Nechte si podržet: držák na mobily do auta

Diskuze čtenářů k článku

DaKo  |  17. 07. 2001 19:28

Lidičky, prosímvás k čemu nějaký obludný držák, já mám v autě vteřinovým lepidlem přilepený magnet (silný) a moje C35i na něm pevně drží v obalu i bez něj. A když telefon nemám, tak magnet působí docela nenápadně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Wernhart  |  17. 07. 2001 19:28

No s tim magnetem bych byl opatrny. Mel jsem ho a dlouho pouzival a pak mi prestal telefon vibrovat. Ten magnet nejak zmagnetizoval tu pohyblivou cast, takze se uz nehybala...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohdan  |  17. 07. 2001 19:28

Na co držák, vím, že to nejde u každého telefonu, ale svojí 8210 mi v autě drží suchý zip! Vedle rádia mám proužek s háčky a na telefonu proužek s chlupy, a věřte, drží to parádně. Dnes se dá koupit samolepící suchý zip, takže ani s instalací není problém. A to, že by to mohlo někomu vadit na zadní straně mobilu? Ne, snad jen fajnšmekrům.

Na lehké telefony je to super, zkoušel jsem to i na 7110, ale to by to tam musel být větší kus a pak už to není ono.

Čau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marci  |  17. 07. 2001 19:28

Držák, který je pevný (tedy z tvrdé pryže) a není stavitelný vždy mobil poškrábe. Nemluvím o tom, že do něj nedáte mobil v pouzdře.
Ceny začínají na 20,- za plastový výlisek.
Lepší (stavitelný) držák začíná na 150,-. Ať už je to Miniholder(viz. příspěvek nahoře) nebo spec. držák pro všechny Nokie (kolem 300,-)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:28

Pryž na tomto držáku není zase tak tuhá, aby mobil dokázala poškrábat. A i když jsme držák už vrátili a nemůžu to vyzkoušet, jsem přesvědčený, že do něj dostanete i mobil s pouzdrem.

To bych ale nemusel vysvětlovat, kdyby ve článku byl obrázek. MobilManie: proč jste ho tam nedali, když v Mobilitách byl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ruska vlastovka  |  17. 07. 2001 19:28

Ahoj vsichni,
je sice hezke, ze univerzalni drzaky se nemuseji menit pri vymene telefonu, ale preci jen specialni drzak pro ten ktery telefon je nejlepsi. Uz jen proto, ze obvykle zespodu miva vlastni systemovy konektor, do nehoz zapojime ten ktery typ HF sady a telefon pak jen vlozime a lehce zacvakneme. Nemusime proto stale zapojovat a odpojovat HF z konektoru a tak riskovat, ze pri nepozornosti dojde k nejake skode. Rovnez jiz zminovane pripojeni externi anteny k drzaku byva obvyklym jevem.
A ceny zase nejsou tak silene - alespon treba pokud se tyka Ericssonu 2618, stoji originalni drzak do auta v siti prodejen Oskar nejakych bez jedne kacky pet stovek, coz zase neni tak moc za to, ze je to opravdu to nejlepsi, co k danemu ucelu pro tento typ asi existuje. Pravda, montaz je i zde pomoci sroubku, ale mezi nami - u vozu, ktere maji mekky plast se po odsroubovani tento zase zpatky "zatahne", takze to neni ani moc videt. A stejne tam vetsinou zase prijde nejaky jiny, tak co.
A jeste k tomu drzaku na Erika - ackoliv je pripraven k zapojeni externi anteny pomoci originalniho udelatoru, ktery stoji skoro litr, po mensi uprave se da uspokojive pouzit i redukce od C.P.A, ktera by jinak byla prilis kratka (mezi drzakem a telefonem). Proste - kdo si pomuze, usetri, hi!

Mnoho zdaru s bastlenim, vsak jsme Cesi a tem kapitalistum ukazeme, ze si na nas neprijdou, cha cha.

Vrana - ruska vlastovka

PS. Ale uznavam, ze suchej zip preci jen vyjde levneji :)))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Rollo  |  17. 07. 2001 19:28

Kdyz uz jsme u te "reklamy", chtel bych upozornit na drzak, ktery jsem zakoupil pred dvema mesici a jsem s nim naprosto spokojen.
Nebudu zde psat vyrobce ani typ, protoze uz jsem to zapomnel (poprve jsem tento typ videl myslim na www.handyplus.cz, jmenuje se nejak jako aretacni drzak ci podobne), napisu jenom prednosti: drzak ma jednu bocni "pacicku" (to, co z boku drzi mobil) vysunovaci s perkem, ktere se uvolnuje tlacitkem. Mobil tedy podrzime u jedne pacicky a pomoci druhe, aretacni, primackneme. Pri vyndavani mobilu staci jednoduse zmacknout uvolnovaci tlacitko a mobil sam sjede do dlane. Tim padem muze byt drzak pripevnen pouze lepici podlozkou (ktera mimochodem drzi i pri 30stupnovych vedrech, kdy je v aute k padesati stupnum) a neni nutne si delat diry do palubovky.
Za 142,- se podle mne jedna o velice dobry "kauf" a myslim, ze za jakykoli pasivni drzak, do ktereho je nutno vsazovat mobil silou, bych ho uz rozhodne nevymenil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:28

Díky za tip, zkusím tento držák sehnat a napsat do Mobilit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:28

Tak tohle zavani reklamou !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:28

A podle ceho tak soudite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vasek  |  17. 07. 2001 19:28

nechci odpovídat za koelgu, ale soudit se dá podle několika momentů:

- určitě neexistuje typ držáku, o kterém píšete, jen od jednoho výrobce.

- míra chvály mi přijde přemrštěná, když si vezmu, že si vrtám do kokpitu a držák navíc "neumí" obsloužit telefony s flipem, resp. zasunovacím krytem

- infobox včetně ceny, kontaktu na výrobce je skutečně reklamou, přinejmenším údaj o ceně a www.

- předpokládám, že na trhu s příslušenstvím pro mobilní telefony je taková konkurence, že i zdánlivě nevinný článek o "nějkém držáku" na mobily je dobrou propagací značky a firmy...


Být PR agenturou firmy, o které píšete, jsem navýsost spokojen!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  17. 07. 2001 19:28

U každé recenze píšeme cenu, kontakt na firmu, která výrobek zapůjčila a cenu. Každá recenze mobilu je tedy podle vás reklamou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  17. 07. 2001 19:28

Vašku, je přece ale zcela pochopitelné, že pokud někdo něco zapůjčí, není to zadarmo. Za zapůjčení = zveřejnění kontaktu. Něco za něco. A proč by ne ? Co Ti na tom vadí ? Máš nějakou osobní újmu ? A my alespoň víme, kde TO (cokoliv) lze TUTOVĚ sehnat. Nebo se mýlím ? Čau Roman P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:28

Není to úplně přesné. Firma, která produkt zapůjčila, je samozřejmě za článek zveřejněný v časopisu s nákladem téměř 40 000 výtisků ráda a nic za to nevyžaduje. Na druhou stranu jde s kůží na trh a ví, že když se nám na testované věci něco nebude líbit, bez obalu to napíšeme.

Jak uvádím v jiném příspěvku v této diskusi, infobox chápeme především jako užitečnou věc pro potenciální zájemce, aby nemuseli pátrat, kde produkt koupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  17. 07. 2001 19:28

K jednotlivým bodům:

- Tento článek je výňatek z dvoustrany časopisu Mobility, kde pravidelně v krátkých odstavcích popisujeme různé mobilní příslušenství. Uznávám, že vedle čtyř až šesti produktů v jednom čísle takový článek asi vypadá lépe, než když je z něj na MobilManii udělané samostatné téma. Určitě existuje víc držáků, tohle ale není srovnávací test.

- Nemyslím si, že bych chválil víc, než by bylo zapotřebí. Negativní záležitosti (vrtání a konstrukce zabraňující používání mobilů s flipem) jsou nepřehlédnutelně zmíněny.

- Infobox uvádíme u naprosto každé recenze. Chápeme jej zejména jako informace pro potenciální zájemce o koupi, nikoli jako reklamu na firmu, která produkt zapůjčila. Vždyť k čemu je recenze, když nevíte, kde se taková věc dá koupit?

- Jak jsem psal, v každých Mobilitách vybíráme kolem pěti zajímavých produktů a vedle sebe je popisujeme. Tento držák je zhruba jedním z třiceti produktů, o kterých jsme v rubrice "Maličkosti" psali. Nevím, jaké má přesně MobilMania plány, předpokládám, že postupně chce zveřejňovat všechny testy příslušenství, o kterém jsme psali: držák má možná smůlu, že je jeden z prvních a je moc vidět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  17. 07. 2001 19:28

Ani nemusim odpovidat. Vasek odpovedel za mne.
Neco jineho je psat recenzi o urcitem typu mobilniho telefonu a o universalnim drzaku, kterych existuje velice podobnych velke mnozstvi.
Chtelo by to v clanku srovnat alespon 3 kousky od ruznych prodejcu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Wenzel  |  17. 07. 2001 19:28

mno, ja sem docela nedavno koupil takovej pasivni drzak a prilepil jsem ho vterinacem na palubku. Kdyz jsem pozdeji upgradoval, tak jsem mel co delat, abych s tim starym drzakem nevytrhnul i palubku .. ;) Drzelo to fakt festove.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor