On to v podstatě paradox není, lidi používají, co je běžně k dispozici. Pokud dneska uděláte hru na PC, která bude vyžadovat 128GB RAM, tak toho moc neprodáte, protože to většina lidí nemá. Pokud bude stačit 4GB, tak už to pustíte na většině věcí bez problému. Tak se prostě omezíte, abyste to rozjel na těch 4. A dřív to bylo podobné, taky postupně rostly nároky her a na starších PC to pustit nešlo. Co si budeme povídat, ta grafika nebyla nic moc, akorát nám to tehdy připadalo dobré, protože nic moc lepšího stejně nebylo. Ale zase to ty hry doháněly hratelností. Druhá věc je, že u té staré grafiky člověk tak nějak víc zapojoval fantazii a tak mu to připadalo hezčí, než ve skutečnosti bylo. Pokud se něco blíží fotkám, tak už tam ta fantazie tolik nepracuje. Nevýhoda je, že to fotky ani film nejsou a může to mít různé nedostatky, které u té skoro realistické grafiky vyniknou. Proto mi třeba ty původní kreslené hry připadaly lepší, než když se všechno začalo dělat 3D a renderovalo real time. Nějakou extra kvalitu by PC neutáhlo, tak se to dost ořezalo a vypadalo to hůř, než ty staré kreslené 2D.