Můj mobil: Siemens CX65

Diskuze čtenářů k článku

mil  |  11. 03. 2005 13:16

Slyšel jsem že z ňákým novým fw můžu dostat 3MB navíc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K  |  11. 03. 2005 19:54

3MB navíc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NOX  |  21. 11. 2004 20:18

JAK MAM ODSTRANI ZVUK PŘI FOCENÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! PODELTE SE PLS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  22. 09. 2004 17:48

Lidi mam problem s pripojeni Cx65 na USB.Mam USB kompatibilni se zdířkou a prostě mi to hlasí nějaké chyby.Když na ten samý kabel připojím c60 nebo m55 tak to funguje.Pomožte někdo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  22. 09. 2004 22:53

Zrejmne mas neoriginalni kabel, neoriginalni kabely pro rady x55 a x60 nejsou kompatibilni s radou x65 . Aby ti kabel fungoval, musis do nej pridat dva odpory. Postup jak nato je na siemensmanii .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondra S.  |  18. 09. 2004 20:44

Mobil je v poho az na dve veci ten mizernej zvuk u foceni takze clovek nemuze nekoho vyfotit bez toho aby si toho vsim a za druhy kdyz pustim fotoeditor tak to hned vypadne a nefunguje to!! co stim mate nekdo podobny problem???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  18. 09. 2004 21:19

Návod na vypnutí zvuku jsme vydali v bleskovce - v neděli tuším před čtrnácti dny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  18. 09. 2004 23:33

Článek je přímo zde - http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=108036, postup funguje .


Michal Marx, autor článku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibor  |  04. 10. 2004 18:41

A o je to ta bleskovka  jak se to vypíná

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivosh  |  29. 08. 2004 10:30

Nevite nekdo, jak provest u x65 update FW pres infraport? Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jira  |  25. 08. 2004 20:45

Má někdo zkušenost jak telefon koupený přes net servisovat popř. reklamovat v Plzni?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wallplana  |  24. 08. 2004 22:42

Ahoj, dávám do placu zkušenosti s používáním CX65. Koupil jsem ho od Eurotelu,za 1500,--upsal jsem se .  Firmware verze 05-to jsem ještě nezapsal.Dám tichý režim-on ráno v 5:00 začne zvonit, zamrzá, prostě dělá kraviny. Koupil jsem kabel tu Siemens 510 přehrál firmware na 08 a chodí naprosto super dva dny bez problémů.Nejvíc se mi líbí že si telefon pamatuje třeba 50 příchozích hovorů,nebo volaných podle paměti,nebo kolik mu dovolíte-můžou se i mazat denně. Foťák je dobrý tak na nějaké momentky,ale od takového malého objektivu soudný člověk nemůže moc čekat.Mám digitál,takže tohle neřeším. Kvalita je tak na ksichtíky do telefonu. Používám hlavně na GPRS Eurotel a tady musím jenom chválit. Měl jsem S55-dal ho ženě, bez jakékoliv změny připojil CX65 a Inet chodí jak víno.(pro zvídavé píšu že kabel je USB a firmware přehrál bez jakýchkoliv cavyků-je třeba ale přesně dělat co se píše-to znamená odpojit a vypnout telefon jak to píšou na obrazovce i když je připojenej,jinak mi to nešlo). Veliký problém ale byl, když jsem nahrál MPM který tolik všude vyhlašují.S chladnou hlavou prohlašuji že ten program je na dvě věci. Vůbec si ho nestahujte-hlavně neumí synchronizaci s Outlokem, z čehož jsem byl v šoku.Až si budu kupovat nový Siemens tak ho doufám Outlokem zase doplním svými kontakty. S S55 jsem používal Siemens Data Suite a všechno chodilo super.Pak jsem půl noci stahoval MPManager,nainstaloval ho a všechno se s tím rozprcalo. Takže odinstalace, nové stahování Siemens Data Suite (protože už byl dávno v čudu - a tragédie má asi 47 Mb !) a po noci u stahování instalace Siemens Data Suite od S55. A opět to chodí tak jak má. Soubory jsou přítupné a synchronizace chodí okamžitě. Jinak telefon jsem kupoval hlavně proto,že jsem měl už 500 kontaktů a nebyly kam ukládat-teď už mám. Jinak kdo by ho chtěl srovnávat s S55 tak to se moc srovnávat nedá. Po nahrátí firmware 08 je to opravdu super telefon a hrozně nerad bych se s ním loučil.Asi tak když chce někdo srovnávat černobílou a barevnou televizi. Třeba vychytávka když člověk modemuje a někdo volá,tak normálně vyřídíte hovor a jedete dál(nesmí ale téct zrovna data-jinak je nedostupný). Hrozně mně jenom rozčiluje, že můžu nahrát dvě hodiny audio poznámek, ale nahrát si příchozí hovor nejde-u S55 to šlo a dost jsem to používal,protože beru objednávky a nahrajete si když člověk říká adresu a nemusíte nikde hledat nějaký papír po kapsách. Jestli na to bude nějaký vklay patch tak jdu hned do toho. Takže ho rád doporučuji ale ten firmware je opravdu nutný alespoň 08. Tak to je zatím vše-pokud budete chtít poradit,rád pomůžu.   wallplana@atlas.cz


 


 


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  24. 08. 2004 23:52

Budik bohuzel zvoni u vsech novejsich siemensu i v tichem rezimu . Bohuzel uz se mi jednou stalo ze jsem mel zapnute pouze vybrace a v tu nejnevhodnejsi chvily zacal budik zvonit .


Michal Marx, autor clanku


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmartenn  |  24. 08. 2004 21:34

Mám dotaz.Máte někdo zkušenosti s připojením CX65 k počítači přes USB nebo seriový kabel?Potřeboval bych vědět,jestli je potřeba pro stahování fotek do počítače nějaký speciální software,nebo jestli to funguje jako u kdesi zmiňovaného infraportu,kde není údajně software potřeba?A jak je to s logy,melodiemi apod.?Je lepší si pořídit USB kabel,nebo seriový (pomocí něhož kromě jiného je možné provést upgrade sw telefonu)?Není (i přes možnost upgradu) v zásadě usb lepší,než seriák?Za odpověď předem děkuji!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  24. 08. 2004 22:17

Ja pouzivam originalni kabel do COM portu (DCA-500), resp. jsem pouzival, na desce mi predevcirem odesly oba dva COM porty . Mohu ho vrele doporucit. Rychlost prenaseni dat z/do mobilu je stejna jak pres USB, tak pres COM. USB kabely akorat navic dokazi mobil nabijet. Pro komunikaci nejaky Software potrebujes ikdyz se pripojis pres Infra. S instalaci MPM se nainstaluje jeste sw pro obsluhu telefonu, ve slozce tento pocitat pribude dalsi disk - CX65. Nebo muzes nainstalovat SiMoCo (ten pouzivam ja) a nic vic instalovat neni potreba. V nastaveni jenom vyberes pres jaky COM port je telefon pripojeny a komunikace uz funguje . Ma vyborny pruzkumnik souboru (podobny Total commanderu), takze kopirovani dat z/do mobilu je pres nej velmi pohodlne .


Pri koupi kabelu si dej pozor, neoriginalni kabely do COM portu pro radu x55 a x60 s radou x65 nefunguji! Nektere neoriginalni USB kabely s radou x65 funguji, ale vetsina ne! Vrele doporucuji koupit originalni kabel Siemens. Pokud se rozhodnes koupit neoriginalni, tak ho musis upravit pridanim dvou odporu do konekoru kabelu ...


Originalni fw od Siemensu lze flashovat pouze na COM 1 nebo COM 2 ...


Snad jsem ti odpovedel na vse co jsi chtel, kdyby jsi mel jeste nejakou otazku, tak se ptej ... dost odpovedi taky najdes ve Foru, kde v diskuzi Majitele CX65 a C65 podelte se s nami o zkusenosti..!! Je mnoho cenny informaci, tento thread uz ma skoro 700 prispevku .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmartenn  |  25. 08. 2004 21:01

Díky moc za vyčerpávající rady...Tak mě napadá,jakou verzi toho "SiMoCa" používáš?Sehnal jsem si verzi 2.1.1.,ale ve výčtu podporovaných telefonů je od "65tek" pouze M65,a tak nevím,jestli to bude,až si pořídím ten kabel, fungovat s Cxkou? 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  20. 08. 2004 15:28

Co mám udělat, když chci používat LED diody jako svítinu? Svítit displejem - to není ono


Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  20. 08. 2004 23:24

Diody bohuzel timto zpusobem nelze vyuzit, coz je velika skoda .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ivosh  |  29. 08. 2004 10:33

Hmm, je to fakt skoda. Jestli znate funkci, ktera pri zamcene klavesnici podrzenim cervenyho telefonku zapne podsviceni, i kdyz je jinak vypnute, tak kdyby radeji zasvitila diodama, bylo by to idealni....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Berooshka  |  20. 08. 2004 12:44

Chci podekovat autorovi za tu peknou recenzi, i na zaklade teto recenze jsem si koupila svuj prvni MMS telefon s fotackem a to Siemenc CX65


Anyway, mam maly dotaz. Jak uz jsem rikala tak je to muj prvni telefon s MMS a jelikoz jsem si zkusila sama nastavit posilani MMS a neslo to, zavolala jsem na Oskara. Nebudu tady mluvit o jejich az neprijemnem chovani, kdyz jsem jim rekla ze jsem si koupila telefon jinde nez u nich (a to uz jsem jejich 5 let vyborne platici zakaznik)..... Operator mi poslal nastavovaci datovou smsku primo ze stranek mysiemens.com a stale mi mmsky nesly posilat ani prijimat. Pokazde se ukazala pouze upozornovaci zprava a obrazek se nenacetl s tim ze je chyba site a kofigurace.


A ted jadro pudla.... otazka zni: je nutne mit aktivovane GPRS na prijimani a odesilani MMSek??? Toto jsem se nikde nedocetla, nikdo z operatoru mi to nerekl a teprve az kdyz jsem si aktivovala GPRS a trosku jsem si pohrala s nastavenim tak najednou MMSky posilat i prijimat sly....


Takze jak to je? je nutne mit aktivovane GPRS?


Predem dekuji za odpoved nevzdelane blondyne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  20. 08. 2004 23:23

Neni zac, jsem rad ze ti muj clanek pomohl v rozhodovani .


Pro posilani a prijem MMSek musis mit aktivni GPRS, pokud neni aktivovano, tak MMS nelze posilat ani prijimat


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  16. 08. 2004 11:43






Hmm tak mam zase problem u toho Siemense mi prestal fungovat display ale uplne zkusil jsem ho vypnout a zase zapnou ale nic se nestalo. Takze jsem velice zklaman myslel jsem ze je to bomba ale spis je to pekne nedodelany telefon.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stepan  |  16. 08. 2004 17:50

Uz jde a nebo je to v haji..?? ja sem si ho vobednal a zejtra me ma prijit... tak nevim teda...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirek kratochvil  |  20. 08. 2004 14:32

jezisi kriste nesnaz se me vydesit!

ne fakt doufam ze uz to je dobry, ten mobil mi prijde dneska.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  20. 08. 2004 23:21

Ja jsem s displejem nemel zadne problemy, myslim ze toto byl ojedinely pripad. Asi bohuzel vadny kousek zraly na reklamaci .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Maxximuss  |  16. 10. 2004 13:07

Tak bud je to vada telefonu nebo s tim zachazis jako prase....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vick  |  15. 08. 2004 11:56

pekny clanek, konecne nejake uzitecne informace. zajimalo by me jak je to s tim hybajicim se krytem, da se to vyresit nejakym podlozenim?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  15. 08. 2004 14:56

Bohuzel ani podlozeni nepomuze, protoze kryt se hejba zleva dobra nahore i dole ... .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  08. 08. 2004 10:11

Chtel jsem se zeptat, jak je to s flashovanim firmware pres (neoriginalni) USB kabel - MBUS+FBUS. Myslim tim originalni Siemens utilitou. Na mysiemens.com u ni pisou, ze USB cable is not supported. Opravdu to nejde? Do serioveho kabelu se mi moc nechce jit, ale kdyz si s USB ani oficialne neflashnu...
Lisi se nejak prace se soubory v telefonu se seriovym kabelem a USB? Pri pripojeni pres USB to podporuje USB Mass Storage, nebo se musi porad pres nejaky soft...
Dik

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jenčus  |  06. 08. 2004 20:54

Jak je na tom CX65 s polyfonním vyzváněním opravdu je to tak strašné jak se píše v recenzích?  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  07. 08. 2004 02:08

V porovnani s SE T610 je kvalita zvoneni mnohem lepsi a mnohem hlasitejsi.


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sup  |  09. 08. 2004 13:20

Ovsem v porovnani s SE T630 se mi zda ze je cx65 mirne horsi co se tyce kvality zvuku. Ale neni to tak strasne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  29. 07. 2004 23:17

Jak to vypadá se synchronizací tohoto telefonku s Outlookem? Četl jsem ze se snad nedá synchronizovat obsah kalendáře - je to pravda? Jaké máte se synchronizací zkušenosti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  02. 08. 2004 18:33

CX65 nemám, ale mám pocit, že se jednalo o informaci k C65.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  02. 08. 2004 20:18

Ja jsem nekde cetl ze se CX65 da s Outlookem synchronizovat, ale nevim jak, synchronizaci nepouzivam.


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v  |  04. 08. 2004 11:41

A jak si do telefonu nasypete stovky cislel? kalendar? Rucne? nebo z minuleho telefonu pres infra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  04. 08. 2004 14:53

Vsechno pres infra, vzdy jsem dal jenom "odeslat vse" a chvili jsem pockal .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Muad'Dib  |  27. 07. 2004 13:11

V článku stejně jako v recenzi je uvedeno, že telefon připomene narozeniny až v daný den, ale není to pravda. Narozeniny 22.7. mi připomenul už 21.7. - v adresáři jsem si nastavil upozornění v 9:00 - datum se zde nastavit nedá, takže je to automaticky den předem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  27. 07. 2004 13:38

No prave, datum se nastavit neda, akorat cas, proto jsem to pochoil tak, ze to zazvoni v ten den v devet hodin , narozeniny jeste nikdo v mem okoli nemel, az za tyden .


Dekuji za upresneni, vyzkousim to ...


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  17. 08. 2004 22:42

Je to tak, telefon narozeniny pripomina den predem, pro me stejne malo .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
himha  |  27. 07. 2004 12:52

Koupil sem si cx65 a mám velikánskej problém s nastavením gprs.Nastavil sem všechno tak jak má být a stejně se mi nikam nepřipojí a napíše mi to CONNECTION FAILED (403)


Nevíte někdo co s tím?


Dík moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  17. 08. 2004 17:12

A máte aktivované GPRS? Např. přes infolinku operátora?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
himha  |  17. 08. 2004 22:16

Mám...Ale už se mi aspoň povedlo rozchodit stahovani pres wap...ale pak ty peníze za to...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  17. 08. 2004 22:40

Zkus to pres konfiguracni sms, ja to tak nastavoval bez problemu .


Internet configurator, Email Configurator, MMS Configurator, Wap Configurator


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loop  |  26. 07. 2004 11:18

Článek i fén je dobrej, ale děsí mě výdrž baterie, je to opravdu tak zlé? Zatím je to můj favorit a už na něj střádám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  26. 07. 2004 11:43

Neni to tak zle, barevny displej je velky zrout energie , me prumerne vydrzi tak necele ctyri dny kdyz mobil nevypinam na noc ...


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  26. 07. 2004 12:02

Mám dotaz ohledně příchozín SMS. Můj Me45 nahrazuje v SMSce telefonní číslo jménem z adresáře, pokud tam tedy je. SMS vypadá třeba takhle: Volej Pavla: Novák Pavel Zdraví Petr - místo Volej Pavla: 608123456 Zdraví Petr. To mě neskutečně štve.. dělá to tenhle MT taky? Díky. Jinak zatím nejlepší článek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  26. 07. 2004 13:19

Dela to toto: Volej Pavla: 608123456 Zdraví Petr - ja bych zase radsi kdyby to zobrazilo jmeno .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 07. 2004 10:25

Ahoj! 
Chci se zeptat  jak ma CX65 udelany ty dynamic light? Ma na kazdy strane taky 2 LED nebo jen jednu A jak to pak blika? Podle fotek na netu se to nepozna a nejaky flash demo taky neni...
Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  26. 07. 2004 11:49

Na kazdy strane je jedna, tedy celkem dve LED diody. Telefon obsahuje 8 stylu blikani. Ja mam napriklad pro sms rychle blikani pro hovor pomale rozsviceni a zhasnuti a pro alarm/kalendar extra rychle blikani (strobo se jmenuje styl blikani) - kdyz telefon zustane nekde lezet, prijdu a telefon nejakym zpuseb blika, tak hned vim co se delo v me nepritomnosti .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  26. 07. 2004 11:50

Na kazdy strane je jedna, tedy celkem dve LED diody. Telefon obsahuje 8 stylu blikani. Ja mam napriklad pro sms rychle blikani pro hovor pomale rozsviceni a zhasnuti a pro alarm/kalendar extra rychle blikani (strobo se jmenuje styl blikani) - kdyz telefon zustane nekde lezet, prijdu a telefon nejakym zpuseb blika, tak hned vim co se delo v me nepritomnosti .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  26. 07. 2004 12:47

Hmmm...to je skoda


Na M55 sou na kazdy strane 2 LEDky,takze kdyz blika jako pristavaci draha,tak je to docela narez

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kukač  |  26. 07. 2004 09:30

Michale, chci se zeptat jak pises ze mas problem, ze vhybi obycejny budik. Ja mam taky CX65 a budik tam mam a je to jednoduchy. Mam ho nastaveny na hotkey, takze zmacknu tlacitko 5 a hned nastavuju cas budiku a jaky dny chci aby me budil.


Kukač

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  26. 07. 2004 10:22

Taky ho mam na hotkej, ale uz mi u dialogove klavesy chybi volba vypnout, takhle musim dat zmenit a najet joystikem na zap/vyp a zmenit to, moc slozite, jsou to tri kliknuti, na starsich siemensi to meli jednodusi - jedno kliknuti .


Jeste k tomuto opakovanymu budiku, ted vyuzivam stale, ale take potrebuju obycejny budik, takze musim pres Schuzky, tam me zas vadi ze standardne telefon zvoni 15 minut pred zadanym casem, takze musim nastavit datum a cas zvoneni + jeste 15 minut prepsat na 0. Idealni by byl obycejny budik, kde by se jenom snadno nastavil cas a telefon by jednou zazvonil .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  25. 07. 2004 18:16

Novy firmware je oficielne ke stazeni na strankach Siemensu - http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Files/Specials/hq/CX65_Upgrade/download_cx65.html. Pred flashovanim je jeste dobre si precist navod (v anglictine)


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
standa  |  25. 07. 2004 15:36

s telefonem jsem max spokojen, jen mi vadi cvaknuti pri foceni, da se nejak vypnout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sailor  |  25. 07. 2004 16:54

Neda se vypnout.

Treba to Siemens umozni v nekterem z dalsich fw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  25. 07. 2004 17:57

Bohuzel neda, taky doufam ze to pujde v nekterem z dalsich fw.


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
C35i  |  26. 07. 2004 09:24

Myslim, že se to dá vypnout, když vypneš * všechny tóny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  26. 07. 2004 13:26

Bohuzel ani takto se neda vypnout ... .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin M  |  20. 08. 2004 19:12

Slyšel jsem a v několika článcích četl, že je možné tento zvuk při cvaknutí foťáku vymazat z telefonu.Nejde to přes menu, ale přes Pc.Jestě jsem neměl čas to vyzkoušet,ale hned jak to zjistim tak se ozvu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  20. 08. 2004 23:26

Ano, jde to, postup je hned pod timto prispevkem . Bohuzel kdyz jsem psal recenzi, tak jsem jeste o tom jak ten zvuk vypnout nemel ani tuseni, dozvedel jsem se to az z diskuze pod clankem .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sup  |  26. 07. 2004 13:44

Da se vypnout! Dost me to cvaknuti stvalo tak jsem stravil pul dne na internetu a nasel jsem navod:


1. Pripojte telefon k pocitaci a jdete do slozky "Siemens Device\\Data\System\HMI\" a soubor "profile.pd" zkopirujte do pocitace a udelejte si zalohu.

2. Otevrete soubor v notepadu a najdete radek:

000056:T:Camera_Click_0=2:\Default\CameraClickMelo
dy.wav

a nahradte ho:

000027:T:Camera_Click_0=2:\


3. Upravenym souborem prepiste puvodni soubor a je to.


Funguje to naprosto bez problemu. Jen kdyz vymenite simku tak se profil prepise a musite to udelat znova.


Jinak telefon je to bezva a jsem s nim moc spokojeny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  26. 07. 2004 22:54

At hledam, jak hledam, ja tam ten radek nemam ... .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sup  |  27. 07. 2004 09:45

Me to podle tohoto navodu funguje. Co mate za fw? Ja mam 05.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  27. 07. 2004 12:31

Taky mam verzi 05, kdyz edituju ten soubor v poznamkovem bloku, tak tam ten radek chyby ... .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sup  |  27. 07. 2004 16:09

V tom pripade nevim Mel by to byt 28. radek. V mem profilu byl. Zkuste mi poslat Vas profil mailem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  27. 07. 2004 22:36

Poslano, spis mi prosim poslete Vas upraveny profil a ja ho zkusim .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  03. 08. 2004 17:16

Tak jsem tam ten radek jenom pridal a funguje to .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phephy  |  04. 08. 2004 14:12

Můžu se zeptat, jakým kabelem propojuješ mobil s počítačem? Mám C65, USB kabel, který fungoval s M55 a C55, ale nejsem schopný rozchodit MPM, natož možnost procházení složek paměti mobilu.


Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  04. 08. 2004 14:56

Pouzivam originalni kabel Siemens do COM portu (DCA-500) pro radu x55 a vys ... neoriginalni na x65 nekomu funguji nekomu ne , originalni funguji 100%, je to i na strankach Siemensu.


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
šťastnej člověk  |  04. 08. 2004 18:48

Díkas za ten návod. Hned jsem to zkusil a fakt to funguje... jinak já mám firmware 05. Konečně si můžu ten foťák aspoň trošku vyzkoušet v terénu:o)))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sup  |  09. 08. 2004 13:17

Postup funguje i u noveho firmware 08. Vyzkouseno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sup  |  27. 08. 2004 23:33

!!!POZOR!!!


Firmware verze 12 jiz neumoznuje odstraneni cvaknuti pri foceni popsanym zpusobem 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mil  |  11. 03. 2005 13:12

Dá se odstranit novým fw na www.siemene-mobile.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pojistka  |  24. 07. 2004 21:50

Nejak jsem z clanku nepochopil,co je to to oznameni o dorucenych zpravach,kde se nezobrazuje jmeno odesilatele?Pokud tedy vlezu do dorucenych zprav,tak tam uz se jmeno zobrazuje nebo jste tim oznamenim myslel tohle?Diky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  24. 07. 2004 22:31

Myslel jsem tim dorucenky, jestli byla zprava dorucena nebo nebyla. Po odeslani zpravy prijde textovka s textem doruceno (nebo odlozeno), cas a telefonni cislo. Telefon ale bohuzel nedokaze misto cisla zobrazit jmeno z adresare.


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pojistka  |  24. 07. 2004 23:17

Jo tak,uz chapu.Muj byvaly C55 to take neumel,ale novejsi fw to resil,takze snad se casem take dockate.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  26. 07. 2004 09:03

Mám dotaz ohledně příchozín SMS. Můj Me45 nahrazuje v SMSce telefonní číslo jménem z adresáře, pokud tam tedy je. SMS vypadá třeba takhle: Volej Pavla: Novák Pavel Zdraví Petr - místo Volej Pavla: 608123456 Zdraví Petr. To mě neskutečně štve.. dělá to tenhle MT taky? Díky. Jinak zatím nejlepší článek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  26. 07. 2004 13:24

Omlouvam se ze jsem neodpovedel hned, nejak jsem Vas dotaz prehledl . Odpoved najdete na Vas dotaz nize ...


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Š.  |  27. 07. 2004 08:49

SE T310 na tom byl ještě hůř. Napsal jen Zpráva doručena, a už se neobtěžoval napsat komu, což bylo velmi nepřehledné.
U CX by mi tohle zobrazení taky vadilo, protože si čísla u jmen v adresáři nepamatuju, takže bych nevěděla, komu, že to došlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tony  |  24. 07. 2004 21:46

Pěknej článek, podle mě nejlepší co se tu zatím objevil (líbí se mi dokonce víc než nedávno publikovaný sloh o M55).   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  24. 07. 2004 22:33

Dekuji .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MM  |  24. 07. 2004 18:59

pekny mobil, pekny clanek ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  24. 07. 2004 19:17

Dekuji .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DyVaio  |  24. 07. 2004 14:06

Dobrý den,


chtěl bych se zeptat, jak vypadají fotky na displeji mobilu? Všichni píšete, že má hrubý rastr. Viděl jsem SE T610 a na něm vypadají fotky docela slušně a má ještě menší rozlišení než CX65 (sice má menší display,ale i tak....).


DyVaio

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  24. 07. 2004 18:08

Fotky na nem vypadaji velmi dobre, dost k tomu prispiva i velikost displeje, ale kdyz se na fotku kouknes z 15 cm, tak uvidis ten rastr .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Monika Š.  |  27. 07. 2004 08:44

Já je měla vedle sebe oba a že by byl nějak hrubý jsem nezaregistrovala. CX ho má větší a fotka na něm vypadá líp - hlavně není nesmyslně ořezaná lištama na 128x127 jako u T610.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Průša  |  24. 07. 2004 11:35


Nazdar,

je zde někdo kdo používá CX65 pro připojení na internet?

Jaká je rychlost a stabilita připojení? Používáte USB nebo seriový kabel nebo Infra? Pokud USB funguje dobíjení pomocí tohoto kabelu. Už jsem natěšený jak babka na důchod, ale informace o použití CX65 jako modemu nikde nejsou. Proč se v recenzích o tom nikdo nezmíní?! GPRS je moje jedinné spojení se světěm WWW. Zatím používám MT50.

Dík moc za informace a postřehy.

Průša  - PRUSA.MT50

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  24. 07. 2004 11:38

Bohuzel tyto zkusenosti nemam, na Internet jsem pripojen jinak nez pres GPRS. Kdybych se takto pripojoval, tak by to v clanku urcite nechybelo .


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sailor  |  24. 07. 2004 22:04

Pouzivam jej na internet (Data Nonstop) pres seriovy kabel a funguje bez problemu. Mel jsem mensi problem s vypadavanim spojeni, ale po prehrani fw je vse v pohode (mozna jen nahoda).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarmil  |  24. 07. 2004 00:16

divný telefon, divný článek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MistrX  |  24. 07. 2004 07:10

ty ses spis divnej dement

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jug  |  24. 07. 2004 09:17

Divnej Jarmil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Exit  |  24. 07. 2004 19:47

divný jméno, divný názor

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Marx, autor clanku  |  24. 07. 2004 22:33

Prosim nechte uz teto nesmyslne diskuze. Dekuji


Michal Marx, autor clanku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor