Můj mobil: Sony Ericsson P900

Diskuze čtenářů k článku

tomas  |  15. 08. 2004 22:17

Taky vám flip při otvírání a zavírání skřípe ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Crany - autor clanku  |  16. 08. 2004 16:52

Mne nastesti flip zatim nevrze, ale jak jsem jiz zminoval v clanku, zpracovani telefonu by mohlo byt na trochu vyssi urovni, a proto me to ani vyrazne neprekvapuje a myslim, ze muj kousek to bohuzel potk casem take. Timto neduhem trpel jeste mnohem vice model P800 u ktereho byla kvalita zpracovni, dle meho nazoru, jeste mnohem horsi.

Michal Carny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nome  |  10. 08. 2004 10:13

trochu mě zarazilo doporučení na použití ochrané fólie na displej.Já osobně mám docela dlouho P800, používám ho bez klávesnice a nosím volně v kapse a na skle jsem nenašel jediný škrábanec, je pravda že plast je poškrábaný až až, ale displej je ze skutečně kvalitního skla které ochranu nepotřebuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Carny - autor clanku  |  12. 08. 2004 09:58

Podle mych zkusenosti se folie na displej rozhodne vyplati. Znam hodne lidi, kteri si zbytecne znicili displej kvuli tomu, ze telefon nosili v kapse spolu s klici nebo jej poskrabali stylusem, na ktery se zachytila nejaka necistota. Jelikoz je novy displej snad nejdrazsi soucastkou v P900, myslim, ze stoji za to dat 300 Kc za folii.


Michal Carny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  25. 08. 2004 14:11

Ja vas zdravim. Chci se jen zeptat, nemate ceskou virtualni klavesnici? Ta ktera mi fungovala pro P800 a psalo se o ni tady na Mobilmanii, mi nejak nejde pro P900.

Diky za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Čarný - autor článku  |  26. 08. 2004 11:56

Českou virtuální klávesnici mám. Pokud máte zájem, mohu Vám ji zaslat e-mailem.


 


Michal Čarný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kotršál  |  08. 08. 2004 11:08

Mám tento telefon již půl roku a poměrně intenzivně používám datové přenosy s připojením přes bluetooth. Poměrně často se mi stává, že bluetooth zamrzne takovým způsobem, že se telefon nedá ani vypnout. Taky se mi poslední dobou stává velice nemilá věc a to ,že telefon při přijetí hovoru zamrzne. Snad to vyřeší nahrání nového firmware.


 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  08. 08. 2004 14:20

Hmm, na mobil za 20 litru je to teda docela ostuda. MDAII je na tom po teto strance mnohem lip .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Daniel Snor  |  09. 08. 2004 12:53

O Bluetooth a jeho pouziti se sveho casu hooodne diskutovalo v konferenci p800 na pandore, a vysledek byl spise takovy, ze to pada diky podivne praci Bluetooth pod Windows nez kvuli implementaci v P900.

BTW MDAII take neni zrovna levny telefon, a sve mouchy ma take, tak neprovokujte .. d8-D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  09. 08. 2004 19:41

1) ja mam taky MDA spojene pres BT pod Windows (dokonce na druhou), takze tim to zrejme nebude 


2) Netvrdim, ze MDA je levne zarizeni - je jak cenove, tak vybavou na podobne urovni jako P900


3) Netvrdim, ze MDA nema mouchy - symbian se me zda stabilnejsi nez wokna, ale z jistych duvodu jsem po dlouhem rozhodovani nakonec zvolil MDA 2


4) Rozhodne to nemela byt provokace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Čarný - autor článku  |  08. 08. 2004 20:54

To, ľe telefon občas padá při GPRS spojení přes bluetooth se mi stává bohuľel také a ľádná nová verze firmware tento problém neřeąí. Spíą si myslím, ľe na vině bude chyba v implementaci bluetooth do P900.

Zamrzání při příchozím hovoru určitě není normální. Moľná by stačilo zformátovat disk na P900, nainstallovat znovu software a obnovit kontakty ze zálohy. Je totiľ docela pravděpodobné, ľe chbu způsobuje nějaká doinstallovaná aplikace.

Michal Čarný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kotršál  |  09. 08. 2004 16:16

Pochybuji, že by zamrzání způsobovala Opera - to spíš možná AgileMessenger.


Nu, co? Je to v záruce - zkusím poškádlit servis. Doufám, že se nedozvím, že je to vlastnost .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
v  |  08. 08. 2004 21:35

používám telefon od listopadu minulého roku a při přijetí hovoru ani při bluetooth mi nezamrzl ANI JEDNOU. je fakt, že nahrání nového fw, jakmile je na světě, v teple domova přes kolíbku je naprosto úžasná věc. Jsem s tímto přístrojem naprosto spokojen. Možná přejdu na p910 a určitě na P1000 - bude-li se takto jmenovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waterfire  |  09. 08. 2004 22:13

Mam P900 5mesiacov a nainstaloval som vela programov, z ktorych som polovicu odinstaloval Ani win po tomto vsetkom by uz nebol stabilny, ale aj na moje velke prekvapenie P900 stale slape bez akehokolvek zamrzania a.p.Ani neviem co to je restart a podobne neprijemnosti.Vydrz telefonu je na dobrej urovni,pri intenzivnom pouzivani okolo 1dna, t.j, 5hodin na nete+30SMS+30min.hovoru. Pri volnejsich dni 3-4dni.Len problem s tymto fonom najst si volno,aby clovek nieco donho stale netukalTelefon by ale bol upne nevyuzity bez datoveho programu, co je pri nom asi nutnost aby ho bolo mozne na naplno vyuzit.Som spokojny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waterfire  |  09. 08. 2004 22:14

Mam P900 5mesiacov a nainstaloval som vela programov, z ktorych som polovicu odinstaloval Ani win po tomto vsetkom by uz nebol stabilny, ale aj na moje velke prekvapenie P900 stale slape bez akehokolvek zamrzania a.p.Ani neviem co to je restart a podobne neprijemnosti.Vydrz telefonu je na dobrej urovni,pri intenzivnom pouzivani okolo 1dna, t.j, 5hodin na nete+30SMS+30min.hovoru. Pri volnejsich dni 3-4dni.Len problem s tymto fonom najst si volno,aby clovek nieco donho stale netukalTelefon by ale bol upne nevyuzity bez datoveho programu, co je pri nom asi nutnost aby ho bolo mozne na naplno vyuzit.Som spokojny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Waterfire  |  09. 08. 2004 22:16

Pardon za to opakovanie, myslel som ze som to stihol stopnut a zmenit Titulek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jm and př  |  07. 08. 2004 22:31

Můžu se zeptat jakého používáte operátora???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Čarný - autor článku  |  08. 08. 2004 20:45

Pouľívám Eurotel a to zejména proto, ľe první přiąel s Data Nonstopem, který pouľívám.

Michal Čarný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janyk  |  07. 08. 2004 22:05

Pan Carny,Vasa skusenost sa mi pacila,taketo clanky iste pomahaju pripadnym zaujemcom o ten-ktory typ mobilu,len nerozumiem,preco su tam fotografie z recenzie od Mobilmanie.Tie su uz zname a nejake fotky navyse by len potesili...a s tym stale aktivovanym Bluetooth-om porozmyslajte.Este stale tam mate telefonny zoznam?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Čarný - autor článku  |  08. 08. 2004 20:42

Děkuji, jsem rád, ľe se Vám mŮj článek líbil. Obrázky ke vąem recenzím bohuľel poskytuje jen redakce MM. Je dokonce uvedené v pravidlech soutěľe. Co se týče zapnutého bluetooth, myslím (nejsem si ted ale na 100% jistý), ľe SonyEricsson problém s hacknutelným telefonním seznamem neměl - byl to spíą problém Nokie. Nicméně jeątě stále ho tu mám .

Michal Čarný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markéta  |  07. 08. 2004 11:31

Ráda bych se vás zeptala na dvě věci (byť vím, že jde o velmi subjektivní a individuální záležitosti):

1. Jak je na tom výdrž? Jak často se musí nabíjet při nízké zátěži (pár hovorů a SMS denně)?
2. Dal byste - se současnými zkušenostmi a bez ohledu na cenu - do budoucna přednost dvojkombinaci telefon + PDA a nebo komunikátoru? P900 se mi líbí, ale radši bych měla zařízení s Windows Mobile. Díky za odpověď.

M.A.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Čarný - autor článku  |  07. 08. 2004 14:17

Co se týče výdrže baterie, myslím si, že P900 je na tom velice dobře a to i například ve srovnání s konkurenčním MDA II. Osobně telefon zatěžuji poměrně hodně (mám stále zapnuté bluetooth, e-maily si stahuji každých 10 minut a denně uskutečním zhruba 30 minut hovoru a pošlu několik SMS) a vždy když telefon ke konci dne vkládám do synchronizační kolébky, která je spojená s nabíječkou stav baterie je tak na 40%. Při menší zátěži by něměl být prolém vydržet bez nabíjení i 3 dny možná trochu více.

Jelikož jsem kombinaci telefon a PDA také poměrně dlouho používal můžu sám za sebe prohlásit, že koncept "all in one" mi vyhovuje mnohem více. Dokud jsem používal samostaný iPAQ vždy jsem našel minimálně jeden dobrý důvod proč ho nechat doma na stole a nezatěžovat si s ním kapsu a posléze jsem vždy litoval, že jej nemám při ruce. Vzhledem k tomu, že P900 je mnohem menší a skladnější než samotný iPAQ jsem teď on-line absolutně všude.

Mnozí uživatelé přístrojů s OS Symbian považují Windows pro mobilní zařízení za katastrofu. Já tohoto názoru nejsem - myslím si, že Windows Mobile (verze pro PDA, nikoliv pro Smartphone) je velmi kvalitní OS a v mnohých ohledech stále předstihuje Symbian a dostupnost dodatečných aplikací je také trochu větší. Avšak množství programů pro Symbian UIQ se v poslední době také rapidně zvětšilo, a proto mi Windows Mobile v P900 vůbec nechybí.

Michal Čarný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Destroyer  |  07. 08. 2004 01:12

P900 byl mým snem, ale po vyzkoušení šel z domu a na jeho místo nastoupil Dataphone (MDAII). Nyní jsem spokojený. Není sice bez chyby. Jak by mohl, když má SW od MaléhoMěkkkého, ale dá se s tím sžít.


To, že v mém soukromém hodnocení je P900 číslo dvě neznamená, že je špatný. Je to věc priorit a  tak je zcela logické, že jsou uživatelé jimž vyhovuje P900 coby mobil s PDA fcemi více než PDA s fcemi mobilu, tedy Dataphone.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Čarný - autor článku  |  07. 08. 2004 10:37

Naprosoto s Vámi souhlasím. Já jsem si vybral P900 zejména kvůli možnosti ovládat telefon přes hardwarovou klávesnici a kvůli větší výdrži baterie. Na druhou stranu musím ale uznat, že má MDA II v některých věcech nad P900 naopak navrch. Zejména mám na mysli větší displej (jak rozlišení, tak fyzickou velikost) a také lepší implementaci formátů Office (*.xls, *.doc).

Michal Čarný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor