Namazat displejem chleba: co se kutí mezi LCD?

Diskuze čtenářů k článku

Lukas  |  06. 02. 2006 00:32

OLED-nepotrebuje podsviceni, jelikoz sviti sam- to si delate srandu ne? To me bude displej na mobilu svitit nonstop? A budu u sebe nosit 5nahradnich baterek? A nebo se vzdycky po 2minutach neaktivity sam vypne?A kdyz re budu chtit kouknout kolik je hodin, nebo jestli me nekdo nevolak, tak budu muset neco zmacknout? Tak tohle fakt do mobilu nechci- TFT 65k barev je na mobil uplne dostacujici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubajz  |  07. 02. 2006 20:44

och! ano, buď bude svítit nonstop, nebo jako na většine mobilů budeš mít hodiny, které budou svítit. Pro rozvícení matice hodin bude potřeba jen mizivé procento počtu svítících bodů. Mimo to má OLED displej mnohem menší spotřebu při plné aktivitě než klasicky LCD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sprite  |  03. 02. 2006 19:08

Jen pro upresneni. Optrex neni Frankfurktska firma , ale Japonsko Nemecka, kde Japonci maji rozhodujici slovo. Navic pro zajimavost vetsi cast Evropske pobocky Optrex sidli v Cechach a to ve Vrchlabi.Ohledne OLED muzu protvrdit, ze je to uzasny displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sprite  |  03. 02. 2006 19:07

Jen pro upresneni. Optrex neni Frankfurktska firma , ale Japonsko Nemecka, kde Japonci maji rozhodujici slovo. Navic pro zajimavost vetsi cast Evropske pobocky Optrex sidli v Cechach a to ve Vrchlabi.Ohledne OLED muzu protvrdit, ze je to uzasny displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sprite  |  03. 02. 2006 19:07

Jen pro upresneni. Optrex neni Frankfurktska firma , ale Japonsko Nemecka, kde Japonci maji rozhodujici slovo. Navic pro zajimavost vetsi cast Evropske pobocky Optrex sidli v Cechach a to ve Vrchlabi.Ohledne OLED muzu protvrdit, ze je to uzasny displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlk  |  02. 02. 2006 10:26

Německému Potsdamu se kdysi říkalo Postupim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
comment  |  02. 02. 2006 11:21

Ja mu tak rikam porad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PG  |  02. 02. 2006 13:17

Předpokládám, že vlk to taky myslel spíš sarkasticky.. Je to asi jako kdyby autor psal o konferenci ve Venezii nebo společnosti, která má sídlo v Londonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  03. 02. 2006 01:50

Jenže od některých specifických názvů se taky upouští ... dneska se např. rozhodně častěji říká Salzburg než Solnohrad. Já bych to autorovi nevyčítal...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  03. 02. 2006 15:36

To je fakt, v článku je spousta mnohem horších _faktických_ nesmyslů...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzig  |  02. 02. 2006 09:55

Nebylo by lepší, než nějaký ten článek napíšete, zjistit si o daném problému co nejvíce informací? Tímto jednáním poškozujete dobré ("3") jméno tohoto serveru. Ostuda, ostuda šéfredaktorům!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  02. 02. 2006 01:00

Uváděná studie Benq Siemens je sice "ohebná", ale to se rozhodně netýká jejího "klasického" LCD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
[CZ]Hunter  |  02. 02. 2006 02:05

Otázka je, jestli ta studie vůbec MÁ displej. Ta černá ploška sice naznačuje, že by tam displej být mohl, ale nesázel bych na to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek.  |  02. 02. 2006 00:59

V textu o LCD: " aktivní displeje, přesněji jejich obrazové body, svítí samy o sobě, zatímco pasivní displeje k tomu, aby byl obrazec zřetelný, potřebují ještě navíc přídavný zdroj světla, tedy podsvícení."

Proboha redaktrskej, vy ste se snad naprosto zbláznil - samozřejmě že i "aktivní" LCD potřebují podsvícení (ať už reflexní a nebo transmisní), protože aktivní je v nich jenom elektronika řídící polarizaci krystalů a ta sama o sobě žádné světlo nevydává!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kubajz  |  02. 02. 2006 06:27

Ano, ten pán tady má pravdu, aktivní je jen polarizační řízení, ale podsvícení potřebuje. Až OLED je display, kde každý bod sám o sobě vyzařuje světlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sprite  |  03. 02. 2006 19:08

Jen pro upresneni. Optrex neni Frankfurktska firma , ale Japonsko Nemecka, kde Japonci maji rozhodujici slovo. Navic pro zajimavost vetsi cast Evropske pobocky Optrex sidli v Cechach a to ve Vrchlabi.Ohledne OLED muzu protvrdit, ze je to uzasny displej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  02. 02. 2006 09:55

Jsou to totalni blaboly...Neni se tomu treba divit, jde o bulvar...kvalita clanku a autoru tomu odpovida.
Marne premyslim, co znamena ta "cocka" v souvislosti d LCD displejem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor