Přestal jsem Sygic (placený mobilní) používat, protože mě na dálnici opakovaně naváděl ke sjetí z dálnice jen proto, abych na ní ihned zase najel. Prostě třeba navedl na sjezd a na kruháči vedle dálnice zase odbočit na původní dálnici v původním směru. Samozřejmě ne pokaždé, ale opakovaně. Nepomohla ani přeinstalace, ani změna telefonu.
Dobrá myšlenka a tzv. palec nahoru, ale trochu mě mrzí, že s tím nepřišel někdo nezávislý. Takto je to omezeno pouze na uživatele jedné značky. Máme spoustu dalších výrobců navigací ať už samostatných co do HW nebo jen SW do mobilů. Toto by mělo být vyřešeno globálně, kdy by všichni výrobci navigací měli mít možnost využít nějaký centrální bod se standardizovaným rozhraním, kam a ze kterého by mohli čerpat data.
Předpokládám, že tato fičura je snímána pomocí hlavního fotoaparátu, takže bude neustále v činnosti, což asi bude mít dost významný vliv na výdrž baterie.
Nevidím dôvod prečo by to malo využívať fotoaparát
Jak jinak to chcete dělat? Civilní GPS není úplně přesná a občas to lítá. V autonavigaci se to třeba nepozná, ale na mobilu se mi stávalo, že se člověk "pohyboval" i když stál na místě. Nebo jsem měl jeden čas zapnuté trackování na kole, někdy mě to na záznamu ukazovalo i na druhé straně silnice, která měla tak 10 metrů. Takové chování je pro detekci jízdy v protisměru trochu problém. Aby to pak nehlásilo falešné poplachy...
Hej len na diaľnici sa nedostaneš do protismeru len tak. Musíš ísť cez "výjazd" v protismere. Predpokladám, že to detekuje prejazd cez miesto kde nemáš čo robiť.
to mi neprijde dostatecne, to by melo vyhodnocovat prubezne.
1. Uvědom si, že na kole se čip "budí" jen jednou za určitý čas (aby se šetřila baterka), v autě jede pořád.2. Nejde o jednu pozici, která bude mimo, ale o "dlouhodobý" pohyb mimo běžnou trajektorii jízdy.
Ale v aute muzetd pouzivat mobil jako navigaci taky. Jasne, ze to snima v intervalu, ale tu blbou polohu musel zmerit, to byla anomalie na jednom miste a pak uz pokracovaly normalne..
"Služba funguje na základě pravidelného odesílání anonymizovaných dat z vestavěných navigací ve vozidlech a také ze smartphonů přímo do cloudu."GPS (i díky "konkurenčním" satelitům) je dneska hodně přesná. Detekce ve kterém jízdním pruhu kdo jede je možná, protisměr má navíc dělící pás, takže další metr navíc.Prostě podle GPS dat přesně poznají, jestli auto jede ve správném, nebo ve špatném pruhu.
tady pro civilni GPS udavaji 5-15 metruhttps://www.terrahunt.cz/blog/presnost-gps-navigac... ...
Sygic by si mel pradevsim dat do poradku mapove poklady - mluvim o placene variante. Treba na dalnici D11 ve smeru HK - Kuks, ale i obracene, najednou zacne ukazovat kraviny (pozor, zeleznicni prejezd nebo ze mate jen jen 90 km a brzy budete odbocovat....) a pres nekolikere upozorneni neni dodnes vyreseno... vicekrate neprodlouzim predplatne, vyhozene penize... aplikace i mapy aktualni na iphonu, placena podpora je tam jen do poctu.... tuhle navigaci nedoporucuji, radeji si vezmete stareho dobreho Garmina.... nebo Waze
Pokud někdo bude potřebovat tohle upozornění, měl by vrátit řidičák, ne řešit navigaci...
Každý není vyježděný, což ho samozřejmě neomlouvá. Jestli to zabrání katastrofě byť jednou jedinkrát tak proč ne.Ten řidičák může vrátit i bez ztrát na životech.
Přečti si i článek. Dozvíš se v něm, že hlavní výhodou tohoto řešení je v upozornění ostatních řidičů kteří jedou správným směrem. Pochopitelně to varuje i daného provinilce.
Upozornění, že se proti vám řítí někdo v protisměru, může být sakra užitečné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.