Motorola V.66: dobrý, lehký, elegantní (test)

Diskuze čtenářů k článku

dianasimo  |  15. 12. 2010 19:19

Koupím mobil motorola V66 i

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V66e  |  16. 05. 2003 04:25

Tak se mi dostala do rukou Motorola V66e - varianta V66 od Orange. To ze obsahovala pouze jazykovou podporu anglictiny a cinstiny mi nevadi - anglicky umim (horsi je to s cinstinou, na kterou se telefon po resetu prepne). Horsi je to s praci s SMS zpravami - menu Messages jaksi obsahuje pouze volby pro volani hlasove schranky a pro nastaveni strediska zprav. Z ohlasu na Internetu jsem dospel k zaveru ze je to chyba puvodnich verzi firmware, kterou trpi i "klasicke" V66 (utvrdila me v tom i reakce operatorky na infolince Motoroly). Rozhodl jsem se tedy nechat u telefonu provest upgrade firmware... Na Internetu jsem nasel jen par spolecnosti ktere se touto problematikou zabyvaji - mimo jine www.vinohradska17.cz (DURAZNE nedoporucuji - ctete dale). Domluvil jsem se s nimi, kdy mi upgrade provedou. Shrnu-li to, nechali me hodinu a pul cekat ze pry clovek co umi flashovat tam zrovna neni, kdyz jsem se ohrazoval tim ze jsme byli domluveni na urcity casovy interval a ze jsem tam kvuli tomu jel pres pul Prahy, zacali me osocovat, nakonec se mi pokusili dat cizi telefon v dezolatnim stavu (nevim jestli umyslne ci neumyslne, nakonec mi dali ten muj) a vykazali me ven z obchodu - tolik k mym zkusenostem s touto "spolecnosti".

Nyni k dotazum - mate nekdo zkusenosti s Motorolou V66e? Zazili jste s ni take podobne problemy? Jakou spolecnost (tedy solidni!) by jste doporucili pro upgrade firmware?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A.N.G.E.L.S.M.  |  03. 03. 2003 08:09

Je to super telefon ktry umi spoustu funkci,oproti V50,V51...,je mnohem uzsi a lehci  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  05. 09. 2002 19:51

Můžete mi, prosím, poradit odkaz na stránky, kde bych našel zvonění na V66 v textové podobě?

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teacger  |  26. 02. 2002 21:11

Prosimvas nevite na jake internetove strance bych mohl sehnat nejake kryty na Motorolu v66

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  15. 01. 2002 21:15

Tak nevím..... doteď jsem vystřídal poměrně dost mobilních telefonů a teď se u mě shiluje k další změně.... Teď používám Nokii 7110, ale nevyhovuje mi přílišná velikost a váha (taky začíná zlobit vystřelovací kryt), a proto chci změnu, avšak nevím jak se rozhodnout - Mototola V66, Nokia 8310, nebo snad Siemense Sl45??Kdo mi poradí??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teacger  |  22. 02. 2002 08:37

Na to vybirani mas celkem dobry mobily, ale nevim, kterej bych ti doporucil. Kamos ma SL 45 a chvili s ni byl spokojenej, ale tedka mu uz nevyhovuje, vadi mu ze baterka vydrzi strasne malo, na jedno nabiti asi dva dny. Ja jsem dostal vcera novou v66 a je to fakt super mobilek. Je malinkej, displej ma tak akorat, rozhodne se na nej vejde dostatek informaci, funkce taky good, tlacitka jsou super, ale budes si na ne muset tak par hodin zvykat, protoze nejsou zrobna nejvetsi ale mackaj se v pohode, este se mi nestalo ze bych se umack, ale nevim jak je to s baterkou. Dostal jsem ji nabitou vcera odpoledne, ale tedka ma uz jen jednu tretinu baterky, ale este musim vzit v uvahu ze se ta baterka teprv rozkoukava a este nakou chvili bude trvat nez zacne fungovat stoprocentne, ale myslim ze na prvni nabiti kdyz vydrzi den tak to pak bude v pohode. A tedka Nokia 8310: s tou zkusenosti este nemam, ale ja bych si ji tedka asi nekupoval. Je dost draha a k Nokiim mam neduveru, milionkrat se u ni bude prehravat firmware nez bude fungovat. Takze kdyz to shrnu, ja bych bral asi Motorolu v66, pokud ti nebude vadit ze nema HSCSD, MP3, ikdyz si muzes dokoupit MP3 prehravac handsfree k ni, ale zase ma radio a kupu jinejch funkci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karoln Lovass  |  04. 01. 2002 20:28

 Podla mna je to telefon o ktorom sa mozeme vyjadrovat le pozitivne.

S uctou

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  08. 10. 2001 17:14

Zase nic nove pod slnkom.Tak ako vzdy sa Motorola hra na cislo 1,ale produkty tomu nezodpovedaju.Zaujimalo by ma kedy uz daju na trh nieco,co by vsetkym vyrazilo dych.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 10. 2001 17:58

Myslím, že tato Motorola, ač není nijak převratná, tak se povedla.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  08. 10. 2001 14:05

No sam mam jak V.66 tak i T280 (pokud nekdo mate zajem mam vic kusu od kazdeho modelu) a musim rict,ze neni to spatny mobil,ale cekal jsem trochu vic.Napriklad jsem cekal ten e-mailovy klient ktery je na kazde fotce T280.Jinak oprava recenzenta.Telefoni seznam neni vice polozkovy!Je to pouze zdani,ale vtip je v tom,ze ke kazdemu cislu je prirazene jmeno.A jeste k tomu budiku.To ze mobil nezvoni kdyz je vypnuty mne ani tolik nevadi,ale horsi je ze zazvoni budik pouze asi trikrat a dost.To je docela spatne protoze to cloveka vubec nevzbudi.Je to spis takovy pripominac.Co mne,ale prekvapilo a to prijemne maji tyto modely jedinecnou funkci kterou maji snad jen nektere Samsungy (konkretne N100 a Q100) a to ze pokud prijde SMS a vy si ji neprectete tak vas mobil kazdych 5 minut upozorni pipnutim (nebo vibraci).Tato funkce se da i vypnout a musim rict ze je to opravdu dobra vychytavka hlavne vhodna u V.66 ktera je zavrena a pokud clovek SMSku prosvihne tak vlastne o ni nevi.Jinak vse ostatni o V.66 jiz bylo napsano takze jen o T280.Momentalne jsem odlozil svuj Ericsson R520 a ted pouzivam T280.T280 je opravdu skvely stroj.Ma pamet na SMS (podle zjisteni asi 30 SMS).Dalsi vychytavka je ze lze u SMS nastavit prubezne vymazavani SMS a to bud po dnech nebo po urcitem mnozstvi SMS.To se da samozrejmne nastavit a to jak pro prichozi tak i pro odchozi SMS.Vubec prace s SMS je asi nejsilnejsi zbrani modelu T280 a V.66.A klavesnice u T280 je opravdu velmi vydarena a ten joystik je zatim tim nejlepsim co jsem mel moznost poznat.Napriklad joystik u OT501 a 701 se nemuze vubec srovnavat s T280.Celkove jsou nove modely opravdu vydarene.Pokud nekdo chcete konzultovat tak na 0608215045. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vláďa  |  08. 10. 2001 12:12

Má někdo představu, jaká je reálná cena, za co se dá pořídit, nemyslím samozřejmě oficiální dovozce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  09. 10. 2001 14:37

T280 nabizim za 12900,- a V.66 za 16000,-. Pokud mas zajem tak jsem na 0608215045.Praha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  08. 10. 2001 12:04

No za ty prachy at jdou do haje , to uz radsi levnejsi a nadupanejsi S45 anebo T39.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halem  |  09. 10. 2001 14:20

a čo tak nové Eriky T66 a R600

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  08. 10. 2001 11:31

"které lze rozevřít na dvě poloviny a v zavřeném stavu mají tvar písmene V"......................koukněte se do slabikáře, jak vypadá písmeno V.

Jinak ta klávesnice se mi zdá strašně zapuštěná, to aby si člověk nechal narůst dlouhý nehty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oliver Cromwell  |  08. 10. 2001 11:37

Měl jsem ji v ruce v Deutschlandu a sám mám V50 a T260. V66 je proti V50 o chlup větší, má klávesy více stlačené k sobě ale píše se na ní dobře, i když ne tak jako na Timeportech. A kritika antény? Pozor, u Véček je anténa nutná, jinak byste ji neměli za co vytáhnout z pouzdra.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 10. 2001 11:43

Klávesnice je v pohodě. Jinak ke tvaru - možná připomíná spíš U, ale co na tom záleží? Pro představu to stačí a kdo nemá dostatek představivosti, stačí se podívat na obrázky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  08. 10. 2001 11:56

Tak jsem to nemyslel, ale v "zavřeném" stavu nevypadá jako žádné písmeno, ale to jen rejpu do chybičky v článku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor Krayzel  |  26. 10. 2001 07:31

No moment - ja si vzdycky myslel, ze nazev VECKO je odvozen od toho, ze pri mirnem rozevreni telefon zboku vypada jako V.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alien  |  08. 10. 2001 11:25

Slušný a velmi stylový kousek....Líbí se mi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  08. 10. 2001 10:26

Také mi chybí popisy profilů a skupin, ale znám véčka, potažmo celou motorolu, takže to je vcelku jasné... Ale mohl bych se, prosím, dozvědět, proč v celém článku není ani jedna fotografie displeje, když se o něm tolik rozepisujete??? A co baterie??? No nic, koupím si jí a uvidím sám!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  08. 10. 2001 10:31

Profily a skupiny volajících V.66 neumí. Je to uvedeno dole v casti "Ve zkratce", mozna to ale melo opravdu byt zmineno i ve clanku.

O displeji se tolik rozepisujeme, protoze se nam ho bohuzel neporadilo uspokojive vyfotit.  Není totiž příliš kontrastní a protože je na něm navíc matná (resp. spíše nelesklá) vrstva plastu, na fotkách nebylo nic vidět.

Omlouvám se také za chybějící fotku, ve které by byly vidět proporce telefonu - třeba ve srovnání s platební kartou. Fotil jsem to pro Mobility, kam davame obrazek ve skutecne velikosti a neuvedomil jsem si, ze na webu to nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  08. 10. 2001 12:44

Tak ještě k profilům. Měli jsme teď v redakci větší diskusi, co to vlastně jsou profily, když jsme zjistili, že do recenze Mobilit jsme uvedli, že Motorola V.66 profily obsahuje.

Motorola totiž nemá profily v podobě, v jaké je známe třeba z telefonů Nokia. Tj. nelze si nadefinovat druh zvonění, vyzváněcí melodii, hlasitost, vibrace ... a potom to najednou zvolit. U Motoroly je možné volit mezi zvoněním, tichým stavem, zvoněním s vibracemi apod. Tato volba je sice zanořena hluboko v menu, ale lze ji vytáhnout do vlastního menu a potom rychle přepínat.

Nicméně jsme už přesně definovali profily, aby se nic takového už příště neopakovalo: Vyzváněcí profil je funkce, kterou lze snadnou a rychle (výběrem jedné položky z menu) nadefinovat chování mobilu pro různé situace.  Lze tak najednou změnit druh vyzvánění, vyzváněcí melodii, její hlasitost, vibrace (nemusí být všechny parametry). Vyzváněcí profil neuznáváme, pokud telefon umožňuje pouze změnu druhu vyzvánění (tiché, bez vibrací, s vibracemi ...), protože v takovém případě by měl vyzváněcí profil každý mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teacger  |  26. 02. 2002 21:05

Omyl!!!!!!!!!!!! v66 profily má. A jestli jste je nenašli, tak to jste asi dostatečně ten mobil nevyzkoušeli. Profilů má 5: Hlasité vyzvánění, Tlumené vyzvánění, Tichý režim, Vibrace a Zvonění/vibrace. Když z této nabídky vylezete, hned pod ní je položka Detaily, kde si můžete změnit parametry právě aktivního profilu. Možnosti jsou:Hlasitost vyzvánění, Hovory, SMS zprávy, Hlasová pošta, Info služby, Upozornění, Data, Faxy a Hlasitost kláves

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin...  |  08. 10. 2001 09:48

Tak nějak mi v tom článku chybí popis práce s profily a skupinami volajících - nebo to V66 vůbec neumí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  08. 10. 2001 11:27

Ani jedno mobil nemá v takové míře, abychom to mohli nazvat skupinami volajících a profily vyzvánění; proto popis chybí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  08. 10. 2001 09:24

Mno a na co takovy budik je, kdyz nefunguje pri vypnutem founu?

BTW: www.mobilshopov.cz - V66 a 15990,-

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Urbánek  |  08. 10. 2001 11:50

Jo ale s pul rocni zarukou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  08. 10. 2001 12:01

No a?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Urbánek  |  08. 10. 2001 12:07

Je videt ze to neni officialni cesta. Krom toho bude mit menu bez cestiny. Ceske menu pro V66 zatim neni dokonceno, tedy minuly tyden jeste nebylo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FIDEL  |  08. 10. 2001 12:19

Presne tak.Ja mam mobil pres noc vypnutej,aby me nekteri ko...i dreveni neobtezovali,budik potrebuju,kdyz nejsem doma a abych kvuli budiku nechal zaplej foun,na to se jim muzu vy...t.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halem  |  09. 10. 2001 14:15

som kategoricky za...bez budíka ani ranu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jack D.  |  08. 10. 2001 08:54

Vždy se mi motorolácká "véčka" líbila, jejich designová koncepce byla a je výtečná. Co mi stále trochu vadí je vstupní cena "véček" na trh. Jsou to sice pěkné mobily a jak V66 ukazuje, tak konečně i něco umí, ale ta cena prostě ..... no nevím. Každopádně se ti motorolo V66 povedla. Ale vesměs souhlasím s předchozím příspěvkem Mr. Olivera, že Czech Motorola Management asi čeká "až naprší a uschne".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  08. 10. 2001 00:26

Motorola se mi nikdy nelíbila a měl jsem k ní averzi. První telefon mě zaujal T250, ale byl na své možnosti moc drahej. Pak T2228R nebyla za tu cenu špatná a ani V.50 nebo V.51 nepatřily vůbec k špatným. Ovšem T280 a V.66 jsou doslova nebyté funkcemi a opravdu se mi líbí. Ten seznam a vyzvánění na Motorolu nevídané, takže jen bude zajímavá cena!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oliver Cromwell  |  08. 10. 2001 08:31

T 250 byl taky první solidní telefon, který uvedla Motorola na trh. Timeporty 7089 a 7389 byly ještě ne zcela ideální rozcvičkou a veřejnosti uniklo, že T260 není 7389 s GPRS, ale že má dost změněné funkce právě v bodech, kde P7389 sklízela kritiku. Teď si ale Motorola zaslouží tvrdou kritiku za to, že nástup těchto telefonů na náš trh už několik měsíců nesmyslně zdržuje. Zatímco Evropa už modely V66, Timeport 280 a Talkabout 192 pár pátků nabízí, tady se zřejmě čeká až přijde Nokia 6310 a bůhvíco ještě aby se zas zaujala obligátní defenzivní pozice na ocase prodejů. Dear Sirs from Motorola Head Office, Your Czech management is shit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yankee  |  08. 10. 2001 09:10

Timeport 280 a Talkabout 192 uz prodava Oskar.
Timeport 280 stoji 12997Kc s DPH a Talkabout 192 6977Kc s DPH.
Jinak Timeport 250 a Talkabout 192 je i v GO sadach za 6995 a 9995Kc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yankee  |  08. 10. 2001 09:33

Opravuji - Timeport 260 ( a ne Timeport 250 ) je v GO sade.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Libich  |  08. 10. 2001 09:36

No tak ten TimePort 280 je dobrej telefon, cenově na úrovni Ericssona R520m.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Oliver Cromwell  |  08. 10. 2001 11:32

U Oskara o tom nic nevědí. Jak jsi na to přišel? A Gousady? ET tvrdí, že je začne prodávat až po Invexu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
yankee  |  08. 10. 2001 11:46

Je to na strance 710 teletextu CT-1( nebo tak nejak ).
Po zdrahani mi to potvrdila i slecna - pani na ifolince Oskara.
Proste se nekdo u OS sekl a zaslal do CT neco, co se jeste nemelo provalit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor