006 14:57

Jen pro upřesnění. Paměťová karta u V3x není pod baterkou jak by se někdo mohl domnívat ! Je hned vedle SIM karty,takže vyjmutí a zasunutí pam.karty je možné i za chodu. Stačí jen sundat zadní kryt (což jde velmi lehce a bez zbytečného násilí - narozdíl od některých značek) a zasunut pam.kartu.
Takže žádný nedodělek nebo tak nějak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViditelnyPavel  |  06. 03. 2006 13:32

Když kliknu na odkaz této megarecenze, vyskočí mi okno pro zadání přihlašovacího jména a hesla. (video.mobilmania.superhost...) Toto zruším a stránka se zobrazí, jen ta videa ne. Flash player nainstalovaný mám. V čem je problém? Je třeba nějaké zvláštní heslo?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 06. 03. 2006 13:41

Omlouvam se, tuto chybu prave resime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
accetto  |  05. 03. 2006 23:40

Jestli se musi kvuli pametovce sundat zadni kryt mobilu , tak je to shit ... Nikde jsem nevidel misto na kartu .. Je pod krytkou ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  05. 03. 2006 23:46

Bohužel, k paměťové kartě se nedá dostat jinak, než sejmout zadní kryt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
accetto  |  05. 03. 2006 23:54

Tak to je blbej "nedodelek" .. Nevymenil bych ho ani nahodou . Mam SE W800i a tento mobil me sice zaujal , ale to je vse ... Pak velke zklamani

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
True-man  |  06. 03. 2006 10:08

Aco jako. Ty v autobuse, tram nebo metru menis 512MB pametove karty v tel. na pockani nebo co? Jo ze v baleni je jen 64MB a to by bylo malo takze bys musel tu kartu menit? Tak si prikup 512MB Trans Flash kartu a chci te fakt videt jak te bude trapit to, ze bys musel oddelat krytku. Podle mne bys ji pak de facto menit nemusel. Takze tolik o tom nedodelku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  06. 03. 2006 12:23

sám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  06. 03. 2006 12:23

sám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  06. 03. 2006 12:23

sám taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  06. 03. 2006 12:23

sám taky z toho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  06. 03. 2006 12:24

sám taky z toho nejsem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  06. 03. 2006 12:26

sám z toho také nejsem nejšťastnější, že telefon má kartu až pod baterií a nejde vyndat za chodu, ale co se dá dělat, je to sice méně pohodlné, ale hlavní přeci je, že tu kartu vůbec má ne? myslím, že to jak si tu na to lidé stěžují je jen o tom, že jsou už moc pohodlní, a nechce se jim telefon rozebírat.... mě osobně to moc nevadí, je to o zvyku si myslím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
orso  |  06. 03. 2006 14:27

Mam 6230i s 512MB kartou. Odkedy som si tu kartu kupil, tak som ju este ani raz nevyberal. Naco??? Ked chcem kopirovat vacsie mnozstvo dat a cez BT by to trvalo uz velmi dlho, tak sa unuvam a vytiahnem USB kabel...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Denis  |  05. 03. 2006 21:20

Mam jeden dotaz. Opravili silenou chybu predchozich Matorol (mel jsem V547), kdyz jsem pri psani smsky stisknul omylem cervene tlacitko, tak se smska neulozila do konceptu, ale zmizela. Nikde jsem ji uz neobjevil. Docela me to stvalo. Jak to funguje na teto Motorole?

Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Sedlak  |  05. 03. 2006 22:05

Pokud během psaní zprávy omylem zmáčknete červené sluchátko, objeví se nabídka "Možnosti zrušení", ve které máte na výběr ze tří možností:
"Zrušit zprávu"
"Detaily zprávy"
"Uložit mezi koncepty"
Takže ošetřeno velice dobře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Driver  |  05. 03. 2006 17:13

No uz jen cekam az ji bude nabizet nas Vodafone. Jestli je to opravdu takova jednicka na trhu, tak by to mohlo bejt brzo. Ten telefon se mi vazne libi, ma sice par nedostatku, ale design je super a ten display jeste vic super.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  05. 03. 2006 12:37

Podle me nejhezci Vecko na trhu,skoda,ze za vzhledem zaostava prace s telefonem.Videa jsou OK,jen by se mohla zlepsit kvalita,byt u kazde recenze a praci s telefonem (mam na mysli zaber na displej jako u posledniho videa) mohlo byt venovano mnohem vice casu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milennium (novy)  |  05. 03. 2006 12:34

A musím říct,že není zase tak špatná jak si tady někdo myslí. Je fakt,že ofiko cena je moc,ale na webu se dá koupit V3x za daleko lepší cenu. Navíc na webu se dají sehnat poslední fw a jazykové flexy s češtinou,takže není žádný problém přehrát V3x. Sám jsem o víkendu trochu experimentoval a V3x jsem přehrával asi 3krát. je to poměrně jednoduchá záležitost (když se dodrží základní postupy). Takže teď mám V3x s posledním fw (měsíc únor) i češtinou a jsem spokojený.
Samozřejmně jsem taky vyzkoušel jak hrají MP3 a pokud mohu srovnávat (SXG75, Qtek8310) tak s dodávanýma sluchátkama hrají opravdu nejlíp (srovnáváno s SXG75 a Qtek8310).Mají plný basový zvuk se slušnou dynamikou a s čistými výškami (SXG75 mají sice slušnou dymaniku,ale výšky jsou dost zastřené, Qtek8310 hraje docela plechově,chybí docela dymanika a basy nic moc)... Co mně taky překvapilo,tak při přehrávání MP3 na pozadí se mobil vůbec nezpomaluje a ani jednou se přehrávání nezatrhlo (to se mi stává jak s SXG75 tak s Qtek8310),takže já MP3 hodnotím velice kladně.
Co mně ale docela sere je slovník iTap který ze začátku nenabízí takouvou slovní zásobu jako T9,ale zato si pamatuje všechny slova i věty a ty pak při psaní nabízí.
No poznatků mám docela dost,ale sem by se to rozhodně nevešlo,takže tohle jsou jen moje rychlé postřehy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Huva  |  04. 04. 2006 11:16

Také se na ní chystám. Můžete mi napasat jestli má autom. vypínání a zapínání telefonu a jak je to tedy po inst. nového firmware s sms zprávami, dají se odesilat pomocí iTap i cesky nebo jenom česky?
A jak je to s mp3 přehrávačem, je skutečně tak nemožný jak z recenze vyplývá. Děkuji vám za odpověd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dušan klobusia  |  02. 07. 2006 10:20

Zdravím, ja mám telefón asi hodinu a skôr než s telefónom sa bavím vyhľadávaním dostupných informácií k telefónu na webe lebo telefón je bez výbavy a lokalizovaný do jazyka Vodafone. Po prečítaní Tvojho článku aj keď už máš za tú dobu asi  iný telefón  ale predsa ak je to možné veľmi by mi pomohli skúsenosti a softver k jeho lokalizácii.
Za pomoc vopred ďakujem.
klobusia@minv.sk
kajsubolk@azet.sk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruppert  |  05. 03. 2006 11:15

Autor recenze má sice pravdu, že V3x není osazen 3,5 jack konektorem pro připojení drátových sluchátek (zvládá to prostřednictvím universálního miniUSB konektoru), ale bohužel opomenul v recenzi napsat, že tento telefon pracuje jako jeden z mála na světě s novým Bluetooth stereo profilem. V době bezdrátových technologií je totiž přechod od drátových k bezdrátovým sluchátkům zcela logický a některé firmy (a jejich přístroje) jsou pak průkopníky. Za několik málo měsíců si proto na sluchátka spojená s vysílacím zařízením prostřednictvím omezujícího drátu už nikdo nevzpomene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
YAMATO  |  05. 03. 2006 12:16

Přesně! Já jsem taky nadával, že SE nedává 3,5 mm jacka. Ale teď, u nových modelů (M600/W950/K750/800), to již není třeba. BT sluchátka rulez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  05. 03. 2006 18:57

Minimálně dokud nebudou aspoň průměrný otevřený BT stereo sluchátka stát pod 1000kč, tak si na ně každej vzpomene.
Já osobně bych za sluchátka nikdy víc než 1000kč nedal (pokud teda nevyhraju 500 000 000 v nějaké soutěži). Vážně věříš tomu, že cena takhle klesne "za několik měsíců" (<10)? Já bych to až tak naivně neviděl ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_ef_  |  06. 03. 2006 09:37

Ja dal 1100, k plny spokojenosti (:

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruppert  |  07. 03. 2006 18:50

Pokud si chceš odvařit uši levným řešením, tak si klidně pořiď sluchátka (nebo naslouchátka) pod 1.000 Kč. Stereo sluchátka pro Motorolu dělá Bose - měl jsem je na uších a byly fajn s fajnovým poslechem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnButy  |  06. 07. 2006 18:42

Mohl bys mi prosím napsat, kde se dají sehnat bluetooth sluchátka? Buď sem uplně blbej nebo sem je nidle na netu nenašel. Moc dík za odpověd :)
imp4cto@gmail.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JackF  |  16. 09. 2006 09:49

Já mám kossy, co se prodávaly za 1200 a tý koupě rozhodně nelituju, pokud chceš muziku poslouchat na úrovni, tak tu cenu zkousneš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Metro  |  10. 03. 2006 21:11

Tak mi, prosímtě, poraď kde. Nejsem na internetu tak zručný a mám problém to najít. Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  05. 03. 2006 10:23

k telefonu je mozno připojit stereo sluchatka original motorola se zdířkou do miniUSB, nebo přímo koupit redukci z miniUSB na 3.5mm, sice v té naší zapadlé díře ( ČR ) zatím nejsou k mání, ale v dnešní době není nějaký větší problém si je objednat z internetu... tudíš ta, autorem recenze zmiňovaná "absence  " sluchátek, se nekoná... je sice pravda, že by je Motorola mohla dávat v součásti standardního balení, ale hold je nedává no

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miso  |  05. 03. 2006 10:03

Kolko ma teda farieb ten vonkajsi displej? Z viacerych zdrojov mam info, ze vonkajsi ma mat 65tis. farieb.(napr.gsmarena.com)a pisu tam ze je STN, neviem ci je aj v tom rozdiel (u vas CSTN). V3i ma vonkajsi 65tis., tak by vyssia rada V3x logicky nemala mat menej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  05. 03. 2006 18:40

Ale V3x je zase vývojově starší, než V3i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miso  |  05. 03. 2006 21:13

asi si zavolam do motoroly, nech som z toho neni jelen
http://direct.motorola.com/slo/Web_full_specs.asp?Country=SVK&language=SLO&productid=30341&strPrimaryOption =FS&lSecondaryOption=-3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miso  |  07. 03. 2006 20:24

Tuto informaciu mi dali na infolinke motoroly. 65K uvadzaju aj na svojej stranke. Mozno ste testovali nejaku inu verziu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stary_pes  |  05. 03. 2006 08:25

Mam taky dojem, ze si z nas niekto robi srandu. Takyto telefon za take peniaze... To radsej prihodim nejake drobne a kupim Vario.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrikzviera  |  05. 03. 2006 02:08

len si kupte prosim Vas stativ za par korun a natocte to z blizsia, lebo sa ani neda rozoznat co to je za telefon. Ale kazdy zaciatok je tazky.
Ked chcete natocit telefon dookola, dajte kameru na stativ a telefon polozte na stary  "gramofon" do stredu. Namiesto platne pouzite biely podklad. Velmi zle sa diva na nieco co sa trasie. Good luck mobilmania.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 05. 03. 2006 11:05

Příště to už bude lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bublina  |  05. 03. 2006 20:20

Příště? A co to natočit znova?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bublina  |  05. 03. 2006 20:30

Příště? A co to natočit znova?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kiki  |  05. 03. 2006 01:27

tie videa v recenzii su super , to by ste mohli pouzit pri kazdej recenzii ,
ale tie videa co nahrava Motorola V3x su strasne , nato ze "dobry" 2mpx fotak to video je strasne onicom , vobec sa to neda pouzit , hnus ,  proste je to len motorola , video sa "nikdy" nevyrovna ku videu n6280 ---- is the best ,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oco1  |  05. 03. 2006 10:26

ty, co to tu meleš? podívej se jak ta "úžasná" 6280 fotí - je to obyčejný odpad, motorola se jí určitě vyrovná a má dobré makro navrh... měl jsem hodně fotomobilů a jediný,který za něco stojí je Sharp 903, sice video jen 320 x 240 ale za to plynulé,ne jak slideshow co dělá 6280 v 640 x 480

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemikedotorg  |  05. 03. 2006 00:54

telefon dobrej celkem,vybava na urovni,cena na neurovni

muj result : nebrat

chcelo by to neco jako toto ale bez blbin jako je 3G...

MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.  |  05. 03. 2006 00:17

Ty videa jsou dobry napad.
Zato ten telefon je nedodelek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vratu  |  05. 03. 2006 08:10

Takhle udělaný ty videa jsou moc super!!!

Jinak telefon mě opravdu nenadchnul, takovou cihlu za tolik peněz :P to nééé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  21. 06. 2007 16:26

ty si taky nedodelanej........ mam ho pres rok a nemuzu hoo stale vynachvalit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor