N86: první osmimego Nokia je na světě

Diskuze čtenářů k článku

cash  |  29. 07. 2009 22:41

viete mi pls. niekto kto sa lepsie vyzna povedat, ci to prehra bezny film ktory mam na compe? bez potreby convertovania? ze to len prekopirujem a pustim?
a ma tato n86 podporu n-gage? tiez som to nikde nenasiel.
vdaka moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sluky  |  20. 05. 2009 10:05

Nemůžu si pomoct, ale na fotkách vidím, že na telefonu je n85 8mp a článek je o n86 8mp !!!!! ?????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pospis  |  29. 04. 2009 16:45

mrte mobilek to bude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Feferon  |  21. 04. 2009 21:48

Nechápu proč na N86 tolik plivete, vždyť vychytává většinu nedostatků oproti předchozí verzi (N85). Předchozí N85 dělá hrozné fotky, je z otřesných materiálů, špatně zpracovaná, nemá kompas.. N86 má mnohem lepší předpoklady co se týče foťáku. Vůbec nejde o těch 8mpx (osobně bych si nastavil stejně 5), N86 přichází s jakousi variabilní clonou která má zlepšovat fotky za špatných světelných podmínek, materiály už nejsou levné plasty - displej chrání nepoškrabatelné sklo a v konstrukci jsou kovy (proto ta hmotnost), zpracování už má být na vysoké úrovni, bez vrzání. Dál KOMPAS to je nedocenitelná věc pro pěší navigaci. 8GB paměť je taky super. Navíc z mobilních technologií které dneska existují jí nechybí nic kromě DVB-T, s tím že foťák a pěší GPS jsou dotáhlé do konce. Jediné mínusy - QVGA a 17mm tloušťka. Jinak bych do ní šel. Telefony jako Arena a Renoir mají sice podobnou hi-end výbavu s lepším displejem ale chybí mi tam ten OS (tzn. žádné mapy, n-gage apod..) Navíc N86 si oproti takovýmto dotekáčům zachovává pořád image mobilního telefonu a né jakési multimedia placky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
M.C.  |  19. 02. 2009 22:43

V takovéto cihle by měl být minimálně 3,2" displej o min rozlišení VGA a snad i optický zoom když uvážíme hmotnost a tloušťku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Generic  |  18. 02. 2009 16:05

Vcelku nepěkný telefon Proč Nokia nezačne dělat normálnější telefony, bez lesklých povrchů, plasťáčky apod.?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GT.  |  18. 02. 2009 15:15

Fuj,fuj,fuj!!!To N85 je proti tomuhle krasavica. A 8MPx foťák je zbytečnost.5Megovej bohatě stačí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIKI  |  18. 02. 2009 15:35

Tahle nokie je tragedie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mady  |  18. 02. 2009 09:54

Bohužel, tentokrát je to opravdu hnus, alespoň já to tak vidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolemjdoucí  |  18. 02. 2009 06:35

Vidím to jenom jako další honbu za Mpx. A uživatelé jako ovce půjdou a koupí - VŽDYŤ TO MÁ 8 Mpx !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo  |  17. 02. 2009 20:16

Nokia(drahá) je něco jako BMW a ostatní výrobci(levnější) jako Škoda. Auta na stejné úrovni koupíte za dost rozdílnou cenu. Btw, nokia vyrábí lidi pro obyčejné lidi, kteří mají prostě víc peněz v kapse, tak si kupují to na co jsou zvyklý. Někomu se třeba nechce přecházet na jinou zančku. To nejsou telefony pro mobil Geeky, pochopte to. Ne každý si při výběru telefonu pročte 100 fór na internetu, srovná na mobilmanii, atd. Někdo koupí třeba telefon jen kvůlu vzhledu, a kdo se nevyzná tomu těch 8Mpx přijdou strašně cool na focení domácích mazlíčků, dětí a chlubení se lidem, kteří stejně prd ví. Atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo  |  17. 02. 2009 20:16

*telefonu pro obyčejné lidi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samba68  |  18. 02. 2009 09:25

Myslim si ze ten fotak a honba za Mpix neni jen poza nebo reklamni trik, jde o to ze se kvalita tech fotek zlepsuje, ano neni to dokonale, samozrejme ze asi nikdy to nebude mit kvalitu zrdcadlovek(vzpomente si na SE T68 pamatujete to byly panecku fotky no ale dodnes je mam v pocitac)i, ale na momentky to uplne staci. Byl jsem na horach a mel jsem u sebe fotak a tel. stejne jsem temer vse fotil tel. protoze je stale zapnuty, nemusim stelovat cekat az se zapne atd... a mam dceru zvecnenou kdyz je poprve na vleku a kdyz jede,a o to jde, nic vic, nemusi se clovek tahat s dalsim pristrojem a je to rychly, a i presto jsou souteze foto s tel. a nektere jsou hodne povedene,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lapierre  |  17. 02. 2009 17:39

No chyba mi dost xenon preco to nokia nemoze spravit ako SE ze da xenon spolu s led diodou na prisvetlenie videa ako napr. u SE C905 tam je xenon aj 3 led dioda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stalak  |  17. 02. 2009 17:38

Dá se říci že jsem na Nokiích začínal i jako značku telefonu preferoval(ne bezvýhradně)Bohužel mě tato značka pomalu začala přesvědčovat o tom,že nejenom zákaznická podpora nestačí k udržení (mě) u těchto telefonů.Zastaralé telefony obuté do nového kabátu,vrzající kryty a tak dále a k tomu nehorázné ceny.Hodně mě Nokia zklamala.Zkusil jsem jen tak pro zajímavost LG Viewty a nestačil jsem se divit,spokojenost a nadšení.Telefon má vše co potřebuji a jako multimediální telefon bomba!
Teď už jenom čekám na vybavenější Arenu od LG i když byla v plánu nějaká ta Nokia po Viewty.Nebude,alespoň pokud mne LG nezklame do budoucna.
Tím nechci říci že Nokii zavrhuji,ale musela by pořádně přidat a vzpamatovat se,začíná zaostávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BlackRider  |  17. 02. 2009 17:58

Nokie nikdy dobra nebyvala :). Prvni mobil sem kupoval v dobe kdy Nokie byla na sebeobranu (5110) a Siemens C25 byl proti ni kolibrik s mnohem prijemnejsim ovladanim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stalak  |  17. 02. 2009 18:18

Dodnes používám Siemens m65,pár jsem jich taky měl a tyhle "founy"byly perfektní,vedle Nokií jsem hodně používal i Siemens.Škoda že to takhle dopadlo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freddy  |  17. 02. 2009 18:32

nejsem zastánce nokie,ale LG by měla dál vyrábět pračky a ledničky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
u-v-i  |  17. 02. 2009 20:16

V minulosti neuspěl siemens,doufam,že nokia zklame a na vrchol pujde zase Sony ericsson.U nokie už 2roky žádná inovace,kromě hnusných materiálů a porad horsich klavesnic-Nseries/Eseries je pro mě pěknější,tam je klavesnice bezva.Aby se neřeklo,tak jeste amoled dysplaj,fm vysilac,od minuleho tydne 600Mhz procesor.Já chci zpátky siemens.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kufor  |  17. 02. 2009 16:16

[sak 8 je uz pre vas vela nokiaci ?] A uz vidim nokiakov ako sa chavastaju ze maju 8 Mpix nokiu! pritom stale tvrdili ze im staci 5 Mpix mobil ze 8 je uz vela ze je to zbytocne a zrazu vysiel taky mobil nokia a vsetci su postraty a hned si ho chcu kupit ! no ale 8 Mpix mobil ponukali iny vyrobcovia uz minuleho roku ! a nokia tvrdila ze 5 Mpix staci ze oni sa zameriavaju na kvalitu a pozri tu aj oni zacali zvysovat predtym to bola len vyhovorka ! ! ! bo nestihali za konkurenciou a ani nestihaju co sa tyka fotakov...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andre  |  17. 02. 2009 16:38

o fotak nejde,keby radsej konecne VGA display,este ze je 5800XM,lebo na QVGA sa uz neda divat,a aj tie procesori ARM 11-otras

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mulo  |  17. 02. 2009 16:40

mas pravdu , ja som nokiamaniak a teraz ma sklamala asi pojdem do omnii HD, cakal som nastupcu N82 so xenonom a optickym zoomom a nie take blbosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
17. 02. 2009 16:48

Lol, optickym zoomem.. jeste nezapomen chtit treba 15 MPx a nataceni 60 fps ve FullHD... Optickej zoom by ti do toho dali stejne maximalne tak 3x a jeste k tomu to je dost pofiderni, natoz tech 8 MPx na pidicipu s plastovou parodo cockou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samba68  |  17. 02. 2009 16:54

Jasne mel jsem na mysli Omnia HD, Idou je SE ach jo utery odpo kdy jsem mel hlavu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pozorovatel  |  17. 02. 2009 16:04

"Světová jednička konečně alespoň dohání konkurenty"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samba68  |  17. 02. 2009 15:39

ze kdyz lide si zvyknou na to ze Samsung uz davno neni tjamtjung, tak nokia pujde rychle od valu, podotykam ze posledni moje tel. a tel. me zeny jsou nokie, takze zadna zaujatost, ale.... koupil jsem si novou N85, nefungovalo BT headset, tak jsem ji vymenil za E66, aktualizoval jsem soft a strasne se zpomalil az mam nekdy chut ho nekdy prastit o zem, akorat jsem zvykly na symbian, uz chtel jsem jit do innov8 ale ted si pockam na Idou, kdyz uz samsungneco pusti ven vim ze nemusim hned cekat na dalsi soft, maji svuj app store, no nokii vyrusta v symbianech hooodne silna konkurence za par let bych se nedivil kdyby pomer byl 50/50

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
holomajzna  |  17. 02. 2009 14:56

Nokia pomalu, ale jistě přechází do II. ligy, telefon s takhle malým a trapným displejem v dnešní době je potvrzením úpadku té firmy. Doufám, že v balení tohoto telefonu je alespoň pořádná lupa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dan  |  17. 02. 2009 15:41

No jasně mistře

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasil.kvasil  |  17. 02. 2009 15:42

mobil vetsina lidi pouziva na volani a psani sms, to ze tam je spousta dalsich vymozenosti je sice lakadlo pri nakupu ale vetsina lidi to stejne nevyuzije, takze si vyndej lupu z riti a zkus si preslapnout treba se ti ulevi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  17. 02. 2009 17:37

problem je v tom ze mobil na volanie a pisanie SMS sa da kupit za dva litre a Nokia za tie svoje pyta tak desat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  18. 02. 2009 20:22

Nokia zkratka upada, neni co dodat kdyby tam byla aspon ta lupa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiKE  |  17. 02. 2009 14:06

Vlastním teprve pár dní N85 a když sem viděl titulek, tak sem se zalek, že jsem měl počkat. Jako naschvál teď představí nástupce, ale vidím, že jsem o nic nepřišel. Až na stojánek, o chlup lepší foťák a 8GB integrovaný paměti narozdíl od 8GB na kartě proti N85... to si snad nezaslouží vlastní název. Pochopil bych N85 8MP nebo N85 8GB... však je to uplně stejný telefon narozdíl ovšem od N85 designově nepovedený a ty tlačítka, to je opravdu hnus... kdyby tam dali S60 5th tak tento model pochopím, ale takhle nevim nevim... neměnil bych A to nemluvím o cenovém rozdílu a dostupnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zajo  |  02. 03. 2009 12:21

Máš pravdu. Chtěl bych se jen zeptat, jak ti u N85 chodí kurzorové tlačítko. Já ji teď budu vracet, protože to jde strašně ztuha a stále se při směru dolu přimačkává potvrzovací střed. Proto asi počkám na N86, jestli to nepůjde líp. Chci právě takovýto telefon. Žádnou dotykovou hračku, ale normální telefon s navigací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Preacher  |  12. 06. 2009 10:52

Ja mam n85 taky jen par dni, ale zadne problemy s tlacitky nemam. Takze s nejvetsi pravdepodobnosti mas vadny kus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  17. 02. 2009 14:03

Chape niekto preco je na displayi telefonu fotka zo zrkadlovky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JohnyAsbest  |  17. 02. 2009 13:32

Ten dech jako kdyby jí skutečně docházel, i když 8 megáč je docela dobrej - ale jak tady píše někdo jiný - kdyby byl loni. Letos je to doopravdy už o něčem jiném - celý svět jde na touch mobily, kov, lesk atd. Ale v každém případě díky Nokii za ten první osmimegáč, třeba se ještě dočkáme nějakého osmimegáče touch - v nejbližších dních. Mně osobně se N86 ale bílá - velmi líbí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  17. 02. 2009 13:31

Telefon neni funkcne nikterak prevratny. Rozliseni displeje je primo otřesné (QVGA pouzivane nekdy od roku 2004, je pro tak velké uhlopricky nedostatecné a nic na tom nezmeni ani technologie OLED). Osobne mi chybi podpora DVB-T a DualSim. Nechapu, proc se tomuto Nokia tak vyhejba - technologicky to pro ni neni problem (DVB-H neni nekterak vzdalena technologie). Precijen, uz je rok 2009.
Zkratka, N86 neprinasi zadne velke zmeny! Bohuzel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  17. 02. 2009 18:45

K čemu TV v mobilu? Už takhle na tubednu lidi neustále čumí, ač tam vůbec nic nedávají. Zabavte se jinak, třeba knihou.
BTW: Vy se chcete koukat na takhle malém displeji na TV? Ach ty oči

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  17. 02. 2009 13:16

no tak to je hnus velebnosti, navrhar tohohle designu musel byt ocividne na tripu, protoze takhle zmrsit vzhled telefonu to snad ani neni mozne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  17. 02. 2009 13:27

Tohle je typická hnusná, předražená, ,,revoluční" tlustá a těžká Nokia. Styďte se! Co představili ostatní výrobci, o tom si Nokia může nechat zdát.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrohrad  |  18. 02. 2009 09:29

To Michal a D!esel_78: Taky vy dva jste právě ukázali, že nemá absolutně žádnej význam hádat se o kvalitách designu, prostě co člověk, to názor (nebo: někdo má rád holky, jiný zase vdolky). Kdyby tohle pochopili všichni diskutující (a to nejen zde), byly by diskuse mnohem kratší, ovšem přehlenější a přínosnější pro "kolemjdoucí".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  17. 02. 2009 13:27

No podla mna je to jedna z najkrajsich Nokii (po N97 apod) aku som kedy videl. Inak, dobry podpis, chystate sa odstahovat do Japonska? SE S001... A este je vtipne, ze N86 vychadza s designu N97 a to je vasa future. Drzim palce ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zero_Cool  |  17. 02. 2009 13:32

Napadlo mne naprosto to stejné.
Když si dá člověk vedle sebe obrázky N86 a N97, zjistí, že jsou si docela podobné.
Abych se přiznal, mně se design N86 líbí, nicméně funkční klávesy mi přijdou lepší na N85, tady ty drobné asi nebudou nic moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  17. 02. 2009 15:08

S001 má GSM modul, tak nevím co řešíte, nicméně Idou ma podobný design, i když to není slider.
N97 není vůbec jako N86, na n97čce je zajímavý styl vysouvání a v bílé barvě docela ujde. Ale odpustit N86, že místo vetšího displeje zvetšila ovládací tlačítka na absurdní velikost to prostě nejde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  17. 02. 2009 15:14

a kde ste vzal, že N86 vychází z N97? Ukažte mi jeden společný parametr? Funkční klávesy? Jiné. Displej? Jiný. Kovový rámeček N97čky? Fuč. Klavesnice naprosto jiná. Pořád nevidím tu podobnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zero_Cool  |  17. 02. 2009 15:54

Jistě, vlastě si ty telefony nejsou vůbec podobné... Hlavně si není podobné tlačítko pro vstup do menu, kovový rámeček lemující čelní stranu obou telefonů, šoupátko na boku telefonu určené k zamykání přístroje a spousta jiných detailů...
Samozřejmě, že klávesnice nemohou být stejné, když má jeden přístroj klasickou mobilovou a druhý qwerty, ale oba přístroje mají klávesy samostatné, oddělené a zaoblené.
Koukněte se prosím alespoň na obrázky těch přístrojů a teptve potom něco pište.
Na těch přístrojích je jasně a jednoznačně vidět, že pochází z ruky jednoho designera a jsou si podobné zcela záměrně. (podobně jako např. E66 a E71, které jsou samozřejmě také naprosto odlišné, ale mají mnoho shodných designerských prvků)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  17. 02. 2009 16:24

takže znovu si telefony dám k sobě, a stále nic, kovový rámeček naprosto jiný, logo nokia vryté v rámečku (N97,N79) nikde. Tlačítko pro vstup do menu? Myslíte asi vstup do multimedíí to je podobné u více nokií. Sluchátko má úplně jiný tvar. Oddělené a zaoblené klávesy? To snad nemyslíte vážně? Takže designér SE T610ky je taky ten samý?
E66 a E71 jsou podobné, za tím účelem jsou také prodávány aby se kupující rozhodoval mezi miniqwerty a klasickou. Navíc tyto telefony nejsou stejné pouze designem.
N86 je proste N85 v jiném kabátku nic víc, nic míň.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bramborák  |  17. 02. 2009 13:01

No neví jak vy, ale vypadá to, jako by nokia ztrácela dech. Kdyby tohle představila před dvěma lety, byla by to bomba, minulý rok by to byla ještě celkem zajímavá "krabička", ale letos je to ze všech značek největší zklamání. Teď holt frčí hračky s obrovským displejem a nekompromisní výbavou a tady nokia prostě letos zaspala.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mee  |  17. 02. 2009 13:11

Přesně tak. Očekával jsem, že Nokia představí nějaké dotykové telefony podobné Tube.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
astario  |  17. 02. 2009 15:17

Mne by spíš zajímalo co do toho narvali, skoro 17mm tlouštka, bez qwertz, tak doufám, že mě to bude umět aspoň oholit a vyžehlit mi prádlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  17. 02. 2009 16:40

To se stává, SE byl třeba zaseklej na místě 3 roky (Samsung taky, když 3 roky vydával ty stejný vejcovitý véčka, ale to už je dávno).
Až letos se snad nějak odblokoval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petrohrad  |  18. 02. 2009 09:25

s těma hračkama s velkým diplejem souhlasím, vemte si jakou díru do světa udělalali s 5800XM, našláplej foun za málo peněz (aškoli cena po uvedení u nás poněkud vylítla nahoru, snad zas brzo klesne, uvažuju totiž o ní..).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasil.kvasil  |  17. 02. 2009 12:55

z ceho bude povrch - matros jestli to bude stejny olepovatko jako n85 tak at k tomu pribalej sacek na bliti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel tomek  |  17. 02. 2009 12:47

Líbí se mi klávesnice, ale jinak jsou ty specifikace dost podobné N96

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  17. 02. 2009 13:59

Rovnaku klavesnicu mal bratrancov hrackarsky mobil z 80. rokov, Nokia asi po oznaceniach "classic" chysta osznacenia "retro"
"specifikace dost podobné N96" - asi to bude tym ze cela N-Seria je v podstate jeden telefon s roznym designom

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  17. 02. 2009 14:55

Este som nevidel, aby sa tebe nejaky mobil pacil. Nie si ty predlzena ruka Hulana? Typicky priklad zakomplexovaneho Slovaka. Nic ti nie je dobre, nic nie je dost dokonale pre tvoju osobu. Vsetko ma chyby, iba ty mas nekonecny pocit kazdu chybu vytykat. Nechcel by som ta poznat osobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  17. 02. 2009 17:35

a co mam podla teba robit, pozerat sa na chyby a tvarit sa ze ich nevidim? vidiet priestor na zlepsenie a tvarit sa ze tam nie je?
BTW mne nevadia samotne vlastnosti tych telefonov, mne vadi ze to su vlastnosti ktore mali telefony uz pred x rokmi a oni to predstavuju ako novinku (a pytaju za to peniaze ako za novinku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  17. 02. 2009 19:59

to beriem, ale co maju podla teba robit? Predavat mobily s VGAdisplejmi, pamatou v radoch desiatok GB, nekompromisnou vybavou a za 7000? Podla mna je krok Nokie v tomto spravny. Vsetci kritizuju ako zaspala. V com? Ze chapu, ze 8MPx je onicom pri optike aku v mobiloch mame? A inteligentnej MM sa ani to nepaci, lebo Japonci maju 12MPx Idou... Mne sa paci, Nokia integruje socialne siete do telefonov, vyladuje Mapy, pridava dobru vybavu aj do strednej triedy a mozno zlepsuje optiku 5MPxlov. Mne sa ta honba za pixlami nepaci, pripada mi to ako (prepacte prirovnanie) tinedzerske hadky kto ma dlhsi... Preto neviem co vsetci kritizuju na tom ako priserna Nokia este nema 20 megapixlovy fotak. Zase viem, ze rada prekrytovava mobily, ale ocividne to ludia kupuju - preco by s tym prestalu? Len tolko ja.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  18. 02. 2009 01:41

1. Predavat mobily s VGA rozlisenim? Samozrejme, a preco nie? Qtek 9000 mal VGA rozlisenie v roku 2005. A cena? E-TEN ma VGA display na mobile za 8 litrov, povies mi preco ho Nokia nemoze mat ani na mobile za 16?
2. Zaoberat sa pamatou pri cenach pamatovych kariet je nezmysel, par stoviek MB na programy uplne staci
3. Keby si ma poznal tak vies ze "kvalita" fotaku je na mobiloch to uplne posledne co si vsimam
4. Integracia socialnych sieti? Njn, typicke akoze vylepsenie v podani Nokie, chces povedat ze ked sa prihlasim na facebook alebo nejaku podobnu blbost z HTC alebo niecoho ineho tak mi tam nieco bude chybat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  18. 02. 2009 17:52

1. Asi preto nie, lebo na 2.6" je zbytocne trepat VGA. Naco? Aby to zralo baterku? Ok, daju vacsiu baterku - telefon bude sirsi a tazsi. Kto by kupil mobil s takym displejom, aby potom vlacil 2 centimetrovu gulu vo vacku?
2. Zase kedze tych par GB stoji zhruba tolko ako chlieb, nebolo by na skodu zvysit kapacitu...
3. Suhlas...
4. Nic by ti tam nechybalo, ale integracia na homescreen je prijemnejsia nez spustat browser...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  17. 02. 2009 19:42

Jemu se líbí jen ten jeho Touch HD, protože si na něj našetřil a horko těžko ho nedávno poplatil, protože ho měl na úvěr . Takže logicky Touch HD je dokonalý a vše ostatní, na co už nemá, je hnus, špatné, nedokonalé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MMX  |  18. 02. 2009 01:33

na pozicku ty retard, videl si uz uver na tri mesiace? (isiel som v decembri do Britanie a chcel som tam mat GPS)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  18. 02. 2009 07:25

O tom já nic nevím. Nikdy mě nenapadlo, brát si úvěr nebo si půjčovat na nákup tak levné a spotřební věci, jako je mobilní telefon. To mi přijde jako řádný úlet. Každopádně pak chápu, že si musíš ten svůj mobil řádně vychvalovat a roztrubovat do světa, že je to nejlepší kousek a nic lepšího není. Realita je však jiná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
D!eSel_78  |  18. 02. 2009 09:15

on si robi srandu ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor