Můj mobil: Philps Fisio 825

Diskuze čtenářů k článku

MOnika  |  22. 11. 2004 19:29

Prosím, potřebovala bych nutně poradit, jak do toho telefonu dostat českou T9!?!?!?!?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlk  |  17. 02. 2005 15:07

Nevím, jestli to v ČR někdo dělá. Asi před rokem mi z autorizovaného servisu odpověděli, že to nedělají. Moje 825 českou T9 má a z toho usuzuji, že není z oficiálního dovozu. Ty oficiálně dovezené, stříbrné, ji nemají. Je to velmi podivné, ale je to tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jasanek  |  13. 08. 2004 08:00

Telefon nevipada spatne ovladani taky celkem jde. Ma ho sestra. Me prekvapilo ze telefon oficialne pro CR nemel cesky manual a ceskou T9. Poze cesky navod na nastaveni datovych sluzeb. A pak taky nepodporuje EMS! Ma pouze smajlíky tozn. ze pokud vam nekdo posle tak se vam v SMS ukaze krasny barevny ksichtik.

Druha vec co mi na tom vadi je ten kryt dispaye. Pripada mi ze tak pul centimetru siroke a divoce se vnem lame svetlo takze je na diplay dost blbe videt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  13. 08. 2004 13:06

Co to meles, dyt ten navod si muzes ve formatu pdf stahnout i ze stranek philipsu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  16. 08. 2004 09:41

EMS 825 umí.


Kryt displeje mi nesnižuje viditelnost, ale vzhledem k vypouklému tvaru se snadno poškrábe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Amoga  |  12. 08. 2004 22:19

Fisio 820 - nejstrašnější mobil mého života. Když byl za dva měsíce potřetí u Philipsu na opravě (takže byl vlastně víc tam než u mně) - pokaždé vyměnili celý vnitřek pro nefungující GPRS a po několika dnech zas pro nefungující bluetooth - a po týdnu mi sdělili, že jej stále testují, jsem z nich vysloveně vyřval vrácení peněz. Jinak byli evidentně ochotni ho opravovat třeba několik let pořád dokola. Podivné chování, mlžení, zatloukání - je to už třičtvrtě roku, ale ještě stále nechci slyšet o Philipsu nic, ani o holicím strojku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Diluvial  |  12. 08. 2004 10:08

Chtel jsem rici ze jako prodejce mobilnich telefonu jsou telefony Philips jedni z nasich nejreklamovanejsich. Jednou se mi sesli dokonce tri vadne telefony na prodejne znacky Philips(Dve Fisia 825 a jedna 830). Nejsem lama tak vim co jsou to vadny serie v pasove vyrobe. Ale uz celkem rok trva setrvaly stav reklamaci od zakazniku.O to vice zarazejici je postup servisu Philips. Takrka s kazdym druhym telefonem prijde cenovy navrh coz znamena ze zarucni oprava nebyla uznana, Zaznamenane zavady na Philips telefonech jsou nasledujici:nelze dobijet, telefon nejde zapnout,telefon se seka a nperihlasi se k siti(vadny koncak). Takze pozor na Philips telefony!Jako prodejce varuji!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  12. 08. 2004 10:37

Nepopírám vaši zkušenost, sám mám ale opačnou. Je to můj 4. Philips (Savvy, 620, 820, 825) a s problémy jsem se nesetkal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  19. 08. 2004 10:42

Mate jeste mobil Philips Fisio 620? Funguje budik i pri vypnutem mobilu? Jde nastavit kontrast dispeje? U meho 620 nic z toho nejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  19. 08. 2004 14:02

620 už nemám, ale myslím, že budík fungoval i při vypnutém telefonu. Kontrast myslím nastavovat nešel, jen měnit barvu podscícení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mike  |  13. 08. 2004 13:08

Jako prodejce bys moh' vedet, ze 830 neexistuje, leda 530. Osobne povazuju philipsy za jedny z nejlespich mobilu, mluvim o svych zkusenostech s 620 a 530.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  19. 08. 2004 10:43

Mate jeste mobil Philips Fisio 620? Funguje budik i pri vypnutem mobilu? Jde nastavit kontrast dispeje? U meho 620 nic z toho nejde...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  12. 08. 2004 08:51

Tato recenze byla pro mě pouením.. uvažoval jsem o koupi Philipse, ale po přečteni tohoto článku mě to přešlo. Určovat adresáta SMS před napsáním? A co když chci poslat SMSku více lidem? Pomalá odezva a horší ovládání než Siemens - to snad ani nemůže být možné.. No, děkuji nechci. Jo a týdenní výdrž? To vydrží má 2 roky stará N6510 ka taky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  12. 08. 2004 09:41

Určovat adresáta SMS před jejím napsáním mi připadá logické. Poslat SMS více lidem najednou bohužel nelze, ale poslední SMS zůstává v paměti, takže není nutné ji při opakovaném posílání psát znovu. Rychlost telefonu není nejvyšší, to uznávám, ale z nějakého důvodu i ona kolísá, někdy je docela svižný, jindy si dává na čas.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 08. 2004 09:57

Co to je horší ovládání? Měls ten fén v ruce? Menu a ovládání je velmi přehledné. Co se dá vytknout ovládání je přepínání kurzoru u psaní SMS, nemožnost přidávat slova do T9 a to, že s T9 nejdou napsat jména s velkým písmenem, přestože jména osob nebo názvy měst zná. Toto nechápu, to je fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  12. 08. 2004 10:07

Souhlas. Ovládání je opravdu přehledné a jednoduché. S těmi jmény to řeším tak, že buď píšu vše velkými písmeny nebo se ta jména snažím dát na začátek věty Jinak samozřejmě není problém T9 hvězdičkou vypnout. Nemožnost přidávat nová slova naštěstí moc nevadí, slovník jich zná hodně, viděl jsem mnohem horší verze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 08. 2004 10:47

Je ale divné, proč zná třeba slovo přadlena, ale nezná slovo prádlo. Prádlo má podle mě mnohem vyšší procento používání.
Jak na začátek věty? Jako napíšeš jméno po tečce a pak se kurzorem vrátíš zpět?
K tomu ovládání, za naprosto geniální považuji funkci automatického posouvání textu otevřené textovky či dokonce možnost přečíst si novou zprávu přímo v seznamu doručených zpráv, kde text běží sám zprava doleva. Např. oproti některým samsungům, kde se jedním stisknutím šipky dolů posouvá text pouze o jeden řádek a dlouhým stisknutím šipky dolů nelze posunou text o více řádků najednou, to je neuvěřitelný komfort.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  16. 08. 2004 09:38

No když vím, že ve větě bude vlastní jméno, pokusím se tím jménem tu větu začít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  12. 08. 2004 08:45

Kde se da koupit za tech 2500 Kc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  12. 08. 2004 09:38

Nemohu tady dělat reklamu, ale v některých bazarech v Praze je za cca 2 400 Kč , nový (pokud ještě je) pak za cca 3 000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 08. 2004 10:35

Nedávno jsem na něj narazil v Datartu a byl do 3000,-Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  17. 08. 2004 10:35

Nedávno jsem na něj narazil v Datartu a byl do 3000,-Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laxhy  |  12. 08. 2004 08:01

Mobilní telefony Philips jsou pověstné dlouhou výdrží baterie. Já při běžném používání a vypínání na noc nabíjím jednou za týden.


???? to si dela srandu ??? to je opravdu neuveritelne dlouha doba !?!?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  12. 08. 2004 09:35

Je to opravdu tak, 6-8 dní normálně vydrží. Nedávno mi odešla nabíječka, koupil jsem novou, která nabíjí rychleji (nevím proč, cca 1,5 hod. oproti 2,5 hod. u té staré) a zdá se mi, že baterie teď vydrží možná o den déle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kepke  |  12. 08. 2004 07:29

NIkde jsem se v článku nedočetl, jaký displej je u tohoto modelu použit...Děkuji za odpověd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DEE  |  12. 08. 2004 08:00

820 ma pasivni 256 barev


825 ma pro zmenu take pasivni ale 4096 barev

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  12. 08. 2004 09:32

DEE, díky za odpověď, je to přesně tak. Nechtěl jsme opakovat recenzi. Jen ještě doplním rozlišení: 112x112 pix.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Fajkus  |  12. 08. 2004 03:09

Pořídil jsem si před časem Philips Fisio 820, kvůli rychlému GPRS 4+2. Peklo... radši snad ty peníze dát na charitu.


Po neuznané okamžité reklamaci neuvěřitelně pomalého GPRS (tohle servis zjistil: "při testování GPRS dosažena přenosová rychlost až 7,4 kb/s" -- super!) jsem jej obratem prodal, sice o 1000 levněji než jsem jej 14 dní předtím koupil, ale aspoň jsem se ho zbavil.


Napříště od Philipsu už jen holící strojky a spol.


PS. Má i 825 tu skvělou vlastnost, že při přenosu GPRS <> BT <> PC nejde na mobilu dělat nic jiného? Ani kouknout do tel. adresáře, natož telefonovat...
Ještě dnes mi vstávají hrůzou vlasy na hlavě, když si na něj vzpomenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DEE  |  12. 08. 2004 07:59

jo, mam podobne zkusenosti.


Kdyz mi jednou ve meste odesel mobil, vbehnul sem do kramu s tim, ze si koupim nejaky nahradni. Parametrama me ohromil prave Philips Fisio 825....bral sem ho hned (tehdy bezna cena 4400,-)


Dalsi dva mesice byly pro me ocistec. Jinak se ta hruza neda nazvat. Neskutecne pomale odezvy telefonu (zlaty Ericsson), nutnost prepinani rezimu kurzoru (psani/posun), kousajici se GPRS, pomalost GPRS v kombinaci s BT (s kabelem vse OK). BT je tedy kapitola sama o sobe. S telefony T68i, S55 se mu moc komunikovat nechtelo. Philips me docela dostal odpovedi na email, kde sem se ptal na to, jestli lze Fisio spojit s PDA typu Palm TT . Ta odpoved byla velmi stroha.....znela asi tak ze "nikoliv" . Nastesti sem asi dva dny pote zjistil, ze to spojit opravdu jde.


Docela sem se podivil, ze autorovi clanku mobil nevrze. Kdyz sem ho koupil, taky nevrzal, ale uz po tydnu ta mrcha zacala vrzat jak stolety panty . Az sem se ve verejnych hromadnych prostredcich stydel psat SMSky


Takze prislo rozhodnuti k prodeji......zajemci se zrovna nehnali. Telefon byl prakticky jako novy, bez znamek pouzivani, urceny pro cesky trh a s plnohodnotnou zarukou.......prodaval sem ho snad cely dalsi mesic. Byl to boj......nakonec se to ale povedlo.....za neuveritelnych 2200,- Kc.


Tenhle telefon bych rozhodne k seriozni praci nedoporucil. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Rybár  |  12. 08. 2004 08:11

Jako telefon: 0 bodu, k nepouziti. Jako "modem" na GPRS - jedinecny, 10 bodu: jede rok skoro porad, bez problemu, rychle, bez vypadku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slavo  |  12. 08. 2004 08:26

uplny suhlas, kupil som si ten telefon za velmi vyhodnu cenu a mal som dojem, ze to bola velmi dobra kupa. Ale ked som sa musel trapit s pisanim sprav a nekonecnymi odozvami v menu (zobrazenie prichodzich sprav trva sekundy) rozhodol som sa predat ten kram. Niekedy ma ten telefon vytacal do krajnosti. Hrozny display, absencia hier, ziadna podpora zo strany Philips ...atd, mohol by som este dlho pisat. Nakoniec som si kupil S45 a doposial to nelutujem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  12. 08. 2004 09:30

Na našem trhu pravděpodobně existuje několik různých verzí nebo různých dovozců. Mně například z oficiálního zastoupení odepsali, že F825 nemá českou T9 a později jsem na ni narazil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DEE  |  12. 08. 2004 10:07

jo, to muzu potvrdit. Prezto ze moje 825 byla ofic pro CR tak ceskou T9 nemela!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  12. 08. 2004 09:27

Mně jede GPRS velmi svižně, sice jsem to neměřil, ale žádné čekání se nekoná. Při přenosu BT-PC fungují ostatní funkce telefonu normálně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lada  |  12. 08. 2004 00:11

Co si mam predstavit pod pojmem "bezne pouzivani"? Neslo by to uvest trochu exaktneji?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fikfik  |  12. 08. 2004 00:30

mal som ho. dlho nevydrzal, GPRS prestalo fungovat, v servise mi ho odmietli uznat za vadny, ... od philipsu uz leda tak topinkovac. ovladanie oproti napr. siemensu znacne neprakticke, ako kazdy farebny display na slnku skoro necitatelny, ... jedine ten BT a 4+2 GPRS to trochu zachranovalo, teda pokial fungovalo.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
autor  |  12. 08. 2004 09:23

Běžné používání v mém případě znamená denně několik odeslaných a spousta přijatých SMS, 1-2 krátké hovory a několik přístupů na wap.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor