Motorola TX770: proslulá žehlička (retrotest)

Diskuze čtenářů k článku

Ivan R.Benda  |  01. 12. 2012 18:38

MOTOROLA 770 nebyla jen jakási žehlička. Byl to ve své podstatě podvod.
Začínající síť bez pokrytí. Smlouva na dva roky-stálý měsíční poplatek, a navíc tétěř bez služby. Za celou dobu jsem se dovolal, nebo se mi někdo dovolal 6x!!!
Co to celkově stálo (jeden hovor za několik tisíc)
No co, chtěli jsme kapitalismus-tak ho máme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Simír  |  05. 11. 2004 15:45

sedm let - bez jedné jediné závady.
Na SE T68i ještě neuběhla záruka a už mám 3 závady.
Nepotřebuju fotomobil! Chci především telefonovat! Bez závad, zcela spolehlivě a bez návštěv servisu po čtvrt roce. Nechci si muset přehrávat nové verze firmwaru. Chci jeden firmware a pořádně odladěnej.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beda  |  04. 11. 2004 20:49

Osobne bych rad videl foto s zehlickou vs razr v3 :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RuNa  |  04. 11. 2004 10:44

Technicky dotaz - ma to bluetooth?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
king  |  04. 11. 2004 08:27

Ja mel Motorolu Flare,nebo jak se to pise, predchudce d460 (byla mensi a taky tezsi), neumela odesilat sms, jen prijimat a nabita vydrzela 8h - nabijecka byla nezbytnou vybavou mobilniho telefonisty, kolem ctvrty odpoledne se muselo nabijet . Se servisnim menu jsem lovil bts...zlata doba

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxl  |  03. 11. 2004 18:48

mam nekolik poznamek:
1. jak jiz zde bylo disktovano - nejednalo se o rok 95 ale spis 97, tento telefon pegas nabizel za dotovanou cenu 4999 +cca 2tis karta + 2roky smlouva) phillips fizz byl tenkrat lepsi volba za 999 a umel odesilat i sms!!!
 
2. nebyly to telefony hlavne manazeru jak je zmineno v clanku - byl jsem obycejny zamestnane s prumernym prijmem a to byli vsichni kteri si tyhle telefony kupovali - prave nabidka techto telefonu (a priblizne do roka nokie 5110, novych siemensu atd.) rozpohybovala tady mobilni trh
 
3. asi pred tydnem jsem nasel toho filipse a je stejne tenkej jako ma T610!!! samozrejme vyrazne vetsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr._Macák  |  03. 11. 2004 19:47

Hmm tak je mi už jasný proč je Fizz takovej šunt jelikož skoro u všech sou problémy s vypadávánim řádku na displayi a patent tý nabíkječky u který se skoro vždy a určitě urve ta pacička na uchycení v mobilu. Ale jinak je to docela pěknej mobil a má hromadu "mutací" už sem našel asi 8 různej druhů teda jen co se krytu týče

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  04. 11. 2004 04:04

Nepamatuješ se dobře.
Síť Paegas byla spuštěna 30. září 1996 a Radiomobil nabízel 2 dotované telefony:
Motorola TX770 (999,- vč. DPH) a Alcatel HC500 (4550,- vč. DPH). K tomu se musel připočítat aktivační poplatek 3600,- + 5% DPH a samozřejmě smlouva na 2 roky.
Philips Fizz byl v nabídce až v druhém sledu, tedy skutečně od roku 1997 a nahradil výše uvedené doťáky. Změnou bylo, že cena činila 999,- bez DPH.
Za zmínku stojí i to, že Radiomobil udělal tehdy chybu v letáku a Alcatelu přiřknul ve vlastnostech funkci odesílání SMS. Kdo si s letákem zašel do Londýnské a uplatnil reklamaci, byl mu tento přístroj vyměněn právě za Philips Fizz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milxus  |  03. 04. 2011 11:19

Motorolu TX770 nabízel Paegas v Ostravské prodejně na podzim 1996.
Měl jsem ho jako jeden z prvních.
Telefon byl dotovaný a stál 990Kč.
Záloha byla 3000kč.
A navíc chtěli 450kč za první měsíční paušál.
Phillips Fizz přišel o něco později.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  04. 05. 2012 00:43

TX770 jsem dostal za 1000 jako dotovaný v říjnu 1996. Mohu doložit, neboť jsem nikdy u jiného operátora nebyl, takže je to datum i na současné smlouvě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr._Macák  |  03. 11. 2004 17:48

http://www.drmacak.wz.cz/benefon-class-450i.jpg   Můj oblíbený kousek v porovnání s Alcatelem 511 8) jestli máte někdo co nabídnout na prodej sběrateli pište na R.Macak@seznam.cz nebo na ICQ 349038750

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pegodlas  |  04. 11. 2004 01:05

hehe to vypada, jako by to byla fotomontaz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr._Macák  |  04. 11. 2004 16:17

Kdepak to je realita resp. minulost. Tendle telefon sem zakoupil nedávno s nabíječkou za 50 Kč Je plně FUNKČNÍ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomas  |  10. 04. 2005 01:28

Obávám se že to není benefon Class - myslel jsem, že Class je autotelefon s bezdrátovým sluchátkem.
Opravte mne mailem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Duri  |  03. 11. 2004 15:36

TX770 jsem mel, a s puvodni baterkou(1100mAh) vydrzela na prijmu s par hovory (cca 15 min) 20 hod. Na dva dni to nestacilo, tak se stejne nabijela kazdy den. Slim baterka mela kapacitu 900mAh a vydrzela tak 15-17 hodin, co bohate stacilo na 1 den. Pravda kdyz ma nekdo prirostlej fen k uchu, nemuselo mu to stacit.
Dalsi vybornou veci pro hracicky bylo servisni menu u vsech starych motorol.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  03. 11. 2004 12:40

Byl tedy alternativou již zmiňovaného Dancallu HP 2711, který byl ve stejnou dobu nabízen u Eurotelu pod názvem Eurotel XL110. Bavíme se zde o době kolem roku 1995.
Paegas začal působit a tedy TX770 prodávat až v roce 1996..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke.CZ  |  03. 11. 2004 13:46

Této chyby jsem si také všiml, osobně to odhaduji taky na konec 96 roku.
Pokud by někomu leželo takovéto "svítící těžítko" rád jej uvítám ve své sbírce která momentálně čítá necelých 70 kousků. pokud by měl někdo z redakce zájem jsem ochotný je poskytnout k Retrorecenzi.
ICQ:132870191

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XIDEX  |  03. 11. 2004 18:21

Je s podivem ze autor nevi, ze Eurotel spustil GSM v roce 1996 (NMT myslim 1991 nebo 93, tim si nejsem jisty) a s jeste vetsim podivem je, ze XXTeens nevi, ze sit Paegas byla komercne spustena az v roce 1997

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  03. 11. 2004 18:40

2Xidex - řek bych kámo, že trochu plácáš z cesty. Paegas samozřejmě začal komerčně fungovat (u PG nebylo žádný "mezidobí" jako u Oskara) v září 1996. Píšou to i na svých stránkách .
http://t-mobile.cz/Web/Residential/OSpolecnosti/Default.aspx
 
Dne 14. března 1996 se stalo vítězem nabídkového řízení ministerstva hospodářství na mezinárodního partnera Českým radiokomunikacím konsorcium CMobil. Jedenáct dnů poté - 25. března 1996 byla slavnostně předána Pověření k provozování sítě mobilních telefonů GSM. Přibližně za čtvrt roku - 23. června 1996 byla u obchodního soudu registrována nová společnost RadioMobil, která zahájila provoz sítě mobilních telefonů Paegas 30. září 1996.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  04. 11. 2004 13:27

Mýlíš se. Původním záměrem skutečně bylo spustit síť Paegas až v prvních týdnech roku 1997, nicméně tento termín byl o 3 měsíce zkrácen. O důvodech je možné spekulovat (nejspíš snaha zasáhnout vánoční trh a obavy z konkurence). Podle toho to taky tehdy vypadalo - nebyla pokrytá ani celá Praha

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  04. 11. 2004 18:11

Nemýlím. I kdyby byla pravda to, co píšeš, nic to nemění na faktu, že síť Paegas spustila komerční provoz 30.9.1996

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  05. 11. 2004 01:40

Já to taky nepsal tobě ale tomu XIDEXovi ... Datum spuštění sítě Paegas si samozřejmě pamatuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  05. 11. 2004 17:40

Achá, tak to srry .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joe...  |  03. 11. 2004 09:24

Opravdu výborný nápad.
Staré telefony také sbírám a to muzeum jednou otevřu. Slibuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
joe...  |  03. 11. 2004 09:24

Opravdu výborný nápad.
Staré telefony také sbírám a to muzeum jednou otevřu. Slibuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joan  |  03. 11. 2004 09:17

Ahojte  ,
porovnání, co bylo před tím - a co se dá koupit teď, má skutečně svoje kouzlo. Mimochodem, mě by zajímalo, Z ČEHO vlastně se posílaly esemesky, když tenhle pradědeček je uměl pouze příjímat???
A pokud snad někde otevřou "Muzeum mobilů", určitě bych se tam chtěla podívat.
Tak hezký den!
J.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
t  |  03. 11. 2004 11:32

"Z ČEHO vlastně se posílaly esemesky, když tenhle pradědeček je uměl pouze příjímat??? "
Neposilali se - SMS posilali jen operatori jako upozorneni na novou  zpravu ve hlasove schrance (bezne pouzivana z duvodu znacne spatneho pokryti) a jako reklamni texty operatoru.
A tak to melo zustat !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom-K-Drahonovsky  |  03. 11. 2004 14:52

Nemáte tak úplně pravdu. Samozřejmě že sms posílali zejména operátoři, ale situace na gsm trhu vypadala tak, že se telefony dělily na "odesílající" a "neodesílající". Mezi odesílající patřil například první dotovaný telefon od ET Dancall 2711, prodávaný také jako Eurotel X110 (pokud si dobře vzpomínám). Z podivem také bylo, že sms neuměly odesílat hlavně přístroje velkých značek, jako Motorola a Nokia. Ty zase měly jiné vychytávky (vzpomínáte na žlutou N1611, která se nabíjela pomocí slunečního kolektori?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom-K-Drahonovsky  |  03. 11. 2004 14:53

Nemáte tak úplně pravdu. Samozřejmě že sms posílali zejména operátoři, ale situace na gsm trhu vypadala tak, že se telefony dělily na "odesílající" a "neodesílající". Mezi odesílající patřil například první dotovaný telefon od ET Dancall 2711, prodávaný také jako Eurotel X110 (pokud si dobře vzpomínám). Z podivem také bylo, že sms neuměly odesílat hlavně přístroje velkých značek, jako Motorola a Nokia. Ty zase měly jiné vychytávky (vzpomínáte na žlutou N1611, která se nabíjela pomocí slunečního kolektoru?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honny (novy)  |  06. 11. 2004 21:05

"vzpomínáte na žlutou N1611, která se nabíjela pomocí slunečního kolektoru?"

Mel sem Nokii 1610(bez solarniho nabijeni). Muj prvni mobil. Ale SMSky se z neho DALY posilat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XIDEX  |  17. 02. 2007 06:54

Nepamatuju si presne, ale solarni kolektor byl pripevnen na baterii a byl jeji soucasti. Z Nokie 1611 se daly posilat SMSky, z Nokie 1610 pokud se dobre pamatuju take, ale az z pozdejsich "verzi firmwaru" proste Nokia podporu SMS pridala i do 1610 (v podstate prejmenovana 1611 na 1610). Takze asi tolik :) jinak rika nekomu neco Benefon Delta? Tak bytelnej telefon uz nikdy v zivote mit nebudu (( beeee....a navic ta vychytavka s ctenim DTMFky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  05. 11. 2004 01:50

Neposílaly se. Ono ostatně nebylo jak. Síť Paegas neměla své fyzické SMS centrum a používala SMS centra rakouského maxMobilu, takže kdo neměl zaplacené depozitum 3.000,- na mezinárodní hovory, ten si SMS stejně neposlal. U Eurotelu se za službu SMS platil dodatečný paušál 45,- Kč a zprávy navíc nebyly doručovány do cizí sítě. (více třeba zde )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Erik  |  03. 11. 2004 09:00

Ak by aj Vam nejaky takyto strary mobil zavadzal v zasuvke tak ma kludne kontaktujte. Mile rad pomozem zbavit sa ho. Zbieram totiz mobilky do roku 2000 ! (vratane). Nech aj buduce generacie vedia cim sa kedysi telefonovalo!
Mail: wds@szm.sk
 
D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MoB  |  03. 11. 2004 07:25

Mel jsem Motorolu d460 - a byl to fakt skvely telefon. Mel jsem k nemu i takovou dost tenkou baterku, a verte nebo ne, dal se nosit v kapse u kalhot Tedy vypadalo to divne, to jo... ale dal se.
Jo a telefon bez barevneho displeje a polyfonnich melodii se da velmi dobre pouzivat, napr. Ericsson R520m. Pravda, na party s tim nikoho neohromite, baby se na nej balit nedaji, ale funguje a pracuje bez problemu. -- Abych byl uprimny, poohlizim se po nastupci, ale kdyz oni vyrobci telefonu prestali delat telefony a zacali delat fotaky a hrajici a blikajici tamagoci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daks  |  03. 11. 2004 08:07

"...vyrobci telefonu prestali delat telefony a zacali delat fotaky a ..."
vystizne receno, taky bych chtel radsi neco se slusnou klavesnici, diplejem dobre citelnym na slunci, poradne slysitelnym zvonenim a vydrzi aspon tyden
z funkci staci upominky a poznamky - a mam vystarano...
jestli chci moc, tak se omlouvam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Joseph  |  04. 11. 2004 00:01

"......neco se slusnou klavesnici, diplejem dobre citelnym na slunci, poradne slysitelnym zvonenim a vydrzi aspon tyden."
Celkem tě chápu, měl jsem N6310i a ta to vše splňovala. Teď mám N6230, která to taky splňuje, až na výdrž... Co bych zato dal, kdyby vydržela to co N6310i!! Když jsem N6230 kupoval, tak jsem si řikal, že to vyřeším nějakou neznačkovou Li-Pol baterkou, ale už je to půl roku a baterka furt není k sehnání....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  03. 11. 2004 11:39

D460 jsem taky mel a byl to fakt docela super telefon. Pamatuju se, ze mel naprosto nepreslechnutelne a neumlcitelne zvoneni. Dnesni telefon staci zakryt rukou nebo strcit do kapsy a zvoneni temer neni slyset. U te motoroly nepomohlo nic. Ani zakryti ani zabaleni do bundy a strceni do krabice. Porad byla schopna probudit mrtvolu na kilometr daleko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Telefonist  |  03. 11. 2004 07:21

Z muzea ne, ja mam doma jeste plne funkci d160 a ta je svou velikosti a jednoduchosti ovladani naprosto idealni pro starsi lidi, nemuzu si pomoct ale tenkrat jeste umeli delat telefony :o) No ale E680 taky neni marna :o) Jen kdyby uz ji Motorola dala na trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal_Hron  |  03. 11. 2004 00:50

Nemohu si pomoct a musím se zeptat, kde jste takto zachovalý kousek sehnali? Je až úsměvné, co byli dědečkové manžeři schopni nosit v kabelách....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
morfeus (novy)  |  03. 11. 2004 02:52

něco podobnýho mám doma taky,ale je pravda, že zas až tak stary to není,tohle je superunikát. Ale na Motoroly si nemůžu stěžovat,dodneska mi slouží jako svítící těžítko

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor