Návod: utište svůj rozvrzaný Alcatel 30x

Diskuze čtenářů k článku

Jind005  |  27. 10. 2002 08:41

Já mam alcatela 302 ze slevněne sady od pegasu a jede squele! už se koupal v ostravici a jede, spadl z 3M na beton a jede! atd... A je to to samé jak o eurotelu.

Cus 30x maniaci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bc. Standa Král  |  05. 10. 2002 22:18

Kdo jste si koupil A303 v báječné vánoční slevě od EUROTELU bojte se. Tyhle sračky se vám dřív nebo později rozbijou (samy od sebe, větš. vysokofrekvenční součástka.oprava 2000,-) Já už jsem takhle vyhodil 2. Reklamace je na houby,akorát se tam vykrucujou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
merfo  |  22. 01. 2002 23:54

Neviem, preco ti mrzne, ale asi by som ho reklamoval.

Ja som so svojim OT club db telefonoval ked bolo -15 a v pohode.Neviem cim to bude, ale casto chodim do hôr a stale volam v pohode.

S tym vrzganim som to vyriesil tak, ze som si kupil na telefon obal.

Pred tym som mal pod bateriou druhu sim-ku.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
EraseR  |  09. 01. 2002 10:15

Pomozte. Potřebuji nejaký foun na doma (žádné chození ven, nabíječka stále po ruce ...).

Má to být levné a tak u nás na slovensku připadá do úvahy TRIUM-MARS (1,- SK) anebo Alcatel OT 302 (300,- SK). V práci jsem měl ERIKA A1018 - kdybych si ho nenechal ukrástm, tak ho mám furt. Po vypodložení nekřupal ani nic. Teď mám C35i a omlouvá ho jen ten modem. Baterka a spotřeba na nic, dislpej na nic, ani hlasové vytáčení ...

... ale modem je cool věc.

Na doma by asi křupání nemělo moc vadit a asi by se ani nemělo objevit, když se nebude nosit ??? Spíš by mi vadilo ošoupání klávesnice. Budou s ním volat rodiče (špatný zrak, nemotorné prsty ...). Jaký je na OT302 displej ??? A co hlasitý odposlech ??? dá se to použit ???

 

Skuste poradit TRIUM nebo OT 302 nebo jiný nebo nic ???

 

EraseR

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Roubik  |  08. 01. 2002 12:28

To s tim, ze zcerna displej se mi uz nekolikrat stalo. Nejen ale pri zapinani ale i jednou pri spusteni budiku. Mym druhym problemem je, ze kazdou chvili zmizi telefonni seznam. Pomuze az mrknout se do zprav, v lepsim pripade, vyndat SIMku a pote se podivat do zprav, v pripade horsim. Mate nekdo s timto zkusenost ? Je to chyba SIMky, ci co ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dlouhán3  |  07. 01. 2002 09:03

Mám Motorolu T 2288(Made in China), tedy také mobil za lidovku, a neznám ani vrzání, ani ošoupaná tlačítka, ani výpadky  displeje.
Ale článek je dobrý. 
Jestli se dílenské zpracování jednotlivých kusů liší jak píšete, svědčí to o něčem nedobrém v systému výroby(ale co bychom chtěli za ty peníze).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petunek  |  07. 01. 2002 08:55


Ahoj, mám 501 od Vánoc a vesele povrzává při každém psaní SMS, prosím o radu, jak na to.

Díky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kyx  |  05. 01. 2002 14:31


ahoj, moc rad bych psal na A30x taky ceskou Zi (obdoba T9)

nevite nekdo jak na to?

udajne existuji verze FW ktere to umi

dik moc za info

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman S.  |  06. 01. 2002 02:23

Ceskou ZI uz nabizi jak Eurotel, tak Paegas. Navim jak je to s Oskarem. Mela by byt od verze 138-03, ale najdou se vyjimky co ji nemaji. Od 138-04 by vsak uz mela byt na 100%. Jestli je i novjejsi firmware, tak to nevim.

Ja ma OT 303 od 05/2001 a je v pohode. Jednou jsem ho vsak musel nechat opravit, protoze neslo tlacitko OK, ale to byla moje chyba, protoze jsem ten telefon rozebiral. Prestoze, byl telefon odblokovany, a sroubky byly jiz na oko min. jednou odsroubovane, tak mi v Eurotelu uznali reklamaci a telefon mi spavili. Jeste mi prihrali novy firmware ceskou ZI. No neni to super ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sw.Lubomír  |  05. 01. 2002 09:15

Prosím všechny co nemají  OT30..  at

 zde neotravují a jdou si leštit ty svý Nokie a Eriky.

Máme v rodině dvě 303 a musím říci že ta první z prosince roku 2000 nevrže ani po výměně krytu a klávesnice po cca 7 měsících provozu. Ta druhá vrzala hned po koupi , ale je vidět na první pohled že je vyrobena z jiného plastu je hrubší a dokonce o 4,5g lehčí. Ještě musím dodat, že i jeho cena byla poloviční. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanS  |  05. 01. 2002 00:32

Teda.................jsem ohromen.......................teprve teď jsem si přehrál ty videa...................to vrře víc než dědečkovo houpací křeslo...................................v tom případě je mobil mé mutinky perfektně slícovaný........................eh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Zlámal  |  04. 01. 2002 23:14

Zesílení baterie je sice dobrý, ale při větším tlaku zevnitř(což toto zesílení jistě vytváří) ZAČÍNAJÍ SE NA KRYTU BATERIE VUTVÁŘET PRASKLINY

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanS  |  05. 01. 2002 00:26

To je dobrá záminka pro koupi nového mobilu!

Slyšel jsem, že TelIty jsou výhodné!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  04. 01. 2002 21:04

Asi si holt toho svýho telefonu málo vážíte, že s ním zacházíte tak, že vrzá. Já ho mám víc než rok a nic nedělá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom2002oem  |  04. 01. 2002 21:13

Jestli jste člověk jako moje matka, ktera ma telefon věčně na nabíječce v obývaku a bere si ho jen když někam jde jednou za měsíc tak se není co divit, stejně jak muj bratr věčně vybity telefon v  se zapnutym vibřačním vyzvaněním neustale v batohu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  04. 01. 2002 21:30

Nejsem clovek jako vase matka. Mobil sebou taham furt a vsude a pouzivam ho casto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanS  |  04. 01. 2002 21:47

Tak jsi jednoduše koupil nějaký výjmečně kvalitně zpracovaný foun.

Možná chyba ve výrobě. Měl bys ho jít reklamovat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobo.  |  18. 01. 2002 22:40

Dobry for..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanS  |  04. 01. 2002 20:58

Má mutinka si ve vánoční akci Paegasu koupila OT302 (Vyměnila ho za M35i, některé lidi fakt nechápu) a příšerně jí praská tlačítko 5. Dokonce to i přehluší můj A2628 (se zap. zvukem tlačítek) a mutika neví co s tím. Můžete nějak pomoc?

Pod krytem jsem zkoušel mačkat to kolečko pod pětkou a zvuk to vydávalo podobný.

A já jsem za vodou........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  04. 01. 2002 23:48

O tlačítkách bych mohl říci to samé jako výše o joysticku. Každý pes jiná ves. Jeden ji má
tichunkou a měkkou, jiný pěkně tvrdou a hlasitou. Nejsem si jist, zda-li je to "opotřebováním"
nebo přímo z výroby. Klaním se spíše k variantě druhé...

BTW: Když jsem měl modrý přední kryt, byla mi tlačítka (hlavně 2) slyšet mnohem víc, než teď
po výměně předního krytu na černý...Ale možná to tím není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DanS  |  05. 01. 2002 00:20

No, já tuším, že by to mělo být přímo z výroby - 302 od kamaráda jde úplně potichu (jenom trochu vrže). Mutinčina zase nevrže, ale klávesy mizerné. Kamarád má modrý kryt, mutinka stříbrný.

Doufejme, že nové alcately (x11) budou na tom se zpracováním lépe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobo.  |  18. 01. 2002 22:34

Tak se otoc a jsi zase pred vodou. A zase dokola. Koupit, okoukat, rozslapnout a znova koupit atd.... Vecny kolobeh trhu. A to je dobre z ceho bychom potom zily?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  04. 01. 2002 20:42

Někdo tady napsal, jestli neni lepší koupit si Ericssona a o těchto problémech vůbec neslyšet.

Mám T20e a baterku musim mít podloženou papírkem, protože se hýbem ale nevrže, takž to neni tak úplně pravda co dotyčný psal

Asi je málo telefonů, které nemají tyto problémy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  04. 01. 2002 21:18

Mám Erika T39m a baterie Li-Pol se vzadu hýbe od začátku; ne do stran, ale nahoru a dolů, prostě ji mohu zamáčknout. Kontakty jsou na pružině, takže baterii jakoby odtlačují. Mezeru jsem vyplnil malým papírkem a je to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Linux  |  04. 01. 2002 20:16

Ahoj lidi. ja mam trochu jinej problem se svym 303.   Pri pohybu joystickem smerem dolu je slyset cvaknuti a cejtim i jakysi lehky odpor, ale pri pohybu nahoru neslysim a necejtim nic. Nevim jestli se to vztahuje na zaruku a tak mi prosim nekdo poradte at nejdu do servisu jak ***  Dikys!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  04. 01. 2002 23:47

Neporadím ti s tím servisem, ale co můžu říct k joystickům: Každý pes jiná ves. Jak jsem se
již zmínil, měl jsem v rukách vcelku dost 30x a každý měl uplně jiný joystick. Jako kdyby
to dělali ručně (?)
Každopadně - nejde-li joystick zmáčknout, nebo se s ním posunout - je to závada a jako taková
by měla být  servisem uznána.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meda  |  03. 10. 2002 17:09

je to předzvěst toho, že se joy do dvou mesicu podela...  honem do servisu dokud je v zaruce!!!!

jestli ne, doporucuju rozebrat(dukladne), vycistit kontakty joye(velice dukladne) a presne smontovat - melo by to bejt OK.  (teda tak v 80% případů) jestli ne, tak pomuze jen vymena jedne zakladni desky a to uz je vec servisu (a pekne draha, pokud neni v zaruce)

nejaky nabidky soucastek se daji najit v inzerci v Mobilitach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom2002oem  |  04. 01. 2002 19:40

Horší telefon jsem neviděl, oranžový displej a ještě vrže a nejhorší na tom je že po vánocích ho maji všichni ve třídě (ja naštěsti ne) ty melodie jsou fakt na prd!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  04. 01. 2002 23:44

Koupíte v téže cenové kategorii něco menšího? Nekoupíte! Tak se nedivte, že je ma
po Vánocich každy. Navic když Alc.30x byly ve vánočních nabídkách

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pav  |  04. 01. 2002 18:40

Taky Mám tento úžasnej stroj. Vrzání to je to nejmenší, první tel jsem vrátil hned po cca 12 hodinách kdy display napůl zčernal. Možná jsem si ho měl nechat ten další který mám do teď má PBLM s tláčítkem OK směrem nahoru reaguje jen pokud ho mačkám šikmo, dále ta debilní nabíječka pořád nemá kontakty a než se chytne nabíjení tak to jako trubka pořád nandavám a vyndavám.

Jednou jsem snim vší silou praštil o podlahu v autě,  zase vypad  signál z plnýho na nula!!

A přežil což jsem poprvé ocenil.

Nakonec jsem ten telefon věnoval přítelkyni jelikož při volání každý desátý hovor vypadnul a tel. potratil signál. Vzal jsem si od ní  Sie.C25 a sem spokojenej.

Alkatel 30x  je opravdu vyvedený tel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Xift  |  04. 01. 2002 18:57

Ha.   Tak si moh použít radu z Murphyho zákonů.Myslím,že to bylo nějak takhle: Všechny věci se dají použít jako kladivo !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Meda  |  03. 10. 2002 17:04

Ty pako, když s ním budeš švihat o zem, tak se nediv, že Ti pak nejede! !

Na to jsou jiny telefony. Od tak levne veci nemuzes cekat zazraky 

 

A k tomu Joyi - stači rozebrat a profouknout kontakty joye  a jede hned!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FBI  |  04. 01. 2002 17:32

Prosim o pomoc!!Neni k temetu ale nevi nekdo jaky je nejnovejsi software k T68m????Jaky je rozdil mezi R1B a R1C????????

PREDEM MOC DIKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Žanek  |  04. 01. 2002 15:59

No, se zadním krytem problémy nemám, ale vrzání předního se mě podařilo bravůrně zcela odstranit pomocí sekundovýho lepidla.  Stačí velmi tenká vrstva na místech kde vrže a je pokoj. (dokonce se mě i po tomto úkonu později podařilo v reklamaci vyměnit setřenou klávesnici, takže nemusíte mít strach, že by kryt potom nešel odloupnout).   Ještě k té klávesnici: v záruční době se mě setřela třikrát, takže teď čekám až mě pošlou novej 311... Potom budu moci skvěle porovnat pro a proti 311 vs. 302.  Zdarec palec...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kryštof  |  04. 01. 2002 18:35

Ahoj! Tobě se podařilo reklamovat setřenou klávesnici? A jak se ti mohla setřít v záruční době 3x? To jsi ji každej den leštila Mr.Properem, ne?   A jaktože ti jakou daj místo 302 novější 311???  Zatim čus......

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Žanek  |  07. 01. 2002 09:20

No, poprvé se mě setřela po půl roce používání, pak po třech měsících a pak se začala stírat už po čtrnácti dnech... Stírá se na nejvíc používaných místech (sluchátko, Cčko, seznam a zamykání). Možná volám víc jak ty (asi tak 30 min. denně), nebo je to tím že ho nosím bez obalu v kapse - ale to asi každej... nevim...  311 mě dají, protože sem si ji vybral jako náhradní mobil a hlavně proto, že je to firemní telefon na smlouvu a tudíž když něco řeším, tak přes oddělení tzv. významných zákazníků. Rozdíl mezi tehdejší 302 a současnou 311 se samozřejmě musí doplatit (tenkrát stála 302ka 999,- no a 311 teď  stojí  1 499,- takže nějakých 500 rozdíl..) To bych byl blázen, kdybych si bral znovu 302, a znovu by se stírala klávesnice... Jinak sem s ním byl spokojenej až na pár věcí který potřebuju (víc upomínek a rozdělenej seznam na pracovní, osobní a jiné)..

Čao

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzka  |  04. 01. 2002 15:10

musím se opravit..nestrávil tam čtyry měsíce....ale dva.ten druhej ještě tráví..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zuzka  |  04. 01. 2002 15:06

to já mam s mobilem horší problémy...mně mobil vrže skoro od tý doby co sem si ho koupila...to bylo v srpnu letos...nejenom že mi vrže ale už ho mam po druhý v opravně...mam 302...ale stejně...je to skoro jedno...kdybych věděla že je takhle poruchovej tak bych si ho nekupovala..ale v srpnu byl docela ještě levnej..jak se tvrdí že po třetí opravě vracej peníze(doufám že jo)koupím so ihned nový...uvažuju o Siemensu C35i....koupim si ho klidně i u Oskara...Paegasem to pravděpodobně není...ted zase můžu čekat dva týdny až se mi vrátí z opravny...už čtyry měsíce v opravně strávil...dobře mu tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrasz  |  04. 01. 2002 15:29

Siemens c35i bych moc nedoporucoval. Dvoum mym znamym se s nim neco taky stalo, a tak s nim sli do servisu (byly v zaruce). V servisu rekli, ze se jedna o vnitrni oxidaci telefonu a tedy, ze prichazi o zaruku a musi zaplatit manipulacni poplatek 500,-, jinak jim ho ani nevrateji. Cetl jsem si diskuzi o c35 na mobil.cz a tam dost lidi psalo, ze se jim to taky stalo. Alcatel je sice taky poruchovej, ale aspon ti ho opravej a nechtej od tebe za nic 500.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qwert Ukrutný  |  04. 01. 2002 21:24

Siemens doporučuji! Špičkový servis! Ale to je vcelku jedno.Mám jej 18 měsíců a bez závad.Akorát výměna firmaware.Párkrát propocený z vyjížďky na kole ale pořád bez ZÁVAD !!!  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hanka  |  21. 01. 2002 12:35

Já mám taky vynikající zkušenosti. I pád na beton párkrát přežil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
korpis  |  05. 01. 2002 08:35

Nenechte se okrádat !!!!!

Také na mě v opravně zkoušeli ten fígl s oxidací mobilu.

Jelikož jsem 40 let pracoval v oboru výroby a oprav elektroniky, udělal jsem kravál u ředitele /i skrz tu zlodějskou cenu režijních nákladů za zjištění závady/, nechal jsem si přede mnou mobil otevřít a ono nic, žádná velká oxidace, lehce opravitelné tvrdou gumou. A druhý den jsem si mobil vyzvedl - opravený v záruce.

Hlavně, že hned vedle opravny byla prodejna těchto "zoxidovaných", ještě v záruce nevyzvednutých mobilů za pěkně mastné ceny. Tak se bezpracně rejžuje !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrasz  |  05. 01. 2002 10:20

Jenze malo z nas je expertu na elektroniku, aby si mohli tohle dovolit. Mne to prijde jako pekna svinarna chtit 500,- za otevreni telefonu, coz je jenom odsroubovani 4 sroubku! Hlavne na vnitrni oxidaci se da svalit uplne vsechno, nebot vzdy se nejaka ta kapka vody dovnitr dostane (treba ze vzduchu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jezevec  |  04. 01. 2002 13:39

U C35 je to podobné s tím vrzáním. Nemá s tím někdo zkušenosti. Něco se dá použít z tohoto článku, ale C35 (v záruce) se špatně otevírá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Van Thomas  |  04. 01. 2002 21:15

Já mám C35 už rok a půl a ještě mi nevrže,takže nechápu jak a co ti na něm může vrzat??? jedině kryt baterie,ale ten vysteleš kobercovkou a je po vrzání...jinak nevim...

I kdyby jsi ho rozebral,není možný ho vypodložit,protože zadní a přední kryt je spojen s tzv. základní deskou pouze kontakty (mikrofon,vybrační motůrek,SIM atd...vše je umístěno na krytech) takže jakékoli vypodložení by mohlo způsobit sesprávný a nepřesný dotyk s deskou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  04. 01. 2002 21:21

Siemens C35i mi vrzal ani ne po týdnu, stejně jako S35i, S45i i A35. Prostě všechno, co je Siemens, vrže  Snad kromě ME45 a M35i.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Van Thomas  |  04. 01. 2002 21:45

A kterej telefon nevrže ???!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  04. 01. 2002 21:59

Jsou telefony, které nevržou, např. Ericssony.  Jen se jim trošku hýbe baterie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  18. 01. 2002 22:21

Nekecej, vrzou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jazzzman  |  04. 01. 2002 22:04

Mne vrzal i M35, ikdyz mene nez C35. U emka byla zase uzasna vychytavka, ze tlacitko 1 bylo o neco vice zapusteno v telefonu nez ostatni. byl jsem se na to zeptat v servisu a tam mi ukazali kus, ktery mel zapustenou celou horni radu, a jeste jeden s petkou...no, tak jsem si rekl jednooky mezi slepymi kralem a mel jsem ho s uspechem dalsi mesic, nez mi odesel konektor na baterce. zvlastni. s jeho mene vyspelym bratrickem C35 jsem nemel za pul roku pouzivani jediny problem.....ach jo, outdoor...pche!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri  |  05. 01. 2002 15:11

To je divné, já mám M35i déle než rok a jediné, co jsem za tu dobu vyměnil, byla baterie - koupil jsem si LiION 1000 mAh a nemůžu si to teď vynachválit! Rozhodně mi telefon ani nevrže, ani nemá "zapuštěná" nějaká tlačítka. A nosím jej převážně jenom tak, v kapse.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel P.  |  07. 01. 2002 08:00

Ahoj,

rovněž vlastním M35i zatím stále s původní baterií. Chtěl bych se zeptat, zda s tou LiION 1000 mAh vydrží telefon alespoň o něco déle  bez nabíjení? Můžete mi říct, jaké s tím máte zkušenosti?

Děkuju moc

Pavel P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DesBes  |  04. 01. 2002 12:32

Neni lepsi koupit si Ericssona a nevedet o techto problemech??

On v tom ale neni Alcatel sam. U vetsiny sluzebnich Nokia telefonu mame slozenej papirek pod baterii. U tech zase dochazelo k samovolnymu vypinani. Kousek papirku a je po problemu

Jinak je asi vrzani a krupani problemem vsech telefonu u kterych se daji menit kryty a maji prekrytou baterku plastovym krytem.

No nic. Tot vse.


 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
GleraK  |  05. 01. 2002 00:33

Já mam Ericssona T10/18 a VRŽE (dost) !!!!
Ale možná to bude tím, že mi už třikrát spadnul z 1,5 metru na chodník :-\

GleraK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  18. 01. 2002 22:15

Priklanim se k tomuto. Ja osobne vlastnim Ericsson T10 jiz cca. dva roky  a od novoty mi vrze baterka. K tomuto prave a leve tlacitko se sipkami se otaci jak na kolotoci. Jinak je plne funkcni i po par padech na zem. Nalomene uchyceni anteny pripisuji padum a noseni v kapse rifli. Dnes je muj Ericsson  jiz zastaraly model telefonu, ale slouzi k tomu cemu byl zakoupen.   

 Fa Alcatel je {soude dle cen}  lidovejsi firma, ale i tech je na trhu treba. A dukazem tohoto mi bud uspech Fa Alcatel a to i pres to, ze si je zakaznici podomacku dodelavaj doma {viz clanek.} Porizovaci cena   telefonu je primo umerna ke kvalite a moznostem daneho modelu.  Jinak ke vsi spokojenosti pouziva ma zena nas staricky  asi paty rok{ani nevim} pouzivany Alcatel a i pres vrzani a skripani slouzi ke spojeni tak jak ma. Mam pocit, ze telefony  zacinaji byt vice modou nez zarizenim ke spojeni. Ale na druhou stranu," Kdyz si to trh zada", budiz.

Ke cti pana , ktery si dokazal vyspravit telefon sam prikladam i dalsi pozitivum, ze mu nebylo lito venovat cas a podelit se s ostatnimi o toto. Ostatnim posmevackum cau a zamette si pred vlastnim prahem, nez budete poukazovat.  Kazdemu dle jeho gusta a skodolibcum majetnym i  nemajetnym zdar.  Kamil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Destructor  |  04. 01. 2002 11:22

Tato řada je skvělá pro ženský. Manželka si původně chtěla koupit mnohem dražší Siemens, ale po tom co si chvíli hrála s Alcatelem 303, tak si vybrala tento. Je prej skvěle mrňavej a umí vše jako "velkej" telefon.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Qwert Ukrutný  |  04. 01. 2002 21:17

Skoro bych tomu věřil . A co připojení na PC.To velký telefon zvládá levou zadní a bez vrzání nějakých deklíků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  04. 01. 2002 23:42

A manželka snad potřebuje propojení telefonu s PC? A infraport? A HSCSD? A GPRS (no to možná
pro WAP)? Myslím, že ne. Ale to je na delší debatu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  04. 01. 2002 07:57

Tak ja nevim, mam 303 od Oskara temer rok (kupoval v 2/3 ledna lonskeho roku) a vubec jsem zatim nepozoroval vrzani. Je fakt, ze ho nosim v kozenkovem obalu (ten zakladni za kolem 100 - 150 Kc) a nosim ho v ledvince.

Spis mne zacina v posledni dobe zlobit baterka, ktera se nechce nabijet a telefon se vetsinou prepina do rezimu provozu ze site. Je to baterou, protoze kdyz jsem tam dal baterku z jineho founu, tak normalne ji nabijel.

Ted uvazuji o novem firmwaru na ceskou Zi tak by mne zajimalo zda ma nekdo zkusenosti s tim nekde v Ostrave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alexander Duchaj  |  04. 01. 2002 09:21

Manzelce zacal takhle podobne blbnout,ale trosku hure,obcas byl bes signalu vydrzel dva dny ,sam se vypinal.Tak jsem ho reklamoval a byla to udajne vadna serie desek.Od te doby je klid a telefon beha v pohode k plne spokojenosti manzelky.Souhlasim s autorem ze tenhle alcatel je v soucasne dobe nejlepsi volba v pomeru cena ku funkcim a velikosti.Skoda ze se uz prestava prodavat a nahrazuje ho mnohem drazsi OT311.Dle meho nazoru by se 30x jeste min rok velmi dobre prodaval.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  04. 01. 2002 23:40

Ano, myslím, že by se za stávající cenu ještě chvíli udržel...škoda ho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marshall  |  04. 01. 2002 07:45

Clanek mi pripomnel odbdobi vlady Rudych Komancu, kdy lecktery (nejen) technicky vyrobek-polotovar  bylo nutne vlastnimi silami dotahnout do konce

Nicmene se domnivam, ze uplne nejlepsim resenim je koupit si kvalitne dilensky zpracovany telefon, kde nic nevrze  .  Alcatel je proste druhorada znacka, ktera se v posledni dobe snazi absurdne dokazovat, ze "ma" na highend. Nema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Knudsen  |  04. 01. 2002 08:17

Jasne, promazte to Opodeldokem a nebo ho dejte rovnou do sadry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Questor  |  04. 01. 2002 08:28

Naopak, podobne clanky jak co snadno vylepsit a jaky neduh odstranit jenom VITAM.

 Nenechte se odradit !!!

Ne kazdy si pochopitelne muze dovolit dat za nevrzaci hi-tech telefon (napr. kovova Motorola V60) nejakych 25 000. Tady to s tim Alcatelem je jednoduche a hlavne ucinne - hned to doporucim znamym, co ho maji.

Diky !

                                                                                                                                Questor

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  04. 01. 2002 23:38

Díkdy, rádo se stalo.

Osobně jsem ve svou "utišovací kůru" moc nevěřil, ovšem výsledek
mne velmi překvapil a tak mi nedalo o svém úspěchu nenapsat

OBTW: Plánoval jsem do článku ještě zařadit kapitolu "ztišujeme pomocí silikonu" ale
pak jsem si to rozmyslel...aby pak někdo po mě nechtěl odškodné, že si polepil celý telefon  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
randy  |  04. 01. 2002 20:58

Zase jeden rozumbrada ktery se vyzna. Zajimalo by me jestli se snazil volat z nokie pri -10. Mozna by dopadl taky blbe jako ja. slava druharadym znackam smrt nokii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mára  |  04. 01. 2002 03:14

Je nevyvratitelným faktem, že můj "alík" taky trochu vrže, ale to mi rozhodně vadí ze všeho nejmíň. Daleko slabší je, že bez problémů funguje jen od asi 15°C nahoru. Když se ochladí, začíná zlobit a pokud není baterka plná, zpravidla "umře". Studený ani nejde zapnout. Stačí ho ale ohřát třeba v autě nad výdechem topení a fuguje vesele dál. Ráno když ho zapínám, naskočí dotaz na pin, pak hned zčerná celý displej, znovu se ptá na pin, zase zčerná a po několika minutách se teprve nechá přesvědčit k činnosti. Kdybyste náhodou někdo věděl, co s tím, prosím upozorněte mě na mail. Dík

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Giancarlo  |  04. 01. 2002 10:30

co se týče mrazu, tak sem si nedávno zavolal i při mínus 10 st. celsia, i když podle manuálu bych moc neměl .

A co se týče vrzání, tak kryt na baterce nevrže od doby co mám adaptéra na 2 sim- i když je taky z plastu, tak sedí naprosto dokonale (ta přední strana je na tom asi jako bohužel všechny ostatní).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mnojo  |  04. 01. 2002 11:18

to co popisujes je na reklamaci. Nevim jak to je doporucovane, ale loni na sylvestra sem normalne pri tech -10 stupnich taky volal. Akorat byl trosku liny displej;]

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vtipálek  |  04. 01. 2002 21:02

Možná by pomohlo položit jej nakoleje a počkat, až přes něj přejede tramvaj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka Kuruc  |  04. 01. 2002 23:35

Včera jsem nechal svého Alíka venku na saních asi hodinu. Bylo tak mínus deset a v pohodě to
ustál. A co víc, baterie byla uplně vycucaná a přežil to.

K vašemu "zčernání displeje": Mně se stávalo to samé, ovšem - jak jsem se zmínil v článku -
to bylo kvůli SIMce pod baterií (asi tlačila na desku). Pokud druhou SIMku pod baterkou
nemáte, upalujte do servisu (máte-li ještě telefon v záruce)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiri Stepanek  |  04. 01. 2002 00:21

Mam Alcatel 301 a moje problemy s vrzanim krytu na baterii uplne vyresila druha SIM karta, kterou mam pod baterii .
Ale zase se mi nejak rozmazaly a odmazaly napisy z krajnich klaves . Nevite nekdo, jestli se da sehnat nova gumova klavesnice do OT301 (nema vymenny kryty)?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  04. 01. 2002 09:53

OT 301 sice nemá výměné kryty, ale dá se koupit celý přední panel včetně tlačítek za cenu okolo 200Kč.  Výměna krytu je poměrně jednoduchá, asi osm šroubků a přelepit samolepky co drží sluchátko a těsní display. Přesto výměnu nedoporučuji, kryt je nekvalitně lakovaný a do týdne se odře, klávesnice je ale dobrá. Možná je někde k sehnání i samotná klávesnice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor