MyMO a Easy5: jednodušší telefon není (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

NINX  |  19. 05. 2009 17:41

vy ste asi sprosty.... si myslite ze 100 rocny dedko zije sam ? ak aj hej tak urcitema deti alebo niekoho kto na neho dohliada a ten ma mobil ! no a 5rocne deti maju rodicov abo vychovavatelky v detskom domove ktore tiez MAJU mobil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
IxY  |  12. 01. 2008 12:21

Nevíte někdo, kde se dá v ČR koupit tento mobil pro seniory Emporia Life http://www.emporia.at/shop/gb/index.php, Sjíždím všechny možné e-shopy a nikde nic Jen UK e-shop nebo možná na pultě v Rakousku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Admin  |  21. 01. 2007 13:34

www.obchoddoma.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  03. 06. 2006 14:08

Jediný distributor v ČR :
www.obchoddoma.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  03. 06. 2006 14:02

Jediný distributor v ČR je GSM centrum.
www.obchoddoma.cz
www.obchoddoma.cz
www.obchoddoma.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GSM centrum  |  02. 12. 2007 00:05

Nyní na trhu novinka TEDDYMOBIL (TEDDYFONE) pro děti. Velmi kvalitní mobil s mnoha bezpečnostnímy prvky. www.obchoddoma.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  03. 06. 2006 14:02

Jediný distributor v ČR je GSM centrum.
www.obchoddoma.cz
www.obchoddoma.cz
www.obchoddoma.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dave  |  03. 06. 2006 14:01

Jediný distributor v ČR je GSM centrum.
www.obchoddoma.cz
www.obchoddoma.cz
www.obchoddoma.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  09. 05. 2006 10:39

U každýho telefonu lze nastavit vytáčení na určitou numerickou klávesu. Melodie lze taky přidělit a pokud budu chtít aby volali pouze na 10 čísel, tak jim víc čísel na simku neuložim.Tajímavej pokus ale podle mě to je uplná hovadina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trn  |  09. 05. 2006 14:20

Takhle to bohužel nefunguje. Problém je v tom, že vždycky existuje možnost (obvykle je jich více než dost), kdy uživatel stiskne něco jiného a konec. Pro tuhle skupinu uživatelů musí mít klávesa jedinečnou funkci. Je to k nevíře, ale něco takového na našem trhu asi opravdu neexistuje. Souhlasím s nastavením, ale muselo by se aktivovat nějakou skrytou klávesou (třeba jako hodinky). Ideální by bylo, kdyby i potom šlo volit počet tlačítek (hodně tlačítek mate a předem máte pocit, že to nezvládnete). 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
myscho  |  07. 05. 2006 21:47

da sa na tom vytocit tiesnova linka??? to by sa babickam zislo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K@m1k@23_CZ  |  08. 05. 2006 10:10

Kdyby sis precetl celej clanek, tak vis, ze jo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
06. 05. 2006 22:59

Při pohledu na tyto mobily nějak nechápu, jak si mohu s tímto telefonem nadefinovat těch 5 čísel pod tlačítka rychlé volby. Asi bych dal SIM kartu do jiného telefonu a udělal to tam, to by bylo nejrychlejší řešení. Ale cílová skupina těchto mobilů to sama nikdy nezvládne. A co v případě, že budu potřebovat volat na číslo mimo seznam? Vyťukat 10 číslic na klávesnici s 5 tlačítkama bude na pochopení velice náročné, navíc nemá displej pro kontrolu. Na normálním mobilu je toto všechno mnohem jednodušší. Bez funkce zamykání kláves se uživatel asi velice často někomu omylem dovolá, a to včetně čísla 112.
Nevybral bych si takovýto mobil, ani kdyby byl zdarma

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
K@m1k@23_CZ  |  08. 05. 2006 10:12

Ale k cemu by 100 letej duchodce chtel volat na tolik cisel? 5 mu proste staci. Ale je blby, jak se definujou ty volby. Precejenom, nutnost mit 2 moblily... to neni to pravy orechovy... chtelo by to aspon nejkej "servisni" displej...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vojas  |  06. 05. 2006 20:02

zajmavý..a kde je zbytek čísel?? 6,7,8,... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rr  |  06. 05. 2006 15:14

chiby my tam wy-fy a hodyni,pak bich ho bral

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  06. 05. 2006 16:46

Take absence emailoveho klienta je neprijemna vec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fighter  |  06. 05. 2006 12:51

Myslim si pro starý lidi je to dobrý aby měli takovejdle mobil.Ale proboha proč pro děti který neví ani co to je-myslim si že je to kravina.Kdyz jsem byl malej tak jsem ani na mobil nepomyslel ale hrál si na písku jako kažý malí dítě a takhle by to mělo prostě zůstat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hloupý Honza  |  06. 05. 2006 11:48

Tyto "mobily" jsou podle mě k ničemu. Mé babičce je 75 let a naučil jsem ji zacházet se Siemensem A70 tak, že si dokáže vybrat jméno ze seznamu a vytočit ho. Nikdy před tím mobil neměla. Umí psát i zprávy, ale tam je spíše problém v jemné motorice. Asi jako když posadíte starého člověka poprvé k počítači a on se začne smát a říkat, proč ta šipka na té televizi tak rychle běhá. Všeobecně bych starým lidem doporučoval velký font (logicky) a co nejjednodušší klávesnici. Nikdy spojená tlačítka! To jsem poznal, že dělá problémy. Ale u senilních lidí tomůže být neocenitelná pomůcka k přivolání pomoci, to je pravda.
Mobil pro předškolní děti je opravdu ptákovina. Nevzpomínám si, že bych někdy v tomto věku byl sám, pokud jsem šel na pískoviště, byl jsem tam s rodiči, šel-li jsem kamkoli, šel jsem s rodiči. Pochybuji, že tak malé děti chodí někam samotné. A pokud už dítě navštěvuje třeba druhou třídu, tak pokud je alespoň průměrně inteligentní, nějak číst umí, takže je praktičtější normální mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trn  |  06. 05. 2006 12:03

Domnívám se, že ve věku 75 let je člověk mladý. Dovoluji si připomenout výročí paní Bohdalové  . Tedy přímo k věku bych použití těchto mobilů nevztahoval. Problém je skutečně v orientaci. Všechny ty parádičky s obrázky a podobně končí ve chvíli, kdy prostě stisknete tlačítko a nic (respektive to udělá něco jiného). Vy už pak nemusíte být natolik zdatní, abyste si věděli rady a mobil se stává v podstatě nefunkční. A právě tihle lidé takovéhle zařízení potřebují více než my ostatní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  06. 05. 2006 23:19

Nevim, nevim. Vetsina lidi se 75 nedozije, takze tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trn  |  07. 05. 2006 00:03

Ne, nechci se hádat o věku. Skutečností ale zůstává, že současné mobily mají tolik funkcí, že je většinou ani nepotřebujeme. V určitých případech a bude jich hodně, jsou dokonce na překážku. Jenže tihle lidé tyhle stránky nečtou (nemohou). Je dobře, že vývoj technologií jde dopředu, ale trochu se zapomíná, že pro někoho se jedná jen o telefonování.  Současný trh jim ale nemá co nabídnout. Neodpustím si připomenout s jakou rychlostí byly vyprodány "nejlevnější" a jednoduché Sagemy Myx1. Určitě by se ale na trhu uplatnil i jednodušší mobilek. Nevím, jestli MyMO a Easy 5 je to pravé, spíš ne  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  06. 05. 2006 09:50

Myslim,ze deti nepotrebuji takto jednoduche telefony,jelikoz se velice rychle uci (narozdil od starych lidi).Plno mrnousu umi uz v par letech ovladat pocitac,takze po par dnech hrani si urcite poradi s jakymkoli mobilnim telefonem...Ani ne za 1500Kc se da koupit treba Siemens A70,ktery udela mnohem vetsi sluzbu nez toto a bude diteti stacit i kdyz treba pozdeji nastoupi do skoly a zacne si ukladat cisla na spoluzaky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
eoan  |  06. 05. 2006 10:03

A jak dítěti, které neumí číst, vysvětlíte, co znamenají číslice na klávesnici a písmenka na displeji vašeho A70?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nocni_dric  |  06. 05. 2006 10:59

cislice nepotrebuje staci dyz se bude umet pohybovat kurzorem nahoru a dolu a ma u kazdeho cisla v seznamu fotecku mamy,taty ,dedecka babicky policisty atd.. staci mit jen velky barevny display a upraveny softik founu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gouda  |  06. 05. 2006 16:44

Jednak nepredpokladam,ze bych kupoval mobil treba 3letemu diteti a pokud mu je alespon 5 let,tak si urcite rychle zapamatuje pod kterou klavesou se kdo nachazi (stejne tam bude mit leda tak rodice) ci jak zvednout prichozi hovor a pak uz zalezi jen na nem,jak rychle se co nauci,aby mohl mobil lepe vyuzit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Franta  |  06. 05. 2006 08:24

Mam rodice ve veku 78 let, myslim ze se svym vztahem k technice by je tento mobil nadchnul. Volaji v podstate jen me, ja bych do nej sel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trn  |  06. 05. 2006 07:48

Tyto jsou moc složité - moc tlačítek. Lidé pro které je tento výrobek určen se nemusí orientovat v tolika tlačítkách (pokud ano, asi zvládnou i normální jednoduchý mobil). Stačilo by pouze jediné tlačítko a to pro příjem hovoru a nebo naopak pro zavolání na jedno číslo. Dlouho jsem takový mobil hledal a nakonec našel Sagem Myx 1 - doslova vynikající (mobilmania jej ignoruje). Pod displejem nabízí 3 volitelné klávesy na které se můžou čísla přednastavit. Nakonec jsem pro svoje účely zůstal jen u dvou. Na předním krytu jsem pak zaslepil ostatní okénka a tlačítka na klávesnici odřízl. Výdrž telefonu je přes týden, cena lehce nad 1000 Kč, škoda, že se tento mobil ztrácí z trhu. Každý z nás jednou může takový mobil potřebovat, třeba až nás přejede nějaký opilec. A samozřejmě senioři také - teď nemluvím o těch, kteří mají komunikátor se simbianem a programují v Javě. Na trhu chybí přístroj jednoduchý, odolný, raději s velkou výdrží, levný, který občas upadne, nebo bude ukraden atd. Takové zařízení pak může mít pro každého z nás absolutní hodnotu. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trn  |  06. 05. 2006 07:35

Obdobný článek byl na mobil.cz http://mobil.idnes.cz/telefony.asp?r=telefony&c=A060326_160903_telefony_jm a to již 27.3. Do včerejška ho tam měli i jako tip. Zdá se mi, že mobilmania začíná na mobilcz ztrácet, některé mobily přehlíží a Nokiím věnuje až nekriticky velký prostor. Nicméně považuji tyto mobily za důležité a přidám k tomu i svůj názor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Steve  |  06. 05. 2006 08:52

Ja tohle naopak ocenuji, nebavi me cist stejne clanky na obou serverech. A spis bych rekl, ze ty zasadni jsou tady drive a podrobnejsi. Na mobil.cz je jen takovy vytah pro ty, kdo nepotrebuje detaily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krabicka3  |  06. 05. 2006 06:38

Je to telefon pro lidi, kteri jsou v pouziti mobilu uplne MyMO misu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
extin  |  06. 05. 2006 01:39

Si myslim, ze tak trosku delaji ze senioru debily...5 cisel wtf? Jako ty lidi sou strary a ne dementni (az na vyjimky), treba nepotrebujou vic fci, jak ma pevna linka, lae taky ne min...takze sup zpatky a predelat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakolím Richard  |  06. 05. 2006 00:13

A jako u většiny článků, zase chyby:
tlačitka
dopře

Škoda, že si redaktor po sobě článek nepřečetl. Je divné, že web takového formátu, jako Mobilmania, nemá korektora. Do té doby budeme číst články s hrubkami .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor