Osobně si myslím, že na tento počit může každý ignorovat nebo se do projektu zapojit dle svého mínění.
Ale na původní dotaz odpovídáte trochu hledáním "ne" místo toho " a proč vlastně ne?". CEDA ušetří spoustu peněz tím, že bude o problémových místech informována. Předpokládám, že řešit přednostně se budou především nově rekonstruované křižovatky nebo chyby na silnicích vyšších tříd, tedy tam kde je na chybu naštváno více uživatelů, než např. na zákaz odbočení v rezidenční čtvrti. Je to logické. Ale čím rychleji a přesněji bude CEDA reagovat, tím dráž bude svoje podklady prodávat výš. Svým (nebo vaším) nápadem zefektivňuje svoji činnost, tak proč by nemohla pro pár nadšenců, kteří pracují za ní, koupit pár aktualizovaných map? Na to přeci nemusí mít smlouvy s nikým. To že si to např. s TeleAtlasem domluví je jejich věc. Ale přijde mi systém ohodnocení docela rozumný nápad, rozhodně to zvedne motivaci lidí o chybách psát. Jaký klíč k odměnám firma zvolí, na to ať si třeba založí nové vlákno diskuze. Takhle je spousta lidí neochotných spolupracovat, protože cítí, že za svůj čas nemají šanci reálně co dostat (nebo je to tak vzdálené že to za ten čas nestojí).